برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

اسپوفینگ واتساپ را چگونه انجام دهیم

هک واتساپ یکی از موضوعات مورد علاقه مردم است که در سال های اخیر مورد های زیادی عبارت هک یا اسپوفینگ واتساپ را در گوگل جستجو کرده اند. از پیام رسان های بسیار محبوب در بین مردم که قابلیت استفاده بر روی سیستم های اندروید، کامپیوتر و… را دارد، واتساپ است. این برنامه به دلایل زیادی مانند امنیت بالا در برابر هک شدن و… محبوبیت زیادی در جهان به دست آورده است. هک واتساپ کاری بسیار سخت و طاقت فرساست و در بیشتر مواقع امکان هک شدن وجود ندارد؛ اما در برخی از موارد سهل انگاری در حفظ امنیت واتساپ می تواند موجب هک واتساپ شود. از روش های سخت هک این اپلیکیشن، اسپوفینگ واتساپ است. بسیاری از افراد با این روش هک آشنایی ندارند و نمی دانند اسپوفینگ واتساپ چیست و چگونه انجام می شود؟ در ادامه با SPY24 به بررسی بهتر این مطلب می پردازیم.

اسپوفینگ واتساپ چیست؟

یکی از سخت ترین وپیچیده ترین روش های هک، اسپوفینگ واتساپ است. اما با یادگیری چند نکته ساده به راحتی می توانید طرف مقابل را هک کرده و به اطلاعات شخصی وی دسترسی پیدا کنید. در واقع اسپوفینگ کردن واتساپ به این صورت است که شما به راحتی با گوش خودتان و از راه دور می توانید اکانت فرد مورد نظر را هک کنید.

برای اسپوفینگ واتساپ می توانید از دو روش استفاده کنید. در روش اول نیاز است که واتساپ خود را پاک کرده و واتساپی جدید را نصب کنید؛ یا می توانید با استفاده از برنامه app cloner دو واتساپ در گوشی خود داشته باشید. پس از نصب واتساپ تمام تلاش خود را برای وصل شدن به اکانت طرف مقابل کنید. پس از متصل شدن کدی برای وی ارسال می شود و شما دو راه برای دریافت آن کد و اتصال به اکانت دارید؛ راه اول این است که گوشی فرد مورد نظر را در دست بگیرید و کدی که برای وی آمده وارد گوشی خود کنید؛ در روش دوم می توانید IP و Mac Address شخص را وارد گوشی خود کنید، اینگونه کد تایید برای شما ارسال می شود.

این نکته را فراموش نکنید که امکان فهمیدن اسپوفینگ واتساپ وجود دارد و تنها با بررسی کد متوجه این موضوع خواهد شد. اگر متوجه شود به راحتی با فعال کردن کد تایید دو مرحله تمامی زحمات شما را به هدر می دهد.

اسپوفینگ واتساپ

اسپوفینگ واتساپ به کمک واتساپ وب

از آسان ترین روش ها برای هک یا اسپوفینگ واتساپ می توانیم به استفاده از واتساپ وب اشاره کنیم. یکی از قابلیت هایی که واتساپ در اختیار کاربران قرار داده واتساپ وب است. کاربران با این قابلیت به راحتی می توانند به لپ تاپ، کامپیوتر و سیستم های دیگر متصل شوند. اگر می خواهید فعالیت مجازی فرزند خود را کنترل کنید بهترین و آسانترین راه استفاده از واتساپ وب است. اما این نکته را به شما بگوییم که، زمانی از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ به واتساپ متصل می شوید، واتساپ پیامی مبنی بر اتصال شما به اکانت برای شخص ارسال می کند.؛ پس میتوان نتیجه گرفت بطور مخفیانه نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید.  اگر بی اطلاع از فردی وارد اکانتش شوید به راحتی می تواند با ورود به تنظیمات شما را از اکانت خود خارج کند و دیگر دسترسی به اطلاعات فرزند خود نداشته باشید.

اسپوفینگ واتساپ را چگونه انجام دهیم

استفاده از ابزارهای هک واتساپ !!!

از  دیگر روش های هک واتساپ استفاده از ابزارهای هک است. در دنیای مجازی برنامه های زیادی ساخته شده اند که از همان ابتدا در معرض هک شدن هستند. برخی از برنامه ها از امنیت بالایی برخوردار هستند اما برخی دیگر با داشتن امنیتی ضعیف به سرعت هک شده و نابود می شوند. واتساپ از جمله برنامه هایی است که امنیت بسیار بالایی دارد اما این امنیت 100 درصد از هک شدن جلوگیری نمی کند. بعضی از برنامه ها ساخته شده اند که به راحتی به وسیله آنها میتوان هک واتساپ را انجام داد. دقت کنید بیشتر برنامه هایی که با نام هک واتساپ و دیگر برنامه ها در سایت ها وجود دارند، بدافزار هستند و با نصب آنها ممکن است اکانت خودتان هک شود. ما به شما توصیه می کنیم برای حفظ امنیت اکانت خود، بد افزارها را بر روی گوشی نصب نکنید.

اسپوفینگ واتساپ بوسیله ایمیل

اسپوفینگ واتساپ به وسیله ایمیل و شماره

از دیگر روش هایی که هکر ها به راحتی می توانند به حساب کاربری شما دسترسی یابند و اسپوفینگ واتساپ را انجام دهند، استفاده از ایمیل و شماره همراه است. اطلاعات شماره و ایمیل شما بسیار محرمانه هستند و هیچ فردی نباید به آنها دسترسی داشته باشد زیرا با درز این اطلاعات ممکن است هک شدن شما توسط اشخاص سودجو اتفاق افتد. بسیاری از افراد بوده اند که با قرار دادن اطلاعات شخصی خود در اختیار دیگران هک شده و مورد اخاذی قرار گرفته اند. در رسانه ها بار ها به مردم توصیه شده است که اطلاعات شخصی خود را به صورت محرمانه حفظ کنید و آنها را در اختیار دیگران قرار ندهید. در ادامه روش های دیگری که امکان اسپوفینگ واتساپ با آنها وجود دارد را برای شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

هک واتساپ

هک واتساپ به کمک ابزارهای نظارتی

ابزارهای بسیاری برای کنترل فعالیت فرزندان در فضای مجازی، برای والدین طراحی و ساخته شده اند. والدین به کمک این ابزارها به راحتی می توانند وارد اکانت فرزند خود شوند و فعالیت های آنها را زیر نظر داشته باشند. این ابزار های نظارتی در انواع مختلفی ساخته شده اند بطوری که برخی از آنها تنها به واتساپ متصل شده و برخی دیگر با نصب بر روی گوشی تمام فعالیت های فرزند شما را نشان می دهند.

برای استفاده از این نرم افزار ها تنها نیاز است آنها را بر روی گوشی فرزند خود نصب کنید پس از آن به صورت خودکار در گوشی فرزندانتان مخفی می شود. استفاده از این نرم افزار ها پولی است و ممکن است هزینه زیادی برای والدین به همراه داشته باشد به همین خاطر ما توصیه می کنیم در مرحله آخر به سراغ این اپلیکیشن ها بروید.

درامان ماندن از اسپوفینگ واتساپ

چگونه در برابر اسپوفینگ واتساپ در امان باشیم؟

ممکن است هر فردی در معرض هک شدن قرار بگیرد و بهتر است با داشتن روش های جلوگیری از هک، امنیت اکانت خود را بالا ببرد. برخی از روش هایی که شما را از هک شدن در امان نگه می دارند موارد زیر هستند:

  1. احراز هویت دو عامله: یکی از قابلیت هایی که در تمامی اپلیکیشن ها برای حفظ امنیت اکانت، وجود دارد، تایید هویت دو عاملی است. با فعال کردن این گزینه فرد برای دسترسی به اکانت شما باید کد شخصی شما را وارد کند. و دیگر کسی نمی تواند وارد اکانت شما شود.

  2. متصل نشدن به سیستم ها: برای جلوگیری از وارد شدن افراد به امانات خود، بهتر است با هیچ سیستمی وارد اکانت واتساپ خود نشوید.

  3. استفاده از چت رمزگذاری شده: برای مکالمه های مهم خود از چت رمزگذاری شده استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت دیگر هیچ فردی نمی تواند به اطلاعات شخصی شما دست یابد.

  4. از منابع ناشناس نرم افزار دانلود نکنید: بهترین روش برای جلوگیری از هک شدن، نصب برنامه ها از فروشگاه های گوگل است.

چگونه از نصب برنامه های نظارتی بر روی گوشی خود جلوگیری کنیم؟

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که علاقه به کنترل شدن توسط والدین یا دیگر  افراد خانواده ندارید، بهتر است راه های جلوگیری از نصب برنامه های نظارتی را بدانید زیرا اگر این برنامه ها بر روی گوشی شما نصب شدند دیگر قادر به یافتن آنها نیستید.

  1. برای تلفن همراه خود رمزی را بگذارید که فقط خودتان از آن آگاه هستید زیرا هکر برای نصب برنامه نظارتی (دانلود برنامه نظارتی SPY24) بر روی گوشی شما، نیاز به دسترسی دارد.

  2. اطلاعات شخصی خود را مانند Play Store (اندروید) و iCloud (آیفون) در اختیار هیچکس قرار ندهید.

  3. بهتر است به شبکه های اینترنت نامطمئن متصل نشوید. زیرا با متصل شدن به آنها امکان دسترسی هکرها به اکانت های خود را می دهید.

اسپوفینگ واتساپ چیست

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا