اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!

آموزش نحوه ساخت جذاب کلیپ برای اینستاگرام

امروزه اینستاگرام با یک میلیارد کاربر، و حدود ۵۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه که در آن وقت می گذرانند، به بهترین بازار رایگان و در دسترس برای تبلیغات تبدیل شده است. پس اگر شما مدیر یک کمپانی شخصی یا بازاریاب اینترنتی هستید و یا قصد راه اندازی یک استارت آپ شخصی را دارید باید بدانید چطور در این شبکه اجتماعی محبوب فعالیت و مشتری ها را جذب کنید.

در این مقاله ما به شما نحوه ساخت کلیپ های جذاب و خیره کننده برای اینستاگرام به راحتی چند کلیک را می آموزیم.

هر آنچه باید درباره کلاب هاوس بدانیم

ویدیو های اینستاگرام باید چگونه باشند؟

در ادامه به شما چند ابزار حرفه ای ساخت کلیپ برای اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد.

اما قبل آن باید بدانید که ویدیو های اینستاگرام باید چگونه باشند.

برای ساخت کلیپ در اینستاگرام سعی کنید کلیپ هایتان کمتر از ۱۰ ثانیه و بیش از یک دقیقه نباشند.

اگر ویدیو شما خیلی طولانی است و نمی توانید آنها را در ۱ دقیقه خلاصه کنید، می توانید آنها را به چند قسمت تقسیم کنید و در دنباله هم بگذارید، و یا از IGTV (تلوزیون اینستاگرام) استفاده کنید.

سعی کنید در کلیپ هایتان حتما از متن استفاده کنید، زیرا بر اساس آمار %۳۰ افراد در اینستا صدا را فعال نمی کنند، پس باید ویدیو هایتان را به گونه ای بسازید که برای همه افراد قابل استفاده باشند.

اما مهمترین نکته این است که چند ثانیه اول کلیپ خود را باید آنقدر جذاب و متقاعد کننده بسازید، تا کاربران از روی آن اسکرول نکنند و آن را تا انتها تماشا کنند.

کار با ابزار هایی که در ادامه معرفی می کنیم بسیار راحت است. در واقع در این ابزار ها، ویدیو ها به صورت آماده برای شما تهیه شده اند و شما فقط باید عکس های خود را در آنها قرار بدید و کلیپ را شخصی سازی کنید.

برنامه های ساخت کلیپ برای اینستاگرام

Ripl

در نسخه رایگان این برنامه، شما می توانید کلیپ های انیمیشنی دلخواه خود را بسازید، از افکت های آماده این برنامه استفاده کنید، متن هایی با فونت های مختلف به کلیپ اضافه کنید.

در نهایت می توانید کلیپ خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. دقت کنید که در نسخه رایگان نمی توانید از کلیپ خود خروجی بگیرید بلکه فقط می توانید در شبکه های اجتماعی مثل تویتر، فیس بوک و اینستا به اشتراک بگذارید.

نسخه های اندروید و ios این برنامه را می توانید از لینک های زیر از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

دانلود آخرین نسخه اندروید دانلود آخرین نسخه iOS

Flipagram

فلیپاگرام برنامه ای کاملا رایگان با ابزار های حرفه ای برای ساخت ویدیو های جذاب است. شما برای ساخت ویدیو در این برنامه می توانید به راحتی فقط چند عکس آپلود کنید و آن ها را مدیریت کنید تا کلیپی زیبا ساخته شود. پس از کامل شدن کلیپ، می توانید آن ها را روی شبکه های اجتماعی مورد نظر به اشتراک بگذارید. لینک های دانلود این برنامه از استور های اندروید و ios در زیر گذاشته شده اند.

دانلود آخرین نسخه برای iOS

PicPlayPost

این برنامه رایگان هم که بسیار شبیه به flipagram است، به شما تعداد زیادی فریم و قالب برای ساخت کلیپ پیشنهاد می دهد. در این برنامه می توانید فایل های GIF هم به کلیپ خود اضافه کنید. از لینک های زیر این برنامه را برای سیستم عامل خود دانلود کنید.

دانلود آخرین نسخه اندروید دانلود آخرین نسخه iOS

Biteable

ابزار بعدی که به شما معرفی می کنیم در واقع یک وب اپلیکیشن با محیط بسیار کاربر پسند و راحت برای استفاده است. این سایت تمپلیت های بیشماری دارد که انتخاب را برای شما سخت می کنند زیرا همه آنها زیبا و با گرافیک بالا هستند. این وب اپلیکیشن از تمام برنامه های معرفی شده قدرتمند تر است و علاوه بر آن رایگان است و بعد از ثبت نام می توانید در آن از زیبا ترین تمپلیت ها برای ساخت کلیپتان استفاده کنید. بنابراین به لینک زیر رفته و بعد از ثبت نام، تمپلیت های زیادی میبینید که با انتخاب هر کدام از آنها می تواید وارد آن شوید و عکس های خود را جایگزین کنید و آن را شخصی سازی کنید.

سایت Biteable

زمان مورد نیاز: ۲۰ دقیقه.

نحوه استفاده از Biteable به منظور ساخت کلیپ برای اینستاگرام به صورت زیر است.

  1. استفاده از Time Lineپس از انتخاب تمپلیت مورد نظرتان، وارد محیطی به شکل زیر می شوید که اولین آنها Time Line است. در این قسمت می توانید از قسمت پایین، صحنه های مختلفی از کلیپ را انتخاب کرده، و با کلیک روی دکمه Add Scene یک صحنه جدید به آن اضافه کنید.
  2. عوض کردن تصویر، متن و زمان نشان دادن صحنهبرای اینکار باید از قسمت نشان داده شده استفاده کنید. در بخش Content می توانید تصویر و متن نشان داده شده روی تصویر را عوض کنید و از بخش Timing زمان نشان دادن آن را تنظیم کنید.
  3. بخش Color

در این بخش می تواید ترکیب رنگی صحنه را مشخص کنید و از تم های آماده در محیط Biteable استفاده کنید.

بخش Audioدر این بخش می توانید صدای روی کلیپ خود را مشخص کنید. می توانید از صدا های آماده موجود در سایت اسفاده کنید و یا صدای مورد نظر خود را آپلود و از آن استفاده کنید.

Previewدر این بخش می توانید پیش نمایشی از ویدیو خود را مشاهده کنید. و سپس در صورتی که از آن رضایت داشتید خروجی از آن خروجی بگیرید.

Animoto

انیموتو هم یک وب اپلیکیشن شبیه Biteable است که شما می توانید از تعداد زیادی از تمپلیت های آن برای ساخت کلیپ خود استفاده کنید. این سایت رایگان نیست اما برای کسانی که به تازگی وارد آن شده و ثبت نام می کنند، یک دوره Trial(آزمایشی) ارائه می دهد که بتوانید به صورت آزمایشی و رایگان از آن استفاده کنید و کلیپ هایتان را بسازید. برای این کار از طریق لینک زیر به این سایت رفته و پس از ثبت نام، دوره Trial را انتخاب کنید.

سایت Animoto

نوشته آموزش ساخت کلیپ برای اینستاگرام اولین بار در وبلاگ سامانه مراقبت از خانواده. پدیدار شد.

وب اپلیکیشن ساخت کلیپ اینستاگرام,آموزش ساخت کلیپ,ویدیو های اینستاگرام

 نرم افزار عالی برای ساخت ویدئوی اینستاگرام

تابستون رسیده و الان وقتشه محتوای همیشگی و معمولی اینستاگرامتون رو یک صفایی بدید. استفاده از یک ویدئوی جالب و جذاب یا گیف میتونه راه خوبی برای این کار باشه. خیلی از مردم فکر میکنن ساختن ویدئوی خوب نیازمند مهارت و تجربس. در حالی که نرم افزارهایی وجود دارن که ساخت ویدئو رو براتون خیلی راحت تر کردن.

در این مقاله ۴ تا از برترین نرم افزار های مورد علاقه خودمون رو برای ساخت ویدئو بهتون معرفی میکنیم.

۱ – Flipgram

یکی از رایج ترین و کاربردی ترین نرم افزارها ، Flipgram  هست. این نرم افزار رایگانه و کار باهاش آسونه، به شما این امکان رو میده تا عکس هایی رو کنار هم بچسبونید و ویدئوهای کوتاه درست کنید. شما میتونید به ویدئوتون، نوشته، آهنگ یا هر افکتی که بخواید اضافه کنید. این نرم افزار تعادلی فوق العاده بین دیزاین دیداری و شخصی سازی ویدئوها رو فراهم کرده. اگر که مبتدی هستید در ساخت ۸۰۰۰ ویدئو، پیشنهاد ما به شما استفاده از این برنامه هست.

۲- PicPlayPost

یه برنامه ی کاربردی برای کسایی که تعداد زیادی ویدئو از رویداد های مختلف میخوان بسازن ، مثل سرآشپزها یا مربی های شخصی. این برنامه با استفاده از ابزارهایی که داره، به شما این امکانو میده تا ویدئوهای جذاب و اثرگذاری رو به وسیله ی عکس، ویدئو یا گیف بسازید. این برنامه مثل برنامه ی Flipgram، دارای ابزارهای شخصی سازی ویدئوها هست که شمارو تشویق می کنه به ساختن ویدئو و ارتقای برندتون. شما حتی میتونید میزان صدای موزیکی که بک گراند میزارید رو تنظیم کنید به طوری که صدای لطیف و گوشنواز روی ویدئوتون باشه. نمونه ویدئو ساخته شده با این برنامه:

۳- Spark Post

یکی از برنامه های مورد علاقه ی من، برنامه های ساخت ویدئوی Adobe هست. نرم افزار Spark Post با ارتقای ابزارهای موجود ، به شما کمک می کنه تا عکس هایی با کیفیت بالا ایجاد کنید که برای پیشرفت در بین رقیبانتون واقعا لازمن. با اضافه کردن متن مورد نظرتون و استفاده از افکت های مختلف برنامه، می تونید ویدئوهایی به یاد موندنی و خاص برند خودتون رو بسازید. حتی بهتر از این، ویدئوهای ساخته شدتون ، اتوماتیک در وب یا گوشی موبایلتون سینک میشن و به راحتی می تونید هرجایی کار کنید.

۴- Spark Video

این برنامه دارای نرم افزارهای حرفه ای هست که به شما کمک میکنه ویدئوهای متقاعد کننده ای بسازید. به راحتی می تونید کلیپ ها، عکس ها یا حتی لوگوی برندتون رو برای ساخت ویدئو و هایلایت کردن آخرین فروشتون یا رویداد خاص و یا اطلاع دادن برندتون میکس کنید. ممکنه در ابتدا استفاده از این نرم افزار به ظاهر سخت باشه، اما این امکان رو بهتون میده تا ویدئوهای معرکه ای بسازید. مثل نرم افزار Spark Post ، امکان استفاده از این برنامه رو هم بر روی دسکتاپ و هم بر روی موبایلتون دارید. بنابراین می تونید هر موقعی که بخواید ازش استفاده کنید.

خیلی مهمه که بتونید مطالب و محتوایی رو به اشتراک بزارید که کاربران اینستاگرام رو درگیر و پیگیرتون کنه. علاوه بر ۴ برنامه ای که در بالا گفته شد، شدیدا پیشنهاد می کنم که دو برنامه ی دیگه با عنوان های Boomerang”” و “Hyperlapse” رو هم امتحان کنید. مثل برنامه های گفته شده، این دو نرم افزار برای صاحبان بیزینس بسیار عالیه.

ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی دنیاست. فیلم های اینستاگرام از ۳ ثانیه شروع و تا ۶۰ ثانیه می تواند ادامه داشته باشد، همچنین این فیلم ها می توانند مستقیما از تلفن همراه شما و یا با انتقال فایل بر روی گوشی شما از یک منبع دیگر آپلود شوند که این مزیت به شما این امکان را می دهد که در ارتقاء محتوای ویدیویی سطوح تبلیغات خود  تلاش کنید.

فیلم ها در اینستاگرام براساس محتوا، در حال سبقت گرفتن از هم در بازدید ها هستند. همانطور که گفته شد شما می توانید نهایت استفاده را از این فیلم ها برای تبلیغات خود استفاده کنید اما نباید این نکته را باید فراموش کنید که موفقیت شما در اینستاگرام هرگز با آپلود یک فیلم ساده اتفاق نمیوفتد.

در این بخش ما نکاتی را که شما باید در ساخت یک تیزر تیلیغاتی برای اینستاگرام باید به انها توجه کنید مانند: نور تصویر، نمایش هدفی که آن را دنبال می کنید و… را به شما خواهیم گفت و در نهایت تعدادی فیلم به عنوان نمونه به نمایش خواهیم گذاشت. اگر می خواهید با یک فیلم تبلیغاتی در اینستاگرام به تمام اهداف روشنی که در سر دارید برسید باید به این بخش دقت ویژه ای داشته باشید.

تعیین اهدف روشن

ساخت و پخش فیلم در اینستاگرام می تواند یک بخش چالش برانگیز در تبلیغات شما باشد، به همین دلیل شما بی دلیل نباید کاری در این مورد انجام دهید و باید هدف خود را از پیش تعیین کنید. برای مثال قبل از پخش فیلم باید بدانید که انگیزه شما از این کار چیست؟ ایا می خواهید طرفداران جدیدی جذب کنید؟ شما طرفداران خود را از قبل دارید و فقط میخواهید آنها را راضی نگهدارید؟ آیا فقط میخواهید تعداد زیادی فیلم در پیج خود داشته باشید؟ و یا… .

این نکته را فراموش نکنید حسی که ویدیو شما به بیننده منتقل مبکند بستگی به تفکری که شما از ساخت آن ویدیو داشته اید دارد.

بیان داستان در فیلم تبلیغاتی

اگر می خواهید توجهات را به تیزر خود جلب کنید باید تیزری بسازید که ثانیه به ثانیه اش روایتگر موضوعی باشد و مطمئن باشید که از تمام ثانیه ها به صورت مطلوب استفاده کرده اید. برای مدیریت بهتر این نکته، بهتر است در زمان ساخت، تیزر خود را به سه قسمت ابتدایی، وسط و پایانی تقسیم کنید و بدانید که هر بخش را در چه مدت زمانی میخواهید به پایان برسانید.

شما از راه های مختلفی می توانید تیزر تبلیغاتی خود را به بازدید بالا برسانید یکی از این راه ها قرار دادن یک صحنه چشمگیر در ابتدای ویدیو است، به طور طبیعی ما هنگام تماشای یک ویدیو اولین چیزی که میبینیم سکانس ابتدایی آن ویدیوست. حال بیایید تصور کنید که شخصی قصد دیدن ویدیو شمارا ندارد اما به صورت اتفاقی به ویدیو شما بر میخورد و با دیدن سکانس ابتدایی نظر خود را عوض میکند و تیزر شما را تا انتها دنبال میکند، پس ابتدای ویدیو خود را باید به چشم یک کِشنده خیلی قوی ببینید که افراد را وادار به دیدن ویدیو تا انتها میکند.

نکته دیگری که نباید آنرا فراموش کنید گذاشتن زیرنویس در ویدیو است زیرا همانطور که می دانید صدای فیلم های اینستاگرام ابتدا بصورت خاموش نمایش داده میشوند و تا زمانی که شما صدای آن را وصل کنید بی صدا میماند. بنابر این قرار دادن زیرنویس در صفحه میتواند بسیار مفید باشد.

نورپردازی در ویدیو

شما اصلا به تجهیزات حرفه ای نیاز ندارید تا تصاویر واضح به نظر برسد. راه های خیلی ساده ای وجود دارد که سوژه های شما با روشنایی خوبی دیده شوند. این شیوه ها بیشتر در فیلم هایی با سوژه ثابت استفاده می شود، زمانی که یک شخص یا یک شـِیء به صورت ثابت و مستقیم در کادر دوربین قرار میگیرد. در این مواقع باید نور طبیعی را پیدا کنید، مثلا اگر محل مورد نظر دارای پنجره است باید تصویر را از روبه رو بگیرید به صورتی که نور در مقابل شما قرار بگیرد. سعی کنید که در زیر لامپ های سقفی به دنبال نور نگردید، معمولا انها نور خوبی در تصویر به شما نمی دهند، سعی کنید با حرکت دادن سوژه خود به دنبال منبع نور دیگری بروید.

اگر که منابع نور خوبی پیدا نکردید مقداری خلاقیت به خرج دهید و خودتان نور مناسب را ایجاد کنید. شما این کار را با استفاده از تخته سفید و یا کاغذ به عنوان بازتابنده نرم نور میتوانید انجام دهید، همچنین با استفاده از پلاستیک های سفید و یا مشکی می توانید از ورود نور های اضافی در کادر جلوگیری کنید.

آغاز تصویربرداری فیلم تبلیغاتی

اولین قدم در ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام انتخاب دوربین مناسب است. ما توصیه میکنیم که از دوربین تلفن همراه خود استفاده کنید (سعی کنید که از خود دوربین اینستاگرام به دلیل نداشتن خیلی از قابلیت های تصویربرداری استفاده نکنید) و دوربین های DSLR را به آنها ترجیح ندهید. بعد از انتخاب دوربین قدم بعدی تصویربرداری است. در اینجا نکاتی را برای گرفتن تصاویر بهتر به شما خواهیم گفت:

دوربین خود را به صورت افقی بگیرید و اطمینان حاصل کنید که کل نما ها در چهارچوب مشخات پخش فیلم در اینستاگرام قرار خواهد گرفت.

نمای را بر روی موضوع خود متمرکز کنید، شما می توانید با ضربه زدن (تاچ کردن) بر روی صفحه گوشی بر روی موضوعی که می خواهید فوکوس کنید. به طور مثال اگر که می خواهید صورت شخصی را در فیلم به عنوان چهره اصلی نشان دهید بر روی چهره اش ضربه بزنید تا فوکوس انجام شود و اگر هم خواستید آن را از کانون توجه بیرون بیاورید سمت چپ و یا راست سوژه خود ضربه بزنید.

نگه داشتن دوربین به صورت مداوم بر روی دست به استثنای ساخت یک فیلم ترسناک به شما تصویر خوبی نمیدهد. برای اینکه تصویر خوبی داشته باشید آرنج خود را بر روی یک سطح صاف قرار دهید، برای تصاویری هم  که از نمای پایین می خواهید بگیرید می توانید آرنجتان را بر روی زانو خود قرار دهید. همچنین اگر از دوربین های DSLR استفاده میکنید آن را بر روی سه پایه قرار دهید.

زمان پخش کل تیزر تبلیغاتی شما در اینستاگرام یک دقیقه طول میکشد پس باید تمامی صحنه هایی که می خواهید در تیزر استفاده کنید با یکدیگر مرتبط باشند و به تبلیغات شما کمک کنند در غیر اینصورت خود شما متضرر خواهید شد. قبل از ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی، خود سعی کنید تیزر های محبوب اینستاگرام را تماشا کنید تا الگوی خوبی داشته باشید.

انتخاب محتوا

انتخاب محتوا بعد از در نظر گرفتن تصویر برند شما، زیبا شناسی محصولات و داستان هایی که می خواهید در تیزر تبلیغاتی اینستاگرام خود نشان دهید صورت میگیرد. شما بعد از در نظر گرفتن این موارد باید چگونگی ساخت این ویدیو را انتخاب کنید. شما برای داشتن یک تیزر تبلیغاتی درجه یک باید ایده ای داشته باشید که بتوانید تمامی این موارد را بدون اینکه بیننده را دل زده کند درونش جای دهید که این اتفاق اصطلاحا احتیاج به یک جرقه در ذهن شما دارد.

در بخش زیر چند محتوای ویدیویی برای نمونه وجود دارد. شما آنها را بررسی کنید و ببینید که کدام یک برای رسیدن به اهداف بازاریابی کمک بیشتری می کند و ارتباط بهتری با آن برقرار میکنید؟

ویژگی های محصول

طرفداران خود را نشان دهید که از محصولات شما استفاده میکنند و بگویید که چرا محصولتان  منحصر به فرد است.

بهترین حالت منتشر کردن تیزرها بصورت هفتگی است. زیرا در این فاصله زمان این اجازه را به همه ی فالورهای شما می دهد که تیزر تبلیغاتی شما را تماشا کنند و یا برای دوستان خود ارسال کنند.

استفاده مستقیم از محصولات

همانطور که گفته شد ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای دیده شدن محصول شماست پس باید نهایت استفاده را از آن ببرید و کارایی محصول خود را نشان دهید. به طور مثال اگر محصول شما یک مایع ظرفشویی است نباید در تیزر خود آن را فقط درون قفسه یک فروشگاه نشان دهید و توضیحات خود را ارائه کنید بلکه باید شستن یک ظرف با آن مایع ظرفشویی را به تصویر بکشید تا فردی که بیننده این تیزر است متوجه قدرت پاکیزگی مایع بشود.

در هنگام تعیین موضوع تیزر توجه به خواسته و انتظارات مخاطبان در مورد آن محصول بسیار مهم است شما باید این خواسته ها را شناسایی کنید و این حس را در تیزر تبلیغاتی خود باید بگنجانید که آنها با استفاده از این محصول به خواسته های خود می رسند.

پیش نمایش زیرکانه

اگر محصول جدیدی که حتی مشابه آن هم در بازار تا به حال نبوده را می خواهید معرفی کنید باید دو تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام آماده کنید. تیزر اول نباید محصول را معرفی کند بلکه فقط باید خبر ساخته شدن محصول را بدهد و بگوید چنین محصولی در حال ساخت است، این تیزر تبلیغاتی وظیفه همراه کردن مردم و دادن هیجان و شور و اشتیاق به انها برای ورود چنین محصولی به بازار را برعهده دارد. بعد از گذشت مدت کوتاهی شما باید حس کنجکاوی مردم را برطرف کنید و تیزر دوم را که به معرفی کامل محصول می پردازد و خبر ورودش  به بازار را می دهد به اشتراک بگذارید.

پشت صحنه

شما با به اشتراک گذاشتن یک سری از اتفاقاتی که تقریبا شخصی و محرمانه است و همچنین مراحل ساخت محصول از ابتدا تا انتها که اصطلاحا به آنها پشت صحنه کار می گویند می توانید ارتباط صمیمانه خوبی با طرفداران خود برقرار کنید و ارزش نام تجاری خود را بالا ببرید.

از این تم ها برای پشت صحنه خود استفاده کنید:

  •  توری در دفتر، استودیو، کارخانه و یا انبار خود برگزار کنید تا طرفدارانتان متوجه چگونگی تولید محصول بشوند
  •  کارکنان و مدیران خود را به طرفدارانتان معرفی کنید
  • کارکنان خود را نشان دهید که در بخشی در حال بهبود کیفیت محصول و یا ساخت محصول جدید هستند
  •  یک روز از زندگی طرفداران خود را نشان دهید که در مقام یک کارمند در دفتر و یا کارخانه شما ظاهر میشوند

آموزش ها

با تولید یک تیزر تبلیغاتی به طرفداران و فالوورهای خود راه های خرید محصول خود را آموزش دهید. سعی کنید هیچ وقت خلاقیت را در کارتان فراموش نکنید، شما با خلاقیت می توانید راه های سرگرم کننده ای برای فروش محصول خود پیدا کنید و طرفداران بیشتری جذب کنید.

تیزر های سریالی

گاها شما میتوانید تیزرهای تبلیغاتی درست کنید که زمان انها بیش از ۶۰ ثانیه است در این صورت شما میتوانید آن تیزر را به چند بخش ۶۰ ثانیه ای تقسیم کنید و به طور مثال روزی یک بخش از ان را به نمایش بگذارید. این عمل شما باعث می شود تا تیزر شما در دراز مدت به دلیل دیدن چند باره در ذهن افراد باقی بماند.

ساخت کلیپ بصورت Loop (تکرار شونده)

اینستاگرام نیز مانند نرم افزار Vine است، و قابلیت ساخت این نوع کلیپ های کوتاه را دارد. فیلم های لوپ این ویژگی را دارند که پس از پایان، فیلم مجدد از اول پخش می شوند. شما نیز باید از فیلم های لوپ برای نمایش یک محصول سرگرم کننده و جذاب استفاده کنید.

ساخت کلیپ با تکنیک استاپ موشن

یکی از راه های جذاب کردن تیزرهای اینستاگرامی کُند کردن و یا سرعت دادن به فیلم است که از طریق اپلیکیشن و برنامه های مختلف مانند Stop Motion Studio و برای اندروید Picpac Stop Motion & Timelapse انجام می شود. برای کند کردن ابتدا دوربین خود را بر روی عکس برداری با سرعت بالا تنظیم کنید، سپس عکس های گرفته  شده را به برنامه ویرایشگر خود انتقال دهید و از طریق این برنامه فیلم خود را به صورت صحنه ی آهسته در بیاورید.

برای سرعت بخشیدن به فیلم هم کاربران آیفون می توانند با گذاشتن تنظیمات دوربین خود بر روی حالت Time Lapse مستقیما تصویر خود را بگیرند. اما کاربران Android ابتدا باید برنامه Time Lapse و یا Lapse It را دانلود و بر روی تلفن خود نصب کنند و سپس تصویر خود را ضبط کنند.

ساخت ویدیو بصورت تایم لپس

این سبک از فیلم مدت زمان زیادی از فیلمبرداری را به یک فیلم با مدت زمان بسیار کمتر تبدیل می کند. توصیه میکنیم که ابتدا تنظیمات فوکوس و نوردهی اتوماتیک را قفل کنید و دوربین را حد الامکان بر روی سه پایه قرار دهید. و اگر از دوربین تلفن همراه میخواهید استفاده کنید آنرا بر روی حالت هواپیما قرار دهید تا از توقف های احتمالی که در طول فیلمبرداری ممکن است پیش بیاید جلو گیری کنید.

فیلمبرداری بصورت هایپرلپس Hyper Lapse

این فیلم ها به سه دلیل طرفداران زیادی دارند:

  • این قابلیت را دارند که فیلم های چند دقیقه ای را به فیلمی یک دقیقه ای در اینستاگرام تبدیل کنند
  • استفاده از این برنامه باعث می شود که فیلم شما به شدت جذاب شود و به همین دلیل مخاطبان زیادی را در اینستاگرام به دنبال خود خواهد کشاند
  • در این نوع فیلم به صورت طبیعی بسیاری از لرزش های دست شما حذف میشود و به چشم نمی آیند و دیگر نگرانی در این باره نخواهید داشت


نکات نهایی:

همانطور که میبینید شما می توانید با ساخت تیزر های اینستاگرامی و پخش آن در فضای مجازی تبلیغات خوب و قابل توجهی برای خود راه بیندازید. فقط نکته قابل توجه این است که ساخت تیزر ها را خیلی باید جدی بگیرید مخصوصا محتوای تیزرها، حتی اگر قرار باشد ساعت ها و روز ها بر روی آن فکر کنید زیرا یک تیزر تبلیغاتی با کیفیت بالا مفید تر از چند تیزر تبلیغاتی بی کیفیت است. و نکته اخر این که در زمان پخش تیزرهای تبلیغاتی اینستاگرامی خود توجه ویژه ای داشته باشید و آن را مهم بشمارید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا