آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

کنترل پنهان گوشی پیام و تماس همسر کاملا تضمینی و رایگان

کنترل پنهان تلفن همراه پیام و تماس همسر کنترل تلفن همراه پرینت کامل تماس ها و پیامک های تلفن همراه همسر کنترل پنهان تماس و پیام های تلفن همراه از راه دور – بهترین برنامه برای هک نظارت و کنترل تلفن همراه همسر (کاملا تضمینی) برنامه اندروید مراقبت از خانواده و  کنترل تلفن همراه همسر به شما این امکان رو میده که از راه دور و بصورت کاملا نامحسول بتونید تمامی تماس و پیام های تلفن همراه رو کنترل و نظارت کنید. کنترل پنهان گوشی پیام سامانه کنترل کودک ، نرم افزار فارسی کنترل نامحسوس ، نرم افزار پیدا کردن مکان افراد

کنترل پنهان گوشی پیام و تماس همسر

کنترل پنهان تماس و پیام های تلفن همراه از راه دور (دانلود و تست رایگان),برنامه اندروید مراقبت از خانواده و کنترل تلفن همراه همسر,نظارت بر خانواده – ردیابی کنترل تلفن همراه تلفن همراه ⚙️ قابلیت های برنامه کنترل پنهان تماس و پیام های تلفن همراه از راه دور :

کنترل پنهان تمامی sms و پیامک های تلفن همراه (پیام ها و اسمس های دریافتی و ارسالی)

  • به صورت کاملا پنهانانه گزارشات تمامی پیام ها و اسمس های

  • دریافتی و ارسالی تلفن همراه مورد نظر شما را براتون میفرسته،توجه داشته باشید

  • این گزارشات شامل متن و محتوای کامل sms ها به همراه شماره موبایل مربوطه است.

کنترل پنهان تمامی ???? تماس های تلفن همراه track call (تماس های ورودی،خروجی و میس کال )

  • به صورت کاملا پنهانانه گزارشات تمامی تماس های تلفن همراه track call (تماس های ورودی،خروجی و میس کال ) تلفن همراه مورد نظر شما را براتون میفرسته،توجه داشته باشید این گزارشات شامل شماره موبایل مربوطه،تاریخ و زمان تماس و نوع تماس است.

کاملا پنهان ؟ و بدون هیچ ردپایی است

  • جهت کنترل پنهان تلفن همراه شما نیاز به برنامه ای دارید که در تلفن همراه فرزندتون کاملا پنهان بشه و کسی از وجود اون باخبر نشه،برنامه SPy24  دقیقا این خواسته شما را برآورده میکنه

ارسال پنهان تمامی تماس ها و پیام های تلفن همراه به ایمیل  ???? شما

  • یکی دیگر از ویژگی های برنامه SPY24 ارسال پنهان تمامی تماس ها و پیام های تلفن همراه به ایمیل شماست،این برنامه هیچ یک از اطلاعات تلفن همراه فرزند شما را در سرور و جایی ذخیره نکرده و فقط از طریق جیمیل و سرور های ایمیلی گوگل براتون ایمیل میکنه به هیمن خاطر با خیال راحت و با امنیت کامل از برنامه استفاده کنید.

کارکرد برنامه حتی بدون نیاز به اینترنت و بصورت آفلاین

  • برنامه SPY24 در زمانیکه تلفن همراه فرزندتون در حالت آفلاین و بدون اینترنت است،تمامی تماس ها و پیام ها را ذخیره کرده و هر وقت که تلفن همراه به اینترنت متصل شد گزارشات رو برای شما میفرسته

ارسال زمانبندی شده تمامی sms ,call پیام ها و تماس ها به ایمیل شما

  • این برنامه بصورت زمانبندی شده هر ۹۰ دقیقه تمامی گزارشات ذخیره شدهرا،بصورت پنهان برای شما ایمیل میکنه
  • نرم افزار فارسی کنترل نامحسوس
  • نرم افزار پیدا کردن مکان افراد

 دانلود و تست رایگان برنامه کنترل پنهان تماس و پیام های تلفن همراه از راه دور,کنترل تلفن همراه دیگران از راه دور Mobile Tracker

???? دانلود و تست رایگان برنامه کنترل پنهان تماس و پیام های تلفن همراه از راه دور ؟

دانلود -کلیک کنید کنترل گوشی از راه دور

دقت داشته باشید این برنامه پس از نصب و فعال سازی پنهان می شود. چرا برنامه کنترل پنهان تماس و پیام های تلفن همراه از راه دور رو باید نصب کنید؟

اپلیکیشن پیدا کردن مکان افراد به صورت دقیق کنترل و نظارت خانواده Mobile Tracker,اپلیکیشن کنترل خانواده و همسر,اپلیکیشن کنترل تلفن همراه دیگران برای اندروید حتما شما هم نگران تماس و ارتباطات همسر تون هستید،به همین خاطر این برنامه با هدف نظارت پنهانانه و از راه دور برای والدین طراحی و بهینه سازی شده است.

برنامه SPY24 برای والدین عزیز طراحی و برنامه نویسی شده لذا تمامی نیاز شما را برای کنترل پنهان و نامحسوس تلفن همراه همسرتون در نظر گرفته ایم. ما از کارکرد برنامه اطمینان خاطر داریم،لذا شما دوست عزیز میتونید برنامه رو ابتدا دانلود و تست نماییدپس از تست و فعالسازی برنامه میتونید با هزینه اندکی برای همیشه و بدون هیچ گونه هزینه اضافی،از امکانات برنامه برای همیشه استفاده کنید.

اپلیکیشن فارسی کنترل نامحسوس

کنترل پنهان تلفن همراه دخترم،نظارت بر تلفن همراه SPY24 اپلیکیشن پیدا کردن مکان افراد به صورت دقیق : کنترل گوشی از راه دور

سامانه کنترل کودک نرم افزار پیدا کردن مکان افراد

دانلود بهترین برنامه ردیابی و کنترل مخفیانه تماس های گوشی فرزندان

اکثر خانواده هایی که همسرشان از موبایل اندرویدی استفاده می کنند دارای نگرانی های زیادی در این رابطه هستند،تلفن همراه موبایل همان طور که می تواند بسیار مفید باشد به همان اندازه نیز دارای زیان است و اگر به صورت کامل برای استفاده همسر کنترل نشود ممکن است زیان های جبران ناپذیری از تاثیرات تلفن همراه های اندرویدی و فضای مجازی به همسر وارد شود.

سامانه کنترل کودک:

به همین منظور اپلیکیشنهایی با هدف کنترل والدین بر تلفن همراه اندرویدی همسر طراحی شده است که تا حدود زیادی مشکلات را برطرف کرده است. نام یکی از این اپلیکیشنهای کنترل تلفن همراه همسر، برنامه نظارت والدین می باشد. به کمک این برنامه والدین می توانند تا فعالیت هایی که همسر و یا دیگر اعضای خانواده روی تلفن همراه اندرویدی خود انجام می دهند را کنترل کنید.

سامانه کنترل کودک دانلود اپلیکیشن کنترل تلفن همراه همسر,دانلود رایگان اپلیکیشن,دانلود اپلیکیشن کنترل تلفن همراه همسر نصب و راه اندازی برنامه کنترل پنهان تماس و پیام های تلفن همراه از راه دور بسیار راحته و بدون نیاز به دانش خاصی میتونید برنامه رو فعالسازی همیشگی کنید.

???? دانلود و تست رایگان برنامه کنترل پنهان تماس و پیام های تلفن همراه از راه دور ؟

دانلود -کلیک کنید

????  هشدار; تمامی مسئولیت استفاده نادرست از این برنامه بر عهده خود شخص میباشد.

سامانه کنترل کودک – اپلیکیشن فارسی کنترل نامحسوس

???? دانلود ویدیوی آموزش نصب و فعالسازی برنامه،حتما ویدیو زیر را ببینید تا با کارکرد برنامه آشنا شوید????????????

نرم افزار فارسی کنترل نامحسوس :

کنترل گوشی از راه دور نرم افزار فارسی کنترل نامحسوس
کنترل پنهان گوشی پیام و تماس همسر کاملا تضمینی و رایگان 4

  • نرم افزار پیدا کردن مکان افراد

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

آیا شماهم میخواهید بصورت مخفیانه کنترل کنید؟

کافیه این برنامه رو روی گوشی خودتون یا هرکسی که میخواید ردیابی بشه (همسر،فرزند و عزیزانتون…) نصب کنید.سپس به صورت مخفیانه و از راه دور با گوشی یا کامپیوتر تمامی پیام ها،تماس های گوشی مورد نظر را کنترل و ردیابی کنید. ✅ میخواید برای همیشه خیالتون راحت بشه؟؟

✅ میخواید از راه دور به تمامی پیام و تماس های گوشی مورد نظرتون دسترسی داشته باشید؟😊👌 کارایی،سرعت و دقت 100 درصد تضمینی 

کنترل مخفی تماس های گوشی موبایل

✔ کنترل و مشاهده تاریخ و ساعت دقیق تماس ها
✔ نمایش تماس های حذف شده از روی گوشی موبایل
✔ مشاهده مدت زمان مکالمات صورت گرفته
✔ نمایش کامل نوع تماس (ورودی، خروجی، از دست رفته)
✔ مشاهده نام و شماره تلفن مکالمات صورت گرفته
✔ مسدود (بلاک) کردن تماس های مشکوک
✔ مدیریت و مشاهده کامل جزئیات بیشتر مکالمات

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام هزینه اشتراک رو پرداخت کردم مبلغ ۴۰ هزار تومن میشه برای ادامه بنده رو راهنمایی کنید میخوام برای گوشی شوهرم نصب کنم پشتیبانیتون پیام دادم جوابگو نبودن

  2. با سلام و خسته نباشید. فرمودید در صورت نصب این نرم افزار روی گوشی بصورت یک فایل سیستمی مخفی می شود. سوال بنده اینجاست که اگر زمانی تصمیم به حذف این برنامه بگیرم چطور باید آنرا حذف کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا