اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!

افزایش ویو اینستاگرام | بازدید میلیونی پست ویو رایگان اینستاگرام کاملا رایگان

افزایش بازدید اینستاگرام | افزایش میلیونی بازدید اینستاگرام | افزایش نامحدود ویو اینستاگرام افزایش بازدید ویدیواینستاگرام

توضیحات : افزایش بازدید ویدیواینستاگرام

افزایش ویو اینستاگرام  پکیج اختصاصی آموزش افزایش میلیونی بازدید یا ویو ویدیو اینستاگرام بدون نیاز به پسورد پیج (فقط با استفاده از لینک پست) با استفاده از این پکیج میتونید ویو میلیونی برای ویدیوهای خودتون توی اینستاگرام ارسال کنید یکی از بهترین راه های کسب درآمد از اینستاگرام انجام تست قبل ازخرید جهت اطمینان ازصحت کارکرد سیستم انجام میشود با استفاده از این پکیج آموزشی میتوانید هر دقیقه تا ۵۰۰۰ ویو برای پست ویدیویی خود ارسال کنیداین پکیج در هیچ سایت یا کانال دیگری وجود ندارد.

افزایش ویو اینستاگرام رایگان کلید کنید

نمونه ویدیو افزایش ویو با ۱ میلیون بازدید :

لینک پست آزمایشی در اینستاگرام : قابل اجرای بر روی انواع گوشی تبلت و کامپیوتر مزایا پکیج افزایش میلیونی بازدید و ویو اینستاگرام سرعت بالا در ارسال بازدید و ویو تنها به لینک پست نیاز دارید اضافه شدن ویو ها به صورت آنی کاملا رایگان

2 min

بازدید میلیونی پست اینستاگرام

(شما فقط هزینه آموزش را می پردازید)  قابلیت افزایش ویو  تا ۵ میلیون ویو برای هر پست با تخفیف ویژه به مدت محدود قیمت پکیج افزایش بازدید یا ویو میلیونی اینستاگرام همراه آموزش اختصاصی افزایش نامحدود ویو

افزایش بازدید ویدیواینستاگرام

در هنگام پر کردن فرم خرید بازدید ویدیو اینستاگرام، یک ایمیل معتبر که به آن دسترسی دارید وارد کنید.

رسید خرید به ایمیل شما ارسال خواهد شد که برای پیگیری سفارش ضروری است.

در هنگام پر کردن فرم خرید بازدید ویدیو اینستاگرام، حتما لینک ویدیو مورد نظر خود در اینستاگرام را در قسمت مربوطه وارد کنید.

برای کپی کردن لینک ویدیو، ویدیوی مورد نظر را در برنامه اینستاگرام باز نموده و سپس از منوی پایین ویدیو گزینه کپی لینک ویدیو را انتخاب نمایید.

برای انجام سفارش های افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام حتما صفحه را از حالت خصوصی (private) خارج کنید.

برای خارج کردن صفحه از حالت خصوصی (private) برنامه اینستاگرام را با گوشی باز کرده ، وارد قسمت تنظیمات (setting) شده و از آنجا حالت خصوصی (private) را خاموش نمایید.

در صورتی که قصد خرید بازدید برای چندین ویدیو خود را دارید لازم است سفارش خود را برای هر ویدیو جداگانه ثبت کنید.

اگر می خواهید نظر فالوورها و یا دیگر کاربرهای اینستاگرام را به ویدیو خود جلب کنیدباید به ویدیو ارزش بدهیدو یکی از مهمترین عامل هایی که کمک زیادی به شما می کند خرید بازدید برای ویدیو شماست.

خرید بازدید ویدیو اینستاگرام هرچقدر ویدیو شما بیشتر بازدید داشته باشد، بیشتر نظر دیگران را به خود جلب می کند و بقیه را مشتاق به مشاهده ویدیو شما می کند این موضوع بسیار مهم است که ویدیو شما چقدر بازدید داشته باشد سعی کنید برای ویدیو های خود بازدید بیشتری تهیه کنید تا کاربرهای دیگر هم ویدیو شمارا مشاهده کنند تا در افزایش بازدید اینستاگرام کمک بسیار کنندو این اطمینان را به شما میدهیم که ۷۰ درصد کاربرهابر اساس تعداد بازدیدی که ویدیو شما دارد ، بازدید می کنندو هرچقدر آمار بازدید ویدیو بیشتر باشد ، افراد بیشتری آن ویدیو را مشاهده می کنندهر چیزی در اینستاگرام شاخصه‌هایی دارد که محبوبیت آن نزد میلیون‌ها کاربر دیگر را نشان می‌دهد.

نشان محبوبیت پیج شما تعداد فالوورهای شماست، نشان محبوبیت عکس‌هایتان تعداد لایک‌های شماست و نشان محبوبیت ویدیوهای شما تعداد ویو یا همان بازدید آن‌هاست.

حتما می‌دانید که داشتن ویدیوهایی با بازدید بالا یک اعتبار بزرگ برای شما و پیج‌تان بشمار می‌رود.

همچنین باعث می‌شود تا بتوانید افرادی را پیدا کنید که تمایل دارند در پیج شما تبلیغ دهند.

دانلود رایگان دانلود برنامه ویو بینهایت پست ویدیو اینستاگرام | سکه بینهایت ویو | افزایش نامحدود ویو استوری پیج | اپدیت رایگان | افزایش ویو IGTV | سرور ویو پست و استوری اینستا | پنل ویو استوری و ای جی تی وی و پست اینستاگرام

افزایش بینهایت و نامحدود ویو پست و استوری اینستاگرام یکی از دغدغه های کاربران اینستاگرام می باشد. دانلود رایگان ویو بینهایت اینستاگرام
با توجه به درخواست های بسیار زیادی که برامون ارسال شد تصمیم گرفتیم یک آموزش عالی برای افزایش بینهایت و میلیونی ویو ویدیو های پست اینستاگرام برای شما آماده کنیم تا بتونید از اون استفاده کنید. خرید بهترین پنل افزایش ویو پست اینستاگرام بدون هزینه

با استفاده از این آموزش شما می توانید بازدید ویو پست ها و igtv خود را به صورت بینهایت و بدون هیچ هزینه ی اضافی ای افزایش دهید.

شما با یکبار تهیه این پکیج قادر خواهید بود به طور مادام العمر برای خود و دوستانتان ویو بزنید .

نکته ۱ : برای افزایش ویو پست هیچ نیازی به پسورد آن پست نیست.

نکته ۲ : پیج که می خواهید برای اون بازدید بزنید باید عمومی (public) باشد.

  1. برای افزایش ویو نیاز به پرداخت هزینه ی جدا می باشد؟
    خیر
  2. برای افزایش ویو نیاز به جمع آوری سکه و یا ساخت پیج فیک می باشد؟
    خیر 
  3. آیا با این برنامه میتوان ویو استوری هم گرفت؟
    خیر ، فعلا با این سیستم امکان ثبت فقط ویو برای ویدیو و ای جی تی وی اینستاگرام می باشد.
  4. این پنل روی چه سیستم هایی اجرا می شود؟
    هر نوع سیستمی که به اینترنت متصل شود. ( اندروید ، آیفون ، ویندوز ، مک و … )
  5. برای افزایش ویو باید چکاری انجام دهیم؟
    فقط وارد پنل شده و لینک پست را داخل برنامه دهید و یکی از سه سرویس را انتخاب کرده و بقیه کار توسط پنل انجام می شد.
  6. محدودیت های این برنامه چیست؟
    این پنل هیچ محدودیتی ندارد و روز به روز هم بهتر می شود و به امکانات این برنامه افزوده می شود. تاریخ انقضا ندارد و تا همیشه می توان از آن استفاده کرد.
    روی هر تعداد سیستم کامپیوتر و موبایل که بخواهیم می توانیم از این پنل استفاده کنید.
  7. آیا می شود با استفاده از این پکیج کسب درآمد کرد؟
    با یک سرچ کوچک می توان فهمید که فروشندگان خدمات اینستاگرام ، ویو اینستاگرام و با قیمت های بالایی به فروش می رسانند.
    پس شما می توانید با چند کلیک ساده به کسب درآمد میلیونی برسید.

ارزانترین سرور افزایش فالوور و لایک اینستاگرام

آیا شما دوست دارید تمامی پنل های خدمات اینستاگرام رو با قیمتی مناسب تهیه کنید؟آیا می دانید سایت های فروش فالوور با ده برابر ارزانتر از قیمتی که میفروشند از سرور های  فالوور دریافت می کنند؟آیا شما هم دوس دارید فروشنده ی فالوور شوید و کسب درآمد کنید؟ یا برای خود با قیمت بسیار مناسب فالوور افزایش دهید؟  

  • فالوور بسیار ارزان (ایرانی و خارجی)
  • بیش از ۳۰ سرور مختلف
  • ویو بسیار ارزان
  • کامنت بسیار ارزان
  • افزایش بازدید ویدیواینستاگرام
  • لایک بسیار ارزان

افزایش بازدید ویدیواینستاگرام
افزایش ویو اینستاگرام | بازدید میلیونی پست ویو رایگان اینستاگرام کاملا رایگان 4

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

ربات افزایش ویو اینستاگرام

پیج‌های گوناگونی در اینستاگرام وجود دارند ک با هدف خاصی راه‌اندازی شده‌اند. برخی به فروش آنلاین محصولاتشان می‌پردازند و برخی دیگر صرفاً از طریق قبول سفارش پست‌های تبلیغاتی کسب درآمد می‌کنند. با این حال همه این پیج‌ها برای این که فالوورهای بیشتری به دست بیاورند به دیده شدن احتیاج دارند. زمانی که پست‌های شما مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار بگیرد، تعداد ویوی پست‌هایتان افزایش پیدا می‌کند. بالا رفتن تعداد ویوی پست‌ها و استوری‌های پیجتان می‌تواند این پیام را به فالوورهای تازه‌وارد منتقل کند که پیج شما در اینستاگرام محبوبت زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم به بررسی روش‌های افزایش ویو بپردازیم و شما را با مزایای استفاده از ربات افزایش ویو اینستاگرام بیشتر آشنا کنیم؛ پس با سایت سفارش فالوور  سلام ادز همراه شوید.

ربات افزایش ویو اینستاگرام؛ بهترین روش برای بالابردن تعداد ویوی پست‌های اینستاگرامی

یکی از ترفند افزایش فالوور اینستاگرام ربات ها هستند. ربات افزایش ویو اینستاگرام به بالا بردن میزان فعالیت‌های پیج شما کمک می‌کند. همان‌طور که می‌دانید زمانی که میزان فعالیت‌های یک پیج در اینستاگرام زیاد باشد، احتمال این که افراد بیشتری از پیج شما بازدید کنند بیشتر می‌شود. ربات‌های گوناگونی برای انجام این کار وجود دارند. زمانی که شما می‌خواهید از ربات افزایش ویو اینستاگرام استفاده کنید، باید فرض کنید که یک ادمین بیست و چهار ساعته برای پیجتان استخدام کرده‌اید که وظیفه او انجام تمام کارهایی است که می‌تواند به بالا بردن تعداد ویوی پست‌های منتشر شده در پیجتان کمک کند. اگر تجربه استفاده از ربات‌های مختلف را برای بالا بردن تعداد فالوور یا ویوی پست‌هایتان داشته باشید؛ حتماً می‌دانید که فعالیت این ربات‌ها چقدر می‌تواند در پیشرفت پیجتان به شما کمک کند.

چرا بهتر است از ربات افزایش ویو اینستاگرام برای بالا بردن تعداد بازدید پست‌هایتان استفاده کنید؟

ربات‌های زیادی توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مربوط به شبکه‌های اجتماعی طراحی و تولید شده‌اند که می‌توانند به شما در افزایش تعداد لایک به صورت خرید لایک ایرانی یا خرید لایک خارجی، بازدید، فالوور فعال ایرانی و … کمک کنند. در واقع می‌توان این طور گفت که ربات‌های اینستاگرام همه‌کاره هستند. این ربات‌ها به صورت خودکار تمام وظایفی را برای آن برنامه‌ریزی شده‌اند را با نهایت دقت انجام می‌دهند. اکثر فعالیت‌های ربات افزایش ویو اینستاگرام باعث می‌شود تا کاربران اینستاگرام نسبت به پیج شما کنجکاو شوند و بخواهند تا به پیجتان سری بزنند و پست‌های شما را ببینند.

فرض کنید یک پیج اینستاگرامی پست‌هایی را که در پیجتان منتشر می‌کنید را لایک می‌کند و یا برای شما کامنت می‌گذارد آیا کنجکاو نمی‌شوید که بدانید این پیج با چه هدفی فعالیت می‌کند؟ حتماً شما نیز مانند اکثر کاربران اینستاگرام وارد این پیج می‌شوید و نگاهی به پست‌های آن می‌اندازید حتی شاید از پست‌های منتشر شده در آن خوشتان آمد و علاقه‌مند شدید که آن را فالو کنید. ربات‌های اینستاگرام روزانه به پیج‌هایی که می‌توانند به فالوورهای شما تبدیل شوند، سر می‌زنند و پست‌های آن‌ها را لایک می‌کنند یا برایشان کامنت می‌گذراند بنابراین اگر شما بخواهید این کارها را به صورت دستی انجام بدهید باید زمان زیادی را صرف انجام چنینی کارهایی کنید. به همین دلیل است که امروزه پیج‌های زیادی ترجیح می‌دهند که ربات‌ها برای بالا بردن تعداد فالوورها یا ویوی پست‌هایشان استفاده کنند.

آشنایی با برخی دیگر از روش‌های افزایش ویو اینستاگرام

یک ربات افزایش ویو اینستاگرام قوی به راحتی ویو پست ها و استوری های شما را بالا میبرد ویو به معنی بازدید از پست‌ها یا استوری‌های یک پیج است. افزایش ویو می‌تواند به شما در بالا بردن تعداد فالوورهای واقعی پیجتان کمک کند به همین دلیل تمام پیج‌های فعال در اینستاگرام تلاش می‌کنند تا از روش‌های گوناگون برای افزایش تعداد ویوی پست‌هایشان استفاده کنند. برخی از کارهایی که انجام آن‌ها می‌تواند به شما در بالا بردن تعداد بازدیدپست‌ها و استوری‌های پیجتان کمک کند عبارت‌اند از:

جهت افزایش ویو اینستاگرام پست‌هایتان را در زمان مناسبی منتشر کنید

انتخاب بهترین زمان برای انتشار پست‌ها از این نظر اهمیت دارد که افراد بیشتری بتوانند در ساعات اولیه منتشر شدن پست‌ها آن‌ها را ببینند. زمانی که پست‌های شما در دقایق ابتدایی منتشر شدن، مورد توجه بخش زیادی از فالوورهایتان قرار بگیرند احتمال این که اینستاگرام آن‌ها را در اکسپلورر نمایش دهد بیشتر می‌شود. با به نمایش درآمدن پست‌های پیجتان در اکسپلور علاوه بر این که تعداد ویوی پست‌هایتان افزایش پیدا می‌کند، شما به هدف نهایی‌تان که افزایش تعداد فالوورهای واقعی پیجتان است نیز نزدیک‌تر می‌شوید. برای این که متوجه شوید چه ساعت‌ها و روزهایی بهترین زمان برای انتشار پست‌های پیجتان هستند می‌توانید از insight  و ایمپرشن اینستاگرام کمک بگیرید.

 این ابزار به صورت رایگان توسط اینستاگرام در اختیار پیج‌های بیزینسی قرار می‌گیرد. علاوه بر این نتایج یک تحقیق درباره نحوه فعالیت کاربران اینستاگرام نشان می‌دهد که ساعات ابتدایی روز و ساعات پایانی شب بهترین زمان برای انتشار پست‌های اینستاگرامی هستند زیرا بسیاری از افراد عادت دارند که صبح موقع بیدار شدن و یا شب قبل از خوابیدن اینستاگرام خود را چک کنند بنابراین درست است که استفاده از ربات افزایش ویو اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند؛ اما زمان انتشار پست‌هایتان نیز اهمیت زیادی دارد.

پست‌های ویدئویی منتشر کنید

کاربران اینستاگرام از پست‌های ویدئویی استقبال بیشتری می‌کنند. اگر پست‌های معمولی را با پست‌های ویدئویی مقایسه کنید متوجه می‌شوید که این پست‌ها لایک و کامنت بیشتری دریافت می‌کنند. همچنین معمولاً پست‌های ویدئویی جذاب توسط فالوورهایتان با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شوند به همین دلیل بهتر است ویدئوهایی را برای انتشار در پیجتان انتخاب کنید که جذاب و سرگرم‌کننده باشند زیرا هر چه قدر تعداد افرادی که پست ویدئویی شما را مشاهده می‌کنند بیشتر شود، تعداد ویوهای آن نیز افزایش می‌یابد.

با فالوورهایتان ارتباط برقرار کنید تا شاهد افزایش ویو اینستاگرام خود باشید!

یکی از قابلیت‌های نسبتاً جدید اینستاگرام استوری است. شما در استوری می‌توانید محتواهای متنوعی را منتشر کنید. همچنین استوری‌ها محل مناسبی برای نظرسنجی و یا دریافت پیشنهادات و انتقادات فالوورهایتان هستند. شما می‌توانید از این فرصت برای نزدیک‌تر شدن به مخاطبانتان استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که استوری‌ها بیست و چهار ساعت پس از انتشار به صورت خودکار توسط اینستاگرام حذف می‌شوند بنابراین اگر می‌خواهید فالوورهایتان مدت زمان بیشتری به مطالبی که در استوری‌هایتان منتشر می‌کنید دسترسی داشته باشند باید آن‌ها را هایلایت کنید. استوری‌های هایلایت شده درصفحه اصلی پیجتان و در بالای پست‌ها قابل مشاهده هستند.

افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام با ربات ویو اینستا

نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام رایگان خلاصه مطالب ربات افزایش ویو اینستاگرام

شما با استفاده از ربات افزایش ویو اینستاگرام می‌توانید سریع‌تر به اهدافتان برای افزایش تعداد بازدید استوری پست‌ها و بالا بردن تعداد فالوورهایتان برسید. البته به جز استفاده از ربات‌ها، انجام کارهایی مانند انتشار پست‌هایتان در زمان مناسب، برقراری ارتباط با فالوورهایتان و انتشار پست‌های ویدئویی نیز می‌تواند به شما برای بالا بردن ویوی پیجتان کمک کند. زمانی که تعداد ویوی پست‌های شما بیشتر شود، احتمال این که بتوانید فالوورهای واقعی بیشتری داشته باشید نیز افزایش می‌یابد. همچنین اگر به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستید میتوانید با خرید پنل فالوور اینستاگرام، ماهانه به درآمد خوبی برسید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا