آیا اینستاگرام من هک شده است؟!بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفون

اینستاگرام چگونه مهندسی اجتماعی هک می شود؟روش هایی تست نفوذ و امنیت

اینستاگرام چگونه مهندسی اجتماعی هک می شود؟ امروزه شبکه های اجتماعی بخشی از زندگی ما شدن و همه ما روزانه بیشتر وقتمون رو در شبکه های اجتماعی میگذرونیم, در این پست ما میخواهیم راجب شبکه اجتماعی اینستاگرام صحبت کنیم , اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم است و در چندین سال اخیر بسیار رشد داشته و توانسته میلیون ها کاربر رو در سرتاسر دنیا جذب کند, شاید شمایی که دارید از مطلب رو میخونید در اینستاگرام عضو باشید و فعالیت داشته باشید و قطعا خبرهایی مبتی بر هک شدن اکانت اینستاگرام افراد معروف شنیده اید و حتما این سوال رو از خودتون پرسیدید که هکر های چطوری صفحات جعلی اینستاگرام ما رو هک میکنن؟ هک کردن اکانت اینستاگرام

اینستاگرام چگونه مهندسی اجتماعی هک می شود؟

از چه روش هایی استفاده میکنن؟

چطوری میتونیم امنیت خودمون رو در برابر حمله هکر ها تامین آیا هک اینستاگرام امکان پذیره؟روش های هک اینستاگرام چیا هستن؟

برنامه هک اینستاگرام ربات هک اینستاگرام اینا واقعی هستن هکر های از روش های مختلفی برای هک کردن اکانت اینستاگرام ما استفاده میکنن و ما قصد داریم در این مطلب چندین روش رو بهتون معرفی کنیم :

یکی از روش هایی که بسیار امروزه توسط هکر ها استفاده میشه پسورد باتک (Password Attack) است , در این روش هکر سعی میکند تا با تست کردن پسورد های مخلتف به پسورد صحیح دست پیدا کند, فرض کنید شما یک اکانت اینستاگرام دارید با یوزرنیم test و پسورد ۱۲۳۴۵۶ خب حالا یک هکر میخواد با روش پسورد اتک (Password Attack) اکانت شما رو هک کنه , هکر میاد یک لیستی از پسورد ها رو تهیه میکنه یا میسازه و بعد شروع میکنه این پسورد لیست رو برروی اکانت شما تست میکنه اگر پسورد شما ساده و قابل حدس باشه خیلی زود توسط هکر شناسایی میشه و هکر میتونه به اکانت شما وارد بشه.

مهندسی اجتماعی صفحات جعلی  هک کردن اکانت اینستاگرام
اینستاگرام چگونه مهندسی اجتماعی هک می شود؟روش هایی تست نفوذ و امنیت 5

روش بعدی که امروزه زیاد شاهدش هستیم استفاده از صفحات جعلی (Fake Page) است, در این روش هکر یک صفحه شبیه به صفحه اصلی اینستاگرام میسازد و با مهندسی اجتماعی (ساده بگم همون گول زدن خودمونه) شخص رو مجبور به وارد کردن اطلاعاتش در صفحه جعلی میکنه و به این شکل هکر به راحتی به یوزرنیم و پسورد اون شخص دسترسی پیدا میکنه.

روش هایی تست نفوذ و امنیت

نمونه این حمله رو در تصویر زیر مشاهده میکنید

مهندسی اجتماعی صفحات جعلی  هک کردن اکانت اینستاگرام
صفحات جعلی

میرسیم به روش سوم که خیلی روش جالبی هم هست استفاده از اپلیکیشن های تقلبی (Fake App) است , حتما اسم این اپلیکیشن ها رو شنیده اید , فالور بگیر , کافه اینستاگرام و…

برای استفاده از این اپلیکیشن ها شما باید اطلاعات اکانتتون رو وارد کنید و بعد از وارد کردن اطلاعات هیج مشکلی پیش نمیاد و شما به راحتی میتونید از اون اپلیکیشن استفاده کنید اما هکر ها با دستکاری این اپلیکیشن ها باعث میشن که یوزرنیم پسورد شما برای خودشون هم ارسال بشه و به این شکل به اطلاعات شما دست پیدا میکنن.

مهندسی اجتماعی صفحات جعلی  هک کردن اکانت اینستاگرام
مهندسی اجتماعی

و بلاخره میرسیم به روش چهارم که کشف کردن آسیب پذیری است , هیچ سایت یا اپلیکیشی امنیت صددرصدی نداره ایسنتاگرام هم از این قاعده مستثنا نیست , اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار پر استفاده است و توسط یک تیم بسیار بزرگ پشتیبانی میشه و کشف آسیب پذیری برروی اینستاگرام کار راحتی نیست و مهارت بسیار بالایی رو نیاز داره , این به این معنی نیست که هیچ کس نمیتونه از اینستاگرام آسیب پذیری کشف کنه کار نشد نداره ولی اگر دنبال راه سریعی هستید پیشنهاد میکنم از سه روش بالا استفاده کنید.

اینستاگرام یکی از صدها سوشال مدیایی هستش که کاربران زیادی رو تونسته به سمت خودش جذب کنه. برای هر کاربری در این رسانه اجتماعی حریم خصوصی و امنیتی اهمیت ویژه ای داره. شما هم شاید به عنوان یه کاربر اینستاگرام تلاش میکنین که از هک شدن اکانت اینستاگرامتون جلوگیری کنین و تا جایی که میتونین امنیت پیج خودتونو بالا ببرین. هک شدن اکانت اینستاگرام در واقع یکی از رایج ترین مشکلاتیه که بیشتر کسایی که از این رسانه اجتماعی استفاده میکنن ممکنه باهاش روبرو بشن. از اونجایی که روش های بسیار متفاوتی برای هک کردن اکانت اینستاگرام وجود داره، برای طراحان برنامه مشکله که همه این روش ها رو پیگیری کنن و مانعشون بشن. اما نگران نباشین! با توجه به اینکه Facebook مالک اینستاگرامه، میتونین بهترین پروتکل های امنیتی رو از اونها انتظار داشته باشین.

متاسفانه هیچ ابزار آنتی ویروس یا آنتی هکی وجود نداره که بتونین برای مقابله با هکرها نصب کنین. با این حال، نکاتی هستن که میتونین ازشون استفاده کنین تا احتمال هک شدن اکانت هاتون رو به میزان قابل توجهی کاهش بدین. اگه شما از اون دسته آدمهایی هستین که معتقدن اینستاگرامشون بدون هیچ دلیل مشخصی هک میشه، ما در این مقاله بهتون کمک میکنیم این مشکل رو به راحتی حل کنین.

دلایل هک شدن اکانت های Instagram چیه؟

بیشتر از یه دلیل وجود داره که هکرها با هدف هک کردن پسورد افراد به اکانت اینستاگرام اونها ورود پیدا میکنن. برخی از این دلایل عبارتند از:

  • بدست آوردن اطلاعات خاص (این اطلاعات رو هکرها میتونن از طریق ظاهر اکانت، پست هاش یا هر جزئیات دیگه ای بدست بیارن)
  • به قصد ایجاد اختلال در روند پست های رقبای کسب و کار و کم کردن علاقه کاربران به اونها
  • درخواست کردن پول از صاحبان اصلی اکانت برای بازیابی پسورد اون
  • برای سرگرمی و با هدف ایجاد مشکل برای کسایی که ممکنه اونها رو بشناسن یا نه

اگه اکانت اینستاگرام هک شد چیکار کنیم؟

قبل از اینکه بعضی از نکات امنیتی و راه هایی رو که میتونین از حساب اینستاگرام خودتون در برابر هک شدن محافظت کنین رو بررسی کنیم، به این موضوع میپردازیم که اگه اکانتتون هک یا تصاحب شده برای بازیابی مجدد اون چیکار باید بکنین! برای بازیابی حساب های هک شده اینستاگرام یه روند جدید وجود داره و یه روند قدیمی. لطفا فقط در صورتیکه نمی تونین به روند جدید دسترسی پیدا کنین، از روند قدیمی اینستاگرام برای بازیابی حساب هک شده استفاده کنین.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا