اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

آیا می دانید روش تبلیغ در واتساپ چگونه است؟

امروزه شبکه های اجتماعی به بهترین محل برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است که این امر موجب شده که هر روز برندها و استارت آپ های مختلف زیادی برای تجارت خود از این پلتفرم ها استفاده کنند که یکی از این پلتفرم ها واتساپ است در این مقاله قصد داریم به چگونگی روش تبلیغ در واتساپ بپردازیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید:
آیا می دانید روش تبلیغ در واتساپ چگونه است؟
آیا می دانید روش تبلیغ در واتساپ چگونه است؟

واتس آپ چیست؟ تبلیغ در واتساپ

واتس آپ یکی از اپلیکیشن های رایگان است که بر روی تلفن همراه نصب می شود و از طریق اینترنت گوشی کار می کند و افراد از طریق این اپلیکیشن می توانند با دوستان و مخاطبین خود چت کنند، بدون این که شارژ هر پیام به صورت جداگانه برایشان محاسبه شود، از طریق این برنامه می توان علاوه بر چت عکس و ویدیو و صدا نیز ارسال کرد همچنین امکان برقراری تماس صوتی و تصویری نیز وجود دارد. این آپ قابلیت اتصال بر روی تمامی انواع گوشی های اندروید و آیفون را دارد و در بیشتر کشورهای جهان که هزینه اس ام اس بالا است محبوبیت بسیار بالایی دارد به گونه ای که می توان گفت بیش از 60 درصد مردم جهان از واتس آپ استفاده می کنند.

چگونه واتس آپ را نصب و از آن استفاده کنیم؟

واتس اپ دارای ورژن های زیادی برای نصب بر روی انواع گوشی ها مختلف است همچنین یک نسخه از آن نیز وجود دارد که قابلیت نصب برروی دسک تاپ را دارد ولیکن ابتدا می بایست آن را بر روی گوشی نصب کنید و با شماره همراه خود یک اکانت بسازید، در زمان دانلود و نصب برنامه ابتدا قبل از هر کاری می بایست کشوری که در آن زندگی می کنید را تعیین و سپس شماره همراه خود را وارد نمایید و در مراحل بعد عکس پروفایل و اسم خود را وارد کنید. واتس آپ تمامی شماره های ذخیره شده در گوشی تان را به عنوان لیست مخاطبین در نظر می گیرد و هر کدام از مخاطبین شما که از این نرم افزار استفاده می کند را به شما نشان می دهد، و افرادی که شماره شما را در گوشی خود ذخیره دارند و این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرده اند می توانند شما را در واتس آپ ببینند.
نرم افزار تبلیغ در واتساپ
نرم افزار تبلیغ در واتساپ

چرا از واتساپ برای تبلیغات استفاده می شود؟ تبلیغ در واتساپ

شاید مهم ترین دلیل در انتخاب واتساپ برای امور بازاریابی و تبلیغ این باشد که اکثریت مخاطبین شما از برنامه واتساپ استفاده می کنند از سوی دیگر کاربران آپ های پیام رسان تمایل دارند که طی چندسال اینده برای تبلیغات و تجارت های مختلف از چت استفاده کنند. لازم است که بدانید واتس آپ ماهانه بیش از 5 میلیارد نفر کاربر فعال دارد و براساس آمار تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است بیش از 98 درصد پیام ها در این پلتفرم باز و خوانده می شوند و 90 درصد پیام های دریافتی در 5 ثانیه اول بعد از دریافت خوانده می شوند. اگر چه هنوز واتساپ محیطی اختصاصی برای تبلیغات و اکانت تجاری ندارد ولیکن شما می توانید با به کاربردن خلاقیت و استراتژی های خودتان از این محدوددیت ها به عنوان یک روش برای تبلیغ در واتساپ به منظور پیشرفت در کار خود استفاده کنید.

آیا می دانید روش تبلیغ در واتساپ چگونه است؟

  • یک روش تبلیغ در واتساپ تعامل با کاربران است
می توانید با استفاده از واتس آپ مشتریان خود را از رسیدن اجناس جدید مطلع سازید همچنین فروش های ویژه محصولات و هر گونه تغییری در فروشگاهتان را از این طریق به اطلاع مشتریان برسانید و خودتان مستقیما پیام ها و سوالات آن ها را پاسخ دهید، این عمل موجب جلب اعتماد مشتریان شده و باعث می شود که آن ها فروشگاه و یا کسب و کار شما را به مشتریان خود معرفی کنند با این کار کسب و کار شما رونق زیادی پیدا می کند. روش دیگر تبلیغ در واتس آپ استفاده از تخفیفات ویژه برای مشتریان است به این صورت که از مشتریان خود بخواهید برای بهره مندی از تخفیفات با محصولاتی که از شما خریداری می کنند عکس و یا فیلم تهیه کرده و ان را برای شما بفرستند و شما از این طریق قرعه کشی انجام داده و تخفیفات ویژه خود را به برندگان ارائه دهید. همچنین روش دیگر برای تبلیغ در واتس آپ، استفاده از لینک چت مستقیم است،  می توانید این لینک را در وب سایت- ایمیل و یا سایر صفحات اجتماعی خود قرار دهید و مشتریان با کلیک بر روی آن وارد صفحه واتساپ شما می شوند البته آنچه که در این میان بسیار حائز اهمیت است سریع جواب دادن شما به این پیام ها است اگر برای جواب دادن به این پیام ها دیر اقدام کنید قطعا برای برند شما اثراتی مخربی خواهد داشت از این رو بهتر است که سعی در مدیریت صحیح پیام های دریافتی داشته باشید و یا این که زمان خاصی را برای جواب دادن به پیام ها در نظر بگیرید و آن را به مشتریان خود نیز اعلام کنید.
ارسال پیام انبوه در واتس اپ
ارسال پیام انبوه در واتس اپ
  • نظرسنجی از مشتریان از طریق واتس آپ
شما می توانید از طریق واتس آپ از مشتریان خود در مورد کیفیت محصولات نظر سنجی کنید و پیشنهادات آن ها را در توسعه کسب و کار خود به کار ببرید. یکی از  بهترین روش ها برای افزایش کیفیت و بهبود کسب و کار دریافت فیدبک از مشتریان است که موجب توسعه فروش نیز می شود.  
  • با راه اندازی کمپین های تبلیغاتی می توانید محدودیت ها را به فرصت تبدیل کنید
همانطور که گفتیم واتساپ دارای محدودیت هایی برای امر تبلیغات و تجارات است، ولی از آن جا که این پیام رسان دارای طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا می باشد این امر می تواند تاثیر زیادی در پیشرفت کسب و کار شما داشته باشد، لازم است که این نکته را بدانید تا وقتی که واتس آپ ابزارهای تجاری برای تبلیغات را ایجاد نکرده است بهترین روش تبلیغات اینترنتی و بازاریابی راه اندازی کمپین ها است و افرادی که با استفاده از همین امکانات محدود به شیوه ای صحیح فعالیت می کنند قطعا موفق خواهند شد. همانگونه که می دانید پیام رسان واتساپ بر روی تلفن همراه که وسیله ای کاملا شخصی است نصب می شود وسیله ای که همیشه همراهمان است از این رو لازم است در زمان راه اندازی کمپین های تجاری بعد شخصی آن را در نظر بگیرید و از این طریق اعتماد مخاطبین خود را به دست آورید زیرا که این اعتماد مهم ترین عامل در موفقیت شما محسوب می شود. افرادی که کمپین های کاری ایجاد می کنند می توانند از ویژگی های منحصر به فرد این شبکه اجتماعی  بهره مند شوند و لازم است که بدانید عدم حضور در این شبکه پر مخاطب ممکن است موجب کاهش اعتبار شما در بازار شود.
  • پشتیبانی در ارائه خدمات به مشتریان
یک روش دیگر تبلیغ در واتس آپ پشتیبانی از کاربران است که تا حدودی  شبیه به اس ام اس می باشد البته کمی پیشرفته تر و کاربردی تر. شما می توانید با بهره مندی از امکانات واتس آپ مانند صوت- تصویر و عکس پاسخگوی مشکلات بوده و  آن ها را به آسانی برطرف نمایید، دریافت پیام و پاسخ به آن در واتساپ از اس ام اس راحت تر می باشد.
  • استفاده از گروه در واتساپ برای سازمان ها و یا شرکت ها
یکی از امکاناتی که در واتساپ وجود دارد ایجاد گروه می باشد که از طریق آن می توانید همزمان با چندین مخاطب چت کنید و یا فایل و عکس و ویدیو به اشتراک بگذارید، شما می توانید با استفاده از این امکان در واتساپ یک تیم تشکیل دهید که برای انجام امور تبلیغات- اظهارنظرها- پیشنهادات و انتقادات با یکدیگر مشورت کنید و در هر مکانی که باشید از این طریق مشکلات را با هم فکری تمامی اعضای سازمان و یا شرکت حل کنید و با استفاده از این روش کار خود را توسعه دهید.
  • ابزار بازاریابی جدید در واتس آپ
در سطرهای پیش گفتیم که واتس آپ هیچگونه محیط اختصاصی برای کسب و کار های تجاری ندارد اما لازم است که بدانید واتس آپ به تازگی یک برنامه که فقط مناسب کسب و کارهای کوچک است را راه اندازی کرده است این آپ را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید و تنها قابلیت نصب بر روی گوشی های اندروید را دارد. از طریق این آپ می توانید آسان تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و از این طریق با سرعت بسیار بالاتر و خودکار پاسخگوی مشتریان خود خواهید بود به عنوان مثال این امکان وجود دارد برخی پیام ها را که قبلا ارسال کرده اید ذخیره و مجددا ارسال نمایید و برای پاسخ دهی به سوالات تکراری از گزینه پاسخ سریع استفاده کنید. قابلیت دیگر این آپ آماده نمودن یک پاسخ برای مشتریان است که در مواقع لزوم از آن استفاده خواهید کرد. اگرچه واتس آپ هیچگونه ابزار تجاری تاکنون ارائه نداده است ولی می تواند برای کمپین هایی که مخاطبین کمی دارد بسیار کارساز باشد برای این که بتوانید با مشتریان خود از طریق این اپلیکیشن ارتباط داشته باشید لازم است که شماره آن ها را گوشی خود ذخیره کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا