اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

آنتی هک تلفن های هوشمند

هک شدن تلفن های هوشمند نوعی سرقت از خانه یا حتی بدتراز آن می باشد این حمله گسترده به حریم خصوصی و نقض فضای شخصی ممکنه مدتی طول بکشد تا فرد از آن با خبر شود.  تلفن های هوشمند دستگاه هایی هستند که امنیت پایینی دارند و مورد سرقت اطلاعاتی قرار می گیرند زیرا که دائماً سیگنال هایی را ارسال و دریافت می کنند، بنابراین برای اینکه تلفن و اطلاعات آن را از چشم سارقان دور نگه دارید ، به یک استراتژی محافظتی ارزشمند نیاز دارید. اگر شما نیز در مورد انتی هک گوشی خود کنجکاو هستید در ادامه به چندین نکته مهم در مورد نحوه محافظت از تلفن هوشمند خود در برابر هکرها توجه کنید.

معرفی 7 نرم‌افزار جاسوسی برتر برای گوشی‌های اندروید در 2020

آنتی هک تلفن های هوشمند
آنتی هک تلفن های هوشمند

آنتی هک تلفن های هوشمند

  • سیستم عامل و برنامه های خود را به روز کنید
شرکت های نرم افزاری دائماً در حال به روز کردن برنامه های خود نه تنها به دلایل زیبایی کاربری بلکه برای رفع اشکالات پیشرفته امنیتی در برابر نقض اطلاعات و سوءاستفاده هکرها می باشد.بنابراین روزرسانی سیستم عامل های تلفن هوشمند یا هر برنامه ای که استفاده می کنید صروری است.
  • خودداری از استفاده Wi-Fi عمومی 
در حال حاضر ، خطرات استفاده از Wi-Fi رایگان عمومی در مراکز خرید ، کافه ها ، فرودگاه ها یا هر مکان عمومی دیگر ، گسترده شده است. سعی کنید در هر زمان تنها از وای فای شخصی  گوشی خود استفاده کنید و هر زمان که در مکان عمومی هستید Wi-Fi تلفن همراه را خاموش کنید. همچنی اگر نیاز مبرمی به استفاده از وای فای عمومی دارید می توانید با استفاده از برنامه VPN ، به شبکه اینترنت عمومی متصل شوید، همچنین غیرفعال کردن بلوتوث را در نظر بگیرید.
  • قفل و رمزهای ورود تلفن هوشمند 
همیشه رمزهای ورود تلفن همراه خود را چهار یا شش رقمی در نظر بگیرید. رمزهای ورود برای محافظت از ایمیل ، مخاطبین ، عکس ها و اطلاعات بانکی و شخصی موجود در تلفن های هوشمند ضروری است و حتی یک کد عبور طولانی تر همراه با شماره و حروف در نظر بگیرید. همچنین اسکن اثر انگشت و Face ID گزینه های آسان و سریعی هستند. 
  • خصوصی  نگه داشتن شماره همراه
شماره تلفن همراه خود را به هر برنامه ای که از شما درخواست می کند ، ندهید. هر چه تعداد شماره تلفن شما در برنامه ها بیشتر باشد ، اهتمال قررار گیری در برابر حمله های هکرها و کلاهبرداری و حتی حمله به حسابهای خود 2FA ، آسیب پذیرتر خواهید بود. Google Voice یک روش عالی برای محافظت از شماره تلفن همراه در برابر خطاهای آنلاین است،همانند برنامه هایی مانند Sideline ، Line2 و Hushed .
  • غافل نشدن از رسانه های اجتماعی 
در حالی که استفاده از نام واقعی خود در رسانه های اجتماعی مانند Facebook و Twitter خوب است ،اما از به اشتراک گذاشتن و افشای اطلاعات خود در شبکه های اجتماعی خودداری کنید. همچنین از ارائه آدرسهای خاص ، مکانهای کاری خاص ، شماره تلفنها ، نام خانواده و سایر جزئیات که هکرها می توانند برای ردیابی اطلاعات شما استفاده کنند، خودداری کنید. این روزها ، فیس بوک به شما امکان می دهد بخش وسیعی از اطلاعات خود را با تنظیمات و ابزارهای حریم خصوصی آن ، از جمله عکس ها ، لیست دوستان و موارد دیگر را مخفی کنید. بنابراین بهتر است در صورت امکان از فیس بوک در رایانه خانگی خود استفاده کنید .
  • استفاده از احراز هویت دو عاملی 
یکی دیگر از اقدامات امنیتی مبهم که اکثر افراد از ان استفاده نمی کنند، احراز هویت دو عاملی (2FA) است اما در اصل این احراز هویتی مانند گذرواژه‌ها ، اثر محافظتی بالایی دارد.
  • استفاده از رمزهای عبور قوی 
باید از رمزهای عبور قویی استفاده کنید که به راحتی توسط هکرها قابل هک نباشد . رمزهای قوی باید حاوی 16-20 نویسه با ترکیبی از حروف و اعداد ، حروف بزرگ و کوچک و نمادها باشند. اما هنوز نیز برنامه های مخرب کراکرهای رمزعبور Force brute بسیاری از رمزهای عبور قوی را هک و از بین می برند ، اما استفاده از روز تولد ، نام حیوان خانگی یا یک رمز عبور برای همه موارد کار هکرها را بسیار آسانتر می کند.
  • حذف ایمیل های ناخواسته 
یکی از آسانترین راه هکرها برای حمله به تلفن شما و دسترسی به اطلاعات از طریق صندوق ورودی ایمیل است. کلاهبرداری فیشینگ به گونه ای طراحی شده است که شما را برای دستیابی به به حساب های ایمیل تان فریب می دهد. از کلیک بر روی پیوندها در ایمیل های تبلیغاتی ، باز کردن پیوست های مشکوک یا اجرای به روزرسانی برنامه از طریق ایمیل خودداری کنید. همچنین سعی نکنید از طریق ایمیل های تصادفی به حساب های مالی دسترسی پیدا کنید ، بلکه در عوض مستقیم از طریق وب سایت مربوطه و با نام کاربری و رمزعبور ان وارد شوید.
  • محافظ داخلی 
اگر تلفن شما از بین رفته یا به سرقت رفته ، می توانید با استفاده از خدمات ردیابی دستگاه ، مانند Find My iPhone و برنامه یافتن دستگاه من ، می تواند تلفن مفقود شده خود را روی نقشه پیدا کنید همچنین می توانید همه اطلاعات را حذف کنید.
  • استفاده از برنامه آنتی ویروس 
هکرها از بد افزارها برای سرقت رمزهای عبور و اطلاعات حساب استفاده می کنند. اما می توان با نصب یک برنامه آنتی ویروس رایج دسک تاپ مانند Avast ، McAfee و Panda کار هکرها را مشکل کنید، و انتی ویروس های تغییرات تلفن های هوشمند برنامه ها ، PDF ها ، تصاویر و سایر فایلهایی که بارگیری می کنید را قبل از آلوده شدن به بدافزارها تضمین می کند.
  • مدیریت مجوزهای برنامه 
برنامه های موجود در تلفن خود را بررسی کنید و مجوزهایی مانند دسترسی به دوربین ، میکروفون ، مخاطبین یا موقعیت مکانی خود را پیگیری کنید و مجوزهایی را که به برنامه های خود داده اید ، را لغو کنید. برای آیفون ها ، به تنظیمات> حریم خصوصی بروید ، جایی که لیستی از همه برنامه ها و مجوزهایی که به آنها مجوز داده اید را مشاهده خواهید کرد و برای دستگاه های آندروید بستگی به دستگاه، تنظیمات> برنامه ها و اطلاعیه ها> پیشرفته> برنامه ها> مجوز نرم افزار ( از طریق سه نقطه عمودی در بالا سمت راست) قابل مشاهده است.
  • خودداری از شارژرهای عمومی 
فقط تلفن همراه خود را بر روی درگاه های USB قابل اعتماد مانند رایانه و اتومبیل شارژ کنید. درگاه های شارژ عمومی USB مانند مواردی که در کافی شاپ یا فرودگاه ها با آنها روبرو می شوید ، اطلاعات شخصی شما به راحتی در اختیار هکرها قرار می گیرد. همچنین در صورت مسافرت ، آداپتور خروجی خود را علاوه بر کابل USB همراه داشا ه باشید،زیرا که هکرها نمی توانند از طریق آداپتور USB به داده های تلفن شما دسترسی داشته باشند.  
نکات اساسی درباره امنیت تلفن
نکات اساسی درباره امنیت تلفن

خطرات امنیتی هک تلفن

هک کردن گوشی های هوشمند اکنون برای هر فردی که دارای تلفن همراه است ، نگرانی قانونی محسوب می شود. بسیاری از روش های هک کردن تلفن همراه وجود دارد ، از هک کردن مکالمه مستقیم یا پیام صوتی شخصی و هک کردن داده های ذخیره شده در تلفن هوشمند. در دنیای تلفن همراه امروزی ، هک کردن تلفن بطور مداوم به عنوان یک مسئله امنیتی در حال گسترش است. هرچه افراد به طور فزاینده داده های حساس را در دستگاه های تلفن همراه خود ذخیره کنند ، فرصت سوء استفاده از نقاط ضعف حریم خصوصی آنها بیشتر می شود.  

نکات اساسی درباره امنیت تلفن

برای کاربران معمولی ، پیروی از اصول اولیه مناسب برای مسدود کردن تلاش های هکرها کافی است.
  • اولین و بهترین قانونی که باید رعایت کنید اینکه هرگز تلفن خود را بدون مراقبت رها نکنید. 
  • رمز عبور پیش فرض تلفن خود را در برابر کدهای معمول “1234” ، “0000” و “2580” که معمولاً استفاده می شود تغییر دهید.
  • امنیت بلوتوث خود را مدیریت کنید و از استفاده از شبکه های بلوتوث محافظت نشده خودداری کنید.
  • از داده های پین و کارت اعتباری خود محافظت کنید. از یک برنامه امنیتی برای ذخیره شماره های PIN و کارت های اعتباری خود استفاده کنید و آنها را به هیچ وجه در تلفن خود ذخیره نکنید.
خلاصه اگر برای محافظت از تلفن های هوشمند خود در برابر هکرها گام های مثبتی در برابر محافظت از اطلاعات شخصی و هویت خود انجام دهید و این نکته را به یاد داشته باشید ساده ترین برنامه ها می توانند شما را در مقابل حملات هکرها آسیب پذیر کنند.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا