آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!فناوری

آموزش مسیر یادگیری دوره‌های هک و امنیت در سال ۲۰۲۰

آموزش دوره های دنیا هک و امنیت سلام خدمت دوستان عزیز و علاقه مندان به هک امنیت من ساسان هستم علاقه مند به حوزه هک زمانی که خواستم وارد حوزه هک بشم و از صفر شروع کنم چالش های بزرگی پیش رو داشتم. هیچ مرجعی برای یاد گیری نبود و فرد متخصصی تو این حوز وجود نداشت مشاوره هایی که میدادن فقط آدم گمراه میکرد تا اینکه مفید باشه بتونه کمک کنه. آموزش لینوکس شبکه بعداز یکسال که با مشاوره های غلط وقتم هدر رفت به یک نقشه راه رسیدم که از کجا باید شروع کنم

مهمترین کاری که انجام دادم تقویت زبان انگلیسی بود چون سایت های خارجی آموزش های خیلی خوبی در زمینه دنیا هک و امنیت داشتن و نیاز بود زبان انگلیسی به خوبی بلد باشی.

یک نکته میخواستم خدمت دوستان بگم چون خیلی ها میان سوال میکنن دنبال هک تلگرام هک اینستاگرام هک واتس آپ و… هستن هیچ نرافزار آماده ای وجود نداره این کارو واسه شما انجام بده در صورتی که هدفتون از شروع هک این موارد هست بهتره وارد نشید چون فقط فقط وقتتون هدر میدید مهمترین کار قبل از شروع آموزش این هستش که هدفتون مشخص کنید.

قدم اول پیش نیاز شروع هک شبکه و لینوکس هستش و بعداز این دوره هکر قانونمند CEH و دوره های بعدی که دیگه تخصصی میشه شما بعداز گذروندن این دوره ها یک دید خیلی خوب دارید که میتونید راه خودتون انتخاب کنید

متاسفانه سایت ایرانی زیادی نداریم که هک امنیت به خوبی درس بدن من در پایین یک سری سایت های خارجی و ایرانی معرفی میکنم که میتونید به خوبی دنیا هک و امنیت یاد بگیرید

سایت های آموزش هک

سایت خیلی خوبی هستش و آموزش های زیادی راجب کلاینت هکینگ وب هکینگ و… داره

یک سری آموزش های مقدماتی خیلی خوب تو لینک بالا هست

زبان سایت بالا فارسی هستش آموزش های خوبی راجب هک داره. مباحث کلاینت هکینگ اندروید هکینگ هک آیفون و… پوشش مسده میتونید سوالاتتون هم بپرسید به خوبی جواب میدن

یک سایت مفید برای یادگیری کالی لینوکس

امیدوارم سایت ها براتون کاربردی بشن بتونید به هکر حرفه ای تبدیل بشید راه هکر شدن بسیار سخت و طولانی هستش نیاز داره خیلی وقت بزارید کار کنید

نقشه راه دوره های دنیا هک و امنیت

آموزش هک و امنیت – شاید اولین سوالی که دارید برای شروع هک و امنیت این باشه از کجا شروع کنیم؟

  • هک رو از کجا شروع کنیم؟
  • چه دوره هایی رو باید بگذرونیم؟
  • چه پیشنیاز های برای شروع هک و امنیت لازمه ؟
  • درآمد این حوزه چقدره؟
  • کدوم زبان برنامه نویسی رو باید یاد بگیریم؟
  • چجوری شروع کنیم؟

زمانی که خود ما میخواستیم وارد دنیای هک امنیت بشیم تمام این سوالات تو ذهنمون بود آیا مسیری وجود داره که مارو به هدفمون برسونه؟

آموزش شبکه

خیلی از دوستان که به بنده پیام میدن بعداز چندسال فعالیت تو این حوزه هنوز مباحث اولیه هک و امنیت رو نمیدونن یه سری از دوستان دیگه وارد موارد حاشیه ای شدن و دوستانی به دلیل نبود نقشه راه این حوزه رو کنار گذاشتن با ارزش ترین چیزی که این دوستان از دست داده بودن زمان بود خیلی هاشون وارد سنی شده بودن دیگه فرصت یادگیری نداشتن و الان به مشکل خورده بودن اومده بودن از نو شروع کنن.
ما بعداز سال ها تلاش در زمینه هک و امنیت تونستیم نقشه راهی طبق سرفصل های بین الملی دوره های هک و امنیت و اآنچکه بازار کار کشور ما نیاز داره طراحی کنیم که میتونه یک شخص که هیچ دانشی تو این حوزه نداره رو به هدفی که میخواد برسونه این نقشه برای تمامی دوستانی که تو این زمینه فعالیت دارن میتونه مناسب باشه.با توجه به نبود مرجع فارسی تو این زمینه ما قصد داریم تمام دوره هایی که در نقشه راه قرار داده شده به صورت ویدیویی در سایت قرار بدیم.

road min

برای دانلود ویدیو نقشه راه ورود به دنیا هک و امنیت فرم زیر رو پر کنید آموزش لینوکس

آموزش شبکه –  آموزش هک و امنیت

بعد از دیدن ویدیو نقشه راه ورود به دنیا هک و امنیت از مطالب زیر استفاده کنید:

قدم اول آموزش شبکه 

قدم دوم آموزش لینوکس 

با گوشی هم میشه هکر شد. آموزش هک و امنیت

در دنیایی زندگی می کنیم که هر روز شاهد پیشرفت علم در تمامی زمینه ها خصوصا در زمینه فناوری اطلاعات هستیم. در کنار مزیت هایی که پیشرفت علم به همراه دارد نباید از خطراتی که هر روز بیش از پیش مارا تهدید می کنند قافل شویم.

همه ما به عنوان عضوی از جامعه روزانه بخش قابل توجهی از روز را با فناوری سرو کار داریم. از باز کردن یک وب سایت فروشگاهی برای خرید یک محصول گرفته تا بررسی شبکه های اجتماعی ، سفارش غذا، یادگیری آنلاین و … . در چنین شرایطی اگر توجه ویژه ای به امنیت نداشته باشیم ممکن است دچار مشکلات متعدد و گاهی اوقات جبران ناپذیر شویم.

یکی از مشکلات همیشگی کاربرانی که تازه وارد دنیای امنیت شده‌اند یا قصد ورود به این حوزه را دارند، این است که با مفاهیم اولیه آشنایی درستی ندارند و از طرفی در میان دریایی از اطلاعات و اصطلاحات دچار سردرگمی می‌شوند.
شاید اگر راهنمایی مطمئن در کنارشان باشد و مسیر درست را به آنها نشان دهد، طی کردن مسیر بسیار آسان شده و در مدت زمان کمتری به هدف خود برسند. فردی را در نظر بگیرید که به امنیت علاقه‌مند است و امروز قصد دارد به صورت جدی کار خود را در این حوزه شروع کند.
گام اول را چگونه بردارد؟ انجمن‌ها و وب‌سایت‌های مختلف در کنار فیلم‌های آموزشی متنوع باعث شده در همان گام اول سردرگم شود. این سؤالی است که در ابتدای مسیر همه از خود می‌پرسند؛ «از کجا شروع کنم؟»

مسیر یادگیری هک اخلاقی و امنیت شبکه

قبل از شروع هر اقدامی ابتدا باید مشخص کنیم که به دنبال یادگیری در چه حوزه ای هستیم.امنیت زمینه های مختلفی دارد که در صورتی که درک درستی از بخش های مختلف آن نداشته باشیم در یک دالان تو در تو گرفتار می شویم.

برای راحتی کار شما ما به صورت اختصاصی دسته بندی را برای شما بزرگواران مشخص می کنیم تا مسیر یادگیری شما مشخص و انتخاب مسیر آسان تر شود.

مسیر یادگیری امنیت وب آموزش لینوکس شبکه

بخش قابل توجهی از فعالیت کاربران در اینترنت وابسته به وب است. دراینجا ۲ مسیر یادگیری وجود دارد: ۱- تست نفوذ ۲- امنیت.

مطالبی که در زمینه امنیت باید یاد بگیرید شامل اصطلاحات اولیه امنیت سایبری، امنیت در وب سایت های وردپرسی، امنیت در وب سایت های جوملا، پیاده سازی سیستم مانیتورینگ وب سایت و … است.

بحث تست نفوذ به زمان بیشتری نیاز دارد، چون علاوه بر یادگیری مباحث امنیت نیازمند تسلط و درک حفره های امنیتی هستیم. در ابتدا باید با حفره های امنیتی آشنا شوید و علت به وجود آمدن این حفره ها و نحوه استفاده از آنها توسط نفوذگر را یاد بگیرید. حفره های امنیتی شناخته شده شامل Sql Injection  ، Local File Inclusion (LFI) ، Remote File Inclusion (RFI) ، Remote File Upload (RFU) ، Cross Site Request Forgery (CSRF) ، Cross site scripting (XSS) است.

توجه داشته باشید که یادگیری زبان های برنامه نویسی همچون PHP و Python تاثیر به سزایی در افزایش یادگیری و مهارت شما در این حوزه به خصوص دارد. نکته اصلی در یادگیری مطالب پروژه محور بودن آموزش ها است، زیرا با تمرین عملی در سریع ترین زمان ممکن می توانید بهترین نتیجه را داشته باشید.

برای شروع کار در زمینه تست نفوذ وب سایت می توانید کار را از دوره امنیت و راه های مقابله با نفوذ ۱ شروع کنید.

مسیر یادگیری امنیت کلاینت آموزش لینوکس شبکه

همه ما ساعت های زیادی از روز را مشغول کار کردن با گوشی و تبلت هستیم. متاسفانه بسیاری از افراد بدون توجه به بحث امنیت، برنامه های مختلف را از منابع غیر مطمئن دانلود و نصب می کنند، در حالی که بسیاری از این برنامه ها آلوده بوده و در نتیجه موجب هک شدن گوشی و تبلت فرد می شود. در بحث کلاینت پیرامون نحوه نفوذ به گوشی ها و تبلت ها و همچنین تست نفوذ در سیستم های شخصی صحبت می شود و راه کارهای موثر جهت پیشگیری از این اتفاق آموزش داده می شود.

بخش دیگری از کار پیرامون شبکه های وایرلس است. هک شدن وایرلس شما فقط موجب مصرف غیر مجاز از حجم اینترنت نمی شود، گاهی اوقات هک شدن وایرلس به نفوذگر امکان دسترسی به سیستم شما را می دهد که در این صورت اطلاعات شخصی شما به خطر می افتد. برای ورود به این حوزه نیازمند یادگیری مفاهیم اولیه شبکه هستید.

دنیای امنیت فقط شامل این بخش ها نیست بلکه شامل مواردی بسیاری است که مستقیم و یا غیر مستقیم با این علم در ارتباط هستند همچون فارنزیک (رهگیری نفوذگر) ، osint (جمع آوری اطلاعات)، کار با توزیع های مختلف لینوکس و دوره های تخصصی لینوکس و…

شاید یکی از مهم ترین دلایل که همیشه باعث سردرگم شدن افراد در این حوزه می شود مشاوره های نادرست باشد. شما قصد شروع فعالیت در این حوزه را دارید و با افرادی که قبلا در این حوزه فعالیت داشتند مشورت می کنید. این افراد راه های مختلفی را به شما پیشنهاد می کنند.

یکی شروع شبکه را بهترین گزینه می داند و دیگری برنامه نویسی را نیاز ۱۰۰ درصدی این حوزه در نظر میگیرد. شخصی آشنایی با لینوکس را توصیه می کند و دیگری آشنایی با توزیع کالی لینوکس. به هر حال هرکس نظری دارد و نظر این افراد تا حدودی درست است. اما شاید مهم تر از همه این پیشنهادات فقط این پیشنهاد ما به شما باشد: مهم نیست چه چیزی بلدید، مهم این است که چه می خواهید؟ اول حوزه تخصصی خودتان را انتخاب کنید و بعد کارتان را شروع کنید. مهم نیست از کجا شروع می کنید،مهم این است که چقدر راهتان را ادامه میدهید. چون الان در یک جاده طولانی قدم گذاشتید که هر روز می توانید بخش های جدیدی از زیبایی های آن را تجربه کنید.

بعد از انتخاب مسیر می توانید یادگیری تخصص مد نظر را از دوره‌هایی که در بخش امنیت سایت فرانش قرار داده‌ایم، شروع کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا