برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

آموزش تست نفوذ ویندوز با پاورشل

آموزش تست نفوذ ویندوز با پاورشل 

سلام خدمت کاربران spy24

راه های زیادی وجود داره برای نفوذ به سیستم های ویندوزی و می توان گفت هر دفعه روش های خاصی برای نفوذ کشف میشه وما میتونیم از اون اسیب پذیری یا نقض امنیتی بهربرداری کنیم و در نهایت بتوان راهی برای دسترسی گرفتن به ویندوز فراهم کرد.

بهترین اسیب پذیری ها آن هایی هست که از منابع خوده ویندوز باشد یعنی به طور پیشفرض روی همه ی سیستم ها وجود داشته باشد و خب اگر اسیب پذیری روی منبعی از ویندوز پیدا شود یعنی همه سیستم های ویندوزی به آن اسیب پذیر هستند. یک رابط کاربری کنسول توی ویندوز وجود داره به نام پاورشل (powershell) که درواقع مانند کامند لاین ویندوز هست (cmd) که با اون میتونیم کار هایی که به صورت گرافیکی انجام میدیم بیایم به صورت نوشتن دستور اعمال کنیم.

درواقع پاورشل یه زبان برنامه نویسی هست که متعلق به مایکروسافت میشه و روی تمام سیستم های ویندوزی به صورت پیشفرض نصب شده.(برنامه SPY24)

خب ما میخوایم این بار  پیلودی از پاورشل بسازیم و به سیستم ویندوزی از راه دور دسترسی بگیریم. طبق این اموزش ما میایم پیلودی طراحی میکنیم که با زبان پاورشل میاد شل کد مورد نظر ما رو روی سیستم قربانی اجرا میکنه و این امر باعث میشه که از طریق متاسپلویت که دورن لینوکس قرار داره به سیستم ویندوزی دسترسی بگیرید.

پاورشل یکی از منابع پیشفرض ویندوز هست و توسط آنتی ویروس شناسایی نخواهد شد.

آموزش تست نفوذ ویندوز با پاورشل

آموزش تست نفوذ ویندوز با پاورشل


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا