برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

این شماره تلفن مال کجاست؟

آیا شما نیز تماس های تلفنی ناشناس دریافت می کنید و این سوال را دارید که این شماره تلفن مال کجاست؟آیا می خواهید گیرنده تماس را پیدا کنید اما اطلاعات کافی برای پیدا کردن شخص را ندارید؟ما در این متن تمامی اطلاعات مورد نیاز برای اطلاع پیدا کردن از تماس گیرنده را خواهیم داد، علاوه بر این شما می توانید از طریق سایت تنها در چند دقیقه شماره تلفن مورد نظر را وارد کنید تا لوکیشن مستقر را دریافت کنید.

این شماره تلفن مال کجاست؟

این شماره تلفن مال کجاست؟

اگر شما نیز این سوال را دارید که این شماره تلفن مال کجاست؟ سایت ما بهترین پاسخ را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما خواهد داشت، شما می توانید از طریق سایت ما در کوتاه ترین زمان ممکن تنها با وارد کردن شماره و پیش شماره روی نقشه محل گیرنده تماس را مشاهده کنید، فرقی نمی کند که گیرنده در کشور ایران حضور داشته باشد یا خارج از کشور ایران باشد.

سایت ما به عنوان یکی از حرفه ای ترین سایت های موجود برای دریافت اطلاعات تماس گیرنده شناخته می شود و به صورت رایگان ارائه دهنده خدمات و اطلاعات به شما می باشد، جهان دارای 246 کشور و 12982 منطقه مختلف می باشد که هر کدام دارای پیش شماره متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند، با سایت ما به تمامی مناطق دسترسی داشته باشید.

این شماره تلفن مال کجاست؟

این شماره تلفن مال کجاست؟ مال کدام کشور است؟

در برخی از مواقع یک شماره ناشناس با شما تماس می گیرد اما پیش شماره برای کشور ایران نیست، ممکن است پیش شماره موجود برای کشور های مختلفی مانند ایالات متحده، هند، کانادا، روسیه، مکزیک، اندونزی، برزیل و… در جهان باشد که به دلایل مختلف با شما تماس حاصل کرده اند.

اگر گوشی شما یک گوشی همراه هوشمند باشد در زمان تماس شما موقعیت جغرافیایی را پایین شماره تلفن در زمان زنگ زدن مشاهده خواهید کرد، برای مثال اگر شماره برای ایالات متحده باشد پایین شماره اسم کشور آمریکا نوشته می شود و به شما موقعیت اطلاع داده می شود اما اگر شما در زمان تماس گوشی همراه خود را مشاهده نکنید پس از اینکه تماس وارد لیست تماس های بی پاسخ شما شود دیگر موقعیت جغرافیایی مشخص نخواهد بود و شما با این سوال مواجه خواهید شد، این شماره تلفن مال کجاست؟

این شماره تلفن مال کجاست؟

آیا می توان فهمید این شماره تلفن مال کجاست؟

پس از اینکه شماره تلفن وارد تماس های بی پاسخ شما می شود شما می توانید از روی پیش شماره موجود شماره تلفن کشور را تشخیص دهید، در این قسمت تا حد امکان پیش شماره کشور های مهم را برای شما بیان کردیم:

ارمنستان:00374 _ آلمان:0049_ آمریکا:001_ اتریش:0043_ ازبکستان:007371_ اسپانیا:0034_ آذربایجان:00994_ الجزایر:00213_ اندونزی:0062_ ایران:0098_ امارات:00971_ افغانستان:0093_ انگلستان:0044_ استرالیا:0061_ ایرلند:00353_ پاکستان:0092_ ترکیه:0090_ تایلند:0066_روسیه:007095_ ژاپن:0081_ سوریه:00963_ سنگاپور:0065_ عربستان:00996_ فرانسه:0033_ قطر:00974_ کانادا:001_هند: 0091و…

در این قسمت بیشتر کشور های مهاجرتی و مهم برای شما بیان شده اند که ممکن است به دلایل مختلف یکی از آشناهای شما در این کشور ها یا از مسئولین با شما تماس حاصل کنند، در صورتی که کشور مورد نظر در بین شماره های بالا قرار نداشت شما می توانید پیش شماره را در اینترنت وارد کنید تا گوگل به شما کشور را اعلام کند.

اگر می خواهید راه سریع تری را برای پاسخ به سوال این شماره تلفن مال کجاست؟ پیدا کنید یا نمی دانید چند رقم از شماره تلفن عضو پیش شماره می باشد، می توانید شماره تلفن را در سایت ما وارد کنید تا سایت به صورت خودکار پس از بررسی محل جغرافیایی را به شما اعلام کند.

این شماره تلفن کدام شهر است؟

در برخی از مواقع شما مطمئن هستید که شماره تلفن برای کشور ایران می باشد و همچنین زمانی که فرد با شما تماس حاصل می کند روی صفحه گوشی پایین شماره تلفن نام کشور ایران ذکر می شود اما سوال این شماره تلفن مال کجاست؟ به شهر تماس گیرنده مربوط است.

چگونه شهری که تماس گیرنده در آن زندگی می کند را پیدا کنیم؟قابل ذکر است در کشور ایران سیم کارت برای شهر تهران با شهر های دیگر دارای پیش شماره های متفاوت می باشد، برای مثال زمانی که شما سیم کارت خود را از تهران خریداری می کنید، اگر سیم کارت همراه اول باشد با پیش شماره 0912 در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اما برای سیم کارت های ایرانسل و همراه اول عادی در شهرستان ها شما نمی توانید از طریق پیش شماره برای اطلاع از این شماره تلفن مال کجاست؟ اقدام کنید و باید از سایت های مکان یاب از طریق شماره تلفن مانند سایت ما دست به کار شوید تا متوجه شوید که این شماره تلفن مال کجاست؟ تنها کافی است شماره مورد نظر را در سایت ما وارد کنید تا سایت پس از بررسی محدوده های جغرافیایی مکان مورد نظر را به شما اعلام کند.

این شماره تلفن مال کجاست؟

آیا می توان مکان جغرافیایی شماره تلفن ثابت را تشخیص داد؟

شاید عجیب باشد اما شما می توانید بدون استفاده از هیچ سایتی تنها با استفاده از پیش شماره یک شماره مکان جغرافیایی آن را تشخیص دهید زیرا هر شماره تلفن ثابت دارای یک پیش شماره نسبت به مکان جغرافیایی خود می باشد، برای مثال تهران دارای پیش شماره 021 است و اگر با هر کجا از ایران تماس حاصل کند به راحتی قابل شناسایی خواهد بود.

در این قسمت برای شما پیش شماره های تلفن های ثابت بیشتر شهر های مهم ایران را قرار دادیم :

پیش شماره تلفن های ثابت :

استان های تک پیش شماره ای :

استان تهران:021_ استان لرستان:066_ استان هرمزگان:076_ استان یزد:035_ استان البرز و شهر کرج :026_ استان قم:025_ استان کردستان و شهر سنندج:087_ استان قزوین:028_ استان بوشهر :077_ استان خراسان جنوبی: 056_ استان خراسان شمالی: 058_ استان سمنان: 023_استان فارس:071

استان های چند  پیش شماره ای :

استان های آذربایجان شرقی: 041 _ استان آذربایجان غربی:044_ استان اردبیل :045_ استان اصفهان:031_استان ایلام:084_استان چهارمحال بختیاری:038_ استان خراسان رضوی: 051_ استان خوزستان: 061_ استان زنجان: 024_ استان کرمان :034 _ استان کرمانشاه : 083 _ استان گلستان: 017_ استان گیلان : 013_ استان مازندران: 011_ استان مرکزی: 086_ استان همدان: 081

این شماره تلفن مال کجاست؟

پیدا کردن محل جغرافیایی شماره تلفن از طریق اپلیکیشن :

در سال 1400 با توجه به پیشرفت تکنولوژی برنامه هایی طراحی شده اند که شما می توانید با نصب آنها زمانی که یک فرد با شما تماس می گیرند، همان لحظه محل جغرافیایی حضور فرد را دریافت کنید.

برای نصب این برنامه از سایت ما، دانلود رایگان برنامه را انجام دهید سپس با ورود به برنامه گزینه نمایش مکان جغرافیایی همیشگی را روی صفحه گوشی همراه روشن کنید، با این کار زمانی که یک فرد با شما تماس می گیرد، پس از تماس کشور و شهر تماس گیرنده برای شما نمایش داده می شود.

نکته مثبت درباره این اپلیکیشن ها مربوط به استفاده از سیم کارت موجود می باشد، فرقی نمی کند شماره ای که تماس گرفته است، شماره یک سیم کارت باشد یا شماره تلفن یک تلفن ثابت باشد، شما به راحتی می توانید از مکان جغرافیایی موجود اطلاع پیدا کنید.

این شماره تلفن مال کجاست؟

پیدا کردن محل جغرافیایی از طریق اپراتور های ایرانسل:

در صورتی که شخصی با استفاده از سیمکارت ایرانسل برای شما مزاحمت ایجاد می کند و قصد به اطلاع از مکان جغرافیایی حضور شخص دارید اما نمی دانید این شماره تلفن مال کجاست؟ ما به شما استفاده از سایت و اپلیکیشن های خود را پیشنهاد می کنیم اما اگر شما توانایی استفاده از سایت و اپلیکیشن های ما را ندارید یا به آنها دسترسی ندارید، می توانید برای دریافت پاسخ سوال این شماره تلفن مال کجاست؟ به یک اپراتور ایرانسل من مراجعه کنید.

با مراجعه به خدمات ایرانسل می توانید شماره مورد نظر را برای دریافت سوال این شماره تلفن مال کجاست؟ اعلام کنید تا اپراتور به شما تمامی اطلاعات ثبت نام سیم کارت را مانند مکان ثبت نام سیم کارت، نام صاحب سیم کارت، شماره تلفن های دیگر صاحب سیمکارت و… را ارائه دهد و در نهایت شما می توانید شماره تلفن مورد نظر را به دلیل مزاحمت تلفنی در لیست سیاه قرار دهید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا