برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفون

آموزش گام به گام هک گوشی آندروید و ایفون

نرم افزارهای هک کردن موبایل پیدا ان زیاد خیلی سخت نیست! نرم افزار هک کردن برای گوشی اندروید و سایر دستگاه های گوشی همراه وجود دارد؟  و آیا می دانید  شما فقط نیاز هست که در گوگل مرورگر خود آموزش برنامه هک گوشی  سرچ کنید بیشماری نرم افزار هک آنلاین به صورت رایگان وجود دارد؟ 


دانلود نرم افزار آموزش هک گوشی و روش‌های مختلف هک کردن

 روش های هک کردن که اکثریت هکرها برای هک کردن گوشی همراه شما استفاده میکنند نصب برنامه بر روی گوشی شخص استفاده کند این روش ممکن هست حتی در گوشی خودمان علائمی وجود نداشته باشد یا  در قسمت ستینگ و قسمت برنامه های نصبی ما نمایش داده نشود

 هکرها می‌توانند بدون نصب اپلیکیشن هم به روز گوشی های ما نفوذ پیدا کند آیا از روش هایی برای نصب برنامه های جاسوسی استفاده کند به نصب اپلیکیشن روی گوشی شخص مورد نظر هک کردن آن دارند انجام دهد ممکن است از طریق مهندسی اجتماعی این روش استفاده بکند فکر کنیم که چنین چیزی وجود ندارد و غیر ممکن نیست

راه های نفوذ به گوشی و یا هک کردن گوشی های اندروید توسط برنامه های به اسم تروجان برنامه را با روش های مختلف و شما را هدایت به نصب این برنامه ها بکند ممکنه شما را هدایت به مرورگری یا یک وب سایتی برای بازدید هدایت کنم فرقی نمی کند  و توسط برنامه های مخرب و گوشی شخص مورد نظر که قصد هک کردن آن را دارند پس به این نتیجه خواهیم رسید که این روش‌های مختلفی برای هک کردن وجود دارد.

آموزش هک گوشی

هک گوشی

فیشینگ چیست؟ آموزش هک گوشی

فیشینگ (Phishing) نوعی کار کلاهبرداری میباشد که در آن مجرمان سعی می کنند تا با فریب دادن اشخاص، اطلاعات شخصی آن‌ها‌را به دست آورند. به واسطه فیشینگ، فیشرها میتوانند کلمه کاربری، رمز عبور، شماره ۱۶ رقمی عابر بانک، رمز دوم و CVV2 را از روش ابزارهای الکترونیکی ارتباطات به سرقت ببرند. در واقع چنین اطلاعاتی برای آن ها ارزش زیادی دارد.
معمولاً فیشینگ را از روش جعل یک وب‌وبسایت (با شباهت به آدرس وبسایت اصلی)، پست الکرونیکی (ارسال پست الکرونیکی گول‌زننده) یا این که پیامک و تماس انجام میدهند. شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌های حراجی و درگاه‌های پرداخت آنلاین، از جمله ابزارهای الکترونیکی می‌باشند که می توانند حقه خود را پیاده نمایند.
حقه فیشینگ یکی تکنیک‌های مهندسی اجتماعی برای فریب کاربران میباشد که از ضعف امنیتی یک وب‌وب سایت برای انجام عملیات مجرمانه خود استفاده می نمایند.

ساخت صفحه فیشینگ اینستاگرام صفحه جعلی

ساخت صفحه فیشینگ اینستاگرام صفحه جعلی

هک شدن با استفاده از شماره گوشی

آیا به نظر شما ممکن است که از طریق شماره تلفن گوشی شخص مورد نظریه هک بشود

بله چنین چیزی وجود دارد متاسفانه باقی هست به اسم بانک S۷۷ این باگ واگن مخابراتی هست که بین سیم کارت و مخابرات می باشد پس ممکنه از طریق شماره تلفن شما هم ترک بخورد یا حمله سایبری انجام بشود اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره این باک اطلاعات جامع تری داشته باشیم می توان در خود وبسایت ما را جمع آوری کنید.

هک تلگرام موضوعی است که اگر یک جستجوی مختصر در موتور جستجوی گوگل درباره‌ی آن انجام بدهید، متوجه می‌شود که این روزها به یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان ایرانی تبدیل شده است و خیلی از آنها می‌خواهند اکانت دیگران را هک کنند و خیلی‌های دیگر نیز می‌خواهند که در برابر هک شدن مقاوم باشند! آموزش هک گوشی

اما آیا واقعا هک تلگرام امکان دارد؟ آیا این هک کردن می‌تواند با یک روش بسیار ساده انجام شود؟ آیا کمپانی‌ سازنده برای تامین امنیت این شبکه‌ی اجتماعی ناتوان است؟ متاسفانه پاسخ هر سه سوال قبلی، مثبت است! به‌تازگی مشخص شده است که یک باگ امنیتی بسیار خطرناک می‌تواند راه را حتی برای هکرهای سطح پایین هم باز کند و آنها را روانه‌ی حساب کاربری شما در این شبکه‌ی اجتماعی پر مخاطب کند.

هک تلگرام به این روش، از طریق سو استفاده از یک باگ امنیتی قدیمی در پروتکل‌های مخابراتی SS7 انجام می‌شود. SS7 را به‌مانند پروتکلی از شبکه‌های مخابراتی در هم تنیده تصور کنید که در تمام شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی جهان گسترده شده است. حالا وقتی این شبکه دارای یک باگ امنیتی خطرناک باشد، مطمئنا تمام توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های ارتباطی، اپراتورهای مخابراتی و به‌طورکلی هر سیستمی که با شماره تلفن کاربران سر و کار دارد، باید خود را برای آن آماده کند.

مطمئنا امنیت کامل و صد در صدی هیچ‌گاه امکان‌پذیر نیست، اما در سال‌های گذشته (بله این باگ سال‌هاست که شناخته شده است!) خیلی از اپراتورها و توسعه‌دهندگان تلاش کرده‌اند که محصولات سخت افزاری و نرم افزاری خود را تا حد امکان در برابر این نفوذ از طریق این باگ امنیتی مقاوم کنند. حالا نکته‌ی تاسف‌بار اینجاست که تعدادی از توسعه‌دهندگان نظیر تیم تولید شبکه‌‌های اجتماعی تلگرام و واتس اپ که محصولات آنها توسط میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان استفاده می‌شود، این اقدامات ضروری را به‌قدر کافی جدی نگرفته‌اند و همین هم باعث امکان‌پذیر شدن هک تلگرام با روشی آسان شده است.

دانلود برنامه ss7

دانلود برنامه ss7

بدافزار امنیتی آندرویدی جدیدی که می‌تواند به هرکسی اجازه دهد دوربین گوشی شمارا هک کند

آسیب‌پذیری‌های کشف‌شده در برنامه دوربین دستگاه‌های آندرویدی اجازه می‌دهد تا مهاجمان و هکرها از راه دور با دستگاه شما  عکس بگیرند، فیلم ضبط کنند و جاسوسی کنند.

کارشناسان در مورد چندین آسیب‌پذیری خطرناک جدید که در تلفن‌های هوشمند تولیدی شرکت‌های گوگل و سامسونگ کشف‌شده‌اند هشدار داده‌اند که می‌تواند به یک مهاجم اجازه دهد کنترل برنامه دوربین دستگاه فرد قربانی را به دست آورد تا از راه دور عکس بگیرد، ویدیو ضبط کند و حتی از مکالمات کاربر جاسوسی و مکان وی را کنترل کند.

این نقص امنیتی توسط تیم تحقیقاتی امنیتی Checkmarx کشف‌شده است، که در ابتدا این تیم تحقیقات خود را در مورد برنامه دوربین تولیدی شرکت گوگل روی گوشی‌های مدل پیکسل 2XL و پیکسل 3 انجام داد و به دنبال آن چندین بدافزار و کد مربوط به دور زدن مجوزهای امنیتی نیز توسط این تیم امنیتی کشف شدند.

تیم تحقیقاتی امنیتی Checkmarx  در ادامه تحقیقات میدانی خود فهمید که همین آسیب‌پذیری‌ها بر برنامه دوربین گوشی و تبلت های تولیدی شرکت کره‌ای سامسونگ و سایر تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند آندرویدی نیز تأثیر می‌گذارد.

تلفن‌های سامسونگ و ال‌جی در معرض خطر نقص امنیتی Qualcomm هستند.

حمله Simjacker می‌تواند یک میلیارد گوشی هوشمند را تحت تأثیر قرار دهد.

همچنین بهترین برنامه‌های آنتی‌ویروس آندرویدی را دانلود و اجرا کنید.

اخیراً ارض وایلون و پدرو آمبلینو مدیر تحقیقات امنیتی در شرکت Checkmarx، و محقق ارشد امنیتی این شرکت، در مورد چگونگی استفاده از یک برنامه جاسوس برای دستیابی به کنترل برنامه Google Camera در طی پست‌های جداگانه‌ای در وبلاگ این شرکت پرده برداشتند.

طبق گفته این محققین :”پس از تجزیه‌وتحلیل دقیق برنامه دوربین گوگل، تیم ما دریافت که با دست‌کاری اقدامات و اهداف خاص، یک هکر می‌تواند برنامه را برای گرفتن عکس و / یا ضبط فیلم از طریق یک برنامه تروجان کنترل کند که هیچ‌گونه مجوزی برای انجام این کار توسط کاربر به وی داده نشده است.”

“علاوه بر این، ما متوجه شدیم که برخی از سناریوهای جاسوسی باعث می‌شوند هکرها بتوانند خط‌مشی‌های و مجوزهای مختلف ذخیره‌سازی در دستگاه‌های قربانیان را دور بزنند، و به فیلم‌ها و عکس‌های ذخیره‌شده و همچنین ابر داده‌های GPS تعبیه‌شده در دستگاه‌های قربانیان در هنگام عکاسی، برای یافتن کاربر با گرفتن عکس یا فیلم دسترسی پیدا کنند. همین بدافزار برای برنامه دوربین سامسونگ نیز کاربرد دارد. “

آموزش گام به گام هک گوشی آندروید و ایفون
آموزش گام به گام هک گوشی آندروید و ایفون 6

آسیب‌پذیری آموزش هک گوشی برنامه دوربین

به‌منظور سوءاستفاده از آسیب‌پذیری در برنامه دوربین گوگل، تیم امنیتی Checkmarx یک برنامه مخرب را به‌عنوان اثبات وجود چنین بدافزاری در دستگاه‌های هوشمند تهیه کرد. امروزه یک برنامه خاص در فروشگاه گوگل پلی و سایر فروشگاه‌ها برای دانلود و نصب بر روی دستگاه‌های مشتریان نیاز به داشتن استانداردهای امنیتی خاصی ندارد و همین زمینه سوءاستفاده مجرمین و هکرها را فراهم می‌کند.

این بدافزار کشف‌شده  پس از نصب و راه‌اندازی در دستگاه کاربر قربانی، اتصال مداوم به سرور فرمان دهنده برقرار و منتظر دستورالعمل‌های اتخاذ شده از سوی هکر می‌باشد.

این بدافزار به‌گونه‌ای ایست که حتی اگر کاربر بخواهد هم نمی‌تواند آن را حذف و مانع فعالیتش شود، با اولین اتصال کاربر به اینترنت بدافزار به سرور متصل می‌شود و هکر می‌تواند به وی دستور دهد تا عکس، ویدیو، مکالمات صوتی، صدای ضبط‌شده، موقعیت مکانی و داده‌های ذخیره‌شده در دستگاه قربانی را برای وی ارسال کند.

اثبات سوءاستفاده از مفهوم ایجادشده توسط Checkmarx حتی به یک مهاجم امکان می‌دهد در صورت قفل بودن تلفن هوشمند کاربر، فیلم‌برداری کند و از وی عکس بگیرد.

دو غول تولیدکننده گوشی هوشمند گوگل و سامسونگ، اصلاحات مربوط به آسیب‌پذیری‌ها را صادر کرده‌اند و برای جلوگیری از قربانی شدن دیگر کاربران در حملات مشابه، آن‌ها باید دستگاه‌های خود را به آخرین نسخه آندرویدی به‌روزرسانی کنند، همچنین لازم است شما بررسی کنید تا مطمئن شوید که آخرین نسخه امنیتی موجود در دستگاه خود استفاده می‌کنید.

آموزش شیوه پیدا کردن برنامه های جاسوس بر روی گوشی

تلفن های همراه امروزه بخش بسیار مهمی از زندگی دیجیتالی انسان ها را تشکیل می دهند. هر کاربری بخش اعظمی از اطلاعات شخصی خود را در گوشی خود قرار می‌دهد. این داده ها در بخش اعظمی از مواقع خصوصی می‌باشند و هکرها در صورت بدست آوردن این اطلاعات می‌توانند ضرر زیادی به کاربر وارد نمایند.
برای جلوگیری از هک موبایل و یافتن برنامه های جاسوس، نخست می بایست بدانید که معمولا این برنامه ها خود را در قالب برنامه های به ظاهر مفید جا زده و یا این که بطور کلی، بعداز نصب مخفی میشوند و در لیست برنامه های منوی موبایل شما دیده نمی‌شوند. درصورتی که به هک شدن موبایل خود مشکوک شده اید، بهتر میباشد آخرین برنامه هایی که نصب نموده اید را بررسی کرده و حدالامکان آن ها را پاک فرمائید. در حالتی که با انجام این کار همچنان به هک شدن موبایل خود توسط برنامه ای مشکوک می‌باشید، بهتر میباشد به لیست برنامه های نصب گردیده تلفن همراه واقع در صفحه تنظیمات آن بروید. در این صفحه به بخش برنامه های دانلود گردیده رفته و به دنبال برنامه هایی بگردید که در صفحه اصلی برنامه ها موجود نیستند. یعنی برنامه ای را پیدا نمائید که روی گوشی شما نصب گردیده ولی در لیست برنامه های منوی اصلی نیستند.

بعضی از این برنامه ها ممکن میباشد سیستمی بوده باشه و پاک شدن آن‌ها موجب خسارت به داده ها تلفن همراه شما شود. ولی نگران نباشید، یک برنامه هک که خود را مخفی نموده است، به هیچ وجه یک برنامه سیستمی نیست و تنها کاری که انجام داده میباشد این است که توانسته استتار نماید و از چشم شما پنهان شود.

آموزش نحوه پیدا کردن برنامه های جاسوس بر روی گوشی

برای پیدا کردن این برنامه همانطور که اشاره شد به قسمت لیست برنامه های دانلود گردیده در تنظیمات رفته و تک تک برنامه ها را آنالیز فرمائید. آنهایی که هیچ آیکونی در صفحه اصلی ندارند را جداگانه نمایید. به احتمال زیاد یک یا این که چند برنامه را خواهید یافت که در این لیست موجود میباشند ولی در صفحه اصلی برنامه ها نیستند. هم اکنون هر کدام از این برنامه های مخفی گردیده را باز‌بینی فرمائید و میزان ارسال و دریافت داده اینترنتی آنها‌را بازبینی نمایید. در شرایطی که موردی را یافتید که علاوه بر مخفی بودن، دائما در حال دریافت و ارسال داده بوده، شک نکنید و آن برنامه را بلافاصله لغو نصب فرمائید.

سایت :xspy.app آموزش هک گوشی


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا