اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش کامل صفرتا صد اندرویدآموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگانبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

این هدفون فن دار از عرق کردن سر و گوش جلوگیری می کند

این هدفون فن دار از عرق کردن سر و گوش جلوگیری می کند حتما شما هم حین استفاده از هدست های بزرگ و حین گوش دادن به موسیقی، سرتان عرق کرده و بیش از اندازه داغ شود.

این مشکلی بزرگ است که می تواند لذت گوش دادن به موسیقی را به کام افراد تلخ کند.

از این رو مخترعین هدفونی را ساخته اند که می تواند سر افراد را خنک کند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این هدفون فن دار آشنا شوید.

هدفون فن دار

تمام کسانی که برای طولانی مدت از هدفون استفاده می کنند، موسیقی گوش می دهند و یا از اپلیکیشن های پادکست استفاده کرده و یا اصلا بازی های ویدئویی انجام می دهند، با مشکل عرق کردن سر و گوش خود دست و پنجه نرم می کنند، به گونه ای که این مشکل می تواند به دردهای گوش و بعضا عفونت نیز تبدیل شود.

بسیاری از هدفون های بزرگ به دلیل پهنا و حجمی که دارند سبب عرق کردن سر و گوش می شوند و در نهایت سبب می شوند تا افراد آن ها را از سر خود جدا کنند تا به هوا اجازه عبور دهند.

اما امروز شرکت اچ پی موفق به ساخت و عرضه هدفون فن دار شده است که مجهز به سیستم خنک کننده ای می باشد که هدف آن جلوگیری از عرق کردن سر فرد است.

نام این هدفون فن دار اون است و از فناوری ویژه ای به نام فراست کپ در آن استفاده شده که می تواند به راحتی محیط اطراف خود را خنک سازد. درون این هدفون از سردکننده های ترموالکتریک استفاده شده که درون پوشش گوشی و درون قاب آلومینیومی قرار گرفت. در نتیجه با استفاده از این هدفون دیگر سر کاربر عرق نخواهد کرد و می تواند با لذت بیشتری و در ساعات طولانی تری به موسیقی گوش داده و یا بازی های ویدئویی انجام دهند.

هدفون فن دار

هدفون فن دار

این موضوع می تواند گرمای سر و گوش را به محیط اطراف انتقال دهد تا این نواحی عرق نکنند. به این منظور از یک پوشش گرفیتی تکمیلی در این هدفون استفاده شده تا گرمای پوست سر به طور کامل به محیط اطراف منتقل شود.

البته این تمام امکانات این هدفون فن دار محسوب نمی شود، بلکه این هدفون جدید ساخت اچ پی، می تواند اصوات مزحاحم محیط اطراف را حذف نماید و ضمن اینکه امکان دربرگرفتن طیف فرکانسی ۱۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز را دارد. این هدفون که قرار است در سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه شود، ۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و به نظر می رسد که علاقه مندان به موسیقی و بازی های ویدئویی استقبال فوق العاده ای از آن داشته باشند.

نوشته این هدفون فن دار از عرق کردن سر و گوش جلوگیری می کند اولین بار در وبلاگ آموزشی spy24.ir. پدیدار شد.

بهترین هدفون های سال ۲۰۲۰ کدامند؟

مدت‌ها با استفاده از یک پخش کننده‌ی MP3 معمولی و یک هدفون که فکر می‌کردم خیلی باکیفیت است موزیک گوش می‌دادم. تا اینکه روزی وارد یک فروشگاه تخصصی هدفون شدم. چند مدل از بهترین هدفون ها و پلیرها (Player) را برای امتحان مشتریان گذاشته بودند. یکی از گران‌ قیمت‌ترین و بهترین هدفون ها را با پلیر خودم امتحان کردم. اتفاق خاصی نیافتاد! به پیشنهاد فروشنده هدفون را با یکی از پلیرهای خودشان تست کردم. ذهن و زبانم بند آمده بود! هر نت‌ موسیقی مانند اکسیژن وارد خونم شده بود و سراسر وجودم را پر کرده بود! هیجان مطلق بود که در روح و جانم می‌دوید!

تا آن لحظه بیشتر صداهای موجود در موزیک محبوبم را نشنیده بودم. سوال این بود که مگر این هدفون چه چیزی دارد که منجر به چنین کیفیت خارق العاده‌ای می‌شود؟ می‌دانستم که تفاوت‌هایی در جنس و ساخت هدفون‌ها وجود دارد، مثلا نوع درایورهای هدفون‌ها یا نوع آهنربای آنها با هم فرق دارد اما باید کمی بیشتر تحقیق می‌کردم که به پاسخ این سوال نزدیکتر شوم. اینجا بود که تصمیم گرفتم کمی بیشتر برای تحقیق وقت گذاشته و با تخصیص بودجه‌ای بیشتر از میانگین، یک هدفون خوب بخرم. دست داد و در یک فروش ویژه هدفونی میان رده اما با کیفیت عالی نسبت به قیمت آن خریدم. باور کنید خرید یک هدفون نسبتاً گران قیمت برای کسانی که به موسیقی علاقه دارند، به قیمتش می‌ارزد. این تجربه و بطور کلی علاقه به موسیقی باعث شد که مسئولیت نگارش در مورد بهترین هدفون های سال را در دیجیت نست  عهده‌دار شوم.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا