برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

آموزش دقیق نحوه ساخت رات با گوشی

ساخت رات با گوشی، یکی از راه های سریع و راحت برای دزدیدن اطلاعات محرمانه تلفن همراه افراد است که طراحی ساده آنها، موجب شده تا سودجویان برای استفاده از فایل های رات شده، نیاز به علم و یا توانایی خاصی نداشته باشند. در واقع ساخت فایل های رات شده با گوشی، برای افراد مبتدی بسیار مناسب است.

راه های سرقت اطلاعات تلفن های همراه

گسترش تکنولوژی در کل جهان، موجب شد تا ابزار های ارتباطی نظیر تلفن های همراه به یکی از مهمترین دستگاه ها برای فعالیت های روزمره افراد تبدیل شوند. از این جهت در تلفن همراه هر شخص اطلاعات مهمی نظیر اطلاعات حساب های بانکی، رمز و شماره کارت های عضو شتاب و … به ثبت رسیده است. اما متاسفانه هر چقدر که تکنولوژی در جهان افزایش یابد، سرقت اطلاعات توسط هکر ها و افراد سودجو نیز بیشتر می شود.

پیشرفته تر شدن ابزار آلات اینترنتی، موجب شده تا روش های جدیدی برای دزدیدن اطلاعات افراد در دسترس هکر ها قرار بگیرد که یکی از راحت ترین و همچنین محبوب ترین روش ها، رات تلفن های همراه می باشد. ساخت رات با گوشی، یکی از جدید ترین روش های هک کردن تلفن همراه افراد است که با استفاده از آن می توان از راه دور، فعالیت های فرد مورد نظر را به طور کامل کنترل کرد.

ساخت رات با گوشی

رات اندروید چیست؟

تلفن های همراهی که از سیستم عامل اندروید بهره مند هستند، نسبت به گوشی های آیفون زودتر و راحت تر در معرض هک کردن قرار می گیرند. از این جهت ساخت رات با گوشی های اندروید در دنیای اینترنت امروزی، بیشتر رواج دارد. رات های اندرویدی در واقع تروجان هایی هستند که از راه دور بر روی تلفن های همراه افراد نصب می شوند. این تروجان ها در قالب یک برنامه مفید و معمولی نظیر نسخه های مختلف تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و … بر روی تلفن افراد نصب می شوند. اما در حقیقت برنامه های مخربی هستند که به راحتی اطلاعات تلفن های همراه را به سرقت می برند.

در برنامه نویسی این اپلیکیشن ها، از فناوری در پشتی استفاده شده است که این فناوری تمامی اطلاعات موجود را به شخص هکر ارسال می کند. باید بدانید که ساخت رات با گوشی و استفاده از آن بسیار خطرناک است و می تواند کنترل کامل گوشی شما را در اختیار افراد دیگر قرار دهد. از این جهت هکر ها می توانند برنامه های مخرب دیگری نظیر keylogger را به راحتی بر روی تلفن همراه شما نصب کنند و به اطلاعات محرمانه شما دسترسی پیدا نمایند.

ساخت رات با گوشی

نحوه ساخت رات با گوشی

رات ها در واقع فایل های مخربی هستند که می توان آنها را به ظاهر با لینک برنامه های شناخته شده و معمولی برای افراد ارسال کرد. فرد مورد نظر به محض کلیک بر روی این لینک مخرب، با دست خودش اطلاعات محرمانه و مهم خود را در اختیار افراد سودجو قرار می دهد. به صورت کلی طریقه ساخت رات اندروید با گوشی با دو روش معتبر ارائه می گردد. نخستین  روش ساخت رات با گوشی، استفاده از نرم افزار های مربوطه می باشد.

امروزه برای این که آموزش ساخت رات با گوشی راحت تر باشد و افراد مبتدی نیز بتوانند از آن استفاده کنند، برنامه ها و اپلیکیشن های مختلفی ساخته شده اند که می توان تنها در عرض چند دقیقه و با چند کلیک ساده، به راحتی فایل های رات تلفن های همراه را طراحی کرد. اما راه دیگری نیز برای ساخت رات با گوشی وجود دارد که به نسبت روش قبلی پیچیده تر است و اغلب مورد استفاده هکر های حرفه ای قرار می گیرد. در این روش باید از سیستم عاملی به نام کالی لینوکس استفاده کرد. سیستم کالی لینوکس امکان دسترسی به ترمینال خود را برای هکر ها فراهم کرده و موجب شده تا این افراد لینک های رات قوی تر و تضمینی تری را بسازند.

ساخت رات با گوشی

نرم افزار های مخصوص ساخت رات با گوشی

از آن جایی که امروزه سرقت اطلاعات افراد از طریق تلفن های همراه، تنها بر عهده هکر ها نیست و برخی از افرادی که در این زمینه اطلاعاتی ندارند، با قصد سودجویی اقدام به دزدیدن اطلاعات می کنند، باید در هنگام نصب برنامه های مختلف بسیار دقت کرد. زیرا که آموزش ساخت رات اندروید با گوشی بسیار آسان است و می توان گفت که تمام افراد به راحتی می توانند از آن بهره مند شوند. یکی از قدرتمند ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های ساخت رات با گوشی، نرم افزار اندرو رات می باشد. AndroRat اپلیکیشنی است که امکان ترکیب کردن دو فایل apk را برای افراد فراهم می کنند و به راحتی لینک های رات را در اختیار آنها قرار می دهد.

ساخت رات با گوشی

آموزش ساخت رات با گوشی اندروید و نرم افزار AndroRat

برای این که بتوانید از این نرم افزار برای ساخت رات با گوشی استفاده کنید، ابتدا باید آن را از طریق مارکت های معتبر دانلود نمایید. پس از نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه یا سیستم های کامپیوتری، لازم است تا پوشه ای به نام AndroRat Binder را به اجرا درآورید. سپس در قسمت ip سرور مخصوص خود و در قسمت port، پورت شبکه را انتخاب نمایید. اگر تصمیم به ترکیب دو فایل apk را دارید از گزینه target apk و اگر می خواهید تنها یک فایل شما رات شود، از گزینه ای به نام build استفاده کنید.

در نهایت با کلیک بر روی گزینه go، فایل رات خود را تحویل بگیرید و برای فرد مورد نظرتان ارسال نمایید. یکی از مهمترین نکاتی که در رابطه با ساخت رات با این نرم افزار باید بدان دقت کنید، این است که در هنگام استفاده از این برنامه، باید آنتی ویروس خود را خاموش نمایید. زیرا که انتی ویروس ها تروجان ساخته شده توسط شما را شناسایی کرده و از بین می برند. در نهایت نیز فایل رات ساخته شده خود را امتحان کنید و از آدرس سرور خود مطمئن شوید.

ساخت رات با گوشی

با رات کردن گوشی به چه اطلاعاتی دست پیدا می کنیم؟

هنگامی که صحبت از ساخت رات با گوشی و هک اطلاعات به وسیله تروجان ها به میان می آید، بدین معنی است که هکر ها با استفاده از رات ها دسترسی کاملی به تلفن همراه شما خواهند داشت. این افراد می توانند به راحتی دوربین های جلو و عقب گوشی را روشن کنند و تصاویر و فیلم های مختلفی را به ثبت برسانند. دسترسی کامل به مانیتور گوشی نیز در اختیار هکر ها قرار می گیرد و می توانند به راحتی اپلیکیشن های ارتباطی شما و حساب های کاربری گوگل شما را نیز کنترل کنند.

آن ها می توانند در تلفن همراه شما تغییرات دلخواه خود را اعمال کنند و یا حتی برخی از اطلاعات شما را پاک نمایند. از دیگر دسترسی هایی که رات ها در اختیار افراد قرار می دهند، این است که افراد سودجو به راحتی به تنظیمات تلفن همراه شما دسترسی دارند و می توانند حتی پسورد صفحه گوشی را نیز تغییر داده و دسترسی افراد را به تلفن های همراه خود نیز محدود نمایند.

ساخت رات با گوشی

جلوگیری از رات شدن تلفن های همراه

با این که ساخت رات با گوشی امکان دسترسی به تمامی داده های محرمانه تلفن های همراه را برای هکر ها فراهم می کنند، اما با استفاده از چندین راهکار ساده نیز می توان از سرقت اطلاعات به وسیله رات ها جلوگیری کرد. نخستین گام برای حفاظت از اطلاعات گوشی ها، نصب یک آنتی ویروس قوی می باشد. توجه داشته باشید که این آنتی ویروس ها باید به روز رسانی شوند تا بتوانند از تلفن همراهتان حفاظت کنند.

از ان جایی که رات ها، تروجان و ویروس های مخفی هستند، به سرعت توسط آنتی ویروس ها شناسایی شده و از بین می روند. همچنین توجه داشته باشید که برنامه ها و اپلیکیشن های مورد نیازتان را حتما از مارکت های معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور دانلود نمایید، تا از این جهت از نصب نسخه اصلی برنامه ها مطمئن شوید. لینک فایل های رات شده اغلب به صورت یک پیام به اکانت های اینستاگرام، واتساپ یا تلگرام ارسال می شوند. از این جهت به هیچ عنوان بر روی لینک های ناشناس و مشکوک کلیک نکنید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا