کنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

کنترل گوشی دیگران از راه دور، آیا ممکن است؟ حتما بخوانید!

مدیریت کردن گوشی از راه دور از جمله راه های بررسی و رفع مشکلات موبایل های هوشمند است. ممکن است برای شما پیش آمده باشد که گوشی خود را توی محل کار یا منزل جا گذاشتین یا گوشیتان به سرقت رفته یا آن را گم کرده اید و نیاز به ریموت کردن و کنترل ار راه دور گوشی خود پیدا کردید. یا موقعیت های ضروری پیش می آید که شما نیار به کنترل کردن دیگران دارید. روشهای مختلفی برای کنترل کردن گوشی از راه دور وجود دارد که در این پست به معرفی تعدادی از آن ها میپردازیم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

1- استفاده از نرم افزار TeamViewer

از راه دور و از طریق آندروید کامپیوتر شخصی خود را کنترل کنید! دسترسی از راه دور به کامپیوتر از طریق آندروید. ارائه خدمات پشتیبانی فنی به دوستان و آشنایان بدون نیاز به رفت و آمد. نرم افزاری کاربردی برای بررسی و رفع مشکلات سیستم از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت میباشد. با کمک نرم افزار TeamViewer دو کاربر میتوانند با نصب و بکارگیری این نرم افزار رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند.
کنترل گوشی دیگران از راه دور، آیا ممکن است؟ حتما بخوانید!
کنترل گوشی دیگران از راه دور، آیا ممکن است؟ حتما بخوانید!

این نرم‌افزار می‌تواند خطرناک باشد و hack به حساب آید ؟

  • در این نرم افزار ، تمامی رفتار هایی که فرد وارد شونده انجام می دهد توسط صاحب سیستم قابل مشاهده و کنترل است. هر کلیک و هر حرکت Mouse فرد وارد شونده ، از طرف صاحب کامپیوتر قابل مشاهده است و هر زمان که بخواهد ، می تواند کنترل را به دست گیرد و فرد وارد شونده را ، تنها با بستن نرم افزار TeamViewer از سیستم خود خارج کند.

نحوه عملکرد این نرم افزار

  • پس از نصب نرم افزار ، به شما یک Your ID و Password تعلق می گیرد که اگر این مشخصات را در اختیار فردی که او نیز ، همین نرم افزار را نصب کرده است قرار دهید ، می تواند وارد کامپیوتر شما شود و با نظارت شما اقدام به فعالیت نماید. شما می توانید با Exit کردنِ این نرم افزار ، سطح دسترسی فرد مقابل را از سیستم خود ، قطع کنید. با هر بار بستن و باز کردن نرم افزار ، یک Password جدید به شما تعلق می گیرد که اگر می خواهید فرد مورد نظرتان ، مجدداً وارد کامپیوتر شما شود ، باید Password جدید را در اختیار وی قرار دهید. برای استفاده از این نرم افزار ، لازم است سرعت اینترنت هر دو نفر ، مطلوب باشد و هنگام ورود ، هیچگونه Download صورت نگیرد تا افت سرعت ایجاد نشود.
  • کنترل گوشی دیگران از راه دور

2- با کمک برنامه AnyDesk

این برنامه می تواند به سادگی از طریق کامپیوتر به موبایل یا برعکس، عمل ریموت و کنترل از راه دور را انجام دهد.

انی دسک نرم افزار کاربردی که به شما امکان کنترل کامپیوتر دیگر را از راه دور را می دهد. نرم افزار AnyDesk به کاربران کمک می کند تا جهت ارائه خدمات پشتیبانی به دوستان، آشنایان و مشتریان خود از راه دور و از طریق اینترنت به کامپیوتر آنها متصل شده و مشکلات نرم افزاری آنها را رفع نمایند. نرم افزار AnyDesk بسیار کم حجم و قابل حمل نیز می باشد و برای برقراری ارتباط با سیستم مورد نظر به هیچ نوع تنظیم و پیکربندی خاصی نیاز ندارد.

این نرم‌افزار می‌تواند خطرناک باشد و hack به حساب آید ؟

  • در این نرم افزار ، تمامی رفتار هایی که فرد وارد شونده انجام می دهد توسط صاحب سیستم قابل مشاهده و کنترل است. هر کلیک و هر حرکت Mouse فرد وارد شونده ، از طرف صاحب کامپیوتر قابل مشاهده است و هر زمان که بخواهد ، می تواند کنترل را به دست گیرد و فرد وارد شونده را ، تنها با بستن نرم افزار از سیستم خود خارج کند.
  • کنترل گوشی دیگران از راه دور

این برنامه از برنامه های موفق در زمینه کنترل از راه دور می باشد که قابلیت همگام سازی از طریق موبایل را نیز دارا بوده و می تواند به سادگی از طریق کامپیوتر به موبایل یا برعکس، عمل ریموت و کنترل از راه دور را انجام دهد.

چهارمین نرم‌افزاری که در این مطلب معرفی خواهیم کرد و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است، AnyDesk نام دارد. نکته‌ی جالب در رابطه با این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از مک و لینوکس است که می‌تواند کارایی آن را چند برابر کند. علاوه بر امکان کنترل کامپیوتر، شما قادر به انتقال فایل و اطلاعات بین این دو سیستم نیز  خواهید بود. همچنین به کمک اپلیکیشن موبایل AnyDesk می‌توانید از طریق موبایل نیز اقدام به کنترل کامپیوتر مورد نظر کنید.

  • ویژگی‌ها: اتصال ساده و رخ ندادن مشکلات اتصال به دلیل فایروال، حجم کم، استفاده آسان
  • سیستم عامل: ویندوز، مک، لینوکس

3-از طریق لینوکس

برای استفاده از این روش می بایست نسخه کالی لینوکس را روی سیستم خود داشته باشد.

به سری آموزش های تست نفوذ آکادمی امنیت اطلاعات ایران خوش آمدید. در این مقاله قصد تست نفوذ به دستگاه اندرویدی را داریم که در محیط کالی بوسیله متااسپلویت انجام می شود. پس آماده باشید تا اندروید را با کالی لینوکس هک کنید…

هدف از این آموزش تمرین تست نفوذ و آشنایی با راه های نفوذ در اندروید است، به هیچ وجه برای اهداف شخصی و دسترسی به گوشی انجام ندهید. پیشنهاد ما این است که برای امور تست نفوذ اندروید یک لابراتوار کوچک و کم هزینه برای خود تهیه کنید.

هک اندروید با کالی لینوکس کنترل گوشی دیگران از راه دور

4- برنامه AirDroid

این نرم افزار این امکان را به شما می دهد که به تمام قسمت های گوشی خود دسترسی داشته باشید و به جستجو در آن بپردازید. و شما می توانید یک تصویر کامل از گوشی  را بر روی صفحه نمایش داشته باشید.

با استفاده از این نرم افزار بسیار مفید دستگاه اندرویدی خود را مدیریت کنید. مدیریت فایل ها، SMS ها، برنامه ها، عکس ها، موزیک ها، کانتکت ها و… از ویژگی های این برنامه قدرتمند می باشد. برنامه AirDroid به WiFi وصل شده و یک IP را در اختیار شما میگذارد، با وارد کردن آن IP در مرورگر کامپیوتر، وارد صفحه مدیریت این برنامه می شوید.

ویژگی های این برنامه AirDroid :

  • فایل ها:

انتقال فایل های بین موبایل و کامیپوتر، کپی، جابجایی، تغییر نام، ساخت پوشه، جستجو و…

  • SMS ها:

خواندن، ارسال، فوروارد و حذف

  • برنامه ها:

مدیریت برنامه ها، نصب، حذف، پشتیبان گیری و جستجو

  • عکس ها:

نمایش، قرار دادن در پس زمینه، حذف، وارد و خارج کردن

  • موزیک:

پخش، حذف، قرار دادن روی زنگ و…

  • کانتکت ها:

گروه بندی، جستجو، ساخت، حذف و… کنترل گوشی دیگران از راه دور

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی را از طریق رایانه ی شخصیتان مدیریت کنید! نرم افزارهای مختلفی برای سیستم عامل اندروید وجود دارند که بتوانید با استفاده از آن ها گوشی خود را مدیریت کنید ؛ امروز قصد معرفی یکی از بهترین، قدرتمندترین و کامل ترین نرم افزارهای مدیریت اندروید از طریق اتصال اینترنت با نام AirDroid را داریم که به نظر من کامل ترین و آسان ترین برنامه ی اندروید منیجر می باشد! با داشتن این برنامه برروی موبایل خود می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن از طریق اتصال اینترنت مدیریتی کلی برروی اندرویدفون خود داشته باشید!با این که امکانات بی شماری در این اپلیکیشن نهفته شده است ؛ کاملا درون بروزر اجرا شده و بر خلاف نرم افزارهای مشابه مدیریت اندروید، احتیاج به نصب برنامه های اضافی بر روی رایانه ندارد!

زین پس بدون نیاز به کابل USB و تنها از طریق اتصال نت قادر خواهید بود بر روی گوشی خود مدیریت کنید ؛ پس از برقراری اتصال این امکان را خواهید داشت تا  پیامک ها، موسیقی ها، فیلم ها و اپلیکیشن های موجود در گوشی اندرویدی خود را در محیطی بسیار ساده و یوزرفرندلی کنترل نمایید! کار با برنامه بسیار آسان است به گونه ای که پس از نصب و اجرای برنامه با دو گزینه روبرو خواهید شد که به آسانی می توانید به شبکه متصل شوید و از طریق مرورگر و آدرس web.airdroid.com برروی بخش هایی همچون مسیجینگ، گالری، برنامه ها و بازی ها، مخاطبین، تقویم و غیره دسترسی داشته باشید! یکی از قابلیت های کم نظیر این برنامه امکان انتقال دیتای بازی های سنگین از حافظه به مموری کارت است که تنها در گوشی های اندروید 4.0 و بالاتر جواب خواهد داد!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه AirDroid اندروید :

  • مدیریت کلی برروی برنامه ها و بازی های نصب شده با اعمال کارهایی همچون حذف، نصب و غیره
  • مدیریت برروی تنظیمات مختلف گوشی از جمله انتخاب زنگ تماس
  • مدیریت کلی برروی مخاطبین با انجام کارهایی همچون ایجاد، حذف و ویرایش گروه
  • نماش اطلاعات کامل از میزان شارژ باتری، آنتن دهی، و حافظه ی داخلی و خارجی
  • مدیریت برروی دوربین جلو و عقب گوشی اندرویدی خود
  • امکان ارسال و دریافت اس ام اس با سرعتی بالا و یا برقراری تماس و مدیریت تماس ها
  • امکان پیدا کردن گوشی مفقود شده از طریق سایت برنامه و نقشه های گوگل (گوگل مپ)
  • سرعت بالا در برقراری ارتباط بین گوشی، کامیپوتر و سرور برنامه
  • کنترل گوشی دیگران از راه دور

اگر دوست دارید آموزش کار با برنامه AirDroid را نیز فرا بگیرید، ویدئویی 10 دقیقه ای را برای شما قرار داده ایم که به صورت حرفه ای از لحظه ی ارتباط تا کار با اجزای مختلف را به صورت تصویری برای شما به نمایش می گذارد که با آن می توانید براحتی اتصال را ردیف کنید! ناگفته نماند که این برنامه تا به این لحظه بیش از 30 میلیون بار نصب گردیده و دارای امتیاز 4.3 از 5.0 که نشان دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران است.. برای دریافت جدیدترین نسخه ی برنامه با فارسروید همراه باشید …

5- Splashtop

به‌عنوان آخرین نرم‌افزار موجود در لیست جایگزین‌های Team Viewer، به سراغ Splashtop خواهیم رفت که ابزاری قدرتمند برای کنترل کامپیوتر از راه دور است. مانند ۴ نرم‌افزار دیگر، توسط این برنامه نیز می‌توانید کنترل یک کامپیوتر را از راه دور به دست بگیرید و علاوه بر کنترل ماوس و کیبورد، قادر به انتقال فایل نیز باشید. یکی از نکات قوت Splashtop، کیفیت بالای تصویر در انتقال است؛ به‌طوری که در صورت برخورداری از سرعت بالا، حتی می‌توانید بازی‌ها و فیلم‌های خود را نیز از راه دور اجرا و کنترل کنید. این نرم‌افزار نسخه موبایل نیز دارد؛ به این معنا که می‌توانید از طریق موبایل هم کامپیوتر خود را مدیریت کنید.

  • ویژگی‌ها: استفاده آسان از برنامه، اتصال بدون دردسر و کیفیت بالای تصویر
  • سیستم عامل: ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و آی‌اواس
  • کنترل گوشی دیگران از راه دور

6- Ammyy Admin

نرم‌افزار سومی که می‌توانید از آن به‌جای TeamViewer استفاده کنید، Ammyy Admin نام دارد که با حجمی کمتر از یک مگابایت قابل دانلود و استفاده خواهد بود. کافی است این برنامه را دانلود و روی هر دو سیستم مبدأ و مقصد اجرا کنید. سپس با اطلاعات داده‌شده، می‌توانید اتصال بین دو کامپیوتر را برقرار کنید. علاوه بر امکان مدیریت دسکتاپ، مواردی همچون انتقال فایل یا گفتگوی زنده نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

  • ویژگی‌ها: حجم بسیار کم، نیاز نداشتن به نصب، استفاده آسان و سریع
  • سیستم عامل: ویندوز

7-Chrome Remote Desktop

دومین ابزار پیشنهادی برای جایگزینی TeamViewr، افزونه‌ی محبوب و معروف مرورگر کروم است که به‌سادگی و به‌طور رایگان، دانلود و نصب می‌شود. کافی است وارد مرورگر کروم و بخش افزونه‌ها شوید تا بتوانید Chrome Remote Desktop را به‌طور رایگان دانلود و فعال کنید. به همین سادگی، از این پس می‌توانید از داخل مرورگر کروم به سیستم مقصد متصل شوید و آن را کنترل کنید. این افزونه روی مرورگر کروم اجرا می‌شود؛ بنابراین می‌توانید از آن روی هر سیستم عاملی که توانایی اجرای مرورگر کروم را دارد استفاده کنید. کافی است این افزونه را نصب کنید و از اطلاعات آن برای اتصال استفاده کنید. همچنین به لطف اپلیکیشن موبایل Chrome Remote Desktop، می‌توانید از طریق موبایل نیز به کامپیوتر مورد نظر متصل شوید و آن را کنترل کنید.

  • ویژگی‌ها: استفاده سریع و آسان، حجم کم، نیاز نداشتن به نصب نرم‌افزار جداگانه، امکان استفاده مستقیم از داخل مرورگر و دسترسی به فایل‌ها و …
  • مرورگر مورد نیاز: گوگل کروم
  • کنترل گوشی دیگران از راه دور

8-Windows Remote Desktop Connection

مایکروسافت به‌صورت پیش‌فرض ابزاری برای کنترل از راه دور یک کامپیوتر در ویندوز تعبیه کرده که تحت عنوان Windows Remote Desktop Connection در اختیار کاربران قرار گرفته است. درواقع شما بدون نیاز به نصب هیچ نرم‌افزار اضافه‌ای و تنها با استفاده از همین ابزار، قادر خواهید بود به کامپیوترهای دیگر متصل شوید و آن‌ها را از راه دور کنترل کنید. این ابزار دارای محدودیت در کنترل هم‌زمان چند کامپیوتر است و در آنِ واحد، تنها می‌تواند به یک کامپیوتر متصل شود؛ اما از آنجایی که اکثر کاربران نیازی به کنترل هم‌زمان بیش از یک کامپیوتر ندارند، می‌توان آن را نادیده گرفت. این ابزار که در Control Panel قابل دسترسی است، می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که استفاده‌ی زیادی از ریموت کنترل ندارند و می‌خواهند بدون دانلود نرم‌افزارهای جداگانه، اقدام به مدیریت یک کامپیوتر از راه دور کنند.

  • ویژگی‌ها: سریع بودن برنامه، امکان دسترسی کامل به کامپیوتر مقصد و وجود پیش‌فرض آن در نسخه‌های مختلف ویندوز
  • سیستم عامل: ویندوز، مک
  • برای دسترسی به کنترل پنل بروید یا نام Remote را در استارت منو جستجو کنید.

منظور از نرم افزار هک گوشی چیست ؟

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا