برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

اطمینان از امنیت فرزندان خود را با ردیاب تلفن رایگان SPY24!

با توسعه سریع در رقمی کردن و جهان تبدیل شدن به یک دهکده جهانی ، مردم با یک عمومی بزرگ متصل می شوند. این افراد می توانند تاثیرگذاران و منبلترس تلاش برای هدف در اهداف جدید است. گروه آسیب پذیر ترین که می تواند برای تله ها و کلاهبرداری های خود را سقوط است از کودکان و نوجوانان. نشان دهنده خطرات ایمنی آنها است و به تصویر می کشد که امنیت آنها در خطر است. برای جلوگیری از هر نوع برخورد و تهدید پدر و مادر باید بدانند که چه کسی فرزند خود را در تماس است و چه منافع خود هستند. SPY24 انتخاب نهایی خود را در این رابطه است. از ضبط بیت های کوچک از/فعالیت های آنلاین خود را به آن را آپلود به کنترل پنل شما ، برنامه ردیابی SPY24 هرگز یک قطعه از پازل را نتواند! ردیاب موبایل – برنامه جاسوسی تلفن همراه – ردیاب تلفن رایگان

چگونه برنامه نظارت بر تلفن همراه SPY24 امنیت فرزندتان را تضمین می کند ؟

با پیشرفت فن آوری بیشتر می آید آسیب پذیری های بیشتری از کودکان در حال بهره برداری.

کودکان این سن سیستماتیک عشق به صرف بسیاری از وقت خود را قبل از صفحه نمایش کامپیوتر خود و یا همیشه مشغول با تلفن های خود را.

این باعث می شود سخت برای پدر و مادر به آنها اسکورت به راه راست و جلوگیری از آنها را از بودن بدرفتاری کرد.

این غیر قابل کنترل است برای پدر و مادر به همیشه با فرزندان خود و درک آنچه انجام می دهند. که مستلزم یک جایگزین نهایی. SPY24 موبایل ردیاب جایگزین شما شده اند جستجو برای است. قرار دادن نگرانی های پشت و اعتماد SPY24، آن را فورا نگرانی های خود را حل و فصل.

استفاده از آن چگونه امکان پذیر است ؟

فرزند شما هرگز مشکوک خواهد شد که او در حال ردیابی و یا به عنوان جاسوسی SPY24 است خفا.

برای استفاده از SPY24مجوز خود را خریداری کنید ، آن را به تلفن همراه یا رایانه لوحی فرزندتان نصب کنید و ببینید چه چیزی علاقه مند است ، که بیش از حد در کنترل پنل SPY24 شما و یا در برنامه مدیریت.

کنترل پنل شما پس از خرید فایل مجوز می تواند توسط شخص دیگری استفاده نمی شود را دریافت کنید. رمز عبور و داده های شما با SPY24امن و مطمئن هستند.

برنامه جاسوسی تلفن همراه ردیاب موبایل

ردگیر تلفن

چرا باید SPY24را ترجیح دهید ؟

پس از شروع به نظارت بر فعالیت فرزندتان ، هیچ دخالتی در آینده وجود نخواهد داشت. این می تواند به راحتی کلمات عبور را حمله و می تواند از طریق دستگاه خود را به طور کامل حرکت.

  • عمده اثرات مضر استفاده بیش از حد از اینترنت و اسباب بازی است که چهره های کودکان انزوا از خانواده و علاقه خود را در مطالعات.
  • اضطراب و افسردگی برخی از شایع ترین مشکلات سلامت روانی در نوجوانان و کودکان است. و رسانه های اجتماعی نقش مهمی در رشد این مشکلات ایفا می کنند. هنگامی که کودکان به افراد دیگری که چیزی بهتر از آنها ممکن است شروع به احساس حقارت پیچیده را ببینید. Dodging تمام این مشکلات تنها زمانی ممکن است که پدر و مادر می دانش کامل در مورد doings خود را.
  • دوستی با افراد اشتباه ممکن است فرزند شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. اعتیاد به مواد مخدر نیز یک تله بالقوه برای نوجوانان استکه می تواند ثابت کند که فاجعه آمیز است. ارتباط آنلاین با دوستان از نظر اخلاقی فاسد بدون اجازه پدر و مادر می تواند زندگی بچه خود را از بین ببرد.
  • به طور مشابه ، هنگامی که کودکان شروع به هزینه های بسیاری از وقت خود را در مقابل از اسباب بازی های خود را ، آنها را فیزیکی ضعیف و همچنین از مطالعات خود پریشان دریافت کنید.
  • این تنها می تواند متوقف شود و کاهش اگر پدر و مادر همه چیز را می دانم. و SPY24 بهترین گزینه در دسترس برای این است.
  • ردگیر تلفن رایگان
  • برنامه جاسوسی تلفن همراه
  • ردیاب موبایل
  • برنامه جاسوسی

چه نوع اطلاعاتی را می توانید با استفاده از برنامه ردیابی تلفن همراه SPY24 بررسی کنید ؟

SPY24 همه در یک بسته است که هر نوع داده را ردیابی می کند و فعالیت کودک شما به طور زیاده روی است. برنامه نظارت بر SPY24 می تواند:

  • نگه داشتن یک رکورد از چیزهایی که آنها را از اینترنت دانلود
  • به شما یک لیست و جزئیات که فرزند شما در تماس با
  • پیگیری محل سکونت GPS در صورتی که فرزند شما از خانه بیرون می رود
  • گروه ها و صفحاتی که در آن علاقه نشان می دهد
  • حساب های رسانه های اجتماعی که او صاحب.
  • جزئیات مکالمات خود را با دوستان و غریبه ها
  • سابقه مرور آنها نیز می تواند ردیابیشود.
  • ردیاب موبایل
  • ردگیر تلفن رایگان

ردیاب موبایل
اطمینان از امنیت فرزندان خود را با ردیاب تلفن رایگان SPY24! 4

آندروید جاسوسی نرم افزار موجب صرفه جویی در تمام داده ها از دستگاه فرزندتان و ارسال آن به حساب شما. که این امکان را برای شما فراهم می کند برای نگه داشتن یک رکورد و ارزیابی تغییرات در/علاقه خود را با گذشت زمان. از آنجا که هنگامی که آنها جوان تر منافع خود را متفاوت هستند اما با تغییر علاقه سن در حال رشد و تبدیل شدن آنها به آزمایش بیشتر و شروع به تلاش چیزهای مختلف.

اگر شما می خواهید به یک دوست از فرزند خود را و می خواهید او را از آنچه اشتباه است و آنچه که حق آگاه است ، شما باید به نگه داشتن چشم در روابط و ترجیحات خود را. این تقریبا غیرممکن است ، اما SPY24 به شما می دهد راحتی از طریق منافع آنلاین فرزندتان بدون اینکه آنها را ناراحت یا تردید کنید.

هنگامی که کودکان در حال رشد, آنها به راحتی با دخالت از پدر و مادر اذیت.

در همان زمان ، آنها آسیب پذیر به بسیاری از تله خارج وجود دارد. که باعث می شود آن را بسیار مهم برای کنترل آنها و آنها را از فریب بالقوه آگاه آنها ممکن است به سقوط.

اگر بیش از یک کودک دارید ، می توانید با استفاده از یک فایل مجوز ، بین دستگاه ها به راحتی تغییر دهید. شما مجبور نیستید به طور جداگانه برای هر یک از آنها پرداخت کنید. مهم نیست که شما یک کودک یا پنج دارید ، باید فقط یک فایل مجوز را پرداخت کنید.

پرداخت برای فایل مجوز با استفاده از بدهی یا کارت اعتباری خود را و خودتان را با SPY24 ثبت نام.

هنگامی که شما ثبت نام کرده اید ، SPY24 یک فایل مجوز و یک صفحه کنترل به شما می دهد.

داده های شما برای ایجاد حساب کاربری شما استفاده می شود.

این حساب همیشه ذخیره و امن است زیرا رمز عبور آن در دستان شماست.

پس از آن ، پس از دسترسی به برنامه جاسوسی تلفن همراه SPY24 ، شما می توانید از تمام ویژگی های آن مانند ردیابی محل ، سابقه مرور ، مخاطبین و جزئیات مکالمه و غیره سود کنید.

بنابراین نگران نباشید اگر فرزند شما یک معتاد فن آوری است ، خود را با SPY24 مرتبط کنید و همیشه در مورد آنچه که جوان خود را انجام می دهد هشدار دهید!

  • ردیاب موبایل
  • ردگیر تلفن رایگان
  • برنامه جاسوسی تلفن همراه


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا