اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

اپلیکیشن های مچ‌گیری نشانگر باز شدن گوشی توسط دیگران کدامند؟

اپلیکیشن های نشانگر باز شدن گوشی توسط دیگران کدامند؟ در اینجا قصد داریم توضیحاتی درباره اپلیکیشن های نشانگر باز شدن گوشی توسط دیگران مطرح کنیم.

امنیت تلفن های همراه هوشمند به واسطه ی انوع قفل های صفحه تامین می شود اما گاهی ممکن است کسی به هر دلیل قصد سرک کشیدن به گوشی های موبایل ما را داشته باشد؛ حتی با وجود قفل بر روی آن.

برای مصون ماندن از خطرات ناشی از کنجکاوی های این افراد و اینکه از تلفن همراه خود و اطلاعات داخل آن در مقابل افرادی که قصد باز کردن قفل گوشی و کنکاش در آن را دارند محافظت کنیم، می توانیم یکی از انواع برنامه های نشانگر را در تلفن خود نصب کنیم.

دانلود کلاب هاوس برای ویندوز و مک و لینوکس کامپیوتر و لپتاپ

اپلیکیشن های نشانگر باز شدن گوشی توسط دیگران چه کمکی به ما خواهند کرد؟

به واسطه نصب چنین اپلیکیشن هایی می توانیم از مشخصات اشخاصی که قصد کنجکاوی در تلفن ما را داشتند، مطلع شویم.

چنین برنامه هایی امکان این را فراهم می کنند که دوربین دستگاه بتواند از این افراد در هنگام تلاش برای باز کردن قفل گوشی عکس سلفی بگیرد و ما بعد از دسترسی به گوشی موبایل و بررسی عکس ها این افراد را شناسایی کنیم.

در هر حال استفاده از چنین برنامه هایی می تواند رویکرد مثبتی داشته باشد و مفید محسوب شود، چرا که ضمن مراقبت از تلفن همراه ما در برابر افراد مزاحم، به طور کلی به این گونه افراد نهیب می زند و آن ها را از انجام چنین کارهایی باز می دارد.

آن دسته از تلفن هایی که امکان قفل شدن با اثر انگشت را دارند، اگر روی قفل شدن با اثر انگشت تنظیم شوند امکان استفاده از این اپلیکیشن ها را ندارند.

یعنی اگر قفل تلفن به واسطه اثر انگشت باز شود و کسی در غیاب ما قصد باز کردن این قفل را داشته باشد، این برنامه های نشانگر مشخصات این افراد را در خود ذخیره نمی کنند؛ به طور کلی اینکه کسی بتواند اثر انگشت ما را جعل کند نیز تقریبا غیر محتمل است.

حتما بخوانید: گذاشتن رمز روی گوشی و آموزش نحوه تغییر الگو یا اثر انگشت برای ورود به اندروید به تعبیر دیگر این گونه اپلیکیشن ها فقط مشخصات افراد مزاحمی را در خود ذخیره می کنند که قصد سرک کشیدن در تلفن هایی را دارند که به وسیله انواع رمزهای عبور، پترن ها و یا پین کدهای مختلف باز می شوند.

مطلب قابل توجه دیگر اینکه سیستم عامل اندروید تنها امکان درج دفعاتی که فرد قادر به ورود به گوشی تلفن نبوده را فراهم می کند.

یعنی به عنوان مثال اگر خود ما نیز قصد باز کردن قفل گوشی را داشته باشیم اما رمز یا پین کد را به طور سهوی غلط وارد کنیم، مشخصات ما را ثبت نمی کند و دیگر گرفتن عکس سلفی برای ردیابی متهم در کار نیست!

البته شایان ذکر است که کارایی برنامه های نشانگر مذکور، به دخالت ادمین بستگی دارد؛ دخالت یا دسترسی ادمین این امکان را برای اپلیکیشن های نشانگر فراهم می کند تا باز شدن قفل توسط هر فرد را رصد و بررسی کنند.

البته زمانی که دیگر به این برنامه های نشانگر نیاز نداشته باشیم و بخواهیم آن ها را از تلفن همراه خود حذف کنیم باید به بخش دسترسی ادمین برویم و این بخش را غیر فعال کنیم.

سیستم عامل اندروید برای دستگاه های خود چند اپلیکشن نشانگر در نظر گرفته است تا این تلفن ها با مجهز شدن به این برنامه ها، از فضایی امن برخوردار شوند.

حالا به شرح و بررسی عملکرد این اپلیکیشن ها می پردازیم:

اپلیکیشن Lock Watch از اپلیکیشن های نشانگر باز شدن گوشی توسط دیگران ارسال ایمیل برای صاحب تلفن همراه پس از اینکه کسی قصد باز کردن قفل تلفن را داشته باشد، شیوه اطلاع رسانی این اپلیکیشن است. این ایمیل ارسال شده حاوی اطلاعاتی نظیر عکس چهره فرد مزاحم و همچنین نقشه مکانی است که تلفن ما در آن قرار دارد.

اگر بخواهیم از این امکان که این اپلیکیشن در اختیار ما قرار داده استفاده کنیم، پس از ورود به برنامه باید به فعال سازی بخش Send alert email بپردازیم؛ بعد از آن بخش دخالت یا دسترسی ادمین را فعال می کنیم و آدرس ایمیلمان را در برنامه وارد می کنیم.

سپس باید مشخص کنیم که بعد از چند بار قصد ورود به تلفنمان، از جانب اپلیکیشن برای ما ایمیل ارسال شود؛ تعداد دفعات پیش فرض از ۱ تا ۳ بار است. اگر پیامی محتوی متن “خطا در گشایش قفل” برای ما ارسال شود، ویرایش رمز در کمتر از ۱۰ ثانیه، سبب می شود اپلیکیشن لاک واچ از ارسال هر گونه ایمیل به منظور آگاه سازی ما، خودداری کند.

از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن این است که می تواند حتی با وجود خاموش کردن تلفن و یا تغییر خط سیم کارت تلفن همراه باز هم به ارسال اطلاعات بپردازد؛ البته برای برخورداری از این امکان، مستلزم به پرداخت پول هستیم. با دریافت نسخه قوی تر این برنامه به واسطه پرداخت پول، ایمیل ارسال شده حاوی سه عکس از فرد است نه یک عکس، همچنین در این ایمیل می توانیم صدای فرد مزاحم که توسط اپلیکیشن ضبط شده است را نیز بشنویم.

همچنین بخوانید: دو روش شکستن قفل صفحه نمایش موبایل های اندرویدی

اپلیکیشن Third Eye از اپلیکیشن های نشانگر باز شدن گوشی توسط دیگران

این اپلیکیشن که معنی تحت الفظی آن چشم سوم است، به جای ارسال عکس فرد مزاحم از طریق ایمیل، این عکس را در تلفن همراه ذخیره می کند و صاحب گوشی تلفن می تواند این عکس ها را بعد از دسترسی به تلفن خود ببیند.

همچنین از دیگر ویژگی های مثبت اپلیکیشن این است که می تواند حتی در صورتی که فرد قفل را باز کرد و به داخل گوشی ورود پیدا کرد، از او عکس سلفی بگیرد. (این قابلیت در اپلیکیشن قبلی وجود ندارد‌)

این اپلیکیشن تاریخ و زمان آخرین دفعاتی که قفل گوشی باز شده است را نشان می دهد و البته می توانیم به واسطه این اپلیکیشن عکس تک تک افرادی که قصد باز کردن گوشی تلفن را داشته اند، ببینیم. در واقع این اپلیکیشن مانند اپلیکیشن قبل، حساس، جدی و حرفه ای عمل می کند و به هر جهت مشخصات شخص متهم را در قالب یک عکس ذخیره شده در گوشی، هویدا می کند.

البته یک ویژگی منفی هم می توانیم به آن نسبت دهیم و آن اینکه ورود به این اپلیکیشن با مشاهده تجمع تبلیغات مختلف روی صفحه این اپلیکیشن، همراه است. پس از نصب اپلیکیشن، برای استفاده از قابلیت آن، باز هم ناگزیر به فعال کردن بخش دسترسی ادمین هستیم. سپس باید بخش Intruder detection را فعال کنیم تا تعداد دفعات اقدام به باز کردن قفل توسط فرد را در تلفن ذخیره کرده و به ما اطلاع رسانی کند.

ورود به بخش Settings معین کردن تعداد دفعاتی که اپلیکیشن برای گرفتن عکس سلفی در آن ناموفق عمل کرده است را، که به صورت پیش فرض، یک تا پنج بار تعیین شده، برای ما امکان پذیر می کند. اگر بخواهیم بعد از هر بار باز شدن قفل گوشی موبایل خود یک نوتیفیکشن از این برنامه نشانگر دریافت کنیم هم می توانیم از بخش Setting یا تنظیمات استفاده کنیم.

اپلیکیشن Crook Catcher

این اپلیکیشن نشانگر باز شدن قفل گوشی نیز جزو اپلیکیشن های کاربردی تلقی می شود و استفاده از آن آسان است. البته ویژگی های ظاهری این اپلیکیشن نیز، که شامل پیش زمینه مشکی رنگ و خطوط نوشتاری سبز رنگ است، جذاب و گیرا است. استفاده از امکانات این اپلیکیشن هم مستلزم فعال کردن بخش دسترسی ادمین است.

در این اپلیکیشن بخشی به نامPhotos موجود است که با ورود به آن می توانیم تمام عکس های اشخاصی که قصد تعرض به حریم شخصی تلفن ما را داشتند، نظاره کنیم و علاوه بر آن، از موقعیت مکانی که تلفن به هنگام گرفتن عکس در آن قرار داشته است، مطلع شویم. بخش تنظیمات یا Settings این اپلیکیشن هم امکان اشراف بر قسمت های مختلف اپلیکیشن را مطابق با خواسته ما فراهم می کند.

به عنوان مثال به کمک بخش Settings می توانیم تعیین کنیم که چند بار پس از اقدام به باز کردن قفل گوشی موبایل، از فرد عکس سلفی گرفته شود. بخش Home نیز امکان این را مهیا می کند که به طور کلی فعالیت سیستم را متوقف کنیم.

این اپلیکیشن هم قابلیت ارسال ایمیل دارد و هم توان ارسال نوتیفیکیشن؛ همچنین اگر رمز عبور اشتباه وارد شود، حتی اگر شخص بتواند از رمز عبور کند باز هم از او سلفی می گیرد.

اگر قصد داشته باشیم از تغییر خط سیم کارت مطلع شویم و همچنین صفحه اپلیکیشن را از تبلیغات مختلف خالی کنیم؛ با پرداخت مبلغی معین شده، امکان این کارها برای ما مهیا می شود.

نوشته اپلیکیشن های نشانگر باز شدن گوشی توسط دیگران کدامند؟ اولین بار در وبلاگ سامانه مراقبت از خانواده. پدیدار شد.

اپلیکیشن های نشانگر باز شدن گوشی توسط دیگران کدامند؟ اپلیکیشن های گوشی

اپلیکیشن های نشانگر باز شدن گوشی توسط دیگران کدامند؟

CM Locker نرم افزاری برای قفل کردن صفحه گوشی همراه می باشد که علاوه بر قابلیت تامین امنیت گوشی همراه شما و جلوگیری از دسترسی دیگران به آن، همچنین می تواند ظاهری بسیار جذاب و خیره کننده برایتان ایجاد کند. یکی از قابلیت های جالبی که برای CM Locker در نظر گرفته شده است، این است که می تواند از افراد خاطی عکاسی کند. هنگامی که شخصی قصد دسترسی به اطلاعات شما را دارد و الگو یا رمز وارد شده توسط شما را به اشتباه در این برنامه وارد کند دوربین جلویی گوشی به صورت خودکار از وی عکس گرفته و آن را در گوشی ذخیره می کند.

ویژگی ها:

  •     گرفتن عکس از کسی که چندین بار پسورد یا الگو را به صورت اشتباه به گوشی وارد کند
  •     افزایش دهنده سرعت گوشی همراه به همراه قابلیت افزایش عمر باتری گوشی
  •     دسترسی سریع به اعلانیه های جدید از برنامه های واتس اپ، فیس بوک، وایبر، لاین، ویچت و …
  •     فعال بودن حالت امنیتی، قابلیت مخفی کردن محتواهایی که شما می خواهید
  •     کنترل موزیک از طریق صفحه اصلی با قابلیت جلو عقب زدن، استارت و توقف و …
  •     اضافه کردن آواتار دلخواه به صفحه ای که در ان پسورد وارد می شود
  •     قابلیت دسترسی بسیار سریع به دوربین گوشی و جلوگیری از از دست دادن لحظه های جالب


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا