فناوری

انتشار برنامه در گوگل پلی استور Google Play کاملا تضمینی

انتشار اپلیکیشن انتشار برنامه در گوگل پلی استور Google Play (کاملا تضمینی) و کسب درآمد دلاری حتما شما هم به این فکر کرده اید که “چه خوب میشد،اگه بتونم برنامه م رو در گوگل پلی انتشار بدم و درآمد دلاری داشته باشم” خبر خوب اینکه یه روزی انتشار برنامه در گوگل پلی استور Google Play برای ما هم آرزو بود،و خوشبختانه علاوه بر اینکه تونستیم برنامه هامون رو در گوگل پلی انتشار بدیم،این زمینه رو برای ایرانیان عزیز فرآهم کنیم،تا شما هم بتونید برنامه هاتون رو با خیال راحت و بدون هیچ گونه دردسری در فروشگاه گوگل پلی انتشار بدید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

انتشار اپلیکیشن در اپ استور‌‌ها

به‌عنوان یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های اندروید یا آی او اس، حتماً می‌دانید که ساخت اپلیکیشن تنها نیمی از راه است. نیمه دیگر پیش روی شما انتشار برنامه در اپلیکیشن استور ها و معرفی اپ خود به کاربران است. در کنار مارکت های داخلی مانند کافه بازار یا سیب اپ، انتشار برنامه در گوگل پلی، اپ استور و سایر مارکت های جهانی خواستگاه بیشتری دارد. زیرا با انتشار اپ در این مارکت ها، نه‌تنها اپلیکیشن به بازار جهانی معرفی می‌شود، بلکه توسعه‌دهنده می‌تواند از طریق برنامه خود کسب درآمد دلاری بسیار ارزشمندی نیز داشته باشد.

پیش‌نیاز انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی یا اپ استور ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی یا اپ استور است که متأسفانه به دلیل وجود محدودیت‌ها برای کاربران ایرانی، امکان ساخت این حساب‌ها برای توسعه‌دهندگان ایرانی وجود ندارد!

امّا این محدودیت‌ها به معنای پایان کار نیست! تیم تاپ سئو با در اختیار داشتن اکانت های توسعه‌دهنده گوگل و اپل، امکان انتشار اپلیکیشن در Google Play و یا در App Store را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین هزینه برای شما فراهم می‌کند. اکانت های معتبر تیم تاپ سئو به شما این تضمین را می‌دهند که اپلیکیشن شما که حاصل دسترنج شماست از طریق حسابی مطمئن منتشر می‌شود و در آینده خطر یا مشکلی آن را تهدید نخواهد کرد (توجه داشته باشید که به دلیل سیاست های جدید گوگل، انتشار اپلیکیشن های تلگرامی به‌هیچ‌عنوان پذیرفته نمی‌شود).

برای جهانی کردن اپلیکیشن خود و کسب درآمدی که لایقش هستید همین حالا شروع به کارکنید. شما می‌توانید با کارشناسان تیم تاپ سئو برای دریافت مشاوره رایگان درزمینهٔ انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی همین حالا ارتباط برقرار کنید.

(خدمات انتشار اپلیکیشن در اپ استور اپل و همچنین ساخت حساب دولوپر اپل در حال حاضر ارائه نمی شوند)

ثبت سفارش انتشار اپلیکیشن

اگر مایل هستید اپلیکیشن خود را در گوگل پلی یا اپ استور منتشر کنید، می توانید همین حالا از تیم تاپ سئو در این راستا کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به صفحه خرید مراجعه کنید. شماره تماس:

مزایای انتشار اپلیکیشن در مارکت‌های جهانی

انتشار اپلیکیشن در مارکت‌های جهانی مانند گوگل پلی و اپ استور باعث افزایش اعتبار و میزان شناخته شدن برند شما در سطح بین‌المللی می‌شود. علاوه بر این با معرفی اپلیکیشن خود به جامعه هدف بزرگ‌تر می‌توانید کاربران بیشتری را جذب و درآمد بیشتری را کسب کنید.

نتایج انتشار اپلیکیشن در مارکت‌های جهانی

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی و اپ استور با کمک تیم تاپ سئو در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند و تمام سختی‌های مربوط به ساخت اکانت توسعه‌دهنده و انتشار اپلیکیشن را از سر راه شما برمی‌دارد. با پرداخت هزینه‌ای مناسب و در اسرع وقت اپلیکیشن خود را جهانی کنید.

انتشار برنامه در گوگل پلی

برای انتشار برنامه در گوگل پلی ابتدا باید اکانت دولوپر که حسابی مخصوص توسعه‌دهندگان است را ساخت. برای ساخت این حساب به مدرک شناسایی هویتی از کشورهای مورد تائید گوگل نیاز خواهید داشت. در مرحله بعد باید اطلاعات و مشخصات اپلیکیشن (آیکن اپلیکیشن، اسکرین شات ها و غیره) را ارسال کنید. مرحله نهایی نیز آپلود فایل با فرمت APK و انتشار برنامه است.

انتشار برنامه در اپ استور (نا موجود)

در اولین مرحله باید اپ خود را تست کنید تا مطمئن شوید فاقد باگ یا کرش است. در مرحله بعد باید یک اکانت دولوپر اپل بسازید که لازمه آن داشتن اطلاعات بانکی/هویتی از کشورهای مورد تائید اپل است. حال باید اطلاعات لازم برای انتشار اپلیکیشن موردنظر مانند (توضیحات، عکس، لوگو و غیره) را محیا کنید و درنهایت اپلیکیشن خود را برای بررسی و انتشار در اپ استور ثبت کنید.

انتشار برنامه در کافه بازار (ناموجود)

برای انتشار برنامه در کافه بازار ابتدا باید با حساب جیمیل خود در کافه بازار وارد شوید و سپس با فراهم کردن اطلاعات هویتی خود مراحل ساخت اکانت را تکمیل کنید. بعد از تکمیل حساب باید قرارداد انتشار محتوای دیجیتال کافه بازار را مطالعه کرده و بپذیرید. نهایتاً با آپلود فایل APK و واردکردن اطلاعات و جزئیات مربوط به اپلیکیشن برنامه خود را منتشر کنید.

انتشار برنامه در سیب اپ

سیب اپ یک مارکت ایرانی معتبر برای انتشار برنامه‌های iOS است. برای انتشار برنامه ابتدا باید مدارک لازم هویت حقیقی و حقوقی (کد ملی، کد اقتصادی و غیره) خود را برای ثبت در سیب اپ آماده کنید و سپس قرارداد مابین سیب اپ را بررسی و تائید کنید و درنهایت از اپلیکیشن خود خروجی ad-hoc بگیرید. بعد از انجام این مراحل می توانید برنامه خود را منتشر کنید.

روش سخت و دردسر دار انتشار برنامه در گوگل پلی استور Google Play!! :

  1. حساب گوگلی که قبلا از آن استفاده نکرده باشیم.(ترجیحا یک حساب جدید ایجاد کنید) اطلاعات این حساب باید به صورت انگلیسی وارد شده باشد و زبان آن نیز us باشد.
  2.  تهیه مستر کارت با ویزا کارت. با توجه به محلی که سرور ثبت نام شما در آن قرار دارد باید یک مستر/ویزا کارت برای پرداخت هزینه ۲۵ دلاری عضویت در توسعه دهندگان گوگل پلی ایجاد کنید. به منظور تسریع روند کار شما می توانید از ویزا کارت ها مجازی استفاده کنید.(حداقل هزینه شارژ ۳۰ دلار=۴۰۰ هزار تومان)
  3. همچنین برای دریافت درآمد حاصل از قرار دادن برنامه های پولی در گوگل پلی شما نیاز به داشتن یک مستر کارت یا ویزا کارت از یکی از بانک های مورد تایید گوگل دارید.(حداقل هزینه ۳۰۰ هزار تومان)
  4. جهت ثبت برنامه ها و اپلیکیشن های پولی در google play علاوه بر داشتن مستر کارت ،داشتن سایر مدارک شناسایی هویت مانند قبض آب و برق و پاسپورت کارتی کشوری که از طریق آن ثبت نام و حساب شما ایجاد می شود ضروری است.
  5. خرید سرور مجازی (VPS)-(حداقل هزینه ۲۰ هزار تومان،ماهیانه)
دیگه به این روش سخت و هزینه بر،برای انتشار برنامه تون تو گوگل پلی فکر نکنید!
  1. هزینه زیاد این روش برای برنامه نویسان
  2. ریسک بالای،فهمیدن گوگل و به فنا رفتن کل زحمات شما(حساب تون مسدود شده و هزینه هاتونم برگشت داده نمیشه)
  3. درد سرهای تسلط به زبان انگلیسی و مراحل مختلف ساخت اکانت تا انتشار اپلیکیشن در گوگل
  4. قوانین سخت گیرانه گوگل پلی برای ساخت اکانت دولوپر گوگل google developer
اگر شما یک برنامه نویس اندروید هستید این نکته را فراموش نکنید که بعد از اتمام برنامه، برای جهانی کردن آن و نصب زیاد، نیاز به انتشار برنامه در گوگل پلی دارید. پلی استور گوگل بزرگترین فروشگاه دانلود و نصب اپلیکیشن های اندرویدی می باشد که اگر در آن معروف شوید، می توانید به تعداد نصب بالا و کسب درآمد دلاری از طریق اپلیکیشن برسید.

روش های انتشار برنامه در گوگل پلی استور مختلف می باشد که در ادامه همه ی آن ها را به صورت مختصر توضیح می دهیم. با SPY24 همراه باشید.

مجموعه تیکو با در نظر داشتن همکاری در رشد و توسعه و راه اندازی استارت اپ ها قصد دارد به جهت کاهش هزینه های دولوپرها و برنامه نویس ها در ابتدای کارشان، اکانت اشتراکی گوگل پلی را برای انتشار برنامه ها در گوگل پلی راه اندازی نماید. دقت فرمایید که با توجه به مشکلاتی که ممکن است در اکانت های اشتراکی پیش بیاید ( به طور مثال دسترسی مستقیم به اکانت امکان پذیر نمی باشد، برای هربار آپدیت باید هزینه پرداخت شود و…) تیم تیکو در هر اکانت بین 7 تا 10 اپلیکیشن منتشر می کند؛ زیرا اگر یکی از برنامه ها به هر دلیل از گوگل پلی حذف شود و یا قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی را نقض کند، اکانت بلاک می شود.

راه های انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی

به صورت کلی دو راه برای انتشار برنامه در گوگل پلی دارید.

  • راه اول: یک اکانت دولوپری گوگل پلی بسازید و سپس برنامه ی خود را در آن منتشر کنید. اگر نحوه ی انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی را نمی دانید ما برایتان به صورت گام به گام توضیح داده ایم. برای ساخت اکانت دولوپری باید گوگل را دور بزنید! زیرا همانطور که می دانید کشور عزیزمان ایران در حوزه ی خدمات رسانی سرویس های گوگل تحریم می باشد. بنابراین باید هویت ایرانی بودن خود را مخفی نگه دارید. به عنوان یک کارشناس سرویس های گوگل به شما پیشنهاد می کنم کار ساخت اکانت اختصاصی دولوپری گوگل خود را به ما بسپارید. زیرا نیاز به زیرساخت هایی دارد که ممکن است برای شما سخت و وقت گیر باشد. به طور مثال، داشتن حساب بانکی معتبر از یکی از کشورهای خارجی. خیلی از شما عزیزان ممکن است از این مزیت برخوردار نباشید. اما جای نگرانی وجود ندارد. تیکو برای شما به صورت اختصاصی مسترکارت تهیه می کند و کارهای ساخت اکانت را انجام می دهد. کافیست شما یک جیمیلی که تاکنون با آن در جایی لاگین نشده اید را به ما بدهید.

جهت ساخت اکانت دولوپری گوگل پلی با آی دی زیر ارتباط بگیرید

اما این روش انتشار برنامه در گوگل پلی مزایا و معایبی را به همراه دارد. از مزایای آن این است که برنامه به نام خودتان منتشر می شود. اگر یک تیم و شرکتی هستید که نام منتشر کننده برایتان حائز اهمیت می باشد، اکانت اختصاصی بهترین روش انتشار برنامه در گوگل پلی می باشد. همچنین اگر تعداد اپلیکیشن زیادی برای انتشار دارید، از نظر اقتصادی به صرفه است که خودتان یک اکانت اختصاصی داشته باشید و آن ها را داخل آن منتشر کنید. مورد بعدی این است که اگر اپلیکیشن شما قرار است آپدیت های زیادی داشته باشد، بازهم از نظر اقتصادی داشتن اکانت اختصاصی به نفع شما می باشد.

در مورد معایت داشتن اکانت دولوپری گوگل پلی هم می توان به هزینه های نگهداری اکانت اشاره کرد. همانطور که در اول این مقاله گفته شد، کشور ایران برای گوگل تحریم می باشد. پس ما باید هویت خودمان را مخفی کنیم. بهترین راه این است که از سرورمجازی خارجی استفاده کنیم. نوع این سرورمجازی هم باید ویندوزی باشد که بتوانید به آن ریموت دسکتاپ کنید و از طریق آن وارد اکانت خود شوید.

این سرورمجازی دارای هزینه می باشد که این هزینه ها به صورت ماهیانه و سالیانه دریافت میگردد. به همین خاطر اگر براساس استراتژی خود نیاز به داشتن اکانت اختصاصی ندارید، اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.

  • روش دوم:  در این روش شما اپلیکیشن خود را داخل اکانت دولوپری ما منتشر می کنید. هزینه ی این روش بسیار کمتر از روش قبلی می باشد. علاوه بر آن دردسرهای این روش نیز بسیار اندک است!

کافیست شما فایل apk اپلیکیشن های خود را برای کارشناسان ما بفرستید تا طبق قوانین گوگل پلی بررسی شود و تایید انتشار آن در اکانت ما را به شما بدهند.

توجه: اگر نوع اپلیکیشن خلاف قوانین گوگل پلی باشد، ما از انتشار آن داخل اکانت خود معذوریم. زیرا اگر اکانت ساسپند و بسته شود، تمامی اپلیکیشن ها داخل آن دچار مشکل می شوند.

هر برنامه نویسی تا حدودی با قوانین گوگل پلی آشنایی دارد. به صورت خلاصه برنامه ی شما نباید حاوی مسائل جنسی و بزرگسال، شرط بندی و قمار، مذهبی، سیاسی و… باشد. البته در برخی کشورها با رعایت محدودیت و داشتن مجوز، یک سری اپلیکیشن ها قابل انتشار هستند.

موارد لازم برای انتشار اپلیکیشن در پلی استور گوگل

  1. اسکرین شات از تمام صفحات برنامه. ( نهایتا 8 عدد اسکرین شات را می توانید در پلی استور گوگل بارگزاری کنید. پس بهترین ها و مهم ترین های آن را انتخاب کنید. نسبت اندازه ی طول و عرض اسکرین شات ها باید 2 به 1 باشد. دقت کنید این اندازه ها درست باشد. در غیر این صورت تصویر از طرف گوگل پلی رد می شود.)
  2. بنر کلی از تمام صفحات اپلیکیشن به ابعاد 500 * 1024 (این بنر می تواند به صورت کاملا حرفه ای در فتوشاپ توسط شما آماده شود.
  3. لوگوی اپلیکیشن در ابعاد 512 * 512 با فرمت PNG ( توجه فرمایید که این لوگو باید به صورت کاملا منحصر به فرد باشد و از اپلیکیشن دیگری کپی نشده باشد زیرا در گوگل پلی رد می شود.)
  4. نام کامل اپلیکیشن ( این همان نامی است که قرار است توسط کاربران سرچ شود. پس در انتحاب این نام دقت کنید.)
  5. توضیحات کوتاه. ( این توضیحات باید نهایتا 80 کاراکتر باشد. توجه داشته باشید که کاربران این توضیحات را می خوانند و اگر برایشان جذاب باشد اپلیکیشن شما را نصب می کنند. بنابراین در انتخاب جمله نهایت دقت را داشته باشید. این کلمات می تواند نقش مهمی را در ASO داشته باشد)
  6. توضیحات بلند. ( توضیحات بلند می تواند تا 4000 کلمه باشد. این توضیحات را به صورت کامل انجام دهید. یعنی می توانید تمامی ویژگی های برنامه ی خود به صورت کامل توضیح معرفی کنید.)

توجه داشته باشید در توضیحات بلند و کوتاه از کلمات نامرتبط استفاده نکنید زیرا ممکن است اپلیکیشن شما در مرحله ی تایید گوگل رد شود.

  • آدرس سایت. (آدرس سایت باید از سایت خود اپلیکیشن باشد و کاملا معتبر باشد. اگر از سایت های دیگر کپی کنید گوگل آن را تایید نمی کند.)

اگر سایت ندارید کافیست یک لینک اختصاصی از یک سایت مورد تایید گوگل برای خود بسازید.

شما می توانید از طریق لینک بالا به راحتی برای خود یک لینک اختصاصی درست کنید. این لینک به این صورت عمل می کند که ابتدا باید نام و جیمیل خود را وارد کنید. سپس از شما سوالاتی را می پرسد که باید به آن ها پاسخ دهید. در نهایت وقتی مورد تاییدش بود برای جیمیل شما یک لینک ارسال می کند که می توانید از آن به عنوان آدرس سایت استفاده کنید. این ویژگی برای سیاست های گوگل ساخته شده است.

اگر شما سایت ندارید و یا این لینک را نمی توانید بسازید، نمی توانید اپلیکیشن خود را در پلی استور گوگل منتشر کنید.

  • فایل apk  (نسخه نهایی اپلیکیشن که قصد دارید آن را در اختیار کاربران قرار دهید. توجه داشته باشید باید حجم این فایل نهایتا تا 50 مگابایت باشد.) همه ی کاربران به حجم فایل ها توجه می کنند زیرا هیچکس نمی خواهد اپلیکیشن هایی با حجم بالا را در گوشی خود نصب کند.

مواردی که گفته شد برای انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی الزامی می باشد. اگر یکی از این موارد ناقص باشد مراحل انتشار اپلیکیشن به ترتیب و درستی پیش نمی رود.

به صورت کلی اگر دولوپر هستید و یا صاحب اپلیکیشن می باشید، باید این نکته را بدانید که بهترین مارکت جهانی برای کسب درآمد به صورت دلاری گوگل پلی می باشد. بنابراین فقط به کافه بازار و مارکت های ایرانی بسنده نکنید.

  • پیش نیاز انتشار برنامه در گوگل پلی چیست؟

کافیست اپلیکیشن اندرویدی را برای انتشار در پلی استور گوگل بسازید.

  • چه مدت طول می کشد تا برنامه در گوگل پلی منتشر شود؟

مدت زمان انتشار برنامه در گوگل پلی با توجه به نوع برنامه و حساسیت بررسی گوگل تعیین می شود. اما به صورت میانگین بین 24 تا 48 ساعت می باشد.

  • چرا برنامه ها در گوگل پلی رد می شوند؟

اگر برنامه ای را reject کند یعنی برنامه ی شما خلاف قوانین گوگل پلی می باشد. گوگل لینکی را به شما می دهد که باید از روی آن مشکل را رفع کنید.

  • تفاوت اکانت شخصی با اکانت تیکو چیست؟

در اکانت شخصی نام صاحب اکانت، نام شماست. اما در اکانت تیکو، فقط اسم دولوپر به اسم شما رد می شود.

  • هزینه انتشار برنامه در گوگل پلی چقدر است؟

هزینه انتشار برنامه در گوگل پلی 300 تومان می باشد. البته اگر در اکانت تیکو منتشر شود. این هزینه یک بار پرداخت برای یک بار بارگزاری می باشد. اگر برنامه شما از گوگل پلی حذف شد و یا رد شد مسئولیت با خود شماست.

  • آیا اکانت دولوپری گوگل می سازید؟

بله! تیم تیکو برای شما عزیزان اکانت شخصی می سازد تا با آن بتوانید اپلیکیشن های خود را منتشر کنید و روی ASO نیز کار کنید. اکانت به همراه یک vpsرایگان از کشور امریکا به شما داده می شود.

  • آیا دسترسی کامل به پنل به کاربران داده می شود؟

خیر. اکانت مربوط به تیکو می باشد بنابراین نمی توانیم سطح دسترسی به شما بدهیم. اما جهت دیدن آمار ها می توانید از پشتیبانی ما کمک بگیرید.

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا