برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

ارسال پیام دسته جمعی در تلگرام

آیا شما نیز جز آن گروه از کاربران تلگرام هستید که می‌خواهند پیام دسته جمعی ارسال کنند؟ به احتمال زیاد، هدف شما از این کار ارسال پیام به لیست مشتریان یا افزایش تعداد اعضای کانال تلگرام تان است. در این مقاله، همه چیز در مورد ارسال پیام دسته جمعی در تلگرام را مورد بررسی قرار می‌دهیم. هرچند این روش توصیه نمی‌شود و مسئولیت استفاده از آن بر عهده‌ی خود شماست. در پایان، روش‌های جایگزینی نیز برای ارسال پیام‌های انبوه ارائه خواهیم داد که این روش‌ها هم قانونی و هم هدفمند هستند. 

سفارش ربات تلگرام

سرویس ارسال پیام دسته جمعی در تلگرام

سرویس ارسال پیام دسته جمعی تلگرام (پیام‌رسانی انبوه)، ابزاری فوق‌العاده برای جمع‌آوری مخاطبان از گروه‌های تلگرامی است تا به شما در ارسال پیام‌های دسته جمعی خودکار به اعضای گروه‌ها یا لیست اختصاصی از کاربران کمک کند. این بهترین روش برای تبلیغ محصول یا خدماتی است که ارائه می‌دهید. در نتیجه، مخاطبان هدف شما در شبکه اجتماعی تلگرام بیشتر می‌شوند. بکارگیری ایم روش هم قانونی و هم بسیار هدفمند است.

همیار جی پی اس

قوانین کلی ارسال پیام‌های دسته جمعی در تلگرام

آیا امکان ارسال پیام دسته جمعی در تلگرام وجود دارد یا نه؟ هم بله و هم نه! این امکان از طریق خود اپلیکیشن تلگرام وجود ندارد. سازندگان اپلیکیشن تلگرام این امکان را مغایر با اهداف خود یعنی یک اپلیکیشن گفتگوی خصوصی می‌دانند. به همین دلیل است که اگر پیام مشابه‌ای را برای بیست نفر از مخاطبان خود ارسال کنید، تلگرام حساب کاربری شما را مسدود می‌کند.  برای ارسال پیام‌های دسته جمعی از طریق تلگرام شما باید از نرم‌افزار خاصی که برای این کار کدنویسی شده است، استفاده کنید. اما نکاتی در مورد استفاده از این نرم‌افزارها وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. اول این که این نرم‌افزار توسط افراد (نه شرکت‌ها) طراحی شده است و هیچ تضمینی برای کیفیت و پشتیبانی را ارائه نمی‌دهد. دوم این که نرم‌افزار رایگان نیست و معمولا هزینه‌ای را باید برای آن پرداخت کنید که بیشتر از امکانات آن است.
ارسال پیام دسته جمعی در تلگرام
ارسال پیام دسته جمعی در تلگرام

سرویس پیام‌رسان دسته جمعی چگونه کار می‌کند؟

این سرویس شبیه به ارسال ایمیل (نامه الکترونیکی) اما چند برابر کارآمدتر است. ایمیل‌هایی که از جانب افراد ناشناخته دریافت می‌شوند، به صورت هرزنامه یا اسپم شناخته شده و خوانده نمی‌شوند. این موضوع در مورد تلگرام صادق نیست. گیرنده‌ی پیام به طور قطع پیام شما را خواهد دید و تقریبا 100% آن را باز خواهد کرد. این شرایط توسط خود ارسال کننده تعیین می‌شود و امکان عدم پذیرش کامل پیام‌ها وجود ندارد.  علاوه بر خرید نرم‌افزارهای پیام‌رسان دسته جمعی، شما باید بسته شماره‌های جدید را نیز خریداری کنید زیرا شماره‌های قبلی به زودی مسدود شده و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. این نیز یکی دیگر از اشکالات موجود برای بسته‌های رایگان است؛ بسیاری از شماره‌ها غیرفعال هستند. از طرف دیگر، ارسال یک پیام محدودیت زمانی دارد.

آیا ارسال پیام دسته جمعی از طریق تلگرام کار درستی است؟

این کار برای مخاطب مزاحمت ایجاد می‌کند

موضوعی که همیشه در دنیای بازاریابی بر آن تاکید می‌شود این است که خود را در جایگاه مخاطب یا مشتری قرار دهید. اگر از دید مشتری و مخاطب خود به این قضیه نگاه کنید، همه چیز کمی متفاوت خواهد بود. مطمئنا هیچ یک از ما دوست نداریم تبلیغات بی ربطی که برایمان ارسال می‌شوند را بخوانیم و برای ما مزاحمت ایجاد می‌کنند. بنابراین، اگر چیزی را دوست ندارید چرا از آن استفاده می‌کنید؟!

اپلیکیشن تلگرام و سازندگان آن به شدت مخالف این کار هستند

دلایل مخالفت با ارسال پیام دسته جمعی از جانب خود اپلیکیشن تلگرام عبارتند از: تلگرام در درجه اول یک نرم‌افزار گفتگوی خصوصی است. اپلیکیشن برای فعالیت‌های جمعی گروه‌ها و کانال‌ها را در نظر گرفته است. اگر کاربر بخواهد پیامی را در یک زمینه‌ی خاص دریافت کند، به عضویت یک گروه یا کانال تلگرامی درمی‌آید. با این وجود، دریافت یک پیام تبلیغاتی از یک شماره ناشناس به هیچ وجه تجربه خوشایندی نیست (حتی اگر فرض کنیم که کاربر به محصول یا خدمات ارائه شده در تبلیغات نیاز داشت باشد، آیا به سادگی به آن تبلیغ اعتماد خواهد کرد؟) به لحاظ فنی، این پیام‌ها داده‌های تکراری هستند که با تعداد زیاد ارسال شده و هرزنامه یا اسپم به حساب می‌آیند. چرا تلگرام باید به ارسال چنین پیام‌هایی کمک کند؟

روش‌های جایگزین ارسال پیام‌های دسته جمعی 

هدف شما برای ارسال پیام دسته جمعی به طور قطع تبلیغات است. آیا تابحال به این موضوع فکر کرده‌اید که این روش بازاریابی، هدفمند است یا نه؟ پاسخ این سوال منفی است زیرا شما پیام‌هایی را به تعداد زیادی شماره ناشناس ارسال می‌کنید که هیچ گونه اطلاعاتی در مورد آن‌ها ندارید. با این وجود، شناخت مخاطب یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای بازاریابی کارآمد است. از طرف دیگر، کاربرانی که پیام ناشناس دریافت می‌کنند، اعتماد کافی برای برقراری ارتباط و استفاده از خدمات شما را نخواهند داشت.  در این زمینه، توصیه می‌شود که روش‌های هدفمندتری را برای بازاریابی در نظر بگیرید. منظور از روش‌های هدفمند بازاریابی چیست؟ بازاریابی یا تبلیغات هدفمند به این معنی است که ابتدا مخاطب هدف خود را مشخص کنید. سپس، روشی را برای دستیابی و نشان دادن تبلیغات به آن‌ها بیابید. این استراتژی موجب افزایش شانس فروش محصول یا خدمات شما خواهد شد زیرا مستقیما با افرادی در ارتباط هستید که بدان نیاز دارند. برخی از این روش‌ها عبارتند از:
    • سیستم‌های ارسال انبوه پیامک: یکی از هدفمندترین روش‌های بازاریابی استفاده از ارسال پیامک انبوه است. در این روش، شما یک پنل پیامکی را بر اساس نیازهای خود خریداری می‌کنید و پیام‌های خود را در زمینه‌ی دلخواه ارسال می‌نمایید. این روش در بازاریابی مجاز است زیرا مزاحمتی برای مخاطب ایجاد نمی‌کند و تنها در صورت موافقت کاربر برای او پیام ارسال می‌شود. با احترام به حریم خصوصی کاربر، اعتماد بین مشتری و فروشنده شکل می‌گیرد.
  • تبلیغات ایمیلی: تبلیغات ایمیلی نیز بسیار هدفمند است. در این روش نیز بر اساس نیازهای خود، سرویس ارائه‌دهنده را انتخاب می‌کنید. البته لازم به ذکر است که نرخ مشارکت این روش نسبت به روش قبلی کمتر است. آمار نشان می‌دهند که بین 15 تا 20 درصد از کاربران تبلیغات ایمیلی را باز می‌کنند. 
  • تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: تلگرام و اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی هستند. شیوه تبلیغات در هر یک از این پلتفرم‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. در تلگرام، روش‌هایی مانند تبلیغات کلیکی، تبلیغات بازدیدی و موضوعی، تبلیغات در کانال‌های تلگرامی برتر و تبلیغات در پیج‌های افراد مشهور مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حالی که در اینستاگرام بیشتر تبلیغات بصری توصیه می‌شوند.

کلام آخر

در این مقاله، توضیحاتی در مورد ارسال پیام دسته جمعی از طریق تلگرام ارائه شد و معایب و مشکلات مرتبط با این روش مورد بررسی قرار گرفت. در آخر نیز روش‌های جایگزین و هدفمند برای بازاریابی ارائه شدند که استفاده از آن‌ها بهتر از ارسال پیام‌های دسته جمعی (پیام‌رسان انبوه) در تلگرام است زیرا برای مخاطب هدف ارسال می‌شوند. توصیه ما این است که روش بازاریابی خود را با تعیین مخاطب هدف و نیازهای آن‌ها انتخاب کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا