اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش کامل صفرتا صد اندرویدبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

آموزش ارسال گیف در استوری اینستاگرام (GIF)

اینستاگرام در جدیدترین آپدیت خود قابلیت ارسال گیف در استوری را ارائه کرده بود، اما بسیاری از کاربران با نحوه ارسال و استفاده از آن ها در استوری خود آشنایی ندارند. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه ارسال گیف در استوری اینستاگرام (GIF) بپردازیم.

با spy24 همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال گیف در استوری اینستاگرام (GIF)

فایل های گیف یا GIF تصاویر متحرک و بی صدایی هستند که این روزها استفاده از آن ها در برنامه های پیام رسان مختلف مثل تلگرام خیلی رایج شده است.

تصاویر متحرک گیف به دلیل حجم پایینی که دارند برای ارسال ویدئوهای کوتاه بسیار مناسب هستند. اینستاگرام هم با درک محبوبیت گیف ها (GIF) چندی پیش قابلیت اضافه کردن گیف به استوری کاربران را ارائه کرد، اما متاسفانه خیلی از کاربران با نحوه انجام این کار آشنا نیستند.

بنابراین تصمیم رفتیم مقاله‌ای اختصاصی تدوین کرده و به موجب نحوه ارسال گیف در استوری اینستاگرام (GIF) را برای شما عزیزان شرح دهیم.

چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی spy24

از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید
شماره تماس از سراسر کشور

آموزش ارسال گیف در استوری اینستاگرام (GIF)

به منظور اضافه کردن یا ارسال گیف در استوری اینستاگرام (GIF) باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و مثل همیشه اقدام به ارسال یک استوری کنید. بدین منظور آیکون دوربین گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس و عکس مورد نظرتان را ضبط کنید.
  • آیکون “استیکر” موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید. این آیکون در عکس فوق و سمت چپ نشان داده شده است.
  • حال گزینه GIF را انتخاب نمایید.

مشاهده خواهید کرد که قابلیت جستجوی فایل گیف نمایان می‌شود. هر موضوعی که به دنبال آن هستید را تایپ نمایید تا تصاویر متحرک یا گیف مرتبط با آن نمایان شوند. برای مثال با تایپ کلمه “Love” تصاویر متحرک یا گیف های عاشقانه نمایان می‌شوند. به همین سادگی قادر به ارسال گیف در استوری اینستاگرام (GIF) خواهید بود.

حتما بخوانید: تعمیر یا تعویض سوکت شارژ آیفون X | spy24

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه ارسال گیف در استوری اینستاگرام (GIF) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی spy24 از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

نوشته آموزش ارسال گیف در استوری اینستاگرام (GIF) اولین بار در spy24. پدیدار شد.

اینستاگرام به تازگی قابلیت گذاشتن گیف در استوری را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که مورد توجه بسیاری از کاربران خود در سرتاسر دنیا قرار گرفته است. ولی متاسفانه بسیاری از کاربران هنوز با نحوه گذاشتن گیف در استوری آشنایی ندارند.
ما در این آموزش برآنیم که این قابلیت را برای شما دوستان به تفصیل و منظم شرح دهیم با هات لرن همراه باشید:

فایل های گیف(GIF) یا همان تصاویر متحرک و بی صدایی هستند که این روزها در پیام رسان هایی همچون تلگرام بازار داغی دارند. تصاویر متحرک گیف به دلیل حجم پایینی که دارند برای ارسال ویدئوهای کوتاه بسیار مناسب هستند. اینستاگرام هم با توجه به همین محبوبیت چندی قبل امکان گذاشتن گیف در استوری را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

آموزش ارسال گیف در استوری اینستاگرام (GIF)

برای اضافه کردن یا ارسال گیف در استوری اینستاگرام به مراحل زیر دقت نمایید:

۱- وارد اپلیکیشن خود شوید و مثل همیشه اقدام به ارسال یک استوری کنید. برای این کار آیکون دوربین گوشه سمت چپ و بالا صفحه را لمس کنید و تصویر مورد نظرتان را ظبط کنید.

۲- آیکون “استیکر” موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید. این آیکون در عکس فوق و سمت چپ نشان داده شده است.

۳- حال گزینه GIF را انتخاب نمایید.

مشاهده خواهید کرد که قابلیت جستجوی فایل گیف نمایان می‌شود. هر موضوعی که به دنبال آن هستید را تایپ نمایید تا تصاویر متحرک یا گیف مرتبط با آن نمایان شوند.

شما می توانید مطلب آموزش آنفالو کردن بدون متوجه شدن طرف مقابل در اینستاگرام را هم در هات لرن مطالعه نمایید.

آپلود گیف در اینستاگرام با سرویس Giphy

در مرحله قبل توانستیم از طریق سرویس گیفی Giphy برای پیدا کردن گیف مورد علاقه استفاده کنیم. در گذشته تنها راه گذاشتن گیف در استوری اینستاگرام استفاده از این سرویس بود. این برنامه در واقع یک موتور جستجو در مورد فایل های گیف gif است که علاوه بر منابع بزرگش، دارای یک اپلیکیشن موبایل نیز است که به شما این امکان را می دهد گیف های مورد علاقه خود را آپلود و در شبکه های اجتماعی شیر share کنید.

ابتدا باید برنامه گیفای را از گوگل پلی از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

برای ارسال گیف در استوری اینستاگرام از طریق برنامه گیفی تنها باید گیف مورد نظر را در اپلیکیشن پیدا کنید و پس از انتخاب، دکمه اشتراک گذاری Share را بزنید. حالا فهرستی از شبکه های اجتماعی به شما نمایش داده می شود و می توانید با انتخاب آیکون برنامه اینستاگرام  آن را باز کنید. حالا در این قسمت می توانید به سادگی گیف مورد نظر را به استوری خود اضافه نمایید.

با تشکر که تا پایان همراه ما بودید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا