شرکت اپل (Apple) و آی‌کلاد

آیفون ۱۱ طرح اصلی فول کپی iPhone 11 تولید شرکت SH

جدیدترین و فول کپی ترین نسخه آیفون ۱۱ طرح اصل کیفیت بالا به همراه طراحی زیبا در گوشی آیفون ۱۱ طراحی عالی صفحه نمایش در قسمت U بالای صفحه آیفون ۱۱ طرح اصلی فول کپی
 iPhone 11

کیفیت درجه یک و دارای کارتن پلمپ
تولید شرکت بزرگ SH

دارای سنسور تشخیص چهره ۱۰۰% واقعیامکان استفاده از دو سیمکارت همزمان فعال
دارای باطری داخلی و کاملا از هر لحاظ مشابه گوشی اصلی
صفحه نمایش کاملا فول کپی خصوصا در بالای گوشی
طراحی ظاهری کاملا شبیه به گوشی اصلی انجام شده است

برنامه هک واتساپ

خلاصه اطلاعات این محصول
کاملا فول کپی و کاملا شبیه به گوشی اصلی آیفون
موجود در انبار ایران و تحویل ۲ الی ۳ روزه در سراسر ایران
برندAPPLE
مدلiPhone 11
اطلاعات مختصرآیفون ۱۱ طرح اصلی فول کپی تولید شرکت SH
سی پی یوفول کپی ترین آیفون ۱۱ طرح اصلی و کاملا شبیه به گوشی اصلی اپل
سیستم عاملطراحی ظاهری بسیار شیک و باکیفیت و دقیقا فول کپی
اطلاعات دوربیندوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل – دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
سیمکارت و باطریامکان استفاده از دو سیمکارت – باطری لیتیوم ۲۵۰۰ میلی آمپر
صفحه نمایشدارای سنسور تشخیص چهره واقعی دقیقا مثل گوشی اصلی
رنگ یا مدلهای موجودزرد سفید مشکی

بررسی گوشی iPhone 11 فول کپی شرکت SH در فروشگاه گوشی طرح :

گوشی طرح اصلی ایفون
گوشی طرح اصلی ایفون

کارتن و پک بندی گوشی آیفون iPhone11 :این مدل نیز همانند سایر مدل های درجه یک شرکت SH دارای کارتن پلمپ و بسته بندی شیک و مرتب هست . در حالیکه نسخه های درجه ۲ و یا نسخه های شرکت های دیگر کارتن پلمپ نیستند و ممکن است دستخوردگی پیدا کرده باشند . اما این مدل دارای بسته بندی پلمپ و شیک هست و خودتان آنرا دست اول باز و استفاده خواهید کرد .

لوازم داخل کارتن گوشی iPhone 11 :از لوازم داخل کارتن این گوشی می توان به شارژر ، کابل شارژ ، هندزفری و سوزن سیمکارت اشاره کرد که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید :

شرکت تولید کننده :همانطور که اطلاع دارید شرکتهای مختلفی در حال تولید گوشیهای طرح اصلی هستند . بعنوان مثال می توانیم به شرکتهایی نظیر شرکت TXL ، شرکت LY ، شرکت کلون ، شرکت YS و شرکت SH اشاره کرد . اما بدون شک بهترین و باکیفیت ترین شرکت تولید کننده گوشیهای طرح اصلی ، شرکت بزرگ SH هست که در محصولات خود از صفحه نمایش خیلی باکیفیت تر و آی سی هارد قویتر استفاده کرد .
دوستان زیادی با ما تماس میگیرند که کدام شرکت بهتر هست . پاسخ ما به این دوستان این است که مسلما شرکت SH بهترین کیفیت و بهترین طراحی را در بین رقبای خود دارد .
نکته مهم این است که هر شرکتی که گوشی طرح اصلی تولید می کند یک برچسب که نشان دهنده شرکت تولید کننده هست در پشت گوشی های خود می زند تا مشخص شود که این گوشی تولید کدام شرکت هست . بعنوان مثال به تصویر زیر دقت نمایید . پشت گوشی برچسب شرکت SH مشاهده می شود و مشخص هست که این محصول تولید شرکت SH هست :


اما متاسفانه برخی از فروشندگان سودجو برای سود بیشتر اقدام به تهیه گوشیهای شرکتهای دیگر مثل LY و YS و یا کلون می کنند و سپس برچسب پشت گوشی را از گوشی جدا می نمایند و به عنوان شرکت SH به فروش می رسانند . مشتری هم اصلا متوجه نمی شود که فریب خورده است . بنابراین حتما خرید خود را از فروشگاه معتبر انجام دهید .
ما بعنوان نماینده فروش شرکت SH اقدام به ارائه محصولات درجه یک این شرکت به شما می نماییم و شما خودتان در زمان دریافت کالا و بعد از باز کردن پلمپ کارتن گوشی ، می توانید برچسب پشت گوشی را که حاوی آرم شرکت SH هست از گوشی جدا نموده و از گوشی استفاده نمایید.
جالب است بدانید که جنس برچسب پشت گوشی که حاوی آرم شرکت SH هست از جنس خاصی هست که قابل تقلب نیست بنابراین تاکنون هیچ فروشنده ای نتوانسته است این برچسب را تقلید یا کپی کند . به همین دلیل افرادی که جنس اصل و یا درجه یک به شما نمی دهند مجبور هستند برچسب پشت گوشی را جدا کنند تا مشتری متوجه متفرقه بودن گوشی نشود.

شکل ظاهری گوشی آیفون ۱۱ :شکل ظاهری آیفون ۱۱ شرکت SH دقیقا و کاملا شبیه به گوشی اصلی آیفون ۱۱ شرکت اپل طراحی شده است به همین دلیل شما می توانید از گلس و انواع کیف و گاردهای گوشی آیفون ۱۱ که در بازار وجود دارد بر روی این گوشی زیبا استفاده نمایید . این نسخه بصورت کاملا فول کپی طراحی شده است و بالاترین شباهت را به گوشی آیفون ۱۱ دارد.

گوشی طرح اصلی ایفون ۱۱
گوشی طرح اصلی ایفون ۱۱


جنس بدنه گوشی نیز دقیقا همانند گوشی اصلی از شیشه و فلز هست . کیفیت بدنه و طراحی آن در بهترین سطح ممکن قرار دارد.

دوربین گوشی نیز دقیقا همانند گوشی اصلی  طراحی شده است .

آیفون 11 طرح اصلی Apple iPhone 11
آیفون ۱۱ طرح اصلی Apple iPhone 11

دوربین گوشی iPhone 11:دوربین گوشی آیفون۱۱ شرکت SH نیز به صورت ۱۳ مگاپیکسل طراحی شده است .
کیفیت دوربین انصافا در بین گوشیای طرح اصلی خیلی خوب و باکیفیت هست و همانطور که در کلیپ گوشی مشاهده می نمایید تصویر خوب و واضحی را دارد. نمونه تصویر دوربین گوشی جهت مشاهده کیفیت دوربین را در زیر مشاهده می نمایید :


کیفیت دوربین سلفی گوشی نیز ۸ مگاپیکسل هست .
از سایر امکانات دوربین این گوشی فوق العاده می توان به تشخیص چهره ، ثبت موقعیت تصاویر ، اسلوموشن ، HDR ، فوکوس خودکار ، فلش LED ، و غیرو اشاره کرد.

کیفیت دوربین جلو را نیز در تصویر زیر مشاهده می کنید .


نحوه روشن شدن گوشی iPhone 11:گوشی آیفون۱۱ شرکت SH نیز در زمان روشن شدن با آرم اپل روشن می شود تا در زمان روشن شدن نیز تفاوتی با گوشی اصلی آیفون نداشته باشد .

صفحه نمایش و لاک اسکرین گوشی آیفون ۱۱ :گوشی آیفون ۱۱ دارای صفحه نمایش فول سایز ۶٫۱ اینچ هست که هیچگونه حاشیه ای در بالای صفحه نمایش ندارد. کیفیت صفحه نمایش این گوشی حرف ندارد و از زوایای مختلف هم می توانید به صفحه نمایش گوشی نگاه کنید بدون اینکه صفحه نمایش تار شود . صفحه نمایش این گوشی دارای رزولویشن ۱۴۴۰*۷۲۰ اچ دی هست و کمی از رقیبان خود پیشی گرفته است.

ضمنا صفحه نمایش این مدل دارای تراکم پیکسلی بالاتری هست . به همین دلیل صفحه نمایش گوشی در حالتی که خاموش هست خیلی مشکی تر از سایر گوشیهای طرح اصلی مشاهده می شود . در واقع صفحه نمایش اغلب گوشیهای طرح اصلی در حالتی که صفحه خاموش باشد به صورت خاکستری خیلی روشن دیده می شوند اما این مدل به دلیل تراکم پیکسلی خیلی بالاتری که دارد به خوبی مشکی بوده و کیفیت خیلی بهتری را به شما ارائه می دهد.

نکته مهم در رابطه با صفحه نمایش این گوشی در این است که این گوشی مجهز به صفحه نمایش واقعا فول کپی و بدون حاشیه می باشد بطوریکه تقریبا با گوشی اصلی مو نمی زند حتی در قسمت هلالی بالای گوشی (یا همان قسمت U بالای گوشی) که در سایر گوشیهای طرح اصلی ایکس خیلی ساده و بدون ظرافت تولید شده اند ، در این مدل خیلی ظریف و باکیفیت طراحی شده است تا از این لحاظ با گوش یاصلی مو نزند . جهت درک بهتر این موضوع به تصویر زیر دقت کنید :


همچنین می توانید از گلس گوشی اصلی نیز بر روی این گوشی استفاده کنید . ضمنا از انواع گارد و کیف های موجود در بازار هم می توانید بر روی این گوشی استفاده کنید.

صفحه نمایش گوشی فوق العاده عالی و با کیفیت طراحی شده است . سایز صفحه نمایش این مدل ۶٫۱ اینچ واقعی بوده و در تولید آن از تکنولوژی IPS LCD capacitive touchscreen, 16M colors استفاده شده است که کیفیت رنگها را به خوبی تشخیص داده و تفکیک می نماید .

سیمکارت گوشی iPhone 11 :
گوشی آیفون ۱۱ نیز بصورت دو سیمکارت طراحی شده است و این موضوع واقعا مورد نیاز بود زیرا خیلی از ماها دوست داشتیم گوشی آیفون در دست داشته باشیم اما به دلیل تک سیمکارته بودن نمی توانستیم از گوشی آیفون استفاده کنیم . اما امروز با تولید این گوشی می توانید از هر دو سیمکارت خود بر روی گوشی آیفون ۱۱ طرح اصلی خود بهره مند شوید .


بخش های مختلف گوشی iPhone 11 :
محیط شماره گیری گوشی نیز همانند گوشی اصلی است و همانطور که در کلیپ گوشی هم مشاهده خواهید نمود تاچ سریع گوشی به شما این امکان را می دهد که شماره گیری را خیلی سریع و عالی انجام دهید و برخلاف اغلب گوشیهای طرح اصلی که در قسمت شماره گیری نیاز به کمی مکث دارند تا بتوانند شماره گیری کنند ، شما می توانید شماره گیری را خیلی سریع و بدون مکث انجام دهید.

منوها و آیکونهای گوشی نیز خیلی خوب و باکیفیت طراحی شده است . البته کیفیت صفحه نمایش و منوها خیلی خیلی بالاتر از چیزی هست که در تصاویر ما مشاهده می کنید و ما فقط جهت آشنایی شما با منوهای گوشی آنرا به شما نمایش می دهیم .

این دستگاه بصورت رجیستر شده برای شما ارسال می گردد .

حافظه داخلی این گوشی ۴ گیگ هست اما امکان استفاده از مموری مخفی تا ۳۲ گیگ را بر روی گوشی دارید . نحوه قرار دادن مموری مخفی را بعد از خرید و زمانیکه گوشی به دست شما رسید توسط ویدئویی که در این مورد تهیه کرده ایم به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید مموری محفی هم بر روی گوشی قرار دهید.
لازم به ذکر است که وقتی گوشی را بررسی می نمایید متوجه می شوید که داخل گوشی و تنظیمات آن ، حافظه داخلی گوشی را ۵۱۲ گیگ اعلام می نماید تا اگر کسی گوشی شما را در دست گرفت متوجه اصلی نبودن آن نشود . البته حافظه داخلی واقعی ۴ گیگ هست و شما می توانید از مموری مخفی بر روی گوشی استفاده کنید . متاسفانه مشاهده شده است که برخی از فروشندگان سودجو از این موضوع استفاده می نمایند و این گوشی و یا سایر گوشیهای طرح اصلی را به عنوان ۲۵۶ گیگ و یا ۵۱۲ گیگ به فروش می رسانند . اصلا هنوز هیچ گوشی طرحی تولید نشده است که حافظه داخلی آنچنانی مثلا ۱۲۸ گیگ و امثال آن داشته باشد.
سنسور تشخیص چهره واقعی در گوشی آیفون ۱۱ :یکی دیگر از مزیت های خیلی خوب و اساسی این گوشی در این نکته است که این موضوع مجهز به سنسور تشخیص چهره صد در صد واقعی هست که فقط و فقط با چهره خودتان باز می شود و گوشی شما را کاملا سکوریتی می نماید .

سیستم عامل گوشی iPhone 11 :گوشی آیفون iPhone 11 طرح اصلی دارای سیستم عامل اندروید ۹هست اما تمامی قسمتهای گوشی از جمله منوها ، آیکونها ، تنظیمات ، بخش های شماره گیری و غیرووو بصورت آیفونی و IOS طراحی شده اند تا کاملا شبیه به گوشیهای آیفون باشند به همین دلیل هیچکس متوجه طرح بودن گوشی شما نمی شود . در واقع این گوشی مجهز به لانچر IOS 12 می باشد که بر روی سیستم عامل اندروید سوار شده است.

سایر امکانات گوشی iPhone 11 شرکت SH : آیفون ۱۱ طرح اصلی فول کپی
قابلیت نصب انواع برنامه های همراه بانک . نظیر همراه بانک ملت ، ملی ، صادرات ، سپه ، تجارت ، سامان ، پاسارگاد و غیرووووو

دارای زبان فارسی در تمامی بخش ها حتی منوها و برنامه ها

دارای کیبورد فارسی جهت تایپ فارسی انواع متن و پیامک

دارای فونت فارسی زیبا و شیک .

از شبکه هایی که آیفون ۱۱ پشتیبانی می کند می توان به wifi – Gsm – Wcdma – 3G – GPRS – WLAN – GPS – Bluetooth اشاره کرد .البته وقتی گوشی را روشن می کنید بالای صفحه (کنار آنتن) علامت ۴G می آید اما فورجی بودن آن صحت ندارد و اصطلاحا الکی هست در واقع شرکت سازنده اینکار را انجام می دهد تا اگر کسی گوشی شما را در دست گرفت متوجه اصلی نبودن آن نشود . البته خیلی از فروشگاهها ادعا می کنند که فورجی هست (به همین دلیلی که کنار آنتن گوشی ۴G نوشته شده) اما گوشی ۴G نیست بلکه ۳G هست و سرعت ۳G خوبی هم دارد. فعلا هنوز گوشی طرح اصلی تولید نشده است که واقعا ۴G باشد بنابراین بدنبال طرح اصلی ۴G نباشید و فریب برخی فروشگاههای سودجو را نخورید . این گوشی بهترین مدل در نوع خود هست و اگر مدل بهتری در بازار وجود داشت حتما ما آنرا تهیه می کردیم. همین گوشی خوب هست و سرعت اینترنت مناسبی هم دارد.

ضمنا این گوشی دارای برنامه اپل واچ نیز می باشد که از طریق آن می توانید به اپل واچ ها هم متصل شوید.

دارای ظرفیت تلفن نامحدود . بنابراین می توانید هرتعداد شماره تلفن را که مایل باشید  روی گوشی ذخیره کنید.

گوشی آیفون ۱۱ شرکت SH مجهز به ۳D Touch نیز می باشد که در برخی از بخش ها فعال هست . این ۳D Touch را در تصاویر زیر مشاهده می نمایید : آیفون ۱۱ طرح اصلی فول کپی

نوتیفیکیشن سنتر گوشی نیز دقیقا مشابه گوشی اصلی طراحی شده است . این موضوع را در تصویر زیر مشاهده می نمایید : آیفون ۱۱ طرح اصلی فول کپی

دارای ظرفیت پیامک نامحدود . بنابراین می توانید هرتعداد پیامک را که مایل باشید  روی گوشی ذخیره کنید .  همچنین می توانید از پیامکها بک آپ تهیه نموده و آنها را در قسمت دیگری از گوشی نگهداری نمایید.

این دستگاه بصورت رجیستر شده برای شما ارسال می گردد .

آیفون ۱۱ طرح اصلی فول کپی :

جدول اطلاعات کارخانه ای این محصول
برندAPPLE
مدلiPhone 11
حافظه موقت (RAM)1 گیگ
حافظه داخلی دستگاهحافظه داخلی ۴ گیگ و امکان استفاده از مموری مخفی تا ۳۲ گیگ (حافظه گوشی توی گوشی ۵۱۲ گیگ نمایش داده میشود)
سیستم عاملاندروید ورژن ۹٫۰
مدل سی پی یوMTK6580
سرعت سی پی یو۱٫۳ گیگاهرتز
تعداد هسته هاچهار هسته
گرافیک (GPU)Mali-400
تعداد سیم کارت در حال کاردو سیمکارت
دوربین پشت۱۳ مگاپیکسل
فلش دوربین
فوکوس خودکار
تشخیص چهره
عکسبرداری HDR
دوربین جلو۸ مگاپیکسل
رزولویشن صفحه نمایشاچ دی با رزولویشن ۷۲۰*۱۲۸۰
سایز صفحه نمایش۶٫۱ اینچ
نوع صفحه نمایشIPS LCD capacitive touchscreen
قابلیت استفاده از کابل فلش (OTG)
WiFi
بلوتوثورژن ۴٫۲
زبان فارسی
امکان استفاده از اینترنت سیم کارت (GPRS)
باطری۲۵۰۰ میلی آمپر جدا نشدنی
سنسور اثر انگشت
سنسور عنبیه چشمدارای سنسور تشخیص چهره واقعی
قابلیت استفاده از شبکه ۲G. GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
قابلیت استفاده از شبکه ۳G. HSDPA 850 / 900 / 2100
قابلیت استفاده از شبکه ۴Gاما بالای گوشی در کنار آنتن علامت فورجی می نویسد

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا