کنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادهدانلود برنامه شنود صدا

آموزش ۲ شیوه شنود مکالمات گوشی دیگران محیط توسط موبایل اندروید

آیا شما می‌خواهید صدای محیط اطراف خود را به طور مخفیانه ضبط فرمائید؟ می خواهید بدون باز کردن برنامه شنود مکالمات گوشی دیگران و بدون اینکه دیگران متوجه شوند این کار را انجام دهید؟ بعد از بهترین برنامه های شنود مکالمات گوشی دیگران مخفی اطراف در اندروید که در ادامه به شما معرفی خوا‌هیم کرد استفاده فرمایید.



How to Secretly Record Voice on your Android Device


قبلا در انزل وب ۱۰ تا از بهترین برنامه شنود مکالمات گوشی دیگران حرفه ای در موبایل اندروید را به شما معرفی کردیم، البته ممکن میباشد فردی در اطراف شما وجود داشته باشد که سعی دارد شمارا تهدید کند و از شما رشوه بگیرد شما برای اثبات حرف خود باید صدا را ضبط فرمایید، یا این که ممکن میباشد هدفتان از شنود مکالمات موبایل دیگرانی محیط اطراف شوخی یا این که سر به سر گذاشتن یک شخص خاص باشد. شما به راحتی با برنامه شنود مکالمات گوشی دیگرانهایی که در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد (مانند Secret Voice Recorder) به راحتی میتوانید این کار را انجام دهید.
همانطور که از اسم برنامه Secret Voice Recorder پیداست این برنامه شنود مکالمات گوشی دیگران به شما اجازه می دهد تا صداهای محیط اطراف خود را به طور مخفیانه ضبط کنید. چگونه؟ بسیار ساده. شما فقط باید در عرض ۲ ثایه ۳ بار دکمه پاور را فشار دهید که‌این مدت زمان پیش فرض میباشد و میتوانید از طریق تنظیمات برنامه آن را تغییر دهید. پس از فشار دادن دکمه پاور ضبط خودکار صدای محیط در اندروید شروع و صدای اطراف شما با کیفیت بالا ضبط خواهد شد. شما دیگر نیای به باز کردن قفل صفحه و باز کردن برنامه ندارید.

شیوه شنود مکالمات گوشی دیگران

شیوه شنود مکالمات گوشی دیگران

علاوه بر این برنامه، اپلیکیشن دیگری به اسم Hidden Voice Recorder وجود دارد که دارای قابلیت و امکان های بسیار جالبی است . در ادامه شیوه استفاده از هریک از این برنامه های شنود مکالمات گوشی دیگران مخفی اندروید را آموزش خوا‌هیم داد.

شیوه شنود مکالمات گوشی دیگران

دانلود برنامه شنود مکالمات گوشی دیگران در محیط کار مخفی Secret Voice Recorder
برای شنود مکالمات گوشی دیگرانی محیط کاری یا این که غیرکاری خود برنامه شنود مکالمات گوشی دیگرانی Secret Voice Recorder را از گوگل پلی دانلود و نصب نمائید. همانطور که در بالا اشاره کردیم شما باید در عرض ۲ ثانیه ۳ بار دکمه پاور را فشار دهید تا فرآیند شنود مکالمات گوشی دیگران شروع شود. با این حال به یاد داشته باشید که با هر بار فشار دکمه پاور صفحه نمایش موبایل شما روشن و خاموش می شود. برای متوقف کردن فرآیند شنود مکالمات گوشی دیگران دوباره ۳ بار دکمه پاور را فشار دهید.
شما می‌توانید بازه زمانی ۲ ثانیه را تغییر دهید. برای انجام این کار روی سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست بالا واقع شده است کلیک کنید و بعد روی Settings تپ کنید. حالا گزینه interval را انتخاب نمایید و از در بین گزینه های ۱، ۱٫۵، ۲، ۳، ۴ و ۵ ثانیه یکی‌از گزینه ها را مطابق نیاز خود انتخاب نمایید.

علاوه بر این شما می‌توانید از طریق دکمه های ولوم صدا شروع به شنود مکالمات گوشی دیگرانی محیط اطراف خود کنید. با این حال برای این کار شما باید صفحه نمایش گوشی خود را روشن کنید و بعد هر دو دکمه ولوم را با هم فشار دهید. برای فعال کردن این قابلیت و امکان به Settings بروید و گزینه Volume button mode را فعال کنید.


همچنین این برنامه شنود مکالمات گوشی دیگرانی مخفیانه به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا نوع ضبط را تغییر دهید. شما میتوانید شنود مکالمات گوشی دیگرانی مونو یا این که استریو را انتخاب کنید. حتی مهمتر از همه برنامه به طور اتوماتیک تمام صداهای ضبط شده را در گوگل درایو شما آپلود می نماید. برای فعال کردن این قابلیت و امکان به settings بروید، اسکرول را پایین بکشید و Google drive را فعال کنید. تمام صداهای ضبط شده در پوشه Secret Voice Recorder به گوگل درایو آپلود خواهند شد. نحوه فیلمبرداری مخفی و نامحسوس در اندروید را یاد بگیرید.

ضبط نامحسوس صدا اندروید Hidden Voice Recorder

برنامه Hidden Voice Recorder یکی‌از دیگر از برنامه های ضبط مخفیانه صدای محیط اندروید است که میتوانید در دستگاه اندروید خود نصب نمایید. بعداز اینکه برنامه را نصب کردید می‌توانید فرآیند شنود مکالمات گوشی دیگران مخفیانه را با فشار دادن ۳ بار دکمه پاور آغاز کنید و برای توقف هم باید باز هم ۳ بار دکمه پاور را فشار دهید. برای تایید فعال‌سازی برنامه دستگاه شما حالت ویبره پیدا خواهد کرد. مانند برنامه قبلی شما میتوانید از طریق تنظیمات داخلی برنامه گزینه دراپ باکس را فعال کنید تا صداهایی که مخفیانه ضبط کرده اید به طور خود کار در دراپ باکس آپلود شود. علاوه بر این شما می‌توانید برنامه را روی موبایل دوست خود نصب کنید و آن را به دراپ باکس خود ربط دهید و بعد یک پیامک با متن START به موبایل دوستتان بفرستید تا به طور مخفیانه صدای محیط اطراف او را ضبط نمائید و آنگاه این صدا های ضبط شده را از دراپ باکس خود دانلود و یا گوش دهید.

حالا ممکن میباشد این سوال را بپرسید که چطور دوستمان از وجود برنامه بی اطلاع بماند و با دیدن آیکن برنامه آن را پاک نکند؟ پاسخ سوال خیلی ساده است . به تنظیمات برنامه بروید و آیتم Enable Hide App را فعال فرمایید، حال یک صفحه برای شما ظاهر می‌گردد که باید یک پین کد مخفی در آن وارد کنید و بعد OK کنید تا برنامه مخفی شود. اما اگر قصد برگرداندن برنامه را دارید باید شماره گیر موبایل خود را باز کنید و پین کد مخفی خود را وارد کنید. حالا به پیکربندی برنامه بروید و گزینه Enable Hide را غیرفعال کنید.

شنود مکالمات گوشی دیگران
آموزش ۲ شیوه شنود مکالمات گوشی دیگران محیط توسط موبایل اندروید 4

در آخر از شما دعوت میکنیم دو شیوه کاربردی برای ضبط مکالمات تلفنی در هر دستگاه اندروید را مطالعه بفرمایید.


نظرها و پیشنهادات شما؟
امروز در انزل وب ما شیوه ضبط مخفیانه صدای محیط اندروید را به شما آموزش دادیم، اگر شما برنامه دیگری می شناسید یا این که در مورد این دو برنامه نظر و یا پیشنهادی دارید میتوانید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا