اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

آموزش هک صفحه اینستاگرام

دوست عزیزم سلام ، تمامی آموزش های این سایت ، آموزش هک صفحه اکانت اینستاگرام به صورت کاملا اختصاصی و مطابق با تجربه های شخصی نوشته شده است ؛ و به صورت مداوم بروزرسانی های کاملا رایگان دارد ، لذا در صورت کپی کردن ، حتما آدرس کامل سایت WWW.SPY24.IR درج شود / صمیمانه از همکاری شما سپاسگزاریم

هک کردن اکانت اینستاگرام دیگران با نرم افزار اینستا شیپ

نرم افزار اینستاشیپ به شما کمک می کند اکانت اینستاگرام دیگران را هک کنید. این نرم افزار به راحتی با بدست آوردن رمز دیگران اکانت آنهارا هک کرده و اطلاعات آنهارا در دسترس شما قرار می دهد.

برای استفاده از این نرم افزار :

۱-باید busyboxرا دانلود ونصب کنید.

۲-گوشی شما روت شده باشد.

برای اینکه نرم افزار کار کند شما باید نسخه هک شده را جایگزین نسخه قبلی کنیدو سپس از اکانت خود خارج شده و نام اکانت مورد نظر را به جای یوزرنیم و پسورد دلخواه خود را وارد کنید تا سیستم به صورت خودکار اکانت شخص مورد نظر را هک کند.

اشتباه نکنید در این دوره قرار نیست با روش های هک اکانت های اینستاگرام آشنا شویم.در این دوره می خواهیم با روش های کاربردی و تضمینی در افزایش میزان فالوور ها،لایک،کامنت های مناسب با نوع فعالیت پیج آشنا شویم.

در طول دوره فشرده آموزش هک اکانت اینستاگرام ما با استفاده از ابزارهای خاص و کاملا کاربردی تعداد فالوور ها و لایک ها تصاویر و ویو های ویدئو های آپلود شده در پیج را به صورت اصولی افزایش می دهیم.بدون فالوو کردن دیگران و بدون هیچ هزینه ای و کاملا رایگان

اگر واقعا کسب و کارتان برای شما مهم است و می خواهید در اینستاگرام به محبوبیت بالایی برسید روش های واقعی و اصولی افزایش فالوور اینستاگرام را به شما می گویم.

چرا باید فالوور داشته باشیم؟

شما نمیتوانید اهمیت داشتن فالوور را نادیده بگیرید، هر چقدر شما فالوور بیشتر داشته باشید شدت تبلیغات شما بیشتر خواهد شد و دیگران بیشتر با شما آشنا میشوند.اگر شما از اینستاگرام بتوانید به درستی استفاده کنید موقعیت خوبی را برای تجارت خود ایجاد کرده اید زیرا این اینستاگرام است که شما را به مردم معرفی میکند و در داشتن مشتری های زیاد کمتان میکند.

داشتن فالوور زیاد یعنی داشتن مستری زیاد و این مهمترین نکته در یک کسب و کار است.با داشتن فالوور زیاد باعث میشوید تجارتتان مشهور شود زیرا هر کسی که صفحه اینستاگرام شما را مشاهده کند با دیدن فالوورهای شما پی به با کیفیت و مشهور بودن خدمات یا محصولاتتان می برد.

در دوره فشرده هک صفحه اکانت اینستاگرام چه چیزی یاد می گیریم؟

  1. در آموزش هک اینستاگرام به صورت هدفمند فالوور و مخاطب جذی می کنید.
  2. در این دوره شما یاد می‌گیرید بدون فالو کردن دیگران فالوور هدفمند و مناسب با نوع فعالیت پیچتان کسب کنید.
  3. در این دوره شما می توانید با استفاده از ابزارهای خاصی اکانت اینستاگرام خود را از طریق انواع سیستم عامل ها مختلف مدیریت کنید.
  4. در این دوره یادمی‌گیرید که چگونه پست های خود را به صورت زمان بندی مشخص ارسال کنید.
  5. در طول این دوره یاد می‌گیرید چگونه برای ویدیوهای اپلود شده در پیج ویو های مناسب و هدفمند جذب کنید.
  6. در طول این دوره یاد می‌گیرید چگونه برای تصاویر اپلود شده در پیج لایک و کامنت مناسب و هدفمند جذب کنید

دوره فشرده آموزش هک اکانت اینستاگرام برای تمامی پیج ها هم پیج های مربوط به کسب و کار ها و پیج های شخصی مناسب بوده و می توانید بدون محدودیت از این روش ها استفاده کنید.

 دسترسی به سرورهای اینستاگرام : این روش که بسیار سخت و پیچیده است و نیاز به دانش فنی بالا و تلاش بسیاری دارد تعدادی کمی در جهان می توانند از آن استفاده کنند , در این روش شخصی که توانایی هک سرور اینستاگرام را داشته باشد حساب چندین هزار یا میلیون ها کاربر و افراد معروف را هک و ممکن است حتی اطلاعات آنها را به فروش بگذارد , البته بعضی از هکرها هم مهربان هستند و باگ و ضعف امنیتی در سرور را پیدا و به شرکت فیسبوک ؛ مالک اینستاگرام گزارش می کنند و فیسبوک مبلغ خوبی را به عنوان هدیه به اون هکر مهربان خواهد داد
هکرها معمولا برای هک سرورها از ابزارهای خاص و قوی استفاده می کنند ساده ترین سیستم عاملی که برای تست و نفوذ مورد استفاده قرار می گیرد سیستم عامل لینوکس می باشد , این سیستم عامل بالای صدها ابزار هک و نفوذ دارد ؛ عده ای ممکن است یک باگ را در سرور پیدا کنند اما خودشان کار نفوذ و هک را انجام ندهند و جای این کار باگ کشف شده را به صدها نفر می فروشند و بابت هر فروش میلیون ها تومن می گیرند (چون توی این کار پول بیشتری می بینند) ؛ البته در صورتی که باگ و ضعف امنیتی لو برود , مدیران اینستاگرام سریعا مشکل را رفع خواهند کرد / در پایین به برخی از ابزارهای موجود در لینوکس اشاره خواهیم کرد

  • ابزار NMAP برای جمع آوری اطلاعات و پویشگر پورت
  • ابزار Wireshark برای تحلیل بسته ها
  • ابزار Burp Suite برای تست نفوذ به نرم افزارهای تحت وب
  • ابزار THC Hydra برای تست حملات Brute Force روی هر نوع سیستمی
  • ابزار Maltego برای جمع آوری اطلاعات پیش از شروع عملیات نفوذ
  • ابزار wasp Zap برای شناسایی آسیب پذیری‌ها در نرم افزارها و ابزارهای تحت وب
  • ابزار Sqlmap برای شناسایی مشکلات موجود در ارتباط با پایگاه داده و تلاش برای تزریق کد
  • ابزار John the Ripper برای شکستن کلمات عبور
  • ابزار Metasploit Framework سیستم جامع نفوذ متااسپلویت
  • هک صفحه اینستاگرام
  • و …

آموزش پسورد لیست ترموکس برای اینستاگرام

پسورد لیست ترموکس برای اینستاگرام

هک کردن از طریق این روش کار شما نیست , پس بیخیال این روش شین ؛ فقط یادتون باشه اگر یک روز قصد داشتید هکر معروفی شوید ، سعی کنید از اون هکر مهربونا شین و قصدتون امنیت و کمک باشه ، که هم به پولش می رسید و هم به موفقیتش / موفق باشید !

آموزش های زیادی در رابطه با کرک اکانت های اینستاگرام گذاشتم ولی این دفعه ما میخواهیم با استفاده از گوشی اندرویدی و در محیط ترموکس (Termux) اینکار رو انجام بدیم اما چطوری؟!

ترموکس ( Termux ) چیست ؟

ترمینالی شبیه ساز و بر پایه ارچ در سیستم عامل اندروید است که ما با استفاده از این ترمینال شبیه ساز میتوانیم بیشتر ابزار های موجود در لینوکس را داخل اندروید نصب کنیم و با استفاده از Termux به مبحث تست نفوذ بپردازی

آموزش اما بروت فورس ( Brute Force ) چیست؟

حمله بروت فورس یا به انگلیسی Brute Force یکی از رایج ترین حملات برای بدست آوردن امکان ورود می باشد و با ارسال و تست تعداد بالایی نام کاربری و رمز عبور بر روی صفحات لاگین وب سایت ها ، صفحه لاگین ایمیل و انواع صفحاتی که برای ورود به حساب کاربری هستند صورت می گیرد و هکر با این روش تمامی عبارت های ممکن را بررسی می کند تا امکان ورود را بدست بیاورد.

آموزش پروکسی لیست ( Proxy List ) چیست ؟

ببینید ما وقتی میخواهیم وارد یک حسابی در یک سایتی بشیم اون سایت ایپی مارو میخونه و میاد چک میکنه میبینه این ایپی سه بار در حال حاضر درخواست ورود داشته و همش غلط بوده پس میاد ایپی رو بلاک میکنه در اصل پروکسی لیست ها جمع ایپی ها هستند حالا اگر ما به ابزاری پروکسی لیست بدیم ابزار میاد با ایپی های مختلف تک تک یوزر پسورد های کمبو لیست مارو چک میکنه پس در نهایت پروکسی لیست برای کرک واجبه

خب بریم سراغ آموزش هک صفحه اینستاگرام با دو لیوان چای

ابتدا ترموکس رو از باکس دانلود آخر مطلب نصب بفرمایید

دستورات زیر را برای راه اندازی اولیه به ترتیب طبق ویدیو وارد کنید how to install Lazymux

دانلود ویدیو دریافت

دستورات واردشده در آموزش ویدیوی :

apt update
apt upgrade
apt install git 
apt install python2
git clone https://github.com/Gameeye98/Lazymux
cd Lazymux
chmod +x lazymux.py
usage :
python2 lazymux.py

دستورات رو طبق فیلم آموزشی وارد کنید دقت داشته باشید به برای نصب اسکریپت بعضی دستورات با حروف کوچک و بزرگ وارد میشن اشتباه کنید جواب نمیگیرید .

بزارید دستورات تا اخر اجرا بشه وقتی گزینه اخر اجرا شد بصورت لگو کلمه بزرگ lazymux و ۸ گزینه خواهید دید اینجا گزینه ۰۴ رو اینتر کنید و صبر کنید تا گزینه های دیگه که ۲۱ گزینه هستن پدیدار بشن.. دستور بعدی شما ۰۹ و زدن اینتر هستش خوب میبینید که شروع به جستجو و پر شدن صفحه از چپ به راست میشه..دقیقا مثل هک اینستا با نانو ترموکس…
تکمیل که شد از شما میپرسه که یوزر نام طرف رو تو اینستا بدید یوزر رو بدید بهش و اینتر بزنید خوب گزینه بعدی پسورد هستش.مثلا پسوردهایی رو در جایی بصورت زیر هم وجدا
۱۲۳ >۱۲۳۴۵۶۷>۱۲۳۴۵>۸۸۷۶۵۴>aeed87>ramin60>iran55
و دهها وصدهها پسورد رو بنویسید و همه رو کپی کرده و یکباره جلو پسورد در ترموکس کپی پیست کنید… بعد از جستجو بشما گزینه درست رو میده…

با سلام خدمت همه دوستان عزیزم اینبار خدمت شما هستیم به یه روش دیگه از کرک اکانت اینستاگرام بدون نیاز به کانفیک فقط تنها چیزی که نیاز دارید ابزار Burp Suite هست و پسورد لیست مناسب

خب یه توضیح کوچیک درباره این روش بگم : از این ابزار برای انجام تست نفوذ و امنیت مورد استفاده قرار میگیره که شما با استفاده از این ابزار خیلی راحت میتونید هر سایتی رو کرک کنید بدون نیاز به دانش قبلی یا کانفیگ 

۱- خب در قدم اول شما از طریق لینک زیر که برای شما قرار دادم برید ابزار Burp Suite رو دانلود کنید و در تب Proxy و در قسمت Options مانند تصویر زیر عمل میکنیم :

یک Listener اضافه کرده و مقدار پورت آن را ۸۰۸۰ و همچنین در قسمت Bind To Address گزینه Loopback Only را انتخاب می کنیم.

۲- در مرحله بعدی نیز در قسمت Internet Properties و تب connections گزینه LAN Settings را انتخاب و مانند تصویر زیر عمل خواهیم کرد:

۳- حال مرور گر خود را باز کرده و به آدرس سایت اینستاگرام خواهیم رفت. در بخش ورود یک نام کاربری و رمز عبور دلخواه وارد می کنیم. قبل از زدن دکمه ورود به بخش Intercept برنامه Burp Suite رفته و Intercept را در حالت On قرار می دهیم.

۴- حال بر روی دکمه ورود کلیک می کنیم :

۵- مشاهده می کنید که تمامی اطلاعات ارسالی برای سمت سرور اینستاگرام ابتدا توسط برنامه شنود و پس از تایید ما ارسال خواهد شد. در این قسمت ما بر روی اطلاعات کلیک راست کرده و گزینه Send To Intruder را انتخاب می کنیم و در نهایت به مرحله ۲ خواهیم رفت و تنظیمات را به حالت قبل برمی گردانیم.

۶- در تب Intruder برنامه و در قسمت Positions مانند تصویر زیر مقدار رمز عبور را اضافه می کنیم.

۷- در پایان نیز به بخش Payload رفته و  پسورد لیست را برای Brute Force اضافه کرده و گزینه Start attack را انتخاب میکنیم.

۸- برنامه درخواست ارسالی ما که درخواست ورود به اینستاگرام بود را با نام کاربری مشخص شده و پسورد های مختلف برای سرور اینستاگرام ارسال خواهد کرد. در صورت صحیح بودن پسورد به دلیل پاسخ متفاوت مقدار طول پاسخ آن نیز نسبت به نام کاربری های نادرست متفاوت خواهد بود. از این طریق می توان به نام پسورد صحیح پی برد.

لینک دانلود ابزار Burp Suite

آموزش فیشینگ هک صفحه اکانت اینستاگرام با ترفند کلاهبردارانه لیست بدنام‌ها

محققان امنیتی موفق به شناسایی یک کمپین فیشینگ جدید شده‌اند که کاربران اینستاگرام را با ترفندی کلاهبردارانه مورد هدف خود قرار می‌دهد. این شیوه جدید که با ادعای قرار گرفتن نام قربانیان در لیست‌های بدنام‌ها در حال گسترش است، به‌صورت گسترده برای سرقت اطلاعات حساب‌های کاربران توسط هکرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

براساس خبرهای منتشر شده، محققان موفق به شناسایی یک شیوه فیشینگ جدید شده‌اند که طی آن هکرها، کاربران اینستاگرام را با ترفندی کلاهبردارانه مورد هدف خود قرار می‌دهند. گفته می‌شود این کمپین فیشینگ در حال حاضر به‌صورت گسترده در حال انتشار است.

در همین رابطه محققان می‌گویند که در این شیوه جدید، هکرها با ارسال پیام‌های خصوصی به تمام دنبال کننده‌گان حساب‌های اینستاگرامی از قبل هک شده‌اند، ادعا می‌کنند که نام قربانیان (دریافت کنندگان پیام‌ها) در یک لیست به‌اصطلاح بدنام قرار گرفته و این موضوع موجب تعجب آن‌ها شده است. 

در حقیقت، این شیوه کلاهبردارنه به‌صورت کلی به شکلی پایه‌ریزی شده که باعث تشدید حس کنجکاوی کاربران بی‌اطلاع از اینگونه حملات می‌شود و همین مساله سبب پیگیری جزئیات لیست‌ها و مکان انتشار آن‌ها می‌شود.

نکته‌ای که می‌توان آن را ترفند اصلی هکرها در این حملات برای هدایت قربانیان به وب‌سایت‌های فیشینگ عنوان کرد. در تصویر زیر به نمونه‌هایی از پیام‌های ارسالی در این حملات اشاره شده است.

براساس اطلاعات موجود، با مراجعه قربانیان این کمپین فیشینگ به لینک‌های معرفی شده تحت عنوان لیست‌های بدنام‌ها، وب‌سایت‌هایی جعلی که مشابه صفحه ورود اینستاگرام طراحی شده‌اند، نمایش داده می‌شود که در واقع عملکردی بجز سرقت اطلاعات ورود به حساب کاربران ندارند.

پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک، هکرها از این روش تحت عناوین و موضوعات مختلف دیگر استفاده کنند.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا