برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

اطلاعاتی در مورد فراموش کردن رمز گوشی هواوی

فراموش کردن رمز گوشی هواوی مشکلی است که برای خیلی از افراد ممکن است رخ دهد. معمولا تمام افراد در گوشی خود اطلاعات با ارزشی چون شماره همراه اقوام و دوستان، عکس های یادگاری و برنامه های مختلف کاربردی دارند که عدم دسترسی به آنها با مشکلاتی همراه خواهد بود. اگر به دلایل مختلف رمز گوشی هواوی خود را فراموش کرده‌اید اصلا نگران نباشید چون راهکارهای مختلفی برای رفع این مشکل وجود خواهد داشت. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه با باز کردن قفل گوشی در زمان هایی که رمز آن را فراموش کرده اید خواهیم پرداخت تا اطلاعات لازم را به دست آورید. 

فراموش کردن رمز گوشی هواوی

گاهی رمزی که برای امنیت گوشی خود انتخاب کرده‌اید را به دلایل مختلف ممکن است فراموش کنید. اینگونه گوشی شما قفل می شود و دیگر خودتان هم قادر به باز کردنش نخواهید بود. در این مواقع باید به دنبال راهی برای باز کردن این قفل باشید. اگر گوشی شما هواوی می باشد و رمز ورود خود را فراموش کرده اید نگران نباشید. برای باز کردن رمز گوشی هواوی راهکار هایی وجود دارد که بسیار آسان می باشد و به راحتی قادر به باز کردن گوشی خود خواهید بود. در برخی از این راهکارها اطلاعات گوشی پاک نمی شود و بعد از باز کردن آن به راحتی به همه آنها دسترسی خواهید داشت. اما در برخی از روش ها شاهد پاک شدن  اطلاعات گوشی خود خواهید بود.

به هر حال در زمان فراموش کردن رمز گوشی هواوی باید راهکارهای مختلف را امتحان کنید تا در نهایت با استفاده از یکی از آنها موفق به باز کردن قفل گوشی خود شوید. راهکارهای ارائه شده ساده هستند و تمام مراحل به ترتیب ذکر شده اند تا قادر به انجام آن و باز کردن قفل گوشی خود باشید. در صورت فراموش کردن رمز گوشی هواوی و دریافت راهنمایی های بیشتر با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و‌ اطلاعات لازم را دریافت نمایید. پشتیبانی ۲۴ ساعته از جانب این سایت به منظور پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در مواقع فراموش کردن رمز گوشی هواوی وجود دارد.

فراموش کردن رمز گوشی هواوی

راهکار های پیشگیری از قفل شدن گوشی

بسیاری از گوشی ها که امروزه افراد از آن استفاده می کنند از نوع اندروید می باشند و ‌الگوهای متفاوتی از جانب گوگل برای اینکه امنیت کاربران حفظ شود ارائه شده است که قفل گوشی ساده ترین این الگوها می باشد. در گوشی اندروید برای قفل کردن گوشی روش های متفاوتی چون پین، الگو و پسورد وجود دارد. بهتر است در صورت استفاده از پسورد رمز را به صورت فیزبکی در جایی نگه دارید تا در مواقع فراموش کردن رمز به آن مراجعه کنید.  اینگونه هر زمان به رمز خود دسترسی خواهید داشت البته آن را در جایی نگه ندارید که دسترسی همگان به آن راحت باشد.

رمزی انتخاب کنید که یادآوری آن برای شما راحت باشد و در عین حال حدس زدن آن  برای بقیه دشوار باشد، به طور مثال چند کلمه را با هم ترکیب کنید. از کلماتی استفاده کنید که برای خودتان آشنا باشد و موضوعات مربوط به خودتان را برایتان یادآوری کند. همچنین رمزی انتخاب کنید که حدس زدنش برایتان ساده باشد البته قرار دادن چند عدد به ترتیب موجب سواستفاده دیگران می شود و به راحتی به اطلاعات گوشی شما دسترسی پیدا می کنند. با فعال کردن گزینه Smart Lock از اینکه اطلاعاتتان به خطر بیفتد جلوگیری نمایید. بهتر است از اطلاعات گوشی خود به طور مرتب فایل پشتیبان تهیه کنید و ‌در زمانی که رمز گوشی را فراموش می کنید از این فایل استفاده کنید. اینگونه در صورتی که از راهکارهایی استفاده کردید که سبب پاک شدن اطلاعات تان شد از طریق فایل پشتیبان به آنها دسترسی خواهید داشت. 

فراموش کردن رمز گوشی هواوی

قفل نشدن رمز ورود به Privacy space


در زمان فراموش کردن رمز گوشی هواوی در ابتدا تایید کنید که قبلاً Privacy space  باز شده است و یا خیر. با باز کردن فضای حریم خصوصی با دو مجموعه رمز عبور قفل باز رو به رو خواهید شد. بعد از آن گوشی همراه هواوی خود را مجددا راه اندازی کنید. برای ورود به سیستم تنها با رمز فضای اصلی می توانید اقدام کنید.  اگر با این روش مشکل خود را نتوانستید حل کنید روش های بعدی را انتخاب نمایید تا سرانجام موفق به باز کردن قفل گوشی هواوی خود باشید.

فراموش کردن رمز گوشی هواوی

فراموش کردن رمز ورود سیستم Magic UI 2.0 / 2.0.1 & EMUI 5.X و بالاتر

اگر مدل گوشی شما هواوی و سیستم Magic UI 2.0 / 2.0.1 & EMUI 5.X و بالاتر می ‌باشد برای باز کردن قفل راهکارهایی خواهید داشت. در زمان فراموش کردن رمز گوشی هواوی به بازیابی اجباری رمز عبور تنظیمات کارخانه می توانید بپردازید. اگر در زمان فراموش کردن رمز گوشی هواوی این اقدام را انجام دهید داده هایتان پاک می شود از این رو توصیه می کنیم که به طور مرتب به تهیه پشتیبان در سرویس ابری هواوی بپردازید تا داده های تان را در زمان فراموش کردن رمز و‌ بازیابی آن از دست ندهید. کلید صوتی و همچنین کلید روشنایی را بدون اینکه کابل USB را متصل کنید به صورت طولانی فشار دهید تا رابط راه اندازی نشان داده شود.

سپس در این مرحله به شل کردن دکمه خاموش و روشن بپردازید و بعد از اینکه ۳ ثانیه گذشت به رها کردن دکمه میزان صدا بپردازید و به حالت ریکاوری وارد شوید. بعد از اینکه وارد شدید به بازیابی تنظیمات کارخانه بپردازید. برای بالا و‌ پایین رفتن از کلید میزان صدا استفاده کنید و به تغییر کلید برای تعیین بپردازید. بعد از اینکه تنظیمات کارخانه را بازگرداندید به کلیک روی راه اندازی مجدد بپردازید  تا به رابط ناوبری بوت وارد شوید. اگر در در EMUI 4.1 و پایین به روشن کردن Find My Phone نمی توانید بپردازید به امتحان کردن این روش بپردازید. اگر این روش نیز جواب نداد روش بعدی را امتحان نمایید. از بین راهکارهای باز کردن قفل گوشی هواوی مطمئنا یکی از آنها سبب باز شدن گوشی خواهد شد.

فراموش کردن رمز گوشی هواوی

در EMUI  4.1 یا پایین، باز شدن عملکرد بازیابی تلفن


در انواع گوشی هواوی EMUI 4.1  و پایینتر باید روش زیر را انجام دهید. در این حالت ابتدا باید از اینکه تلفن هواوی بوت شده است مطمئن شوید. سپس به تغییر دادن رمز ورود صفحه قفل از طریق بررسی  Find My Mobile Phone  بپردازید. در ابتدا به سرویس HUAWEI Cloud وارد شوید. سپس به وارد کردن شماره حساب و رمز ورود هواوی در صفحه اصلی سرویس ابری بپردازید. سپس به انتخاب گزینه Find My Phone اقدام کنید. در این مرحله مکان تلفن همراه صفحه به صفحه می پرد، بعد از اینکه محل تلفن همراه را تعیین کردید به کلیک روی قفل از راه دور بپردازید  و سپس رمز ورود صفحه قفل جدید را در این مرحله وارد کنید و NEXT را بزنید. اینگونه قادر به باز کردن قفل گوشی هواوی خود خواهید شد.

فراموش کردن رمز گوشی هواوی

استفاده از حساب گوگل در زمان فراموش کردن رمز گوشی هواوی


یکی از راهکارهایی که در زمان فراموش کردن رمز گوشی هواوی می توانید استفاده کنید و قفل گوشی را باز کنید استفاده از حساب گوگل خواهد بود. برای این منظور و وارد شدن به حساب گوگل به Find My Phone بروید و ‌وارد حساب گوگل شوید و به حذف اطلاعات مثل رمز و الگوی دستگاه بپردازید. برای اینکه از این راهکار استفاده کنید باید حساب گوگل در گوشی تان فعال باشد. نکته ای که باید بدانید این است که استفاده از این روش در زمان فراموش کردن رمز گوشی هواوی موجب پاک شدن اطلاعاتتان خواهد شد.

ریکاوری مود در زمان فراموش کردن رمز گوشی هواوی 

یکی از راهکار های دیگر در زمان فراموش کردن رمز گوشی هواوی بهره گیری از دکمه های گوشی و ریکاوری مود می باشد. برای این منظور گوشی را خاموش کنید و به صورت همزمان دکمه پاور و افزایش صدا را به مدت پانزده ثانیه نگه دارید. اینگونه منوی ریکاوری مود نمایان می شود.  در این مرحله به انتخاب گزینه Wipe Data/Factory Reset بپردازید و برای تایید کار گزینه YES را انتخاب کنید. اینگونه دستگاه ریبوت شده و دسترسی دوباره با استفاده از حساب گوگل امکان پذیر خواهد بود.

فراموش کردن رمز گوشی هواوی


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا