برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

گوشی خود را به کنترل تلویزیون(TV) تبدیل کنید

(کنترل از راه دور اینفرارد) یکی از ویژگی‌های موبایل‌هاست که بسیار به آن بی‌توجهی شده است. قابلیت کنترل از راه دور همچنین از جمله ویژگی‌های کمیاب و نادر است؛ زیرا این روزها موبایل‌ها سعی در حذف هر چه زودتر آن دارند. با این حال، موبایل‌هایی که دارای قابلیت اینفرارد یا همان کنترل از راه دور هستند، ویژگی‌های مثبت و مفیدی دارند. یک نمونه از این ویژگی‌های مثبت، استفاده از آن‌ها به عنوان یک کنترل از راه دور برای هر چیزی است که دارای یک گیرنده IR (اینفرارد) است. این ویژگی شامل تلویزیون، تهویه هوا، برخی از ترموستات‌ها، دوربین‌ها و سایر موارد دیگر می‌شود. با ما همراه شوید تا در این مقاله 10 نرم افزار کنترل تلویزیون برای اندروید و iOS را برایتان معرفی کنیم. گوشی کنترل تلویزیون :

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

۱_نرم افزار AnyMote

AnyMote یک نرم افزار کنترل تلویزیون از راه دور است و قابلیت پشتیبانی از بیش از 900 هزار دستگاه را دارد. نرم افزار AnyMote فقط برای کنترل تلویزیون‌ها نیست، بلکه شامل پشتیبانی از دوربین‌های DSLR، سیستم‌های تهویه مطبوع و تقریباً هر دستگاه دیگری است که دارای IR blaster است. ریموت آن به راحتی قابل استفاده و خواندن است. همچنین اگر تلویزیون شما از مواردی همچون نتفلیکس، هوهو، کودی و.. پشتیبانی کند، دکمه‌هایی با عنوان Netflix ،Hulu و حتی Kodi نیز وجود دارد.
دانلود برنامه AnyMote برای اندروید و iOS

Google Home قطعاً بهترین نرم افزار کنترل تلویزیون از راه دور است. عملکرد اصلی این نرم افزار، کنترل دستگاه‌های Google Home و Google Chromecast است. این بدان معناست که برای استفاده از آن به یکی از این دستگاه‌ها نیاز دارید. در غیر این صورت، تنها کاری که می‌توانید با آن انجام دهید، انتخاب یک برنامه، فیلم، آهنگ و تصویر برای نمایش بر روی صفحه تلویزیون است و نمی‌توانید کارهایی مانند تغییر کانال انجام دهید. همچنین نمی‌توانید میزان صدا را تغییر دهید. با این وجود، می‌توانید هنگام پخش موسیقی یا فیلم از موبایلتان بر روی تلویزیون، صدا را در موبایل خود تغییر دهید تا در تلویزیون نیز صدا کم شود. این برنامه رایگان است.
دانلود نرم افزار Google Home برای اندروید و iOS

گوشی خود را به کنترل تلویزیون(TV) تبدیل کنید
گوشی خود را به کنترل تلویزیون(TV) تبدیل کنید

۳_نرم افزار Roku

Roku یک نرم افزار کنترل تلویزیون از راه دور عالی دیگر است. این برنامه به شما امکان می‌دهد همه چیز را از طریق آن کنترل کنید. تنها چیزی که شما از ریموت تلویزیون خود نیاز خواهید داشت فقط تنظیم صدا است و سایر کارها را می‌توانید با برنامه Roku انجام دهید که شامل دکمه‌های جلو، عقب، مکث و دکمه‌های جستجوی کانال است. همچنین این نرم افزار رایگان است.
دانلود برنامه Roku برای اندروید و iOS

۴_برنامه SURE Universal Smart TV Remote

Sure Universal Smart TV Remote یک نرم افزار کنترل تلویزیون از راه دور عالی با نامی بسیار طولانی است که کمتر در ذهن می‌ماند. همچنین این نرم افزار برای بسیاری از تلویزیون‌ها از برندهای مختلف کارایی دارد. این برنامه مانند Anymote، از دستگاه‌هایی با IR blaster نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه براین، یک نکته مثبت دیگر یعنی پشتیبانی از DLNA و اینترنت برای نمایش عکس و فیلم را نیز دارد. حتی پشتیبانی از Amazon Alexa نیز در این نرم افزار قرار گرفته است.
دانلود برنامه SURE Universal Smart TV Remote برایاندروید و iOS

۵_برنامه Twinone Universal TV Remote

Twinone Universal Remote از بهترین برنامه‌های رایگان برای کنترل از راه دور تلویزیون است. این نرم افزار یک طراحی ساده دارد و پس از تنظیم آن نباید مشکلی در استفاده از آن داشته باشید. همچنین برای بیشتر تلویزیون‌ها و دستگاه‌ها قابل استفاده است. در حال حاضر، تنها نکته منفی این نرم ‌افزار کنترل تلویزیون، تبلیغات آن است. Twinone راهی را برای خلاص شدن از شر این تبلیغات فراهم نمی‌کند؛ ولی احتمالاً در آینده یک نسخه پولی را ارائه دهند که در آن تبلیغاتی نباشد.
دانلود نرم افزار Twinone Universal TV Remote برایاندروید

۶_برنامه‌ Unified Remote

Unified Remote یکی از برنامه‌های منحصربه‌فرد در بین این نرم افزارهای کنترل از راه دور است؛ زیرا حتی برای کنترل کامپیوتر شخصیتان نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. این نرم افزار کنترل تلویزیون برای کسانی که تنظیمات HTPC (کامپیوتر با تنظیمات سینمای خانگی) دارند، سودمند است. علاوه بر کامپیوتر، پشتیبانی از مک و لینوکس نیز وجود دارد. همچنین برای کنترل بهتر ورودی از صفحه کلید و ماوس بهره می‌برد.
دانلود برنامه Unified Remote برای اندروید و iOS

۷_نرم افزار Xbox

برنامه Xbox یک برنامه ریموت بسیار خوب است. این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا به قسمت‌های زیادی از Xbox Live دسترسی پیدا کنید. این امر شامل پیام‌ها، دستاوردها، خبرها و موارد دیگر می‌شود. همچنین به شما امکان دسترسی سریع به پخش/ مکث، عقب، جلو و سایر دکمه‌هایی را می‌دهد که برای دسترسی به آن‌ها معمولاً به یک کنترلر احتیاج دارید. بسیاری از افراد از ایکس‌باکس خود به عنوان یک بسته سرگرمی همه‌کاره یاد می‌کنند. آن افراد می‌توانند از این برنامه استفاده کنند تا رابط کاربری ساده‌تری را نیز تجربه کنند.
دانلود نرم افزار Xbox برای اندروید

۸_برنامه Android TV Remote Control

نرم ‌افزار کنترل تلویزیون از راه دور Android TV یک محصول رسمی گوگل است که می‌توانید از آن برای کنترل هر دستگاه Android TV که در همان شبکه اینترنتی است استفاده کنید. اگر دستگاه تلویزیون اندرویدی شما از اتصال اینترنت با کابل استفاده می‌کند، می‌توانید با استفاده از بلوتوث به آن وصل شوید. Android TV برنامه‌های کنترل از راه دور D-pad و Touchpad را نیز ارائه می‌دهد. با ضربه زدن روی نماد میکروفون نیز می‌توانید با صدای خود شبکه مورد نظر را جستجو کنید.
دانلود نرم افزار Android TV Remote Control برایاندروید و iOS

هک و راه های مقابله با آیفون (هک گوشی IPhone)

۹_نرم افزار Amazon Fire TV Remote

اگر فقط می‌خواهید یک برنامه کنترل از راه دور برای دستگاه تلویزیون آمازون خود داشته باشید، نرم افزار Amazon Fire TV Remote مناسب شما است. مانند نرم ‌افزار کنترل تلویزیون Android TV، می‌توانید با این نرم افزار نیز تلویزیون خود را با استفاده از ترکیبی از صفحه لمسی و تنظیم صدا کنترل کنید. علاوه براین، یک ابزار ورود متن مفید دارد که باعث می‌شود با استفاده از صفحه کلید روی صفحه نمایش Fire TV، هر آدرس اینترنتی را تایپ و جستجو کنید. اگر چندین دستگاه تلویزیون Fire TV در خانه دارید، نگران نباشید؛ زیرا با این نرم افزار کنترل تلویزیون می‌توانید همه را یکجا کنترل کنید.
دانلود برنامه Amazon Fire TV Remote برای اندروید وiOS

۱۰_برنامه RCA Universal Remote

معمولا بیشتر نرم افزارهای کنترل تلویزیون از راه دور بر روی یک دستگاه خاص متمرکز هستند؛ اما اگر می‌خواهید یک نرم ‌افزار کنترل تلویزیون از راه دور داشته باشید که بتواند چندین دستگاه را مدیریت کند، ما به شما  RCA Universal Remote را پیشنهاد می‌کنیم. از این نرم افزار می‌توانید تلویزیون، پخش‌کننده DVD، پخش‌کننده Blu-ray و چندین دستگاه پخش‌کننده دیگر را کنترل کنید. گفتنی است که مراحل راه‌اندازی RCA Universal Remote می‌تواند مدتی طول بکشد؛ اما پس از شروع به کار، بسیار لذت‌بخش و مفید است.
دانلود نرم افزار RCA Universal Remote برای اندروید

کنترل از راه دور تلویزیون

آیا شما می خواهید برای داشتن یک کنترل هوشمند برای تلویزیون های خود را به صورت رایگان؟ آیا شما از دکمه شکسته و یا باتری اجرا از کنترل تلویزیون خسته است؟ بدون نگرانی، کنترل از راه دور نهایی برای تلویزیون خواهد تلفن آندروید خود را به یک کنترل تلویزیون فوق العاده هوشمند تبدیل شود. با کنترل از راه دور تلویزیون هوشمند ما، شما فقط نیاز به یک دستگاه اندیشه (هر دو گوشی آندروید و قرص اندیشه) را به کنترل همه تلویزیون های خود را.

کنترل از راه دور تلویزیون کنترل از راه دور جهانی IR بر اساس به تمام دستگاه های تلویزیون، است که سازگار با تلویزیون هوشمند محبوب تر مانند سامسونگ تلویزیون، تلویزیون LG، سونی تلویزیون، پاناسونیک تلویزیون و غیره می باشد. این یک نسخه حرفه ای است که آسان تر به استفاده و ارائه توابع قدرتمند تر است.

ویژگی برنامه:
★ کنترل دستگاه سینمای خانگی شما از Android تلفن همراه شما در حال حاضر خود.
★ کنترل توسط IR است که تقریبا همه تلویزیون های جدید و قدیمی پشتیبانی می کند.
★ سازگار با بیش از 220000 دستگاه های سینمای خانگی.
★ رابط کاربری تمیز و آسان برای استفاده.

سلب مسئولیت:
این است که به IR کنترل از راه دور بر اساس، شما باید یک ساخته شده است در فرستنده مادون قرمز یا خارجی مادون قرمز برای کنترل تلویزیون.

تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون

با این برنامه گوشی خود را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید !!!

صدای تلویزیون مطابق میلتون نیست و تلویزیون هم نزدیک نیست؟

می خواین برنامه ی در حال پخض رو ضبط کنید اما کنترل تلویزیون دستتون نیست؟

کنترل از راه دورتون باطریش ضعیفه و خوب کار نمی کنه؟

این نرم افزار آماده است تا از هر جای خونه حتی وقتی مقابل تلویزیون نیستید( برای اذیت کردن خیلی فاز میده) به راحتی هر کار دوست دارید با تلویزیون بکنید…

کانال عوض کنید

صدا رو قطع کنید

اینترنت گردی کنید(بسته به مدل تلویزیون)

و هر کار دیگه

پشتیبانی از تمام تلویزیون ها

در ضمن این برنامه روی گوشی هایی که مادون قرمز دارند عمل می کنه مثل s6 و s5 سامسونگ

تبدیل گوشی‌های اندروید و آیفون به ریموت کنترل تلویزیون

بدیل گوشی به ریموت کنترل تلویزیون برخی از گوشی‌های هوشمند می‌توانند در نقش کنترل دستگاه‌های الکترونیکی شما ظاهر شوند. این موضوع زمانی جذاب می‌شود که ریموت کنترل خود را گم کرده باشید یا در دسترس شما نباشد. کنترل تلویزیون با موبایل می تواند برای کاربران بسیار کاربردی و جذاب باشد. برای تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون باید گوشی مورد نظر شما به تلویزیون متصل گردد. ما در این مطلب از به طور کامل روش های تبدیل گوشی های هوشمند و غیر هوشمند اندروید و آیفون به ریموت کنترل تلویزیون و همچنین برنامه های مخصوص هر برند را به همراه فیلم آموزشی برای شما همراهان گرامی SPY24 قرار داده ایم. پس با ما همراه باشید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

  1. سلام این برنامه های ریموت کنترل تلویزیون که گذاشتین همشون وابسته به شبکه هستند و با وای فای دایرکت کار نمیکنن، لطفاً برنامه ای رو بزارید که مستقیم با وای فای کار کنه و نیاز به شبکه نداشته باشه!!!! اگه خودتون چک کنید متوجه خواهید شد!!! من که خیلی گشتم برنامه که با وای فای دایرکت و بی نیاز از شبکه باشه هنوز پیدا نکردم!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا