ساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور اندروید

آیا هک واتس اپ امکان پذیر است و حقیقت دارد؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که از شبکه اجتماعی واتس اپ استفاده می کنید حتما بارها این اخبار را شنیده اید که واتس اپ برخی از افراد هک شده است و این سوال برای شما هم پیش آمده است که آیا هک واتس اپ امکان پذیر است و حقیقت دارد؟ به طور کلی برای بررسی این مسئله که آیا هک واتس اپ امکان پذیر است یا خیر باید مسائل امنیتی پیرامون این شبکه اجتماعی را مورد بررسی قرار دهیم. به همین علت نیز ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین با ما همراه باشید.

بررسی امنیت واتس اپ

اپلیکیشن واتس اپ یکی از امن ترین شبکه های اجتماعی است که در حال حاضر فعالیت دارد و می توان به آن به عنوان یک محیط بسیار امن برای فعالیت های مجازی نگاه کرد. یکی از دلایلی که باعث شده است تا در سال های اخیر بسیاری از افراد گمان کنند که این شبکه اجتماعی امکان هک شدن دارد این است که بسیاری از افراد با سوءاستفاده از کاربران موفق شده اند به حساب کاربری آنها دست پیدا کنند و همین عامل نیز باعث به وجود آمدن شک و تردید در کاربران این شبکه اجتماعی شده است. با این حال باید بدانید که امروزه بسیاری از متخصصان رمزنگاری روی امنیت این شبکه اجتماعی کار می کنند و واتس اپ نیز مانند تلگرام از امنیت بالایی برخوردار است.

بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که نگرانی زیادی درباره هک واتس اپ دارید باید بدانید که این کار به صورت مستقیم غیرممکن است و افرادی که اقدام به انجام این کار می کنند روش های دیگری را برای هک واتس اپ شما انتخاب می کنند.

آیا هک واتس اپ امکان پذیر است و حقیقت دارد؟

هک واتس اپ چگونه انجام می شود؟

به طور کلی هک واتس اپ از طریق هک کردن و دسترسی به سرورهای شرکت سازنده این شبکه اجتماعی با توجه به تجهیزات و ابزارهایی که امروزه وجود دارند امکان پذیر نیست. دلیل این مسئله این است که واتس اپ و شبکه های اجتماعی امن دیگر مانند تلگرام از یک الگوریتم رمزنگاری end-to-end  استفاده می کنند که امنیت سرورهای آنها را به میزان زیادی افزایش می دهد و حتی اگر شخصی بتواند به سرور این اپلیکیشن ها نیز دسترسی پیدا کند باز هم نمی تواند پیام های شما را رمزگشایی کرده و آنها را مشاهده کند.

بنابراین در صورتی که شما بتوانید امنیت گوشی خود را حفظ کنید و اجازه ندهید تا افراد دیگر به راحتی به گوشی شما دسترسی داشته باشند می توانید امنیت کاملی را برای حساب کاربری واتس اپ خود تامین کنید. در اصل هکرهایی که قصد هک واتس اپ دیگران را دارند از روش هایی مانند مهندسی اجتماعی، ساخت لینک های مخرب، برنامه ها و نرم افزارهای جاسوسی و … استفاده می کنند تا با دسترسی پیدا کردن به گوشی شما بتوانند پیام های واتس شما را نیز مشاهده کنند.

هک واتس اپ چگونه انجام می شود؟

هک واتس اپ از طریق مهندسی اجتماعی

یکی از رایج ترین روش هایی که برای هک واتس اپ کاربران وجود دارد استفاده از اسکن QR code می باشد. در این روش هکر ابتدا از طریق مرورگر اقدام به لاگین کردن داخل اپلیکیشن تحت وب واتس اپ می کند و سپس با ظاهر شدن صفحه مربوط به QR code از گوشی هوشمند شما استفاده کرده و وارد حساب کاربری شما می شود. بنابراین یکی از مهم ترین روش هایی که برای افزایش امنیت این شبکه اجتماعی و جلوگیری از هک شدن آن وجود دارد این است که از قرار دادن گوشی خود در اختیار افراد دیگر خودداری کنید.

روش دیگری که برای هک کردن واتس اپ وجود دارد این است که هکرها با پیدا کردن شماره شما اقدام به لاگین کردن در این اپلیکیشن می کنند و سعی می کنند با فریب دادن شما کدی که واتس اپ برای شما ارسال می کند را از شما دریافت کنند. توجه داشته باشید که به هیچ وجه نباید کد ارسال شده توسط اپلیکیشن واتس اپ را در اختیار افراد دیگر قرار دهید.

هک واتس اپ از طریق مهندسی اجتماعی

هک کردن واتس اپ از طریق لینک های مخرب و نرم افزارهای جاسوسی

از دیگر روش هایی که امروزه هکرها برای هک واتس اپ مورد استفاده قرار می دهند می توان به لینک های مخرب اشاره کرد. در این روش هکرها با ایجاد لینک های مخرب و ارسال این لینک ها برای کاربران واتس اپ از آنها می خواهند که به دلایل مختلف روی این لینک ها کلیک کنند. با کلیک کردن روی این لینک ها هکرها می توانند به گوشی هوشمند شما دسترسی پیدا کرده و در نتیجه پیام های واتس اپ شما را نیز بخوانند.

روش دیگر نیز استفاده از نرم افزارها و برنامه های جاسوسی است که روی گوشی شما نصب می شوند. احتمالا شما هم تا به حال با نمونه های این برنامه ها و اپلیکیشن ها مواجه شده اید که هیچ منبع مشخصی ندارند و معمولا عنوان آنها نیز بسیار جذاب و ترغیب کننده است. این اپلیکیشن ها با نصب شدن روی گوشی شما دسترسی کاملی به هکرها می دهند و در نتیجه هکرها می توانند به سادگی هرچه تمام به اطلاعات شما دسترسی پیدا کرده و اقدام به هک واتس اپ شما کنند.

هک کردن واتس اپ از طریق لینک های مخرب و نرم افزارهای جاسوسی

روش های مختلف برای جلوگیری از هک شدن واتس اپ

برای جلوگیری از هک واتس اپ خود باید به چند نکته مهم و کلیدی توجه داشته باشید. اولین نکته این است که حتما قابلیت ورود دو مرحله ای را در واتس اپ فعال کنید تا بتوانید از ورود افراد دیگر به حساب کاربری خود جلوگیری کنید. نکته دیگر این است که به هیچ وجه گوشی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید چرا که با این کار در واقع مسیر ورود آنها به حساب کاربری خود را باز می کنید.

در صورتی که ممکن است گوشی شما در اختیار افراد دیگر قرار گیرد به شما پیشنهاد می کنیم حتما از اپلیکیشن های رمزگذاری روی برنامه های گوشی برای قرار دادن یک رمز مناسب روی اپلیکیشن واتس اپ استفاده کنید. به هیچ وجه نرم افزارها و اپلیکیشن های مختلفی که منبع مناسبی ندارند را روی گوشی هوشمند خود نصب نکنید.

روش های مختلف برای جلوگیری از هک شدن واتس اپ

جدیدترین الگوریتم های رمزنگاری در هک واتس اپ

یکی از ویژگی های کلیدی و بسیار مهم واتس اپ این است که از جدیدترین الگوریتم های رمزنگاری برای ارتقا امنیت خود استفاده می کند و در حال حاضر نیز متخصصان بسیار زیادی روی این مسئله در حال کار هستند. پیشرفت روز افزون امنیت این اپلیکیشن باعث شده است تا روز به روز به کاربران آن افزوده شود و بسیاری از افراد با خیالی راحت از آن استفاده کنند. توجه داشته باشید که شرکت سازنده این شبکه اجتماعی برای افرادی که موفق شوند اقدام به هک واتس اپ کنند جایزه های بزرگی را در نظر گرفته است که همین موضوع می تواند نشان دهنده سطح امنیتی بالای این اپلیکیشن باشد و علاوه بر این باعث شود تا افرادی که موفق به هک واتس اپ می شوند به جای سواستفاده از آن ترجیح دهند که با ارائه روش خود به این شرکت جایزه بزرگ آن را دریافت کنند.

جدیدترین الگوریتم های رمزنگاری در واتس اپ

مراقب کلاهبردارانی که اقدام به هک واتس اپ می کنند باشید

یکی از روش های کلاهبرداری که متاسفانه امروزه بسیاری از افراد گول آن را می خورند سواستفاده کردن از اپلیکیشن ها و روش های تقلبی است که ادعای هک واتس اپ را دارند. بسیاری از اپلیکیشن ها و سایت های مختلفی که این ادعا را دارند کاملا تقلبی هستند و با دریافت هزینه از شما هیچ خدماتی را در خصوص هک واتس اپ به شما ارائه نمی دهند.

علاوه بر این در برخی از موارد ممکن است از اطلاعات شما سواستفاده کرده و حتی اقدام به هک کردن واتس اپ خود شما کنند. بنابراین حتما مراقب کلاهبردارانی که در این زمینه فعالیت دارند باشید و به هیچ وجه از روش ها و اپلیکیشن های تقلبی برای هک کردن واتس اپ استفاده نکنید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا