آیا اینستاگرام من هک شده است؟!آموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

از چه طریقی متوجه هک اینستاگرام شویم؟

از کجا بفهمم پیجم هک شده است ؟

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرمخاطب برای به اشتراک گذاشتن تصاویر می باشد که امروزه در ایران و سراسر جهان محبوبیت بسیاری کسب کرده است. هک اینستاگرام یکی از دغدغه های کاربران این شبکه اجتماعی است به ویژه افرادی که دارای کسب و کار وابسته به اینستاگرام هستند بیشتر درگیر این مشکل می شوند زیرا هکرها با انگیزه های مختلفی از جمله اخاذی و کسب درآمد به هک اینستاگرام می پردازند و پیج هایی با تعداد فالوور بالا که توجه ای به امنیت پیج خود ندارند بهترین طعمه محسوب می شوند.با SPY24 همراه باشید

بررسی علائمی که به منزله هک اینستاگرام می باشد

·        امکان دارد در یک بازه زمانی متوجه شوید به یک باره تعداد زیادی از افراد شما رو دنبال می کنند و پست های شما را لایک میکنند اگر از اپلیکیشن های افزایش فالوور استفاده نکرده باشید و تبلیغات هم نکرده باشید این موضوع می تواند نگران کننده باشد و به منزله هک اینستاگرام باشد.

·        ممکن است کامنت هایی از جانب خودتان در زیر برخی از پست ها مشاهده کنید که در صورتی که شما این کامنت ها را ننوشته اید.

·        شاید پیام هایی از اینستاگرام دریافت کنید که محتوای آن در رابطه با تغییر ایمیل، پسورد و… باشد. در صورتی که شما هیچ کدام از این موارد را انجام نداده باشید هوشیار شوید این پیام ها زنگ خطر هک اینستاگرام است.

·        اگر در دایرکت خود پیام هایی مشاهده می کنید که شما آنها را ارسال نکرده اید یا پست هایی را در پیج خود مشاهده می کنید که آنها را ارسال نکرده اید پس شما هک شده اید.

·        ممکن است هکر به محض ورود به پیج شما رمز ورود را تغییر دهد در این صورت دیگر نمی توانید وارد پیج خود شوید.

البته گاهی اوقات به علت فعالیت های مشکوکی که در اینستاگرام انجام می دهید احتمال دارد برای مدتی اینستاگرام شما، از طرف سرور اصلی مسدود شود و اصلا جای نگرانی نیست شما هک نشده اید.

هک پیج اینستاگرام

چگونه از هک اینستاگرام  اطمینان حاصل کنیم؟

برای اطمینان خاطر از بابت هک شدن اینستاگرام کافی  است به بخش تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام مراجعه کنید در این بخش برای افزایش امنیت اینستاگرام و آگاه سازی کاربر آیتم امنیت قرار داده شده است با ورود به این آیتم در بخش دستگاه های فعال یا لاگین اکتیویتی دستگاه هایی که به اینستاگرام شما وارد شده اند و آخرین مراجعه آنها به پیج اینستاگرام و لوکیشن آنها نیز نشان داده می شود. نکته مهمی که در استفاده از این ابزار وجود دارد این است که شما می توانید هر روز آن را چک کنید تا بدین طریق از امنیت پیج خود اطمینان خاطر کسب کنید یکی دیگر از ویژگی های لاگین اکتیویتی این است که در صورت لزوم می توانید هکر را از پیج خود بیرون بیندازید آن گاه بلافاصله پس ورود خود را تغییر دهید.

هک کردن اینستاگرام

برای جلوگیری از هک پیج اینستاگرام چه کار باید کرد؟

·        یکی از کارهای بسیار ساده برای جلوگیری از هک اینستاگرام این است که یک پسورد قوی برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کنید استفاده از اعداد رند و یا انتخاب رمز از روی نام کاربری یک روش ساده برای رمز گذاری است برای انتخاب یک پسورد خوب و غیر قابل دسترس باید اعداد در کنار حروف استفاده شود برخی از افراد می گویند که ما رمز خود را فراموش می کنیم برای جلوگیری از فراموش کردن پسورد می توانید به یک شیوه رمزنگاری شده پسورد خود را تعیین کنید. شما برای داشتن یک پسورد قوی می توانید از برخی وب سایت ها کمک بگیرید. (دانلود برنامه spy24)

·        انتخاب یک پسورد قوی برای پیج تان بسیار موثر است اما بهتر است ماهی یک بار پسورد خود را تغییر دهید تا آسوده خاطر شوید.

·        برخی از مواقع شرایطی پیش می اید که برای ورود به اینستاگرام باید از گوشی شخص دیگر یا کافی نت استفاده کنید در این مواقع هرگز تیک یادآوری را نزنید.

·        زمانی که قرار است یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام بسازید سعی کنید از یک ایمیل معتبر که خودتان رمز آن را می دانید استفاده کنید یا از شماره موبایلی استفاده کنید که قبلا با آن اکانت اینستاگرام نساختید.

·        اتصال پیج اینستاگرام به فیسبوک و تبدیل پیج به یک پیج تجاری تاثیر زیادی در افزایش امنیت پیج شما دارد.

از کجا بفهمم پیجم هک شده

چرا اقدام به هک اینستاگرام می کنند؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پر مخاطب و یک روشی برای کسب درآمد می باشد. از این رو حس کنجکاوی و حسادت بسیاری از افراد برانگیخته می شود تا به نوعی اختلالی در پیج شما ایجاد کنند یا شاید به دلیل خصومت شخصی در هر صورت چنانچه فالوورهای بیشتری داشته باشید بیشتر هم در معرض خطر قرار می گیرد. به طور کل سه دلیل اصلی برای هک اینستاگرام مطرح میشود که عبارتند از:

·        گاهی اوقات والدین از نوع فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی نگران هستند پس تصمیم می گیرند تا اینستا فرزند خود را هک کنند تا فعالیت های فرزند خود در فضای مجازی کنترل کنند.

·        گاهی اوقات برخی از افراد با هک اینستاگرام اشخاص مختلف از آنها اخاذی می کنند و به این ترتیب راهی برای کسب درآمد خود فراهم می کنند.

·        برخی از افراد با هک اینستاگرام شروع به جاسوسی از قربانی می کنند.

یج هک شده اینستا

آیا هک کردن اینستاگرام امکان پذیر است؟

برخی از افراد تصور می کنند که برای هک اینستاگرام هکر از کامپیوترهای قوی استفاده می کند و وارد سرور اصلی اینستاگرام می شود این تصور کاملا غلط است هک سرور اصلی اینستاگرام امکان پذیر نیست اصلا نیازی نیست تا هکر برای هک اینستاگرام شما تا این حد خود را به زحمت بیندازد. هک اینستاگرام تنها از طریق حساب کاربران صورت می گیرد البته هک حساب کاربران به روش های گوناگونی صورت می گیرد و برای هک آن حتی اپلیکیشن های ویژه ای نیز طراحی شده است. شاید در آینده شبکه های اجتماعی تا اندازه ای سیستم امنیتی پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی خود را ارتقا دهند که آن وقت بگوییم شبکه های اجتماعی هرگز هک نخواهند شد اما تا آن زمان خودتان اقدامات امنیتی مراقبت از حساب کاربری خود را انجام دهید.

امنیت پیج اینستاگرام

روش بازیابی پیج هک شده اینستا چگونه است؟

پس از این که از هک اینستاگرام پیج خود اطمینان پیدا کردید حال زمان اهمیت بسیاری دارد باید بلافاصله برای پس گرفتن و بیرون انداختن هکر اقدام کنید.

1.    بیرون کردن هکر با استفاده از لاگین اکتیویتی: لاگین اکتیویتی بخشی از تنظیمات اینستاگرام می باشد که با ورود به آن قسمت ،از حضور هکر اطمینان پیدا می کنید در همان زمان با انتخاب گزینه لاگ اوت می توانید هکر را از پیج خود بیرون بیندازید و بلافاصله پسورد خود را تغییر دهید.

2.    تغییر رمز عبور: پس از این که وارد پیج خود شدید چنانچه متوجه ی حضور هکر شدید بلافاصله رمز خود را تغییر دهید با توجه به نوع برنامه نویسی اینستاگرام زمانی که شما رمز را تغییر دهید هکر به صورت خودکار از پیج بیرون انداخته می شود.

3.    استفاده از ایمیل: زمانی که دیگر نمی توانید وارد پیج خود شوید نشان دهنده ی این است که هکر پسورد پیج شما را تغییر داده است پس بلافاصله به ایمیل خود مراجعه کنید و از بخش فراموش کردن رمز تلاش کنید تا حساب کاربری خود در اینستاگرام را بازیابی کنید

4.    اگر راهی برای بازیابی اینستاگرام خود از ایمیل پیدا نکردید باید از پشتیبانی اینستاگرام کمک بخواهید.

اکانت اینستاگرام

افزایش امنیت پیج اینستاگرام با کد تایید دو مرحله ای

پس از باز پس گرفتن پیج خود در اینستاگرام باید بلافاصله کد تایید دو مرحله را فعال کنید این کد با ارسال رمز دوم فقط به شماره تلفن یا ایمیل شما امنیت پیج اینستاگرام را بسیار افزایش می دهد. پس از باز کردن اکانت اینستاگرام از گوشه سمت راست وارد تنظیمات اینستاگرام شوید سپس آیتم کد تایید دو مرحله ای را انتخاب کنید. تیک آیتم نیاز به کد تایید دو مرحله ای را فعال کنید در این مرحله از شما یک شماره تلفن درخواست می کنند پس از وارد کردن شماره تلفن وارد مرحله بعدی می شوید.یک کد به موبایل شما فرستاده می شود با وارد کردن آن به اکانت اینستاگرام خود دسترسی پیدا می کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا