اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH

گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH یک نمونه تمام عیار و موفق از بهترین گوشی‌های طرح اصلی موجود در بازار است.  کیفیت ویژه در پیاده‌سازی این گوشی فول کپی در نوع خود بی‌نظیر است و باعث شده آیفون ۱۱ شرکت اس‌اچ در صدر بهترین ها گوشی‌های طرح اصلی آیفون جای گیرد.

خرید گوشی آیفون ۱۱ طرح اصلی Apple iPhone 11 ( فول کپی )

گوشی iPhone 11 فول کپی
گوشی iPhone 11 فول کپی

شرکت SH و گوشی‌های فول کپی آیفون

  فروشگاه ما با ارائه گوشی‌های شرکت SH و محصولات فول کپی آیفون که کیفیتی بی‌بدیل دارد در تلاش است تا خریدی مطمئن و به صرفه را برای شما رقم بزند. محصولات ما از معتبرترین برندها تهیه می‌شوند و حفظ کیفیت عالی خدمات پس از فروش و حمایت از مشتری، از وظایف اصلی ما در فروش انواع گوشی اصلی و گوشی طرح اصلی است.    در حقیقت فروشگاه ما با سنجش کیفیت انواع گوشی کپی در بازار که ساخت شرکت‌های مانند SH ،LY کلون، TXL ،YS و غیره است، ترجیح و تمرکز اول خود را به فروش محصولات شرکت SH و گوشی‌های فول کپی آیفون و اندروید آن گذاشته است. تجربه ما از شناخت مشخصات فنی گوشی طرح اصلی، دوام و کارکرد آنها و از هم مهم‌تر حفظ رضایت مشتریان قدیم و جدید باعث شده تا تنها به دنبال ارائه بهترین گوشی‌های بازار باشیم.    به همین جهت ما تلاش می‌کنیم تا از طریق اطلاع رسانی و افزودن آگاهی شما نسبت به نکات مهم خرید گوشی طرح کپی، عامل تجربه یک خرید خوب برای شما شویم. اگرچه ما محصولات پرفروش از پرچمداران سامسونگ همچون گوشی طرح گلکسی اس 20 اولترا از شرکت بزرگ و مطرح SH معرفی کردیم و البته در میان گوشی‌های جذاب شرکت اپل به گوشی کپی اصل iPhone 12 Pro Max و iPhone 11 Pro Max نیز پرداختیم؛ ولی استقبال گرم از گوشی جذاب و بسیار باکیفیت iPhone 11 فول کپی شرکت SH باعث شده که نگاه ویژه‌ای به این اعجوبه شرکت اس‌اچ بیندازیم.  

گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH

  گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH یک نمونه بارز از توانمندی شرکتی است که با هوشمندی نبض بازار را در دست گرفته است. این محصول پرطرفدار و جذاب با انبوه خصایص فنی برجسته و با ارزش توانسته نظر منتقدان بازار گوشی کپی اصل را نیز به‌خود جلب کند.    ساخت دقیق همراه با دقت در جزئیات که نتیجه خطوط تولید استاندارد شرکت‌ اس‌اچ است، باعث چالشی بزرگی برای تشخیص گوشی طرح از گوش اصل شده است؛ لیکن ما پیشنهاد می‌کنیم که شما نیز با دید فنی و بادقت به قضاوت این اعجوبه طناز از دنیای فناوری بپردازید تا خریدی آسوده و با خیالی مطمئن را تجربه کنید؛ پس با اشتیاق به سراغ بررسی ویژگی‌های گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH می‌رویم.  

ویژگی‌های گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH

ویژگی‌های گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH را می‌توان از دو دیدگاه مورد دقت قرار داد.    دیدگاه اول، وابسته به هویت این گوشی است که آن را در دسته  انواع گوشی طرح اصلی جای می‌دهد و شاید تشخیص کیفیت آن چندان سخت نباشد؛ چرا که تفاوت کیفیت آنقدر هست که این به‌راحتی از این آزمون سربلند بیرون آید. با این وجود ما سعی می‌کنیم توجه شما را به موارد مهم و فنی در تشخیص تفاوت گوشی طرح اصلی درجه یک با درجه دو و سه جلب کنیم تا شناخت عمیق‌تر از گوشی کپی اصل داشته باشید و حتی با مطالعه مجموعه مطالب گوشی کپی اصلی ما بتوانید به دیگران نیز مشاور بدهید.   دیدگاه دوم نیز مربوط‌به فناوری کیفیت قطعات به‌کار رفته در زیر ظاهر جالب این گوشی است. بسیاری از خریداران بعد از خرید گوشی فول کپی تازه به این صرافت می‌افتند که آیا دوام گوشی در حد کفایت است؟ و ورای ظاهر مد روز، می‌تواند خدمات لازم را بدهد؟ در‌این‌باره نیز ما سعی می‌کنیم با معرفی فناوری و معیار‌های فنی مزیت‌ها و کیفیت گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH را به شما نشان دهیم.

کیفیت ظاهری گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH

کیفیت ظاهری گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH به‌نحو چشمگیری در بالاترین سطح ممکن انجام شده است. علاوه بر دقت و مطابقت در ابعاد و سایز، همان ظرافت لازم در طراحی بدنه شرکت اپل برای حفظ شخصیت و اصالت گوشی در آیفون ۱۱ نیز پیاده‌سازی شده است و کار تشخیص گوشی طرح اصلی از گوشی اصلی را به چالشی بزرگ تبدیل کرده است.   رنگ بدنه گوشی با کیفیت عالی و بسیار گیرا اجرا شده و برای جلب رضایت مشتریان، گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH در رنگ‌های طلایی، سبز، سیاه و سفید، قرمز و گاهی پوست بادمجانی و فیروزه‌ای نیز ارائه می‌شود.    اجرای دقیق و ظریف طرح و آرم بدون هیچ مورد حشو و اضافه‌ای از نکات مهمی است که در این گوشی رعایت شده و بر مرغوبیت آن افزوده است. دقت کنید که در گوشی‌های طرح دیگر ممکن است، آرم یا نشان شرکت اصلی به‌صورت برچسبی باشد؛ ولی در گوشی‌های ساخت شرکت اس‌اچ علائم و نمادها حک شده  تا برای همیشه روی بدنه ماندگار باشد. در گوشی آیفون ۱۱ شرکت اپل شاهد تغییر محل آرم در پشت بدنه هستیم که به مرکز منتقل شده  و عباراتی که در قسمت پایین در گذشته دیده می‌شد نیز حذف شده است؛ بنابراین  شرکت اس‌اچ نیز در گوشی iPhone 11 فول کپی خود این نکته مهم را رعایت کرده است.    دکمه‌های تنظیم صدا در آیفون ۱۱ در سمت چپ صفحه نمایشگر جا گرفته و شرکت اس‌اچ نیز در گوشی طرح اصلی خود طبق همین قاعده پیش‌رفته و حتی سیلدر نمایشگر مقدار صدا را نیز مطابق با نسخه اصلی طراحی کرده است که نشان از ریزبینی و مسئولیت‌پذیری بالای طراحان است.  

خرید لوازم جانبی گوشی طرح آیفون ۱۱

در یک کلام کیفیت بدنه فوق‌العاده عالی اجرا شده و از جهت خرید و استفاده تجهیزات جانبی اصلی آیفون مانند گلس، کاور و کیف هیچ نگرانی به دل راه ندهید؛ زیرا که بدون هیچ مشکل و مانع‌ای قابل نصب و استفاده خواهند بود. درحالی‌که در برخی گوشی‌ها طرح، به‌واسطه عدم دقت و توان فنی لازم در ساخت گوشی طرح اصلی نمی‌توانید از لوازم جانبی گوشی اصلی استفاده کنید. به همین دلیل است که برخی شرکت‌ها برای جبران این نقص بزرگ اقدام به فروش هم‌زمان گلس و کاور خاص خود می‌کنند و همین می‌تواند هشدار و راهنمایی خوبی برای شما باشد که از چنین خریدهای پردردسری پرهیز کنید.

صفحه نمایش گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH 

بزرگ‌ترین نقطه تفاوت گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH در کیفیت صفحه نمایش نهفته و تا حدی است که هیچ‌کدام از رقبا در بازار گوشی طرح توان رقابت با آن را ندارند. و البته برای تشخیص آن نیازی نیست که دانش در حد کارشنان داشته باشید، زیرا که رنگ صفحه نمایش خود گویای همه چیز است.    از همین جهت کنتراست صفحه نمایش نیز کیفیت قالب قبولی دارد که در نتیجه کیفیت تراکم پیکسل‌ها در صفحه نمایش است. درواقع صفحه نمایش خاموش به‌واسطه افزایش تراکم پیکسل به‌ رنگ تیره گرایش پیدا می‌کند و شما به‌راحتی می‌توانید صفحه نمایشی با کیفیت را تشخیص دهید. به‌عبارتی هر چه صفحه نمایش به رنگ مشکی نزدیک‌تر باشد کیفیت بالاتری دارد؛ پس از خرید گوشی با صفحه نمایش خاکستری جدا امتناع کنید. نکته مهم این است همین تراکم پیکسل‌ها باعث اختلاف قیمت زیادی در بین گوشی‌ها طرح بی‌کیفیت و درجه اول می‌شود و از مهم‌ترین معیار‌های خرید گوشی طرح اصلی است.    شاخص نسبت صفحه نمایش به بدنه یا Screen-To-Body Ratio در این گوشی دقیقا مطابق با گوش آیفون و تقریباً ۷۹ درصد است و در نتیجه شما صاحب یک گوشی با صفحه نمایش ۶/۱ اینچ  خواهید شد.    رزولوشن صفحه نمایش نیز ۱۴۴۰*۷۲۰ است که به‌معنای نمایش تصاویری با کیفیت ۱ میلیون پیکسل است و بنابراین در بسیاری از مصارف عمومی و تا حدی حرفه‌ای، کیفیت تصاویر در این گوشی در حد خوبی خواهد بود. درعین‌حال این سطح از رزولوشن در بین گوشی‌های طرح کپی به‌عنوان یک نوآوری و ویژگی کم‌نظیر شناخته می‌شود و نشان از اهمیت رضایت مشتریان در نزد شرکت SH است.  

ناچ در صفحه نمایش آیفون

طراحی قسمت ناچ بدون هیچ کم و کاستی و مطابق با ظاهر گوشی آیفون ۱۱ اجرا شده و به کمک آن شما صاحب بزرگ‌ترین صفحه نمایش در این مدل خواهید شد. ظرافت انجام فیلت در لبه ناچ نه‌تنها قدرت طراحی و بلکه توانمندی شرکت سازنده را نشان می‌دهد و اگر احیاناً فرصت مقایسه گوشی طرح اصلی شرکت اس‌اچ را با دیگر گوشی‌های طرح اصلی داشته باشید، به‌سرعت متوجه تفاوت و عدم دقت کافی در اجرای ناچ صفحه نمایش در آنها می‌شوید.  

حافظه گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH

  حافظه گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH نیز از خصایص مهمی است که باید با دقت نظر به آن پرداخت. هنگام بررسی تنظیمات و درمیان منوها متوجه می‌شوید که ظرفیت حافظه داخلی ۵۱۲ گیگ مشخص شده است؛ لیکن نباید به این اعداد و ارقام اعتنا و اعتماد کنید.    این اعداد تنها طبق رعایت هدف فول کپی بودن گوشی در منو درج شده و اعتبار فنی ندارد؛ بنابراین نباید در هنگام خرید تحت‌ تاثیر گفته‌های فروشندگان قرار گرفته و ادعای بی‌اساس آنها را باور کنید. در حقیقت تا کنون هیچ گوشی کپی اصلی با ظرفیت بالای ۱۶ گیگابایت وارد بازار نشده و باکیفیت‌ترین و بیشترین ظرفیت‌ها نیز از محصولات شرکت اس‌اچ بوده است.   حافظه داخلی گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH با کیفیت عالی و ظرفیت  ۴ گیگابایت است و البته بعد از خرید نیز سورپرایز خواهید شد، چرا که می‌توانید یک حافظه جانبی ۳۲ گیگابایتی را نیز روی گوشی کپی اصل خود نصب کنید و خود را برای گرفتن بهترین عکس‌ها و فیلم‌ها با دوربین گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH آماده کنید.  

دوربین گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH

  دوربین‌ها از ابزارهای برجسته و بسیار کاربردی گوشی همراه هستند. متاسفانه در بعضی از گوشی‌های طرح نسبت به این نکته توجه نشده و شاهد دوربین‌های بی‌کیفیت و امکانات اندک هستیم که عدم رضایت مشتریان را در پی داشته است؛ لیکن دوربین اصلی گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل باکیفیت و توان فنی عالی ظاهر شده و همین موضوع سبب شده که گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH به‌عنوان ابزاری مناسب برای عکاسی و فیلم‌برداری نیز مطرح شود.   با وجود قدرت ثبت ۱۳ میلیون پیکسل در هر تصویر، عمده نیاز شما برای هرگونه عکاسی از پرتره گرفته تا منظره به‌راحتی و با دقت لازم قابل رفع و انجام است. البته کیفیت عکس به عوامل مختلفی بستگی دارد، از فناوری سنسور‌ها تا توان پردازنده برای تنظیم اکسپوژرها؛ ولی در کل می‌توان گفت این کیفیت برای چاپ عکس‌هایی در سایز کاغذ A4 بسیار مناسب است و همچنین فیلم‌های ضبط شده نیز در  روی اغلب نمایشگرهای بزرگ با کیفیت بالا به نمایش درمی‌آید.    دوربین جلوی گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH با توان ۸ مگاپیکسل نیز مناسب عکاسی و تماس تصویری است. البته دوربین گوشی حاوی فناوری‌های دیگر همچون ثبت مکان تصویربرداری، ثبت تصاویر HDR، اتوفوکوس و… نیز هست.

کیفیت کپی شکل ظاهری دوربین گوشی طرح آیفون ۱۱

درعین‌حال با وجود اعمال برخی تنظیمات خاص  که روی صفحه نمایش و زیر تصویر پیش‌نمایش دوربین می‌بیند تغییر در نتیجه حاصل نمی‌شود. درواقع این امکانات منحصر به گوشی اصلی هستند و در گوشی طرح به‌واسطه پایین‌تر بودن سطح قطعات فنی قابل اجرا نیستند. دقت کنید که کیفیت قطعات در گوشی طرح شرکت اس‌اچ پایین نیست بلکه توان فنی آنها پایین‌تر از نسخه اصلی است  زیرا با وجود نصب تجهیزات قدرتمندتر قیمت گوشی نیز افزایش پیدا می‌کند و دیگر جایی برای مفهوم گوشی طرح نیز باقی نمی‌ماند. با این وجود شرکت SH از بالاترین توان فنی و فناوری ممکن در قطعات گوشی طرح استفاده می‌کند از این جهت نیز بی‌رقیب است.   کیفیت اجرای حاشیه دوربین‌ها و لبه‌ها در روی بدنه گوشی و همچنین ابعاد و سایز آنها از موارد مهمی است که در تطبیق گوشی اصلی با گوش کپی مطرح می‌شود که در این گوشی کاملا رعایت شده است.  

سیستم عامل گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH

  اگرچه با روشن کردن گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH در همان ابتدای کار نشان معروف اپل را خواهید دید و حتی بعد از آن نیز با کیفیات و جزئیات پوسته IOS 12 بین بندانگشتی، صفحات درونی و تنظیمات گوشی به گشت‌وگذار می‌پردازید، ولی سیستم عامل اصلی و حقیقی گوشی آیفون ۱۱ شرکت اس‌اچ از نسخه ۹ اندروید است.   شبیه‌سازی پوسته IOS 12  چنان با نسخه اصلی هماهنگ است که حتی کاربران اپلی نیز متوجه نمی‌شوند کدهای اندروید است که چنین نتیجه درخشانی را رقم زده‌ است. با وجود سیستم عامل اندروید نه‌تنها نصب انواع نرم‌افزارهای خدماتی و دولتی ایران به‌راحتی روی گوش نصب می‌شود، به‌آسانی نیز می‌توانید با استفاده از خدمات مارکت‌های اندروید همچون مارکت بازار از نصب اقسام نرم‌افزارهای کاربری، بازی و ابزارهای گوشی آن هم به‌صورت رایگان لذت ببرید.    در نظر داشته باشید که در گوشی  اصلی آیفون به‌واسطه وجود سیستم عامل IOS محدودیت‌های فراوانی برای نصب و اجرای برنامه دارید. ایضاً دارندگان انواع محصولات آیفون در ایران به‌واسطه تحریم‌ها، امید به مارکت‌های محدود و خاص همچون سیبچه برای نصب نرم‌افزار آیفون دارند و البته در ازای استفاده ماهیانه باید مبلغ جداگانه بپردازند.   این سیستم عامل به شما اجازه می‌دهد تا تقریباً هر کاری را انجام دهید و حتی می‌توانید گوشی خود را با اپل واچ نیز تنظیم کنید. نصب زبان فارسی در تمام قسمت‌ها از منوها گرفته تا برنامه‌ها و کیبورد نرم‌افزارها از امکانات خوب این گوشی به‌واسط استفاده از سیستم عامل اندروید است .  

کیفیت اجرا و رابط کاربری گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH

  نحوه تنظیمات  و راه‌اندازی گوشی به‌آسانی و به همان شیوه گوشی آیفون ۱۱ است، بعد از تنظیم نام کشور، زبان و چند سوال ساده که می‌توانید با فشردن دکمه بعدی یا نکست از آنها بدون جواب دادن عبور کنید شاهد لانچر جذاب و خوش‌رنگ آیفون خود خواهید بود.    کیفیت رنگ بندی و روشنایی اجرا شده در عناصر و آیکون‌ها این گوشی باعثی شده که حتی کارشناس خبر نیز در تشخیص نسخه اصل و کپی دچار مشکل شوند. اجرای روان و سریع دستورات در گوشی به‌واسطه پردازنده قدرتمند در هر لحظه، چه زمان استفاده روزانه و چه زمان لذت بردن از بازی‌ها به‌خوبی قابل لمس است.    قابلیت تری‌دی تاچ نیز در گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH در دسترس کاربران قرار گرفته تا از جهت دسترسی سریع به انواع منوها نیز هیچ احساس کاستی نکنید. با حرکت جاروبی به پایین صفحه نمایش از قسمت سمت راست ناچ گوشی نیز می‌توانید به نوتیفیکیشن سنتر یا بخش تنظیمات و کنترل‌های گوشی همچون تنظیم نور یا فعال کردن انواع ارتباطات مانند وای‌فای، بلوتوث و حتی راهاندازی موسیقی و… دسترسی پیدا کنید.   اجرای روان دستورات از ویژگی‌های مهم است که در هنگام خرید گوشی طرح باید به آن دقت کنید . هرگونه لگ یا وقفه می‌تواند یک هشدار از ضعف سخت‌افزای یا سطح پایین قطعات داخلی باشد. یکی از نقاط خوب برای تست کیفیت اجرا و رابط کاربری صفحه شماره‌گیر گوشی است که در گوشی‌های درجه پایین همراه با مکث است ولی قدرت پردازنده و سنسورهای گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH شماره‌گیری سریع را برای شما به‌ ارمغان آورده است.  

سنسورهای گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH

  سنسور تشخیص چهره قدرتمند گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH برخلاف روال رایج واقعی است. کافی است در قسمت بخش قفل صفحه نمایش برای یک‌بار اجازه دهید تا گوشی مرحله اسکن چهره شما را به‌طور کامل انجام دهد و بعد از آن ویژگی های  چهره شما به‌عنوان کلید قفل صفحه نمایش بکار می‌برد. دقت کنید برای راه‌اندازی سنسور تشخیص چهره گوشی باید در مقابل صورت شما قرار داشته باشد و هرگونه زاویه باعث می‌شود صفحه گوشی قفل بماند. البته در این صورت می‌توانید با وارد کردن رمز گوشی وارد محیط برنامه‌ها شوید.   از قابلیت‌های ارتباطی مهم گوشی استفاده از فناوری اینترنت است و در گوشی‌ها طرح اصلی درجه یک نیز قاعده اصلی استفاده از بالاترین سطح با توجه به هزینه است. البته در این گوشی بنا به‌قاعده فول کپی بودن می‌توانید آیکون 4G را نیز ببینید؛ ولی این آیکون نمایشی است و این گوشی که بالاترین سطح فناوری ارتباط با شبکه اینترنت را در بین تمام گوش‌ی ها طرح دارد از فناوری 3G استفاده می‌کند. متاسفانه بعضی فروشندگان سعی می‌کنند از آیکون و نمادها نمایشی در گوشی طرح کپی سوءاستفاده کنند؛ ولی اکنون با شناختی که از توانمندی و ظرفیت و اهداف ساخت گوشی فول کپی به دست آوردید دیگر ادعای آنها روی شما تاثیر نخواهد داشت.  

سیم‌کارت گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH

با استفاده از سینی دو سیم کارت گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH به‌راحتی می‌توانید از مزایای استفاده از ۲ خط تلفن همراه همزمان و فعال در گوشی آیفونی خود استفاده کنید و این مزیتی است که در گوشی اصلی و محصولات اپل به ندرت به‌چشم می‌خورد، چراکه در بسیاری موارد منظور از سیم‌کارت دوم در محصولات آیفون، قابلیت استفاده از سیم کارت پیش طراحی شده یا Embedded SIM است.   فناوری eSIM باید از سمت اپراتور فعال شود. درواقع این فناوری تنها در بعضی کشورها قابل استفاده است و در ایران عزیز چنین امکانی هنوز مهیا نیست و عملا به‌عنوان یک فناوری بدون کاربرد بوده و نهایتاً گوشی شما تک سیم‌کارته فرض می‌شود. در این سینی، کارت‌ها در کنار هم جای‌گذاری می‌شوند و به مدد درایت شرکت SH دیگر شما نیازی به حمل دو گوشی جداگانه برای خط دوم نخواهید داشت.  

باتری گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH

  باتری گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH از نوع  LI-ION با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی‌آمپر است. در قسمت پایین بدنه گوشی نیز از درگاه لایتنینگ استفاده شده که ویژه محصولات اپل است و برای شارژ باتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. قاب پشت این گوشی نیز مانند گوشی آیفون قابل باز شدن نیست و از همین جهت باتری آن غیرقابل تعویض توسط کاربر است.

متعلقات گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH

کیفیت درجه یک بسته‌بندی و جعبه پلمپ و آکبند گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH علاوه بر اجتناب از آسیب و دستکاری گوشی باعث شده تا به‌عنوان یک گزینه مطلوب برای هدیه دادن نیز مطرح شود.    پیشنهاد ما این است که در تهیه گوشی طرح اصلی از خرید گوشی با جعبه باز شده پرهیز کنید و حتماً خرید خود را از فروشگاه معتبر انجام دهید؛ زیرا هیچ شرکت معتبری جعبه غیراکبند برای محصولات ارزشمند خود استفاده نمی‌کند. درعین‌حال ممکن است محصولی که در جعبهٔ باز شده و معیوب تحویل مشتری می‌گردد قبلاً مورد استفاده قرار گرفته یا حتی دچار آسیب شده باشد.   فروشگاه ما بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌واسطه شیوع کرونا تمام جعبه‌ها را با روش استاندارد ضدعفونی می‌کند. البته به دلیل کیفیت خاص این مواد گاهی آثاری همچون لک و کمی تغییر رنگ روی جعبه به جا می‌ماند که نشان خوبی برای رعایت پروتکل بهداشتی کرونا از سمت ما است؛ زیرا سلامتی شما برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد.   هنگامی‌که جعبه گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH را باز کنید باید با متعلقات زیر روبه‌رو شوید:
  • دفترچه راهنمای کامل، مطابق با دفترچه اصلی شرکت اپل به‌همراه سوزن سیم کارت
  • هدست هندزفری سیمی با جک ۳/۵ میلی‌متری ۴ کانکتور
  • کابل شارژ لایتنینگ
  اگرچه این متعلقات مشابه انوع اصلی خود هستند؛ ولی از انواع معمولی هستند که با وجود ساخت استاندارد و با کیفیت گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH  به‌راحتی می‌توانید مدل‌های گوناگون را با توجه به مشخصات کلیدی و فنی از بازار تهیه کنید.  

شیوه خرید گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH

  شیرین‌ترین قسمت آشنایی با گوشی طرح درجه یک می‌تواند آشنایی با شیوه خرید آن باشد؛ چرا که وقتی محصولی با ظاهری و کیفیتی عالی و مطابق با آخرین فناوری روز همراه با عملکرد عالی و قدرتمند در بازار عرضه می‌شود نمی‌توان انتظار داشت که قیمت‌ها چندان تفاوتی با دیگر محصولات مطرح داشته باشند؛ اما  شیوه خرید گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH ماجرای بسیار متفاوت دارد. زیرا شما تنها با پرداخت ۱ میلیون ۹۰۰ هزار تومان صاحب یک گوشی آیفون ۱۱ فول کپی درجه یک می‌شوید.   طبیعی است که قیمت به‌صرفه و کیفیت عالی تقاضا در بازار را افزایش داده و ما نیز برای راحتی شما عزیزان تصمیم به فروش محصولات از طریق خدمات پست جمهوری اسلامی ایران کردیم تا از هر جهت خرید مطمئن و آسان را تجربه کنید.   شیوه خرید گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH به دو صورت امکان‌پذیر است:  
  • شیوه پرداخت در محل
شیوه پرداخت در محل به‌واسطه خدمات پست جمهوری اسلام ایران تنظیم شده و شما بعد از سفارش و رسیدن مرسوله پستی به آدرس گیرنده، هزینه را پرداخت می‌کنید. البته طبق قوانین پست، تنها بعد از واریز هزینه پستی به مبلغ ۱۵ هزار تومان به‌علاوه مبلغ محصول، جعبه مرسوله را دریافت خواهید کرد و می‌توانید آن را باز کنید.  
  • شیوه پرداخت آنلاین
شیوه پرداخت آنلاین که به روش محبوب خریداران ما تبدیل شده، در همان زمان ثبت سفارش شما را شگفت‌زده می‌کند. به محض پرداخت انجام در مرحله ثبت سفارش شما برنده ۱۰۰ هزار تومان تخفیف خواهید شد و به‌ همین دلیل شما با پرداخت ۱ میلیون ۸۳۰ هزار تومان صاحب گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH خواهید شد. در عین حال در شیوه پرداخت آنلاین خرید نیازی به پرداخت هزینه پست نیز نخواهید داشت و به این‌صورت تخفیف دوم نیز شامل حال خریداران عزیز خواهد شد.

مرجوعی مرسوله توسط پست

برای جلوگیری از مرجوعی مرسوله توسط پست حتماً علاوه بر ثبت آدرس دقیق در محل حضور نیز داشته باشید. در غیراین‌صورت با شخصی از اعضای خانواده یا دوستان هماهنگ کنید؛ چرا که شرکت پست در صورت نبود گیرنده،‌ مرسوله را مرجوع می‌کند و هزینهٔ اضافی برای شما ایجاد می‌شود. البته افرادی که از شیوه پرداخت آنلاین استفاده می‌کنند در این مورد مشکل نخواهند داشت؛ چراکه دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های تحویل کالا ندارند و می‌توانند با هر شخصی برای دریافت مرسوله پستی خود بدون هیچ نگرانی هماهنگ کنند.   خبر خوب این است که گوشی آیفون ۱۱ فول کپی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، رجیستر شده و برای برقراری نخستین تماس با گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH تنها نیاز است سیم کارت خود در خشاب آن جای‌گذاری کنید و از  آن لذت ببرید.   به‌علاوه با خرید از فروشگاه معتبر و محصولی اصلی  گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH می‌توانید از فرصت اعتبار تعویض طلایی نیز استفاده کنید.

چگونه از کیفیت خرید خود مطمئن شوید

  در قسمت پشت بدنه گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH از یک لیبل با طرح و کیفیت خاص استفاده شده است که مختص شرکت اس‌اچ است. این لیبل درواقع همچون هولوگرام و نشان اعتبار محصول است و به‌واسطه فناوری خاص ساخت قابل کپی کردن نیست.    از آنجا‌که محصولات شرکت اس‌اچ در بازار با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شدند بعضی از فروشگاه‌های موبایل و سایت‌های غیر‌ معتبر تلاش می‌کنند تا گوشی دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی طرح را که از کیفیت بسیار پایین رنج می‌برند به‌جای محصولات شرکت Sh به فروش برسانند. به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم از خرید گوشی بدون برچسب پشت که آرم و نشان شرکت SH را ندارد، پرهیز کنید؛ چرا که درواقع علاوه بر پرداخت هزینه بیشتر، صاحب یک گوشی بی‌کیفیت خواهید بود که هیچ کس عواقب خرابی و مشکلات احتمالی آن را برعهده نمی‌گیرد.   با استقبال عالی از گوشی‌های طرح اصلی شرکت SH مسئولیت سنگینی بر دوش ما به‌عنوان فروشندگان معتبر محصولات این کمپانی پیشرو قرار گرفت. از یک سو حفظ رضایت مشتریان و از سویی روی‌های نادرست دیگر فروشندگان باعث شد تا فرصت اعتبار تعویض طلایی را راه‌اندازی کنیم.  

فرصت اعتبار تعویض طلایی

برای ما بسیار مهم است که باکیفیت‌ترین محصولات در اختیار شما قرار گیرد از همین جهت تصمیم گرفته‌ابم به تحلیل بازخوردهای بازار گوشی طرح اصلی و درک نارضایتی همه خریداران از هر نوع برند و مدل گوشی کپی اصل بپردازیم.   در این جهت اغلب نارضایتی مشتریان از مشکلات ارتباطی گوشی‌های طرح اصلی  گزارش می‌داد و نکته جالب این ماجرا به‌گونه‌ای بوده که در سبد فروش محصولات شرکت اس‌اچ با چنین نارضایتی روبه‌رو نبودیم.   در‌حقیقت گوشی‌های طرح شرکت SH بسیار کم مرجوع می‌شوند؛ ولی با وجود نارضایتی مشتریان بازار از دیگر برندها امکان داشت اعتبار بازار گوشی طرح اصلی خدشه‌دار شود؛ پس ما با وجود پشتوانه فنی قدرتمند شرکت تولیدکننده تصمیم به راه‌اندازی طرح هفت روز اعتبار تضمین تعویض  طلایی زدیم. این طرح که با استقبال زیادی روبه‌رو شد، به شناخت و سطح تفاوت محصولات شرکت Sh نیز کمک زیادی کرد. در فرصت اعتبار تعویض طلایی،  شما می‌توانید در صورت هر یک از معایب زیر تا یک هفته بعد از خرید نسبت به تعویض گوشی طرح اصلی خریداری شده اقدام کنید:  
  • قطعی کامل بلوتوث
  • قطعی کامل وای‌فای
  • عدم آنتن‌دهی کامل
  مشخصات گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH در یک نگاه  
نام‌محصول گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH طرح اصلی مدل iPhone 11
سال تولید  ۲۰۲۰
برند شرکت پیشرو و موفق SH
نوع سیستم عامل پوسته اجرایی بر اساس نسخه IOS 12 است؛ ولی سیستم عامل اصلی اندروید نسخه 9 است.
مدل پردازنده مرکزی  MEDIATEK  MT6580 پردازنده
تعداد پردازنده پردازندهٔ ۴ هسته‌ای
فرکانس پردازنده ۱/۳ گیگاهرتز
حافظه موقت  ا گیگابایت
تعداد سیم‌کارت فعال دو نانو سیم‌کارت همزمان
نوع سیم کارت سیم‌کارت نانو در ابعاد ۸/۸ × ۱۲/۳ میلی‌متر
حافظه داخلی ظرفیت ۴ گیگ واقعی مقدار ظرفیت در منو به صورت نمایشی است و می‌تواند ۲۵۶ یا ۲۱۸ گیگابایت باشد
حافظه جانبی حافظه جانبی  ظرفیت ۳۲ گیگابایتی با نصب مخفی
رنگ بندی طلایی، مشکی،‌ سفید، قرمز و سبز تیره
دوربین سلفی توانایی تولید رزولوشن تصویر با ۸ میلیون پیکسل یا ۸ مگاپیکسل 
قابلیت‌های دوربین سلفی مناسب عکاسی و فیلم‌برداری سطح معمولی و متوسط
دوربین پشت توانایی تولید رزولوشن تصویر با  ۱۳ میلیون پیکسل یا ۱۳ مگاپیکسل 
قابلیت‌های دوربین پشت عکس برداری پی‌درپی، ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر، پانوراما، اتوفوکوس، تشخیص چهره،  عکس برداری مناسب در شب قابلیت عکاسی HDR، فیلم‌برداری با سرعت ۳۰ فریم کیفیت 1080p
فلش  فلش ال‌ای‌دی 
صفحه نمایش  صفحه نمایش  بزرگ با سایز ۶/۱ اینچ با حاشیه بسیار کم همانند گوشی اصلی
رزولوشن صفحه نمایش  ۷۲۰*۱۴۴۰
نسبت ابعاد صفحه نمایش نسبت ۱۹/۵:۹
قابلیت صفحه نمایش  با فناوری IPS LCD  چند لمسی (Multi Touch)، لمس سه بعدی (3D Touch)،  نمایش ۱۶ میلیون رنگ
ابعاد بدنه گوشی ۸/۳ × ۷۵/۷ × ۱۵۰/۹ میلی‌متر
جنس بدنه گوشی ترکیب زیبای  فلز آلومینیوم و شیشه  دوربین ۲ تایی
وزن گوشی  ۱۹۴ گرم
زبان فارسی پشتیبانی کامل با منوی فارسی
فرمت ویدیو MP4 ،H.264
فرمت پخش موزیک  MP3 ،WAV
ضبط صدا توانایی ضبط صدا 
درگاه ارتباطی پورت لایتنینگ
اسپیکر دارد
قابلیت‌های ارتباط نرم‌افزاری پیامک، MMS، ایمیل
قابلیت‌های ارتباط شبکه شبکه 2G با شاخص‌ GSM باندهای ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ شبکه 3G با شاخص‌ HSDPA باندهای ۸۵۰/۹۰۰/۲۱۰۰ در بخش استاتوس بار ایکون 4G دیده می‌شود که‌ به‌صورت نمایشی است
قابلیت‌های‌‌‌ارتباط سخت‌افزاری Bluetooth  4.2 WIFI, Wi-Fi Direct, Hotspot NFC ،GPS ،WLAN ،Wcdma, GPRS ،EDGE, 3G
رادیو رادیو موج FM 
باتری باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی‌آمپر از نوع  LI-ION جدانشدنی
سنسورهای گوشی سنسور تشخیص چهره (Face ID) فشارسنج (Barometer) ژیروسکوپ (Gyroscope)، مجاورت (Proximity)، قطب‌نما (Compass)،  شتاب سنج (Accelerometer)
ویژگی ها خاص به‌واسطه سیستم عامل اندروید قابلیت نصب برنامه‌های متنوع و رایگان و پرکاربرد
محتویات جعبه هندزفری،  آداپتور شارژر، کابل لایتنینگ،  دفترچه راهنما با سوزن سیم کارت
پیشنهاد شده  برای مصارف روزانه، وب‌گردی، عکاسی و فیلم‌برداری
قیمت مبلغ ۱ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان
قیمت شگفتانه تخفیف ویژه و بدون نیاز به پرداخت هزینه ارسال با خرید آنلاین مبلغ ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

ردیاب پیشرفته همسر | کاربردی متفاوت از تکنولوژی

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا