برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

چگونه ردیابی پیدا کردن گوشی خاموش امکان پذیر است؟

پیدا کردن گوشی خاموش گوشی تلفن امروزه از جایگاه بسیار ویژه‌ای در زندگی ما برخوردار است، اینکه لحظه‌ای در کنارمان نباشد تقریبا عین کابوس است. هر چند دلایل مختلفی برای گم شدن یک گوشی کوچک اما دوست داشتنی و کاربردی وجود دارد. با توجه به اینکه در حال حاضر تمامی اطلاعات مهم و مفید ما در این دستگاه‌های هوشمند نگهداری می‌شود، حافظت از دستگاه موبایل و جلوگیری از سرقت آن بسیار حائز اهمیت است. هر چند گاهی نمیتوان جلوی حادثه را گرفت. خوشبختانه در دنیای پیشرفته ای زندگی می‌کنیم و همین مسئله منجر شده تا راهکارهای بسیار خوبی برای پیدا کردن موبایل‌ها چه در حالت روشن و چه حالت خاموش به دنیا معرفی شود. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که پیدا کردن گوشی خاموش یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شماست توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید زیرا در نظر داریم توضیحاتی در این زمینه خدمت شما ارائه دهیم.

ردیابی گوشی همراه اول

ردیابی گوشی همراه اول

آیا پیدا کردن گوشی خاموش امکان پذیر است؟

باید بگوییم که در گذشته و قبل از ظهور علم و تکنولوژی پیشرفته کنونی، تنها در صورتی میتوانستید موفق به پیدا کردن گوشی خود شوید که دیتا یا همان اینترنت آن روشن باشد. روش‌های مختلفی هم برای رسیدن به آن وجود داشت که عبارتند از؛ 

* گوگل اکانت 

از جمله سریع‌ترین راه‌هایی که برای پیدا کردن گوشی گمشده مورد استفاده قرار می‌گیرد و همواره جزء اولین راهکارهای موجود به شمار می‌آید، حساب کاربری گوگل است. برای بهره‌گیری از این روش باید به لینک « https://www.google.com/android/find » وارد شوید. این لینک شما را مستقیما به حساب کاربری گوگلی که در تلفن همراه خود ذخیره کرده‌اید متصل می‌کند. پس از آن، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که امکانات دسترسی به تلفن را برای شما به نمایش درآورده است. شما در این صفحه میتوانید گوشی‌تان را ردیابی یا قفل نمائید و یا تمامی اطلاعات موجود در آن را برای جلوگیری از سوء استفاده سارقان حذف نمائید. دقت داشته باشید که این روش ارتباط مستقیمی با دیتا گوشی شما دارد. در صورتی که دیتا خاموش باشد نباید امید زیادی در رسیدن به نتیجه دلخواه داشته باشید. 

ردیابی گوشی همسر

ردیابی گوشی همسر

* اکانت سامسونگ 

اگر گوشی خود را از برند سامسونگ تهیه کرده‌اید نیز نیازی نیست نگران باشید زیرا این لینک https://findmymobile.samsung.com/ به شما این امکان را می‌دهد تا همانند روش اول وارد اکانت سامسونگ خود شده و به گوشی‌تان دسترسی پیدا کنید. هر چند باید این مسئله را به خاطر بسپارید که نبود اینترنت به هیچ عنوان نتیجه بخش نخواهد بود. 

اینجاست که متوجه می شویم اینترنت جزئی جداناپذیر از زندگی مان است و عدم حضور آن میتواند چه پیامدهایی را به دنبال داشته باشد. 

ردیابی گوشی سامسونگ با شماره سریال

ردیابی گوشی سامسونگ با شماره سریال

* اکانت آیفون

 اگر گوشی مورد استفاده شده شما متعلق به شرکت اپل است؛ باز هم این امکان برای شما وجود دارد که به اطلاعات آن دسترسی پیدا کرده و گوشی‌تان را پیدا کنید. البته در این گوشی 2 راه برای یافتن و برقراری ارتباط وجود دارد. روش ” icloud.com/find” و یا ” Find My iPhone app ” برای شروع هم تنها کافیست که اپل آیدی خود را وارد کنید. پس از آن مسیر راه کاملا برای شما روشن است. به خودتان نگرانی راه ندهید در صورتی که دیتا گوشی‌تان روشن باشد بلافاصله میتوانید به آن دست پیدا کنید. 

پیدا کردن گوشی خاموش از طریق اپراتور 

امروزه اپراتورهای بسیار زیادی در ایران مشغول به فعالیت هستند و افراد سیمکارت‌های متفاوتی از جمله همراه اول، ایرانسل، رایتل و… را تهیه کرده‌اند و از آنها برای برقراری ارتباط و البته تهیه اینترنت استفاده می‌کنند. حال اگر گوشی خود را گم کرده‌اید و یا به سرقت رفته است و در به در به دنبال راهی برای پیدا کردن گوشی خاموش خود می‌گردید باید بگوییم که در ادامه راهکارهایی را پیش روی شما می‌گذاریم. 

ردیابی گوشی سرقتی

ردیابی گوشی سرقتی

* همراه اول

اگر سیمکارت موجود در گوشی همراه شما از اپراتور همراه اول تهیه شده است؛ این امکان برای شما وجود دارد که از کدهای USSD و پیامک برای پیدا کردن گوشی همراهتان استفاده کنید. برای پیدا کردن گوشی خاموش اپراتور همراه اول در ابتدا باید سیمکارت خود را مسدود نمائید. مطمئنا نسبت به چگونگی مسدود کردن سیمکارت همراه اول آشنایی دارید. پس از آن باید به سراغ IMEI درج شده گوشی بر روی جعبه رفته و از طریق سیمکارت یکی از دو روش زیر را اعمال نمائید.

* شماره IMEI گوشی را با شماره‌گیری کد  # شماره سریال *۲۱۴۱* ۱۱۱* ارسال نمائید.

* شماره 2141  را به شماره 111 از طریق خدمات پیامکی همراه اول ارسال نمائید. 

با انجام این کار اپراتور مربوطه طی مدت 10 روز به جستجو و ردیابی گوشی همراه شما از طریق شماره سریال می‌پردازد و سپس با کسر هزینه‌ای 3000تومانی، نتیجه را به شما اعلام می‌دارد. در این راستا باید بگوییم اگر موفق به دریافت نتیجه و پیدا کردن گوشی شما نشود این هزینه از شما کسر نخواهد شد. 

شما میتوانید کد دریافتی از اپراتور را که محل تقریبی گوشی شما می‌باشد، به مراجع قانونی ارجاع داده و مراحل حقوقی را از سر گیرید. 

اگر در مرحله اول هیچ نتیجه‌ای از جستجوی اپراتور حاصل نشد باید کد دستوری قبل را از طریق کد دستوری #۲۱۴۲*۱۰* غیرفعال کرده و مجددا اقدام نمائید. 

ردیابی گوشی خاموش

ردیابی گوشی خاموش

* ایرانسل

قبل از توضیح مرتبط با پیدا کردن گوشی خاموش با اپراتور ایرانسل باید بگوییم که این اپراتور مراحل سخت‌تری را برای اعلام مفقودی پیش روی کاربران خود قرار داده است. به‌گونه‌ای که میتوان آن را به سه قدم دسته‌بندی کرد:

1. اولین قدم برای شما مسدود کردن سیمکارت مفقودی است. برای اینکار باید با شماره ۷۰۰ یا ۷۰۳۳ (از طریق خطوط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس گرفته و درخواست مسدود کردن سیم کارت خود را بدهید.

2. قدم دوم پس از گذشت 5روز از مسدود شدن سیمکارت آغاز می‌شود. درواقع شما باید با شماره‌گیری  کد #۶۱۰۱* مفقود شدن گوشی‌تان را اطلاع دهید. با انجام این کار شماره شما در سیستم ردیابی ثبت شده و به مراجع قضایی اعلام شود. 

این نکته را فراموش نکنید که برای سرویس ردیابی حتما باید از سیم کارت ایرانسل استفاده نماید. 

3. مرحله سوم به طریق زیر صورت خواهد گرفت؛ 

  • تأیید قوانین با ارسال عدد ۱
  • تأیید هزینه سرویس با ارسال عدد ۱
  • مشخص کردن اپراتور سیم‌کارتی که در گوشی‌ مورد نظر داشتید: عدد ۱ ایرانسل عدد ۲ دیگر اپراتورها
  • ارسال کد ۱۵ رقمی IMEI گوشی مورد نظر(که بر روی جعبه تلفن همراه درج شده است)

به خاطر داشته باشید پس از گذشت 48 ساعت از ثبت درخواست شما، نتیجه ردیابی از طریق سامانه پیامکی برای شما ارسال خواهد شد. 

در غیراینصورت باید مجددا تمامی این مراحل را طی کرده و دوباره درخواست خود را ثبت نمائید. 

اما در صورتی که نتیجه خوبی دریافت کردید باید ردیابی پیامکی خود را که حاوی کد پیگیری و تاریخ ردیابی‌ست را به مراجع قانونی برای پیگیری قانونی ارجاع دهید. 

از فریمو چه میدانید؟

در این مقاله تا حد امکان در رابطه با چگونگی پیدا کردن گوشی خاموش توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم. حال میدانید زمانی که گوشی شما خاموش باشد تنها از طریق اپراتورهای سیم کارت امکان رسیدن به گوشی‌تان و البته پیدا کردن سارق وجود دارد. اما مطمئنا همه ما فیلم‌های پلیسی و جاسوسی و هیجان انگیز را دیده‌ایم. همان هایی که در کسری از ثانیه میتوانند مجرم و سارق را از طریق گوشی همراهشان پیدا کنند. تا کنون به ذهنتان خطور کرده که این مسئله چگونه امکانپذیر است؟ چگونه میتوان بدور از روش‌های قبلی به موقعیت مکانی دقیق گوشی همراه دست پیدا کرد؟

قبل از هر چیزی باید بگوییم که این امکان برای منو شما مهیا نیست و تنها از طریق مراجع قانونی میتوان به آن دست پیدا کرد.

اما این قابلیت از طریق فریمور امکان‌پذیر است. درواقع هیچ اهمیتی ندارد که گوشی شما سامسونگ است یا اپل. اپراتور شما همراه اول است یا ایرانسل. زیرا فریمور فارغ از این موارد و بدور از تمامی این موارد شرایطی را فراهم می‌آورد تا گوشی‌تان را پیدا کنید. حتی این قابلیت هیچ محدودیتی در زمان خاموش بودن اینترنت یا دستگاه برای جویندگان قائل نمی‌شود. 

اما فریمور چیست؟

فریمور همان قابلیتی‌ست که دکل‌های موبایل را شناسایی می‌کند و وظیفه تشخیص اتصال به هر یک را در پس زمینه برعهده دارد. حتی زمانی که سیم کارت خود را از دستگاه خارج می‌کنید باز هم نمیتوانید مانع فعالیت این قابلیت شوید. زیرا در هر لحظه به دنبال دکل‌های موقعیتی شما می‌گردد. 

کلام آخر 

همانطور که گفته شد؛ امروزه در دنیای پیشرفته ای زندگی می‌کنیم دنیایی که هر لحظه در حال تغییر است و این امکان را به شما می‌دهد تا در بهترین شرایط زندگی کنید. اما همیشه اتفاقات ناگوار گریبانگیر افراد می شود و گریز از آن غیرممکن است. به سرقت رفتن گوشی همیشه یکی از بدترین اتفاقات بوده و هست چون زندگی بدون گوشی غیرممکن بوده و خرید گوشی جدید آن هم در دوره اقتصادی کنونی کاری سخت و دشوار به حساب می‌آید. پس بهترین راه محافظت و پس از آن آگاهی از روش‌های موجود است. 

در این مقاله تا حد امکان تلاش کردیم شما را با روش‌های پیدا کردن گوشی خاموش آشنا کنیم. حال میدانید بهره‌گیری از چه روش‌هایی میتواند شما را به نتیجه دلخواه برساند. اما با این حال نکات بسیار زیاد دیگری وجود دارد که کاربردی بوده و شما را به گوشی‌تان میرساند. برای اطلاع میتوانید به بخش تماس باما مراجعه کرده و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و تمامی ابهاماتی که در این راه ذهن شما را به خود مشغول کرده برطرف نمائید. نرم افزار کنترل موبایل چند منظوره


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا