آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآموزش کامل صفرتا صد اندرویدآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکردهمه چیز درباره سیستم عامل اندروید

اموزش هک کردن واتس اپ دیگران

با سلام به دوستان عزیز و کاربران گرامی وبسایت :SPY24  امروز قصد داریم درباره ی اموزش هک کردن واتس اپ دیگران صحبت کنیم میدانید که تلگرام  از وقتی که فیلتر شده است در کشور ما شبکه هک واتساپ به صورت کلی بر روی گوشی های اندروید و ios پرطرفدار شده است،  ما هم نگران اعضای خانواده خود هستیم که نکند فرزند ما یا همسر ما اتفاق بدی پیش بیاید بهتر است قبل از هر اتفاقی پیشگیری کنیم خانواده خودرو در امنیت کامل داشته باشیم،  برنامه SPY24 هدفش کنترل اعضای خانواده به صورت نامحسوس می باشد. هک کردن واتس اپ

چطور میتوانیم واتساپ دیگران را کنترل کنیم از راه دور ؟

برنامه ما می‌تواند گوشی شخص مورد نظر شما را به صورت کامل در اختیار شما دوستان قرار دهد شما می توانید با برنامه های ما از راه دور گوشی آن را به صورت نامحسوس کنترل کاملی داشته باشید همچون برنامه هایی مثل واتساپ مثل تلگرام مثل اینستاگرام و غیره و تمام شبکه‌های اجتماعی چه فارسی و چه خارجی… برنامه ما اجازه می‌دهد که اس‌ام‌اس‌های شخص مورد نظرتان را که هم ورودی و هم خروجی به صورت کامل در اختیار داشته باشید و حتی به شما اجازه می دهد که تماس های که با شخصی ناشناس یا تماس های گرفته شده است را به صورت کامل و با شماره داشته باشید و حتی  های آنها به صورت کامل ضبط می‌شود و شما می‌توانید به حرفهای آنها گوش کنید.

چگونه واتساپ هک کنم؟

چگونه واتساپ هک کنم؟

راه دیگری برای هک کردن واتس اپ وجود دارد  آن هم حمله به باگ SS7 هک

 این یک باگ مخابراتی است، خیلی از کشورها متاسفانه این باگ را دارند، آیا ما می‌توانیم از این باگ ss7 برای هک کردن استفاده کنیم؟ بله امکانش هست ولی باید دانش علم کامپیوتر باید درباره این باگ اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید از این باگ  استفاده کردن برای هک کردن واتساپ و تلگرام هر شبکه اجتماعی که نیاز به کد تاییدیه دومرحله‌ای دارد می توانید از این باگ استفاده بکنید

 دوستان دقت داشته باشید این شما نمی توانید کل گوشی شخص دسترسی پیدا کنید زمانی که از این باگ استفاده کنید شخص متوجه این جریان خواهد شد  فایده برای هک کردن شخص چیست آیا متوجه جریان شود؟

همانطور که می دانید واتساپ یک برنامه پیام رسان است، که علاوه بر قابلیت های فراوانی که در اختیار کاربرانش قرار می دهد از سرعت خوبی نیز برخوردار است. همین عوامل باعث محبوبیت این اپلیکیشن در میان افراد مختلف شده است. نا گفته نماند که با توجه به فیلترینگ تلگرام در کشور ما نیز تعداد کاربران این پیام رسان رو به افزایش می باشد. اما اگر بخواهیم درباره امنیت این مسنجر محبوب صحبت کنیم باید بگوییم که این نرم افزار هم مانند رقیب خود ( تلگرام ) بر این مدعا استوار است که هک ناپذیر است.

اما آیا واقعا هک کردن واتس اپ امکان پذیر نیست؟

اگر اینطور است پس اخباری که هرروزه درباره هک کردن واتساپ می شنویم چیست؟

اگر می خواهید پاسخ این سوال و سوالات مشابه را بگیرید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به طور مفصل درباره امنیت و نحوه هک کردن واتساپ صحبت کنیم.

هک کردن واتساپ امکان پذیر است ؟

واتساپ به خاطر سرعت فوق العاده در پیام رسانی و همچنین امنیت بالا در حفظ حریم خصوصی کاربران به شدت در میان کاربران محبوب گردیده است.

سوالی که ممکن است برای بسیاری مطرح گردد این است که اگر امنیت واتساپ بالاست پس چطور می شود اقدام به هک کردن واتساپ نمود؟

در ابتدا باید بگوییم که هک واتساپ از طریق دسترسی به سرور اصلی تقریبا غیر ممکن است، چرا که یکی از افتخارات سازنده این برنامه امنیت بالای سرور آن است.

اما واتساپ به روش های دیگری نیز هک می شود، به نوعی می توان گفت که هکرها واتساپ را دور می زنند.

این دور زدن روش های مختلفی دارد که یکی از آنها یعنی هک واتساپ بدون استفاده از برنامه، نیاز به دسترسی مستقیم به گوشی فرد موردنظر دارد.

در این روش که ساده ترین روش هک کردن واتساپ می باشد، ابتدا هکر نسخه ویندوز واتساپ را برروی کامپیوتر خود نصب می کند.

پس از نصب برنامه و اجرای آن، با صفحه‌ای که در آن یک QR Code قرار گرفته است مواجه می شود.

در این مرحله واتس‌اپ موجود در تلفن همراه شما را باز کرده و با کلیک بر روی آیکون سه‌ نقطه موجود در بخش بالایی رابط، گزینه “WhatsApp Web” را انتخاب می کند.

بعد از باز شدن صفحه مخصوص اسکن، دوربین گوشی را مقابل QR Code موجود که در واتس‌اپ نسخه دسکتاپ نمایش داده شد، قرار می دهد تا کد اسکن شود. به محض اسکن شدن کد،

حساب کاربری شما به سرعت در اپلیکیشن نسخه دسکتاپ، همگام می‌شود. به این ترتیب اکانت واتساپ شما هک شده و تمامی فعالیت های شما در این پیام رسان برای هکر نیز قابل مشاهده می باشد.

اموزش هک کردن واتس اپ دیگران

اموزش هک کردن واتس اپ دیگران

البته این روش اشکالاتی را نیز دارد که یکی از آنها این است که پیام های صوتی و تصویری بر روی کامپیوتر نمایش داده نمی شود. همچنین مشکل دیگری که این روش دارد این است که بعد از هک با این روش، در قسمت WhatsApp Web نام دستگاه شما به عنوان هکر قابل مشاهده است و شخص مورد نظر متوجه اتصال شما به اکانت خود می شود.

اما روش دیگری که با آن می توان به هک کردن واتساپ پرداخت، هک گوشی و سپس رسیدن به اطلاعات واتساپ از این طریق می باشد. هکرها با استفاده از برنامه های مختلف اقدام به هک گوشی شخص موردنظر می کنند و از این طریق تمام اطلاعات موجود در گوشی هدف را در اختیار می گیرند. این اطلاعات می تواند شامل اطلاعات موجود در اکانت های او نیز می شود. و به این ترتیب هکر توانسته هک همه پیام رسان ها از جمله هک کردن واتس اپ را انجام دهد.

یکی از برنامه هایی که به شما امکان هک کل گوشی و دسترسی به اطلاعات پیام رسان ها را می دهد برنامه spy24 می باشد. این برنامه با هدف کنترل و نظارت بر فرزندان در فضای مجازی توسط سامانه کنترل فرزند ساخته شده که امکانات زیادی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه درباره این برنامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

برنامه هک کردن واتس اپ

در صورتی که بخواهید به تک تک قسمت های تلفن همراه فرزند خود دسترسی داشته باشید کار برای شما بسیار سخت خواهد شد چرا که برای دسترسی به هر بخش مثلا پیامک ها، فایل ها، گالری، پیام های هر یک از شبکه های اجتماعی می بایست یک روش یا نرم افزار را پیاده کنید. اما با دانلود برنامه هک گوشی و نظارت بر فرزندان spy24  امکان هک و کنترل تمام گوشی فرزند شما فقط با نصب یک برنامه در گوشی فرزندتان وجود دارد.

نرم افزار هک spy24 در اختیار والدین عزیز قرار گرفته است تا بتوانند با توجه به محیط نا مطمئن شبکه های مجازی و محیط بیرون از خانه بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند .این نرم افزار امکان نظارت بر پیامکها، لیست تماس ها، تصاویر موجود در گالری و مشاهده فعالیت های فرزند در شبکه های مجازی مانند واتس اپ، تلگرام و اینستاگرام را به شما می دهد.

این برنامه در دو نسخه ساخته شده است : هک کردن واتس اپ

۱-نسخه اول را میتوان بروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب آیکون مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمیباشند .

۲- نسخه دوم نرم افزار هک گوشی spy24  این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به نظارت برگوشی فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری کنند.

همچنین در آخرین نسخه این برنامه که با نام spy24 منتشر شده است، شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند، نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل او پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

برای دانلود برنامه هک گوشی spy24 می توانید برروی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید. هک کردن واتس اپ …

هک کردن واتساپ دیگران – هک کردن واتس اپ

این هیچ راز که واتساپ به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما از زمان آغاز آن در سال ۲۰۰۹٫ صرف نظر از اینکه شما با استفاده از این برنامه را برای کسب و کار و یا شخصی دلایل بوده است، واتساپ بدون شک باید، باید برنامه برای همه ما است.

در آن زمان، تعداد قابل توجهی از ما ممکن است بخواهید به جاسوس شرکای خود و یا کینه جویی کسب و کار که استفاده از واتساپ فقط به آنچه آنها ممکن است تا به.

چگونه می توان این ممکن است در یک جهان که در آن افراد مختلف می خواهید برای حفظ حریم خصوصی خود را تحت پوشش در تمام هزینه.

پاسخ ساده است؛ فقط هک حساب واتساپ در سوال، و شما آماده برای رفتن.

این مقاله را به جزئیات روش های مختلف در مورد چگونگی هک Whatsapp کسی بدون تلفن خود و یا بدون دانش خود.

  • توصیه می شود ابزار اندیشه نظارت: Spy24 – قابل اعتماد ترین راه حل نظارت آندروید .

هک کردن واتساپ دیگران - هک واتساپ هک کردن واتس اپ

ارسال این آدرس را به عنوان شما در حال رفتن به آن نیاز دارید.

نکته: توجه داشته باشید که ما اول باید آدرس MAC از تلفن هدف جعل.

برای این کار، ما می رویم به استفاده از برنامه ترمینال.

۳: راه اندازی نرم افزار ترمینال و نوع است $ su . مطبوعات “را وارد کنید”.

۴: در مرحله بعد، وارد ” $ busybox را iplink نشان eth0 را” و شیر “را وارد کنید”.

نکته: اگر یک “دستگاه پیدا نشد” پیام شما، وارد کنید wlan0 به جای eth0 را در فضای ارائه.

۵: در مرحله بعد، از نوع ” $ دستور ifconfig eth0 را هربرت واکر busybox را اتر” به دنبال آن آدرس MAC خود را. به جای XX: XX: XX: XX: XX: XX با آدرس MAC خود را.

نکته: شما در حال حاضر موفقیت جعلی آدرس MAC خود را. شما می توانید این را با وارد کردن دستور زیر را در “اعلام $ busybox را iplink نشان eth0 را”.

۶: راه اندازی WhatsApp خود را و شماره تلفن از حساب واتساپ هدف را وارد کنید.

۷: قبل از اینکه شما می توانید به طور کامل هک Whatsapp قربانی شما مورد نیاز خواهد برای تایید هک. در این مورد، تأیید پاسخ را انتخاب نمایید.

۸: نوشتن کد که شما دریافت خواهد کرد و به جعبه ارائه شده در گوشی های هوشمند خود را وارد کنید. این سادگی است. از این نقطه به بعد، شما دریافت می شود و هر پیام است که برگ و وارد حساب هدف واتساپ تلفن.

هک کردن واتساپ دیگران – هک کردن واتس اپ

قسمت ۲: هک whatsapp بدون دسترسی به تلفن

اگر دو روش اول در مورد چگونگی هک Whatsapp کسی بدون تلفن خود را جذاب نیست، من روش دیگری داشته باشد. هک واتساپ بدون دسترسی به تلفن می تواند یک کار دلهره آور، به خصوص به تازه. با این حال، من به شما فقط سادگی آن است برای هک در دیگری واتساپ کسی بدون آنها دانستن نشان می دهد. برای کسانی از ما که ممکن است بخواهید برای هک بر روی شخص دیگری واتساپ بدون اینکه لزوما از تماس با تلفن هدف، برنامه FlexiSpy و APK آیکون ویرایشگر ناجی نهایی خود است. با استفاده از این برنامه، شما می توانید به هدف جعل برای دانلود فایل APK از برنامه بدون آنها دانستن که فایل استفاده خواهد شد به آنها را پیگیری کند. در زیر به فرایند دقیق در هک واتساپ بدون دسترسی به تلفن است.

۱: خرید برنامه FlexiSpy و دانلود و نصب و راه اندازی دستورالعمل مشخص شده در ایمیل خرید را دنبال کنید. هک کردن واتس اپ

۲: هنگامی که شما برنامه را نصب کرده اند، شما یک کد فعال سازینصب و راه اندازی دریافت خواهید کرد. لطفا مطمئن شوید که شما توجه داشته باشیدحفظ این کد به عنوان شما می خواهید به استفاده از آن در مراحل بعد از این روند هک کردن. هک کردن واتس اپ

۳: هنگامی که شما برنامه را فعال کرده اید، شما باید برای برخی از چند دقیقه برای داده های ذخیره شده به حساب FlexiSpy خود آپلود کرد صبر کنید. هک کردن واتس اپ

۴: پس داده های خود را در حساب خود را نجات داد، گام بعدی خواهد بود برای تغییر آیکون و به طور پیش فرض نام این برنامه را از “سیستم به روز رسانی” را به نام دیگری را انتخاب کنید. در این مورد، ما می توانیم با استفاده از “کسب درآمد”. برای ما برای انجام این کار، ما باید برای دانلود APK آیکون ویرایشگر بر روی کامپیوتر ما است. هک کردن واتس اپ

نکته: دلیل به همین دلیل ما در حال تغییر آیکون و نام برنامه است به طوری که به جعل کاربر مورد نظر برای دانلود برنامه بر روی تلفن خود را. هنوز هم تعجب که چگونه این است برای رفتن به ممکن است؟ خوب؛ بیا ادامه بدیم. هک کردن واتس اپ

۵: کشیدن آیکون از انتخاب خود را به فضای ارائه شده به شرح زیر نشان داده شده است.

۶: در سمت راست رابط شما، بر روی “ApkTool” کلیک کنید و “Properties” را انتخاب کنید. فایل انتخابی خود را از لیست کشویی انتخاب کنید.

۷: تغییر نام FlexiSpy به “کسب درآمد” و شیر بر روی “پک اندروید” گزینه ای برای اعلام این تغییر را بالا نشان داده شده.

۸: استفاده از آدرس ایمیل خود را، ارسال این برنامه را همراه با کد فعال سازی FlexiSpy شما در هنگام ثبت نام به تلفن مورد نظر دریافت و درخواست آنها را برای دانلود نرم افزار. شما باید مطمئن شوید که شما در حال متقاعد به اندازه کافی به آنها را به برنامه دانلود کنید. هنگامی که آنها به دام خود را می گیرند و دانلود نرم افزار، شما شروع به نظارت بر آنها را از داشبورد FlexiSpy خود را. این سادگی است.

هک کردن واتساپ دیگران از راه :طریقه هک کردن واتساپ

قسمت ۳: چگونه برای هک کسی واتساپ بدون آنها دانستن

یکی دیگر از راه های بزرگ چگونه برای هک واتساپ کسی بدون آنها دانستن است توسط یک نرم افزار بسیار پیشرفته. یک نرم افزار مانند / برنامه افزار mSpy . با این برنامه، شما تضمین دسترسی کامل به مکالمه واتساپ گوشی های دیگر را به عنوان آنها می آیند و می بدون کوچکترین آگاهی از طرف دیگر. اگر می خواهید بدانید که چگونه برای هک کسی واتساپ بدون آنها دانستن با استفاده از افزار mSpy، فقط این مراحل اساسی را دنبال.هک کردن واتساپ دیگران – هک واتساپ

۱: از آنجا که ما می رویم به استفاده از یک برنامه خارجی برای هک در حساب واتساپ در سوال، اولین چیزی که برای ما انجام می شود برای خرید، دانلود و نصب افزار mSpy بر روی گوشی هدف.

نکته: لطفا توجه داشته باشید که شما از لحاظ جسمی باید نصب این برنامه بر روی گوشی های هوشمند هدف برای آن به کار به عنوان مورد نیاز است.

۲: هنگامی که شما نصب و راه اندازی این برنامه، سر راست به داشبورد و WhatsApp را انتخاب کنید.

هک کردن واتساپ دیگران – هک واتساپ

۳: از این نقطه به بعد، شما را در یک موقعیت است برای پیگیری از هر پیام واتساپ که با ورود به حساب کاربری شما افزار mSpy فرستاده شده و دریافت شده توسط تلفن مورد نظر. لطفا توجه داشته باشید که شما تنها قادر به دسترسی به سیاهههای مربوط اول و یا پیام های پس از ۲۴ ساعت خواهد بود.

چیز خوب در مورد افزار mSpy این واقعیت است که فرد جاسوسی نمی توانید بیابید است و نه می تواند آنها می دانند که آنها در حال تعقیب. همچنین، این واقعیت است که این برنامه سازگار با iOS است، MAC، دستگاه های ویندوز و اندروید آن را گزینه ایده آل برای هک در حساب واتساپ هر کسی می سازد.

هک کردن واتساپ :طریقه هک کردن واتساپ

از سه روش تحت پوشش بالا، این هیچ راز که شما به راحتی می توانید بر روی هر کسی حساب واتساپ هک بدون دانش خود و پیگیری پیام های خود را به عنوان آنها می آیند و رفتن است. روش شما انتخاب می کنید بدون شک به تنظیمات شما بستگی دارد، نوع گوشی و همچنین دلیلی برای هک استفاده می شود. هر چند روش ما را تشویق هک در یک راه یا دیگری، شما باید در نظر داشت که هر فرد به حریم خصوصی خود را با عنوان. شما همیشه باید به یاد داشته باشید که هر بار که شما به حساب واتساپ دیگری کسی بدون رضایت آنها هک، فقط می دانم که شما در حال نقض حریم خصوصی خود را، و این باعث می شود شما برای پیگرد قانونی مسئول اگر در عمل گرفتار. بنابراین، بازی امن و دانا است. همه در همه، اگر شما افکار، نظرات و پیشنهادات، لطفا احساس رایگان به من رسید تا و من خوشحالم که برای پیوستن به گفتگو خواهد بود.

آموزش هک واتس اپ و راه های مقابله با آن Whatsapp یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مسنجر در موبایل است که امروزه میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند.

این محبوبیت باعث می شود که هدف خوبی برای هکر ها باشد .

هر هکری با داشتن دانشی خوب به راحتی می تواند اکانت واتس اپ شما را هک کند.

هکر می تواند دوست ویا یک از اعضای خانواده ی شما باشد.

در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه هکر ها اکانت واتس اپ شما را هک می کنند و همچنین شما چگونه می توانید از اکانت واتس اپ خود در برابر آنها محافظت کنید.

۱- هک اکانت واتس اپ از طریق پیامک تایید OTP (یکبار رمز)

تقریبا همه ی شما می دانید که بدون تایید شماره ی واتس اپ ( همان شماره تلفن ) از طریق پیامک تایید OTP ، نمی توانید از این مسنجر استفاده کنید. در این حالت ، هکر فقط نیاز به دسترسی به پیامک های شما دارد که می تواند با استفاده از نرم افزار های جاسوسی بدست آورد.

راه های مقابله با هک پیامک هک کردن واتس اپ

  • همیشه یک آنتی ویروس خوب بر روی موبایل خود نصب کنید.
  • با استفاده از PIN یا قفل الگلو (Pattern Lock) موبایل خود را قفل کنید.
  • اطلاع رسانی های پیامک را در حالتی که صفحه ی گوشی شما قفل است ، خاموش کنید.
  • از نرم افزار هایی که اپلیکیشن ها را قفل می کنند ، برای نرم افزار پیامک خود استفاده کنید.


۲- از طریق تماس هک کردن واتس اپ

اگر به هر ترتیبی روش قبلی کار نکند ، هکر از گزینه ی دوم ، یعنی تایید اکانت واتس اپ از طریق تماس واتس اپ. هکر فقط به مدت ۱۵ ثانیه به موبایل شما نیاز دارد. اگر هکر یکی از دوستان یا آشنایان شما باشد به راحتی می تواند این کار را انجام دهد.

راه های مقابله با هک واتس اپ از طریق تماس واتس اپ

  • نرم افزار قفل تماس های ورودی را بر روی موبایل خود نصب کنید.


۳- اپلیکیشن های جاسوسی و مانیتورینگ

در اینترنت انواع و اقسام نرم افزار های جاسوسی برای اندروید وجود دارد. اگر دوست یا آشنای شما یکی از این نرم افزارها را بر روی گوشی شما نصب کند ، به راحتی می تواند از هر جایی ، پیام های واتس اپ شما را بخواند.

راه های مقابله با مانیتور واتس اپ و نرم افزارهای جاسوسی

  • تلفن اندرویدی خود را برای نرم افزارهای مشکوک و ناشناخته چک کنید.
  • اگر گوشی خود را روت کرده اید ، می توانید از نرم افزار های مدیریت دسترسی برای موبایل خود استفاده کنید.


۴- استخراج پیام های واتس اپ

امروزه استخراج پیام های واتس اپ از طریق فایل msgstore.db ممکن نیست . اما ترفند دیگری برای بدست آوردن تمام پیام های قربانی وجود دارد. هکر یک فایل پشتیبان از تمام پیام ها و گفتگو های شما تهیه و آن را در قالب یک فایل متنی برای خودش ایمیل می کند و به راحتی تمام پیام های واتس اپ شما را می خواند.

راه های مقابله با این نوع حمله

  • ایمیل خود را چک کنید و ببیند که پیام های ناشناخته را از ایمیل شما ارسال نکرده باشد.
  • از نرم افزارهای قفل برای واتس اپ و ایمیل خود استفاده کنید.
  • با استفاده از قفل الگو ، تلفن خود را قفل کنید.


۵- کنترل تلفن شما

انداختن صفحه ی تلفن های اندرویدی در کامپیوتر بسیار ساده است . هکر ها با طیف گسترده ای از نرم افزارهایی که این کار را انجام می دهند آشنا هستند . راه دیگری که هکر ها می توانند کنترل تلفن شما و همچنین واتس اپ را به دست بگیرند از استفاده از نرم افزار هایی مانند Teamviewer Quick Support و Airdroid است.

راه های مقابله با این نوع هک واتس اپ

  • قفل الگو را در تلفن اندرویدی خود فعال کنید.
  • تلفن خود را برای نرم افزارهای مشکوک بررسی کنید.


۶- استفاده از واتس اپ وب

Whatsapp web ویژگی جدید واتس اپ است که می توان با استفاده از آن پیام های واتس اپ را در هر کامپیوتری بخوانید و یا ارسال کنید. اما ابتدا می بایست کد QR مربوط به آن را از تلفن همراه خود اسکن کنید. اگر هکر ، دوست یا هم دانشگاهی شما باشد به راحتی می تواند به موبایل شما دسترسی پیدا کند و واتس اپ شما را به Whatsapp web وصل کند. به این ترتیب وی می تواند تمام پیام های شما را در واتس اپ بخواند و یا پیامی را ارسال کند .

راه های مقابله با هک واتس اپ از طریق Whatsapp web

  • Whatsapp web log را در تلفن خود چک کنید. اگر کسی از آن استفاده کند شما می توانید آن را مانند تصویر زیر مشاهده کنید.
  • آموزش هک واتس اپ و راه های مقابله با آن


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا