اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

چگونه و با چه روش هایی می توان امنیت وایرلس خود را بالا ببریم؟

احتمالا این سوالی ست که بسیاری از شما عزیزان به دنبال پاسخ آن می گردید. از این رو در این مقاله قصد داریم تکنیک ها و روش هایی که برای بالا بردن امنیت وایرلس مورد نیاز است را به شما آموزش دهیم. پس با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی با روش های بسیار جدید و به روزی رو به رو می شویم که برای بالا بردن امنیت وایرلس به کار ما می آیند از جمله ی این روش ها رمز گذاری های جدید و به روز برای پسوردهای وایرلس است که امری بسیار مهم و ضروری ست تا از نفوذ به شبکه و کاهش امنیت ممانعت شود. بنابراین سعی کنید از روش های قدیمی رمز گذاری اجتناب کرده و به تکنیک های جدید روی بیاورید و از ورژن های به روز استفاده نمایید. 

چگونه و با چه روش هایی می توان امنیت وایرلس خود را بالا ببریم؟

بالا بردن امنیت شبکه حین اتصال به وایرلس

قبل از هر چیز باید گفت که بهتر است حین اتصال به وایرلس به یک Virtual Private Network  وصل شوید که به طور اختصاصی برای شخص شما انتخاب شده باشد، تا امکان نفوذ برای هکران به حداقل رسانده و از دادن اطلاعات به آنها جلوگیری شود. در عین حال که می توانید دسترسی کامل به سرورها داشته باشید. 

فریم ورک ها 

معمولا فریم ورک هایی که در شبکه مورد استفاده قرار می گیرند به منظور بالا بردن امنیت و کاهش دسترسی و نفوذ هکران تعبیه و طراحی شده اند بدین منظور باید آنها را آپدیت کنید تا از امنیت شبکه ی خود مطمئن شوید. 

شماره ی عبور، گذر واژه و یا پسورد وایرلس ها

برای انتخاب گذر واژه، شماره ی عبور و یا پسورد وایرلس ها بهتر است از مشخصه ها و کاراکتر ها مختلف مانند اعداد ، حروف خاص، حروف کوچک و بزرگ و هر چیزی که به پیچیده تر شدن و سخت تر شدن پسوردتان کمک می کند، استفاده کنید. تعداد این حروف و یا اعداد که باید به صورت میکس در انتخاب پسورد در نظر گرفته شود، بهتر است بالای 15 عدد باشد، نکته ی قابل توجه دیگر این است که بهتر است پسورد وایرلس خود را به صورت ماهانه عوض نمایید. از این رو دسترسی و نفوذ هکران را تا حد بسیار زیادی کاهش خواهید داد. 

چگونه می توان آیدی و یا نام وایرلس خود مخفی کرد؟

از روش ها  تکنیک های دیگری که می توان با استفاد از آن امنیت وایر لس خود را بالا ببریم این است که نام وایر لس خود را پنهان کنیم، با این روش ممکن است، شخص هکر با دیدن حالت مخفی از نفوذ به وایر لس شما اجتناب نماید. 

فعال کردن فایر وال ها

بهتر است به منظور کاهش دسترسی هکران به اطلاعات خود در وایر لس ها و به منظور بالا بردن امنیت شبکه از یک فایر وال امنیتی استفاده نمایید چرا که این ابزار ها معمولا مشکلات امنیتی به وجود آمده را به سرعت تشخیص داده و به اطلاع شما می رسانند.

 

نحوه ی تست نفوذ شبکه ی وایرلس و چگونگی مقابله با آن 

همانطور که از تیتر این مقاله پیداست قصد داریم شما را با نحوه ی گرفتن تست نفوذ شبکه و چگونگی مقابله با هکینگ آشنا کنیم. پس همین جا باشید و در ادامه ی این مطلب ما را همراهی کنید. 

چگونکی تست مفوذ شبکه ی وایر لس به منظور جلوگیری از هکینگ مودم وای فای

 آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ممکن است وای فای شما هک شده و در دسترس دیگران قرار بگیرد؟

این سوالی ست که ممکن است ذهن بسیاری از ما را درگیر خود کرده باشد. اما چگونه این کار شدنی ست و اصلا از کجا بفهمیم وای فای ما هک شده است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال بسیاری از افراد به دنبال تست نفوذ شبکه هستند تا بتوانند از این طریق از امینیت وایر لس خود آگاه باشند البته در این بین نرم افزار هایی نیز طراحی و برنامه ریزی شده اند که به قصد سود جویی و سوء استفاده در دسترس کاربران قرار گرفته و مشکلات امنیتی بسیار زیادی را برای شبکه ی وایر لس به وجود می آورند. 

در ادامه این مطلب ما می خواهیم به صورت اصولی شما را با چگونگی اجرای تست نفوذ شبکه ی وایر لس و جلوگیری از هکینگ آشنا کنیم اما در ابتدای کار باید بدانیم که اصلا شبکه ی وایر لس چی هست؟

شبکه ی امنیت وایرلس

بسیاری از ما از مودم ها ی خانگی اعم از ایرانسل و غیره استفاده می کنیم که مودم ها و شبکه های وایر لس بسیا کاربردی هستند که معمولا در هر مکانی اعم از منزل، مراکز خرید، رستوان ها، کافه ها و غیره یافت می شوند. این مودم ها همگی شما را به فضای مجازی وصل کرده و برای بالا بردن سطح امنیتی این مودم های و یا شبکه های وایر لس معمولا در پشت همگی آنها NAT وجود دارد که اساسا یک مکانیزم امنیتی برای بالا بردن شبکه ی وایر لس شماست. اما در این بین پروتکل ها و یا استاندارد های امنیتی هستند که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد. این استانداردها عبارت اند از:

پروتکل WEP امنیت وایرلس

این پروتکل امنیتی که در واقع کوتاه شده ی عبارت Wired Equivalent Privacy می باشد از ضعیف ترین پروتکل ها بوده و می توان گفت به راحتی قابل نفوذ و هک است. در این پروتکل از رمز نگاری RC4 استفاده شده است که با وجود این که در ابتدا از نسخه ی 64 بیتی استفاد شده بود و بعدها به نسخه ی 128 بیتی ارتقا یافت، هم چنان جزو ضعیف ترین پروتکل های امنیتی به حساب می آید. هر دو نسخه ی این پروتکل در سال 1999 طراحی شده است ولی متاسفانه نتوانست جایگاه خود را بین پروتکل های قوی تر از نظر قدرت مند بودن شبکه های امنیتی به دست آورد. 

پروتکل WPA امنیت وایرلس

خب در ادامه می خواهیم به سراغ پروتکل های امنیتی دیگر برویم. پروتکل امنیتی WPA2 یک سل قبل از این که پروتکل WEP از دور خارج شود جایگزین این پروتکل امنیتی شد. در این پروتکل نیز از رمز نگاری RC4 استفاده شده است و دارای رمز نگاری 256 بیتی می باشد. گرچه این پروتکل نسبت به پروتکل WEP  پیشرفت بیشتری داشته است و از قدرت بیشتری برخوردار است ولی هم چنان دارای نقاط ضعفی می باشد که باید به بررسی و تحلیل آن پرداخت. 

پروتکل WPA2

این پروتکل امنیتی که کوتاه شده ی عبارت Wi-Fi Protected Access II است برای اولین بار در سال 2006 طراحی شده است و الگوریتم به کار رفته در ان الگوریتم AES می باشد. این پروتکل امنیتی نسبت به پروتکل های قبلی از امنیت بالاتری برخوردار بوده و به نسبت قدرتمند تر است و تاکنون جایگزین مناسبی برای پروتکل های قبلی بوده است. هر چند همانطور که همگی می دانیم امنیت شبکه ی وایر لس هیچ وقت کامل و صد در صدی نبوده است بنابر این علم و تکنولوژی کنونی همواره به دنبال آن خواهد بود تا این امنیت صد در صدی را به وجود آورد از این رو ممکن است در آینده پروتکل های قوی تری نیز طراحی و برنامه نویسی شود. 

چگونگی تست نفوذ شبکه 

در ابتدا می خواهیم در مورد پسورد لیست صحبت کنیم که همانطور که از اسمش پیداشت در واقع مجموعه ای از پسورد ها را شامل می شود. اما شما برای تست نفوذ شبکه ی وایر لس خود به یک پسورد لیست بزرگ با حجم بالا احتیاج دارید برای مثال پسورد لیستی که تمام اعداد 8 الی 12 رقمی را در بر می گیرد باید حجمی برابر با 13 ترا بایت را داشته باشد بنابر این این حجم بالا برای ذخیره شدن نیازمند به یک فضای گسترده است. برای رفع این مشکل قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که در ان بدون اینکه حجم بالایی را برای ذخیره ی پسورد لست بگیرید بتوانید به راحتی اقدام به کرک آن نمایید. با ما همراه باشید. 

کالی لینوکس و نحوه ی اتصال کارت شبکه به آن 

در ابتدا باید به سراغ کالی لینوکس و اتصال کارت شبکه برویم. اگر از کالی لینوکس به عنوان شبکه ی اصلی خود استفاده می کنید نیازی به کارت شبکه ی دیگری ندارید اما اگر از آن به عنوان شبکه ی مجازی سازی شده استفاده می کنید. باید یک کارت شبکه ی مجزا به پورت سیستم خود وصل کنید. بعد از اتصال کارت شبکه به سیستم خود مراحل زیر را به ترتیب اجرا نمایید .

 اجرای دستور airmon-ng

بعد از اجرای این دستر باید کارت شبکه ی خود ا بر روی حالت مانیتورینگ قرار دهید. که برای انجام این کار بهتر است دستور airmon-ng start wlan0

را اجرا نمایید.

اجرای دستور airodump-ng wlan0mon

در این مرحله باید یک شبکه ی وایر لس انتخاب نموده و اقدام به کرک کردن آن نمایید. بعد از گذر از این مرحله بهتر است شبکه ی ووایر لس خود را آنالیز و تجزیه و تحلیل نمایید برای انجام این کار دستور زیر را اجرا نمایید:

airodump-ng -c 5 -w wpa2 –bssid  11:11:11:11:11:11–ivs wlan0mon

ساخت پسورد لیست 

برای ساخت یکی پسورد لسیت بزرگ و کاربردی با حجم بالا باید از یک crunch قدرتمند استفاده نمایید. که برای این پسورد نیازی به پر کردن فضای هارد خود ندارید. چرا که به صورت مستقیم به air craft وصل خواهید شد. برای انجام این گار دستور زیر را اجرا نمایید:

crunch 6 12 0123456789 | aircrack-ng -b 11:11:11:11:11:11 -w – /root/wpa2-01.ivs

نحوه ی اتصال crunch به  air crack

در این قسمت می خواهیم به نحوه ی اتصال crunch به air crack بپردازیم. در این بخش در ابتدا شما پسورد های مختلفی را به ابزار air crack توسط  crunch ارسال می کنید و در آخر air crack اقدام به شناسایی و تست پسورد ها می نماید. 

در این مرحله که مرحله ی پایانی می باشد، می توانید عملیات کرک را انجام دهید. بدین صورت که مشخصه های ساخت پسورد در کرانچ را تحت فراخوانی که برای آن از قبل انجام داده ایم، تعیین می نماییم. سپس با استفاده از مشخصه های خروجی کرانچ را به air crack وصل می نماییم. سپس با استفاده از آپشن دیگری آدرس شبکه ی وایر لس را برای سیستم تعریف می نماییم بعد از آن فایلی که قبلا مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده ایم را برای سیستم تعریف می کنیم. 

چگونگی برگزاری تست نفوذ برای جلوگیری هک وای فای در سیستم های اندروید

سیستم عامل اندروید از جمله سیستم عامل هایی ست که با محدودیت هایی زیادی رو به رو ست از این رو نسبت به سیستم عامل لینوکس محدودیت های بیشتری را شامل شده و قدرت مانور را از ما می گیرد. 

همانطور که همه ی شما عزیزان مطلع هستید، برای اینکه ابزار ها به درستی در این سیستم عامل به اجرا در آیند بهتر است سیستم خود را به طور کامل روت نمایید از  این رو ابزارها در این سیستم به درستی اجرا خواهند شد هر چند که ممکن است امنیت شبکه پایین بیاید. در مرحله ی بعد یک نوع پیشتاز برای تست نفوذ وایر لس خود انتخاب نمایید. به این نکته توجه داشته باشید که تمامی ابزار های تست نفوذ با استفاده از فعال بودن WPS کار نفوذ را انجام می دهند در این صورت بهتر است WPS را در شبکه ی وایر لس فعال نگه دارید. 

معرفی ابزار WPS CONNECT

در این مرحله در ابتدا بهتر است  شبکه ی وایر لس خود را اسکن کنید، سپس برای شما پنجره ای باز می شود که سه پین ا در اختیارشما قرار می دهد که می توانید هر کدام را به دلخواه انتخاب نمایید. برای استفاده از این ابزار بادی WPS شبکه وایر لس خود را فعال نمایید و تنظیمات مک فیلترینگ را انجام دهید. به این نکته ی بسیار مهم توجه کنید که مقدار فاصله ی شما تا شبکه ی وایر لس می تواند تاثیر به سزایی در عملیات تست نفوذ شبکه شما خواهد داشت. 

بررسی نکات امنیتی در خصوص جلوگیری از هکینگ 

در مرحله ی اول با غیر فعال کردن WPS شبکه ی وایر لس خود امنیت شبکه ی خود را به میزان زیادی افزایش خواهید داد. 

در مرحله ی بعد بهتر است از مک فیلترینگ استفاده نمایید، با استفاده از این کار می توانید مک آدرس های خاص خود را در پنل مدیریت اجرا نمایید. 

بعد از انجام این مراحل بهتر است از پروتکل امنیتی WPA2 استفاده نمایید، این پروتکل به طرز شگفت آوری امنیت شبکه ی شما را بالا خواهد برد و باید همیشه به روز رسانی شده باشد. 

لازم به ذکر است که انجام دادن تمامی این عملیات و جلوگیری از هک وای فای خود، استفاده از یک پسورد قدرتمند نیاز است. اما برای بالا بردن امنیت بهتر است پسورد خود را هر چند یک بار عوض کنید، سپس سعی کنید شبکه ی وایر لس خود را در زمانی که از ان استفاده نمی کنید، غیر فعال نگه دارید تا از نفوذ هکران و نفوذ گران جلوگیری نمایید. هم چنین روش دیگری برای بالا بردن امنیت شبکه ی وایر لس ما وجود دارد و آن این است که هر چند یک بار شبکه ی خود را بررسی و مانیتور نمایید تا قبل از به وجود آمدن مشکلات احتمالی بتوانید سریعا آنها را تشخیص داده و در صدد رفع آنها بر آیید. 

بهتر است برای مانیتورینگ کردن شبکه ی وایر لس خود از ابزار قدرتمند وایر شارک استفاده نمایید که این کار را به نحو احسنت برای شما انجام می دهد. بسیاری از ما نسبت به امنیت مودم وایر لس خود بی اهمیت هستیم اما این نکته ی مهم را به خاطر داشته باشید که اگر مودم وایر لس شما مورد نفوذ و دسترسی دیگران قرار بگیرد تنها مشکل خالی شدن حجم اینترنت شما نخواهد بود بلکه نفوذ گران می توانند از این طریق به سیستم و حتی آی پی خصوصی شما دسترسی کامل پیدا کرده و به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کنند و مشکلات عدیده ای را برای شما به وجود آورند، پس در این مورد حتما محتاط بوده و نهایت تلاش خود را برای بالا بردن امنیت شبکه ی وایر لس خود به کار بگیرید. 

امنیت مودم وایر لس

متاسفانه باید گفت که در مورد امنیت وای فای هیچ گاه نمی توان به اطمینان و یقین صد در صدی در این موضع دست یافت چرا که هر چه قدر هم پروتکل های امنیتی را با دقت اجرا نمایید باز هم ممکن است نفوذ گران و هکران راه نفوذ دیگری به سیستم و حتی اطلاعات شخصی شما پیدا کنند ولی حداقل می توان با به کار گیری روش های جدید تا مقدار زیادی راه نفوذ نفوذ گران را بست و امنیت شبکه را بالا برد. سعی کنید تمامی دستورات و پروتکل هایی که در این مقاله به شما معرفی کردم را با دقت مطالعه کنید و برای بالا بردن امنیت شبکه ی خود به کار ببرید. از جمله کار های دیگری که می توانید بدون داشتن اطلاعا خاصی در زمینه ی بالا بردن امنیت به کار بگیرید این است از ذخیره کردن اطلاعات خصوصی خود در سیستم شخصی خود خودداری نمایید. سعی کنید رمز مودم خود را هر چند وقت یک بار عوض کرده و GPS ابزار هایی که از آنها استفاده نمی کنید را غیر فعال نمایید. 

ممنون که ما را در این مقاله همراهی کردید. امیدواریم که با مطالعه ی این مقاله نهایت استفاده را کرده باشید. موفق باشید. 

یادگیری چگونگی تست نفوذ وایر لس شبکه و جلوگیری از هکینگ

با پیشرفت علم و تکنولوژی و در دنیای کنونی ابزارهای بسیار قدرتمند و وسیعی در جهت جلوگیری از هک وایر لس شبکه در اختیار کاربران قرار داده است. در این مقاله قصد داریم شما را با تست نفوذ و هک وایرلس آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

تست نفوذ و جلوگیری از هک وایرلس

ممکن است تا کنون روش های مختلفی را برای تست نفوذ و جلوگیری از هکینگ وایرلس خود انجام داده باشید ولی خب بسیاری از این آموزش ها دارای مزایا و در عین حال معایب و مشکلاتی بوده اند. ما قصد داریم در این مقاله شما را با روش و در واقع ابزاری آشنا کنیم که از روش های قبلی کاربردی تر و بهتر بوده و با استفاده از آن می توانید بسیاری مشکلات امنیتی به وجود آمده در شبکه ی وایرلس خود را شناسایی کرده و در صدد رفع آن ها برآیید. در ادامه ی این مطلب شما خوانندگان عزیز را با این ابزار کاربردی آشنا خواهیم کرد. 

روش های تست نفوذ و مقابله با هکینگ

WPS

یکی از روش های تست نفوذ و مقابله با هکینگ استفاده از پروتکل WPS است که در برنامه های مختلفی مشاهده شده است و میزان آسیب پذیری این پروتکل باعث می شود که در چند ثانیه پسورد دستگاه وایرلس را به دست آورید. 

HAND SHAKE

معمولا در این روش نفوذ گر سعی می کند اتصال وایرلس را به دستگاه با استفاده از DOS های قدرتمند قطع کند در نتیجه ی این اقدام پسورد را به صورت رمز به دست آورده و با کرک کردن، پسورد رمز نگاری شده را پیدا خواهد کرد. 

معرفی و آشنایی با ابزار قدرتمند HT-WPS BREAKER

در ابتدای کار بهتر است از سیستم عامل کالی لینوکس استفاده کنید چرا که در این سیستم عامل AIR CARCK به صورت پیش فرض نصب و اجرا شده است و شما برای انجام دادن تست نفوذ نیازی به آن نخواهید داشت. ابزار معرفی شده و یا همین ابزار قدرتمند HT-WPS BREAKER قادر به ایجاد حملات قدرتمند در سطح بالا بوده و به صورت اتوماتیک و خودکار، تمامی حملات لازم را انجام خواهد داد. یعنی نیازی به اجرای آنها به صورت تک تک نمی باشد بلکه تمامی حملات را به صورت یک پکیج کامل به اجرا در می آورد. 

نحوه ی نصب این ابزار

در ابتدا باید وارد سیستم لینوکس شده و دستور زیر را اجرا نمایید: 

git clone https://github.com/SilentGhostX/HT-WPS-Breaker.git

سپس وارد فولدر ساخته شده شوید و این ابزار را نصب کنید. 

برای بالا بردن سطح دسترسی به فایل دستور زیر را اجرا نمایید:

chmod 775 HT-WB.sh

 بعد از انجام این دستور میتوانید ابزار مورد نظر را نصب و اجرا نموده و برای تست نفوذ از آن استفاده نمایید.

بعد از این مرحله شبکه ی شما اسکن خواهد شد و وایرلس مورد نظر برای تست نفوذ مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

کلام پایانی

در این مقاله تمامی سعی و تلاش خود را به کار گرفته ایم تا شما را با روش های مختلفی که می توان برای تست نفوذ شبکه ی وایرلس به منظور جلوگیری از هکینگ انجام داد، آشنا کنیم. موفق باشید.

یادگیری چگونگی تست نفوذ وایر لس شبکه و جلوگیری از هکینگ

با پیشرفت علم و تکنولوژی و در دنیای کنونی ابزارهای بسیار قدرتمند و وسیعی در جهت جلوگیری از هک وایر لس شبکه در اختیار کاربران قرار داده است. در این مقاله قصد داریم شما را با تست نفوذ و هک وایرلس آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

تست نفوذ و جلوگیری از هک وایرلس

ممکن است تا کنون روش های مختلفی را برای تست نفوذ و جلوگیری از هکینگ وایرلس خود انجام داده باشید ولی خب بسیاری از این آموزش ها دارای مزایا و در عین حال معایب و مشکلاتی بوده اند. ما قصد داریم در این مقاله شما را با روش و در واقع ابزاری آشنا کنیم که از روش های قبلی کاربردی تر و بهتر بوده و با استفاده از آن می توانید بسیاری مشکلات امنیتی به وجود آمده در شبکه ی وایرلس خود را شناسایی کرده و در صدد رفع آن ها برآیید. در ادامه ی این مطلب شما خوانندگان عزیز را با این ابزار کاربردی آشنا خواهیم کرد. 

روش های تست نفوذ و مقابله با هکینگ

WPS

یکی از روش های تست نفوذ و مقابله با هکینگ استفاده از پروتکل WPS است که در برنامه های مختلفی مشاهده شده است و میزان آسیب پذیری این پروتکل باعث می شود که در چند ثانیه پسورد دستگاه وایرلس را به دست آورید. 

HAND SHAKE

معمولا در این روش نفوذ گر سعی می کند اتصال وایرلس را به دستگاه با استفاده از DOS های قدرتمند قطع کند در نتیجه ی این اقدام پسورد را به صورت رمز به دست آورده و با کرک کردن، پسورد رمز نگاری شده را پیدا خواهد کرد. 

معرفی و آشنایی با ابزار قدرتمند HT-WPS BREAKER

در ابتدای کار بهتر است از سیستم عامل کالی لینوکس استفاده کنید چرا که در این سیستم عامل AIR CARCK به صورت پیش فرض نصب و اجرا شده است و شما برای انجام دادن تست نفوذ نیازی به آن نخواهید داشت. ابزار معرفی شده و یا همین ابزار قدرتمند HT-WPS BREAKER قادر به ایجاد حملات قدرتمند در سطح بالا بوده و به صورت اتوماتیک و خودکار، تمامی حملات لازم را انجام خواهد داد. یعنی نیازی به اجرای آنها به صورت تک تک نمی باشد بلکه تمامی حملات را به صورت یک پکیج کامل به اجرا در می آورد. 

نحوه ی نصب این ابزار

در ابتدا باید وارد سیستم لینوکس شده و دستور زیر را اجرا نمایید: 

git clone https://github.com/SilentGhostX/HT-WPS-Breaker.git

سپس وارد فولدر ساخته شده شوید و این ابزار را نصب کنید. 

برای بالا بردن سطح دسترسی به فایل دستور زیر را اجرا نمایید:

chmod 775 HT-WB.sh

 بعد از انجام این دستور میتوانید ابزار مورد نظر را نصب و اجرا نموده و برای تست نفوذ از آن استفاده نمایید.

بعد از این مرحله شبکه ی شما اسکن خواهد شد و وایرلس مورد نظر برای تست نفوذ مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

کلام پایانی

در این مقاله تمامی سعی و تلاش خود را به کار گرفته ایم تا شما را با روش های مختلفی که می توان برای تست نفوذ شبکه ی وایرلس به منظور جلوگیری از هکینگ انجام داد، آشنا کنیم. موفق باشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا