آموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگآیا اینستاگرام من هک شده است؟!اینستاگرام ترفند جالب

از کجا بفهمیم پیج اینستا هک شده و نشانه های هک اینستاگرام چیست؟

حتما می دانید که این روزها بازار هک شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام بسیار داغ است. اما موضوع این است که آیا واقعا فرد یا افرادی قادر به انجام این کار هستند و اگر می توانند هک را انجام دهند، چگونه اقدام به این کار می کنند. در این مقاله قصد داریم درباره نشانه های هک اینستاگرام با شما صحبت کنیم. در ادامه این مقاله با spy24 همراه باشید.

از کجا بفهمیم پیج اینستا هک شده و نشانه های هک اینستاگرام چیست؟

سوالاتی درباره نشانه های هک اینستاگرام پرسیده می شود. قطعا وقتی پیج اینستاگرام شما هک می شود فرد دیگری که کنترل پیج را به دست گرفته است به دنبال تغییرات و تحت نظر داشتن اکانت شما خواهد بود. این ممکن است نشانه های محسوس و غیر محسوسی را بر روی اکانت شما ایجاد کند. شاید ابتدا متوجه هک پیج خود نشوید اما با کمی دقت و ریزبینی می توانید متوجه تغییرات شوید و دسترسی غیر مجاز فردی دیگر را به حساب کاربری خود مشاهده کنید.

در این مقاله قصد داریم مفصلا درباره این موضوع با شما صحبت کنیم و نشانه هایی که حاکی دسترسی فرد هکر بر روی پیج شما خواهد بود را بررسی کنیم. اگر به این موضوع که پیج شما هک شده است یا خیر شک دارید حتما در ادامه این مقاله همراه باشید زیرا هر آنچه را که بر روی اکانت شما ممکن است اتفاق بیفتد، بررسی خواهد شد.

از کجا بفهمیم پیج اینستا هک شده

فالو و آنفالو افراد زیاد نشانه ای از هک اینستاگرام

از مهمترین نشانه های پیج هک شده، تغییراتی است که بر روی اکانت شما ممکن است صورت بگیرد. اگر در بازه زمانی مشخصی تعداد زیادی از افراد شما را فالو و یا توسط اکانت شما فالو شده باشند، نشان از هک پیج شما خواهد بود. ممکن است فرد هکر تغییراتی را بر روی فالوورها و فالوینگ های شما اعمال کند. در این حالت شما با تغییرات گسترده ای بر روی مخاطبین خود رو برو خواهید شد.

البته این مورد باید کاملا از اراده شما خارج شده باشد تا بتوانیم نام هک را بر روی آن بگذاریم. در این حالت است که باید تغییرات ایجاد شده را تحت نظارت داشته باشید و برای برگرداندن پیج خود اقدامات لازم را انجام دهید. البته باید اطمینان حاصل کنید تغییرات بوجود آمده فرآیندی غیر عادی است و خود شخصا تغییرات را ایجاد نکرده اید. ممکن است تغییرات توسط فرد هکر و با اجرای ربات های جذب فالوور ایجاد شده باشد، اگر کسانی را در فالوینگ های پیج خود مشاهده می کنید که خود فالو نکرده اید در این حالت احتمال هک و کنترل اینستاگرام شما توسط هکران بسیار بالا خواهد بود.

نشانه های هک اینستاگرام

تغییرات در پست ها و کامنت هایی از جانب شما

از دیگر نشانه های هک اینستاگرام افراد می توانیم به تغییرات در پست ها اشاره کنیم. برای مثال ممکن است بدون اطلاع شما پست هایی در اینستاگرام اضافه و یا پست های قبلی حذف یا آرشیو شوند. در این حالت امکان دسترسی نفوذگران به پیج شما بسیار بالا می باشد. این تغییرات غیرعادی همگی نشانه ای از هک اینستاگرام است که باید موشکافانه و بسیار ریزبینانه اقدام به بررسی آنها کنید.

ممکن است از اکانت خود شاهد کامنت هایی باشید که خود آنها را ارسال نکرده اید. در این حالت نیز می توان دسترسی فرد نفوذگر به اکانت شما را تایید کرد. معمولا هکران با هدفی خاص اقدام به حمله می کنند، تغییرات در پست ها و کامنت گذاری می تواند از اهداف فرد هکر باشد. بهتر است حتما پس از مشاهده این موارد سریعا برای خارج نمودن دسترسی ایجاد شده توسط هکر اقدام کنید و اکانت خود را نجات دهید. برای این مورد می توانید به تنظیمات مراجعه کرده و حتما نشست های موجود را بررسی کنید، هر گونه نشست مشکوک را حذف کرده و اطلاعات امنیتی خود را فورا تغییر دهید. در عین حال به موارد دیگر نیز توجه داشته باشید.

علائم هک اینستا

ایمیل های مشکوک از اینستاگرام نشانه هک اینستاگرام

زمانی که دستگاه جدیدی به اکانت شما متصل می شود معمولا این لاگین را تیم پشتیبانی اینستاگرام برای شما ایمیل می کند. همچنین زمانی که درخواست تغییر رمز ارسال شود ایمیل پشتیبانی به ایمیل ثبت شده در پروفایل شما ارسال خواهد شد. اگر ایمیل های لاگین دستگاه جدید یا تغییر رمز را دریافت می کنید به منزله هک اینستاگرام شما خواهد بود. البته در شرایطی که خود با دستگاه جدیدی به حساب کاربریتان متصل نشده باشید و یا درخواست فراموشی رمز را خود را برای اینستاگرام ارسال نکرده باشید. در این حالت نیز می توانید حضور فردی نفوذگر به پیجتان را تایید کنید، توجه داشته باشید تمامی لاگین های جدید به حساب شخصی شما طی ایمیلی برای آدرس ایمیل ثبت شده در پروفایل ارسال خواهد شد.

در نتیجه اگر شاهد دریافت ایمیل های مشکوک هستید حتما اقدامات لازمه را انجام دهید و همچنین لازم است که این موارد را به تیم پشتیبانی اطلاع دهید. در ایمیل لاگین معمولا از شما تایید ورود به حساب کاربریتان با دستگاه ذکر شده دریافت خواهد شد. بهترین فرصت برای گزارش نفوذ فرد هکر اعلام از طریق ایمیل ارسالی تیم پشتیبانی است.

نشانه هک اینستاگرام

عدم ورود به حساب کاریتان

از دیگر نشانه های هک اینستاگرام می توانیم به عدم دسترسی و ناتوانی در ورود به حساب کاربریتان اشاره کنیم. معمولا افراد هکر بعد از دسترسی به اکانت قربانی سریعا اطلاعات ورود نظیر، کلمه عبور، ایمیل، شماره همراه ثبت شده در پروفایل را تغییر می دهند. در این زمان صاحب پیج نمی تواند به حساب کاربری خود وارد شود. اگر به هر دلیلی نمی توانید وارد حساب شخصیتان شوید و ایمیل تغییر رمز عبور برای شما ارسال نمی شود، قطعا پیج شما هک شده و دسترسی آن به دست فرد نفوذگر افتاده است.

اگر نمی توانید وارد حساب کاربری خود شوید سعی کنید با ورود شماره همراه خود کد دریافتی اینستاگرام را برای تغییر کلمه عبور دریافت کنید و اگر کد ارسال نشود، شاید فرد هکر اطلاعات امنیتی شما به کلی تغییر داده است. این به معنای از دست رفتن پیج شما خواهد بود و بهترین راه پیگیری از مراجع قانونی و اطلاع به تیم پشتیبانی اینستاگرام است. البته اگر قبل از اعمال تغییرات توسط هکر متوجه نفوذ شوید می توانید با تغییر اطلاعات حساب کاربری خود امنیت پیج خود را افزایش داده و دسترسی های غیرمجاز ایجاد شده را حذف کنید.

هک پیج

لاگین های غیرمجاز در تنظیمات حساب کاربری شما

همانطور که گفتیم برای هر لاگین انجام شده در حساب کاربری شما نشستی فعال در تنظیمات اکانت ظاهر می شود. در نتیجه از دیگر نشانه های هک اینستاگرام می توانیم به وجود نشست های مشکوک اشاره کنیم. اگر در تنظیمات حساب کاربری شما در اینستاگرام شاهد نشست های مشکوک هستید که خود با دستگاه های دیگر آنان را ایجاد نکرده اید، سریعا نشست ها را حذف کرده و سعی نمایید تمامی اطلاعات امنیتی پیجتان نظیر: کلمه عبور، ایمیل، شماره تلفن همراه را تغییر دهید.

وجود نشست های مشکوک در هر بازه زمانی می تواند گویای دسترسی غیر مجاز فرد یا افرادی به حساب کاربری شما باشد. در نتیجه قبل از هر اقدام نشست های فعال را حذف کنید تا هر چه سریعتر دسترسی فرد هکر به حساب کاربری شما بسته شود.

از کجا بفهمیم پیج اینستا هک شده و نشانه های هک اینستاگرام چیست؟

جمع بندی مطلب نشانه های هک اینستاگرام

در این مطلب سعی داشتیم شما را با مهم ترین نشانه های هک اینستاگرام آشنا کنیم. به طور کلی هر گونه فعالیتی غیر طبیعی بر روی حساب کاربری شما می تواند نشانه ای از حمله و هک پیجتان باشد و بهتر است هر چه سریعتر برای برگرداندن حساب کاربری خود اقدامات لازم را انجام دهید. از دیگر نشانه های هک می توانیم به: وجود پیام های ارسالی یا دریافتی مشکوک در دایرکت یا پیام های شخصی، تغییرات در عکس پروفایل یا اطلاعات حساب کاربری شما اشاره کنیم. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که در صورت وجود هر گونه از علائم هک اینستا، انجام موارد امنیتی از مهمترین اقدامات است و باید حتما پیگیر بازیابی حساب کاربریتان باشید. شاید سوال کنید چگونه امنیت پیج خود را بالا ببریم؟ در جواب باید بگوییم در تنظیمات حساب کاربریتان گزینه های موثری از جمله ورود دو مرحله ای می تواند موثر واقع شود. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا