اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

آموزش چک کردن طرح رجیستر موبایل سامانه همتا

آموزش چک کردن طرح رجیستری موبایل برای خرید گوشی موبایل سامسونگ میتوانید به وب سایت spy24.ir مراجعه کنید

طرح رجیستری تلفن های همراه از مهرماه سال گذشته آغاز شد و با پیاده سازی مرحله به مرحله و برند به برند تا به اینجای کار خیلی خوب پیش رفته و مردم آن را پذیرفته اند. هر چند هنوز نقص هایی در این سیستم وجود دارد اما می توان گفت برای اولین بار است که این طرح به صورت موفق در حال اجراست.

تا کنون بزرگترین برندی که شامل این طرح شده، اپل است و حالا پس از هوآوی نوبت به شرکتی می رسد که بیشتر سهم از بازار موبایل ایران را دارد، یعنی سامسونگ!

طبق خبرهای رسیده طرح رجیستری گوشی موبایل سامسونگ

از ۱ اردیبهشت آغاز می شود و ما در ترنجی می خواهیم یک بار دیگر هر آن چیزی که درباره طرح رجیستری نیاز است را با هم مرور کنیم، پس ما با همراه باشید.

طرح رجیستری سامسونگ موبایل

برای خرید گوشی موبایل سامسونگ میتوانید به وب سایت SPY24 مراجعه کنید

ابتدا باید بگوییم طرح رجیستری فقط برای موبایل هایی است

که به تازگی خریداری می شوند و شامل موبایل هایی که از قبل خریداری شده و از آن ها استفاده کرده اید، نمی شود، پس اگر از این دسته کاربران هستید، نگران نباشید!

همچنین اگر کاربری هستید که به تازگی قصد تهیه موبایل سامسونگ دارید باز هم نگران نباشید، طرح رجیستری یک طرح یکپارچه بوده که برای همه برندهای به یک صورت است و اگر شما بدانید پیش از خرید، آگاهی کامل داشته باشید می توانید

یک خرید آسوده و بدون مشکل را تجربه کنید. پیش از این ما در ویدیویی آموزش طرح رجیستری روی آیفون را داده بودیم که البته هیچ تفاوتی برای دیگر برندها ندارد و با آموزش همین مطلب نیز یکسان است.

شما می توانید ویدیو آن را اینجا نیز مشاهده کنید:

توجه داشته باشید که سامسونگ موبایل در ایران چندین گارانتی دارد و داشتن یک گارانتی خاص لزوما به معنی ثبت بودن یا نبودن در طرح رجیستری نیست و حتما موبایل خود را پیش از خرید در سامانه همتا، همانطور که در ادامه ترنجی برای شما توضیح خواهد داد، چک کنید.

طرح رجیستری گوشی موبایل سامسونگ از ۱ اردیبهشت آغاز می شود

بسیار خوب، همانطور که گفتیم طرح رجیستری برای همه برندهای موبایل به صورت یکپارچه انجام می شود و برای تمام موارد مربوط به آن همانند تصویر اصلی مطلب کافی است کد *۷۷۷۷# (ستاره ۷۷۷۷ مربع) را شماره گیری کنید. این کد که به کد رجیستری نیز مشهور است برای فرخوانی سامانه همتا به کار می رود.

در این مرحله اگر شما در حال خرید یک موبایل جدید هستید باید از گزینه استعلام، یعنی شماره ۱ استفاده کنید:

در صفحه بعدی از شما درخواست می شود که کد شناسایی موبایل خود یا همان IMEI را که یک کد ۱۵ رقمی و مخصوص موبایل شماست، وارد کنید. برای خواندن IMEI می توانید از راه های زیر استفاده کنید:

  • ۱- کد IMEI گوشی شما یک عدد ۱۵ رقمی است که از روی جعبه می توانید
  • بخوانید یا با شماره گیری *#۰۶# (ستاره مربع ۰۶ مربع) آن را مشاهده کنید. 
  • ۲- همچنین اگر درب پشتی موبایل شما باز می شود، شماره IMEI زیر باتری قرار دارد.
  • اگر درب پشتی موبایل شما باز نمی شود شماره IMEI روی یک برچسب
  • کاغذی پشت آن چسبانده شده و البته روی بدنه دستگاه نیز قابل خواندن است.

پس از این مرحله به شما گفته می شود که پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

اگر موبایل شما در طرح رجیستری ثبت شده باشد

و برای استفاده از آن مشکلی وجود نداشته باشد، پیامکی حاوی متن زیر برای شما ارسال خواهد شد:

برای خرید گوشی موبایل سامسونگ میتوانید به وب سایت SPY24 مراجعه کنید

طرح رجیستری سامسونگ

به همین سادگی! امیدواریم این راهنما برای شما مفید بوده باشد اما قبلا از به پایان بردن مطلب، یک راه میان بر برای خواندن و وارد کردن IMEI به صورت همزمان از روی خود دستگاه و بدون نیاز به جعبه آن به شما نشان می دهید که با استفاده از قابلیت دو پنجره همزمان و اسکرین شات گرفتن از صفحه IMEI انجام می شود:

آموزش چک کردن طرح رجیستری موبایل
تغییر رجیستری گوشی سامانه همتا

آموزش چک کردن طرح رجیستری موبایل

بدین ترتیب حتی با باز شدن کیبرد اما هنوز شما قادر به خواندن IMEI خواهید بود و می توانید آن را وارد کنید!

نظر شما درباره طرح رجیستری گوشی سامسونگ چیست؟ هر چند شنیده ها از گران تر شدن گوشی های سامسونگ در اثر اعمال طرح رجیستری خبر می دهند اما به نظر نمی رسد تکه به صورت کلی طرح بدی برای کشور باشد! نظر شما به عنوان مصرف کننده چیست؟

برای خرید گوشی موبایل سامسونگ میتوانید به وب سایت SPY24 مراجعه کنید

روش چک کردن طرح رجیستری موبایل و تبلت

حتما می دانید که از ۱۴ آذرماه امسال فاز دوم طرح رجیستری اجرا می شود. در فاز دوم طرح رجیستری تمام موبایل و تبلت های برند اپل شامل خواهند شد. اما یک سوال بزرگ این است که هنگام خریدن موبایل یا تبلت اپل که بشود همان آیفون یا آیپد (!) باید به چه نکته ای توجه کنیم؟ مسلما این که آیا دستگاهی که می خواهیم بخریم در طرح رجیستری ثبت شده است یا نه؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا روش چک کردن طرح رجیستری موبایل و تبلت اپل را با هم بررسی کنیم.

روش چک کردن طرح رجیستری موبایل و تبلت اپل بسیار ساده است. موبایل خود را بردارید، وارد برنامه تماس شوید و شماره *۷۷۷۷# (ستاره ۷۷۷۷ مربع) را شماره گیری کنید. حالا که وارد طرح همتا شدید، از گزینه ۱ استفاده کنید و از شما می خواهد که IMEI دستگاه خود را وارد کنید.

کد IMEI گوشی شما یک عدد ۱۵ رقمی است که از روی جعبه می توانید بخوانید یا با شماره گیری *#۰۶# (ستاره مربع ۰۶ مربع) آن را مشاهده کنید.

پس از مدت کوتاهی پیامکی از شماره ۷۷۷۷ (نه هیچ شماره دیگری) پیامی مبنی بر ثبت بودن یا نبودن دستگاه شما در سامانه طرح ریجستری ارسال می شود. همچنین در پایان این پیامک می توانید ببینید آیا این دستگاه قبلا در بازار ایران با سیم کارت روشن شده است یا خیر!

نظر شما درباره طرح رجیستری چیست؟ فاز دوم طرح ریجستری از ۱۴ آذر آغاز شده است، آیا شما بعد از این تاریخ دستگاهی خریده اید؟ نکته بسیار مهم این است که دستگاه های خریداری و فعال شده پیش از این طرح نیازی به فعال سازی یا چک کردن ریجستری ندارند.

آموزش چک کردن طرح رجیستری موبایل سامسونگ

خرید گوشی موبایل سامسونگ
سامسونگ طرح اصلی a8

آموزش ثبت IMEI گوشی مسافرتی در سایت گمرک

رجیستری موبایل

رجیستری یا مجوز سلامت گوشی های وارداتی طرحی است که از چهاردهم آذر ماه سال ۹۶ اجرا شده است.
بر اساس این طرح گوشی هایی که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده  و رجیستر نشده اند، پس از روشن شدن ، بعد از ۳۰ روز از دسترس خارج می شوند و اپراتور دیگر به این گوشی ها خدماتی ارائه نمی دهد.
روش چک کردن رجیستری موبایل (طرح رجیستری موبایل سامسونگ ، طرح رجیستری آیفون)  برای کسانی که گوشی جدید تهیه کرده اند، سخت نیست و با ارسال پیامک می توان از رجیستر بودن یا نبودن گوشی مطمئن شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تا الان اکثر برندهای موبایل، مانند: آیفون، سونی، نوکیا، گوگل، بلک بری، موتورولا، ال جی و دو پرچم دار جدید سامسونگ وارد طرح رجیستری شده اند و گوشی های باقی مانده تا نیمه اول فروردین ۹۷ وارد طرح رجیستری می شوند.

روش چک کردن رجیستری موبایل 

برای چک کردن رجیستری موبایل، یا همان آگاهی از اصالت گوشی همراه خود باید به صورت زیر عمل کنید:

شماره ۱۵ رقمی IMEI را که در پشت گوشی و پشت جعبه گوشی نوشته شده است را به شماره ۷۷۷۷ ارسال کنید تا نتیجه برای شما فرستاده شود.

روش دیگری که از طرق آن می توانید از اصالت گوشی آگاه شوید این است که:
کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره گیری کرده و سپس گزینه استعلام اصالت را انتخاب کنید و در مرحله آخر با وارد کردن کد IMEI، از رجیستری گوشی خود مطمئن شوید.

روش چک کردن رجیستری موبایل (گوشی های جدید) 

بعد از خرید گوشی جدید، کد رجیستری را از فروشنده دریافت کنید.
کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره گیری کرده و سپس گزینه دوم را انتخاب کنید.
کد ۱۵ رقمی IMEI ، کد فعال سازی و شماره سیم کارت مورد نظر را وارد کرده و پس از تایید اطلاعات گوشی رجیستر می شود.

به طور کلی رجیستری گوشی بر عهده فروشنده است ولی خریدار وظیفه دارد رجیستری گوشی را چک کند.
در صورتی که گوشی پس از مدتی از دسترس خارج شد، با به همراه داشتن فاکتور، می تواند به فروشنده مراجعه کرده و مشکل گوشی خود را بر طرف کند.

طرح رجیستری آیفون  

گوشی های آیفون وارد طرح رجیستری شده اند.
در صورتی که گوشی های این برند به صورت غیر قانونی وارد کشور شوند و در سامانه همتا ثبت نشده باشند، پس از ۳۰ روز گوشی از دسترس خارج می شود.
طرح رجیستری آیفون برای گوشی هایی که به صورت مسافری وارد کشور می شوند به این صورت است که پس از ورود به کشور، می بایست کد IMEI را در گمرک ثبت کنند.
پس از پرداخت عوارض، کد فعال سازی گوشی خود را دریافت کنند. بعد از دریافت کد فعال سازی، گوشی باید در سامانه همتا ثبت شود.

طرح رجیستری موبایل سامسونگ 

طرح رجیستری موبایل سامسونگ برای پرچم داران جدید این برند آغاز شده است.
مدل های دیگر سامسونگ نیز تا فروردین ماه ۹۷ وارد طرح رجیستری می شوند.

در صورتی که در مورد روش چک کردن رجیستری موبایل ، طرح رجیستری موبایل سامسونگ ، طرح رجیستری آیفون ، نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با کارشناسان ما در “SPY24”  تماس بگیرید تا در کمترین زمان و بدون طی مسیری طولانی شما را در این زمینه راهنمایی کرده و به سؤالات شما پاسخ دقیق و کاملی بدهند.

  • آموزش چک کردن طرح رجیستری موبایل
  • خرید گوشی موبایل سامسونگ

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا