آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگاناخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفون

استفاده و کاربرد های ردیابی گوشی

در صورتی که گوشی شما گم شده باشد و یا دزدیده شده باشد، می توانید با استفاده از ردیابی گوشی و امکاناتی که در خدمت اپراتور ها می باشد و با قابلیت موجود در گوشی، به دنبال پیدا کردن آن باشید. لازم به ذکر است که در صورتی این خدمات امکان پذیر است که گوشی همراه شما حتما روشن باشد .

ردیابی کردن گوشی

در این روز های حال حاضر و پیش رو که با افزایش روز افزون قیمت گوشی ها مواجه هستیم، خرید کردن دوباره ی گوشی، آن هم در حالی که گوشی خود را گم کرده اید، به شدت هزینه بالایی دارد . اگر چه امروزه امکاناتی از سوی اپراتور ها و گوشی ها وجود دارند، که با استفاده از آنها می توان گوشی های همراهی که گم شده و یا به سرقت رفته را ردیابی کرد .
 استفاده و کاربرد های ردیابی گوشی
استفاده و کاربرد های ردیابی گوشی
با اینکه گوشی های کار کرده و یا گم شده در بازار رایج شده است و خیلی از افراد آنها را خریداری می کنند، اما باز هم باید قیمت نسبتا زیادی را برای بهای آن بپردازید . در گوشی های دست دوم و کارکرده، انجام رجیستری و ثبت کردن شماره در تلفن همراه ضروری است . اگر فردی قصد داشته باشد که گوشی همراه خود را بفروشد و یا به فرد دیگری واگذار کند، ابتدا باید حتما فرایند انتقال مالکیت را انجام دهد . پس هر چند که این بحث دزدیده شدن و ردیابی کردن تلفن همراه به سرقت رفته، از هدف های اصلی طرح رجیستری نبوده است، اما این فرایند قادر است به  ردیابی کردن گوشی های سرقت شده کمک کند .

ردیابی کردن گوشی با خط همراه اول و ایرانسل

اگر گوشی که به سرقت رفته ویا گم شده است سیم کارت داشته باشد شما می توانید با استفاده از راه برد هایی که اپراتور های گوشی همراه در نظر گرفته اند به پیدا کردن آن اقدام کنید . مشترکانی که همراه اول دارند برای این که گوشی گم شده و یا به سرقت رفته ی خود را ردیابی کنند می توانند شماره سریال تلفن که روی جعبه ی گوشی درج شده را از راه خط های دائمی همراه اول ارسال کنید و سرویس ردیابی گوشی را فعال کنید . ردیابی کردن گوشی مشترکان ایرانسل هم می توانند پس از گذشتن 5 روز از مسدود کردن خط خود کد دستوری ستاره 6101 مربع را از یک خط ایرانسل شماره گیری کرده و شماره سریال گوشی گم شده و یا به سرقت رفته را وارد کنند . تلفن همراه هوشمند همراه کار هایی را در جهت پیدا کردن تلفن های همراه گم شده پیشنهاد داده است . در صورتی که تلفن همراه شما مفقود شود و یا به سرقت رفته باشد دو راه حل اصلی برای پیدا کردن محل فعلی آن وجود دارد . که این راه حل ها در صورتی امکان پذیر است که از قبل این موارد را پیش بینی کرده باشید . در حالت کلی پیدا کردن مکانی که گوشی در آن قرار گرفته است با بهره گرفتن از اینترنت و جی پی اس امکان پذیر است .

روش های ردیابی گوشی

یکی از روش هایی که با آن می توان ردیابی گوشی را انجام  داد اکانت گوگل است . ابتدا باید یک بار از گوشی اندرویدی که دارید وارد اکانت جی میل خود شوید . در صورت گم شدن گوشی و یا به سرقت رفتن آن شما می توانید با وارد کردن اطلاعات اکانت خود مکان فعلی تلفن همراه خود را شناسایی کرده و آن را پیدا کنید . روش های ردیابی گوشی راه دیگر ردیابی گوشی استفاده از گزینه ی ” لاک ” است که با بهره گیری از این قابلیت شما می توانید در صورت گم شدن گوشی همراه، آن را قفل کرده و برای آن از رمز استفاده کنید . همچنین گزینه ی ” پاک کردن ” برای زمانی است که تلفن همراه شما گم شده و قادر هستید با کمک از این مورد اطلاعات حساس و مهمی را که در گوشی همراه خود دارید، حذف کنید . قابل توجه است که در صورتی می توانید از این قابلیت استفاده کنید که گوشی همراه شما به اینترنت وصل باشد .

ردیابی کردن گوشی آیفون

اگر گوشی همراه شما آیفون است می توانید با استفاده از قابلیت “دستگاهم را پیدا کن ” برای گوشی آیفون بهره ببرید . اقدامات و کار های دیگری را هم در جهت امنیت بیشتر برای نگه داشتن اطلاعات خود انجام دهید . لازم به ذکر است که همه ی این توضیحات داده شده برای ردیابی گوشی در صورتی امکان پذیر و کارآمد است و می توانید از این قابلیت بهره ببرید که گوشی همراه شما در حالت روشن باشد و خاموش نشده باشد چرا که در حالت خاموش بودن گوشی هیچ واکنشی نمی توان از آن دریافت کرد و نمی توان آن را ردیابی کرد . ردیابی کردن گوشی آیفون

ردیابی گوشی همراه از طریق اپراتور

افرادی که از خدمات همراه اول استفاده می کنند برای فعال کردن سیستم ردیابی اپراتور همراه اول از چند روش می توان بهره گرفت که به آنها اشاره خواهیم کرد : با شماره گیری کد دستوری ستاره 214ستاره 10 ستاره کد گوشی مربع و با ارسال عدد 2141 به شماره 10 . در صورت فعال سازی یکی از این سرویس های همراه اول برای ردیابی گوشی به مدت 10 روز به دنبال گوشی شما می گردد و مبلغ 3 هزار تومان به صورت حساب شما افزوده خواهد شد . ردیابی گوشی همراه از طریق اپراتور افرادی که از خدمات ایرانسل برای گوشی همراه خود استفاده می کنند برای ردیابی گوشی خود باید سامانه 6101 را توسعه دهند . همیاب 24 در واقع استارت آپی است که شیوه ی نوین می باشد و با کمک قوه ی قضاییه و اپراتور ها فرایند پیگیری به سرقت رفتن گوشی شما را بسیار آسان می کند و در مدت زمان کوتاه تری انجام خواهد داد . با ثبت کردن شماره تلفن خود در این وب سایت علاوه بر این که به دنبال ردیابی گوشی همراه شما می باشد، شماره تلفن دستگاه شما را به فروشگاه ها و کلانتری ها هم خبر می دهد تا از فروش رفتن گوشی همراه شما جلوگیری کنند . سامانه ی همتا سامانه ای است هوشمند زیر نظر سامانه ی وزارت صنعت و معدن و تجارت برای مدیریت تجهیزات ارتباطی از راه رجیستری گوشی همراه شما است . با استفاده از این سامانه می توانید دستگاه خود را به آن افزوده و مدیریت کنید و از اصالت آن با خبر شوید . با انتقال قانونی رجیستری گوشی همراه را خرید و فروش کنید . داشتن آگاهی و اطلاعات از جمله مهمترین نکته برای هنگامی است که گوشی همراه خود را گم کرده اید و یا دزدیده شده است . داشتن آگاهی در هنگام حادثه ی گم شدن گوشی در تصمیم گیری هر چه بهتر به شما کمک شایانی می کند . روش های ردیابی گوشی بسیار است و بستگی به این دارد که شما در چه موقعیتی قرار گرفته اید تا با توجه به آن عملکرد بهتری برای شما داشته باشد .

ردیابی گوشی اندروید

برای ردیابی گوشی اندرویدی معمول ترین روش ردیابی گوشی اندروید از طریق جیمیل می باشد . در این مورد باید شرایطی که ذکر خواهیم کرد را از قبل فعال کرده باشید : فعال کردن جیمیل روی گوشی اندرویدی، فعال کردن جی پی اس گوشی همراه و فعال کردن دسترسی به اینترنت می باشد . ردیابی گوشی اندروید شرکت گوگل برای ردیابی گوشی های اندرویدی قابلیتی با اسم دستگاهم را پیدا کن را اختصاص داده است . بعد از گم کردن و یا سرقت گوشی همراه با استفاده از این قابلیت شما می توانید به جی پی اس گوشی خود دسترسی پیدا کنید و یا می توانید اطلاعات خود را پاک کنید و قفل کردن آن را از راه دور انجام دهید .

ردیابی کردن گوشی خاموش

در کشور ایران در این صورت که اگر گوشی شما خاموش باشد امکان ردیابی کردن گوشی وجود ندارد اما در کشور آمریکا دولت می تواند دستگاه خاموش را روشن کند و به داده های خصوصی دسترسی پیدا کند . آژانس امنیت ملی کشور آمریکا قابلیت این را دارد که تلفن همراه شما را ردیابی کند . در حالت کلی می توان گفت هنگامی که تلفن همراه خاموش است هیچ سیگنالی رد نمی شود فقط کریستال فرکانس ساز که قطعه ای الکترونیکی است به طور طبیعی فعال است .

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا