اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاینستاگرام ترفند جالبچگونه پیام رسان تلگرام خود را آپدیت

با امکانات آپدیت جدید تلگرام آشنا شوید نسخه اندرویدی و iOS اپلیکیشن

تلگرام آپدیت بزرگی را برای نسخه اندرویدی و iOS اپلیکیشن خود منتشر کرده که شامل قابلیت‌ها و تغییرات جدیدی برای آن می‌شود. آپدیت جدید تلگرام

یکی از این قابلیت‌های جدید، اضافه شدن Theme Editor 2.0 است. تلگرام هم‌اکنون از رنگ‌ها و پس‌زمینه‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند، اما حالا شما با Theme Editor 2.0 می‌توانید یک رنگ سفارشی دقیق از ابزار رنگی برنامه انتخاب نمایید. شما قادر خواهید بود برای کل اپلیکیشن و همچنین پس‌زمینه و ظاهر پیام‌ها رنگ سفارشی برگزینید. بعد از ساختن تم موردنظرتان، می‌توانید آن را با سایر کاربران تلگرام به‌اشتراک بگذارید.

نسخه جدید تلگرام همچنین الگوهای زیادی را برای پس‌زمینه اضافه کرده است. شما همچنین می‌توانید تم‌های رنگی را بر روی این الگوها هم اعمال کنید. اگر تمایلی به هیچ سفارشی‌سازی دستی ندارید، تم‌های آماده زیادی وجود دارند که در به‌روزرسانی جدید به آن افزوده شده‌اند.این رو هم بخون:

با امکانات جدید آخرین به‌روزرسانی تلگرام آشنا شوید۱۳۹۹/۰۱/۱۲

قابلیت جدید دیگر، گزینه Send When Online است. با این گزینه شما می‌توانید مشخص کنید که فرد موردنظرتان پیام ارسالی شما را تنها زمانی که آنلاین می‌شود دریافت کند.

امکانات جدید دیگری نیز به تلگرام اضافه شده‌اند که جزییات آن‌ را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • بهبود ویژگی به‌اشتراک‌گذاری مکان؛ شما به‌راحتی می‌توانید مکان خود را با فشار دادن بر روی نقشه به‌اشتراک بگذارید.
  • شما می‌توانید نتایج جستجو را، به جای اسکرول کردن در طول کل چت، در یک لیست مشاهده کنید.
  • اضافه شدن پشتیبانی از پادکست و کتاب‌های صوتی؛ فایل‌های صوتی بیش از ۲۰ دقیقه به‌طور خودکار به‌عنوان پادکست در نظر گرفته می‌شوند و اپلیکیشن، جایی را که هنگام شنیدن فایل مانده‌اید به خاطر خواهد سپرد. یک حالت پخش با سرعت دو برابر نیز ارایه شده است. همچنین نسخه iOS اپلیکیشن حالا قابلیت اسکراب کردن دقیق دارد.
  • (اندروید) اکنون حالت شب می‌تواند به‌سرعت از طریق یک دکمه در منو فعال گردد.
  • (اندروید) در حالت شب، نقشه‌ها به‌طور خودکار به حالت تاریک در می‌آیند.
  • (اندروید) انیمیشن‌های جدید
  • (اندروید) شما می‌توانید به جای کل متن، بخشی از پیام یک نفر را انتخاب و کپی کنید (این ویژگی قبلا برای iOS وجود داشت).
  • (اندروید) برای به‌اشتراک‌گذاری از سایر اپلیکیشن‌ها به تلگرام، حالا همزمان می‌توانید چندین فرد را انتخاب نمایید.
  • (اندروید) می‌توانید همه چت‌های آرشیوشده را به‌عنوان پیام‌های خوانده‌شده نشانه‌گذاری کنید.
  • (اندروید) بازطراحی انتخاب رزولوشن ویدیو و صفحه ارسال تماس
  • (iOS) اندازه همه متن‌ها را در داخل اپلیکیشن تنظیم کنید.
  • (iOS) می‌توانید لینک‌های مرورگر را در داخل اپلیکیشن هم باز کنید.
  • (iOS) می‌توانید انتخاب کنید که چه گزینه‌هایی در برگه به‌اشتراک‌گذاری (هنگام به‌اشتراک گذاشتن از اپلیکیشن‌های دیگر به تلگرام) نمایش داده شوند.
  • (iOS) برای سوییچ کردن سریع بین مخاطبان، روی آیکون موردنظر فشار داده و نگه دارید.
  • (iOS) حافظه استفاده‌شده و فضای قابل‌دسترس را مشاهده کرده و کش اپلیکیشن را به‌راحتی پاک نمایید.

برای دانستن جزییات بیشتر درباره به‌روزرسانی جدید تلگرام به اینجا مراجعه کنید. این آپدیت هم‌اکنون بر روی اندروید و iOS قابل‌دسترس است. اپلیکیشن‌های ویندوز و مک هم با تعدادی قابلیت جدید به‌روز شده‌اند

با امکانات آپدیت جدید تلگرام آشنا شوید تلگرام که یکی از بهترین پیام رسان های رایگان محسوب می شود، با دریافت چند آپدیت جدید، امروز قابلیت های بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. با ما همراه باشید تا از امکانات آپدیت جدید تلگرام آگاه شوید.

امکانات آپدیت جدید تلگرام

هم اکنون نسخه ۵٫۱۰ تلگرام منتشر شده است و قابلیت هایی به آن افزوده شده است که احتمالا برای کاربران از جذابیت های ویژه ای برخوردار است.

در ادامه مطلب با این امکانات آپدیت جدید تلگرام آشنا خواهید شد:

حالت آهسته یا Slow Mode حتما در گروه هایی عضو شده اید که سرعت تایپ اعضا بسیار بالاست و احتمالا فرصت مطالعه بسیار کم خواهد بود.

این قابلیت جدید به ادمین گروه این اجازه را می دهد تا پیغام های کاربران را با اندکی تاخیر در گروه ارسال کند.

مثلا اگر ادمین به تنظیمات گروه برود، می تواند مدت زمان ۳۰ ثانیه ای را برای هر یک تعیین کند.

این از طریق یک شمارشگر ثانیه در محل تایپ برای کاربران نمایش داده می شود.

جالب است بدانید که این مدت زمان می تواند تا ۱ ساعت نیز افزایش پیدا کند.

پیغام‌ های ساکت یا Silent Messages از امکانات آپدیت جدید تلگرام این قابلیت، به کاربران این اجازه را می دهد تا با نگه داشتن دست خود روی دکمه ارسال، پیغام را به صورت کاملا بی صدا برای مخاطب خود ارسال کند.

این ویژگی برای کسانی که دوست ندارند پیغام آن ها، چه ویدئو و چه پیام، با صدا به دست گیرنده برسد، می توانند پیغام سکوت ارسال کنند.

اما لازم به ذکر است که مخاطب نوتیفیکیشن را دریافت می کند و خوب است بدانید که ارسال پیغام های ساکت در گروه ها نیز کاربرد خواهد داشت.

با امکانات آپدیت جدید تلگرام آشنا شوید
با امکانات آپدیت جدید تلگرام آشنا شوید

برچسب زمان یا Timestamps

یکی دیگر از امکانات آپدیت جدید تلگرام، برچسب زمان است، به این صورت که شما می توانید برای عکس بندانگشتی خود، تایتل انتخاب کرده و یا اینکه زیر ویدئو ارسال، زمان را تایپ کنید تا ویدئو از آن جا آغاز به پخش نماید. به عنان مثال با درج ۰:۳۰ زیر ویدئوی ۲ دقیقه ای، ویدئو از ثانیه ۳۰ ام شروع به پخش می کندد. با این کار امکان هایلایت کردن ویدئوها برایتان فراهم خواهد بود.

عناوین ادمین ‌ها یا Admin Titles از امکانات آپدیت جدید تلگرام

با استفاده از این ویژگی، ادمین اصلی گروه می تواند برای هر یک از سایر ادمین ها یک لقب خاص تعریف نماید تا سایر اعضا بتوانند با وظایف و نقش هر یک از این ادمین ها آشنا شوند. به عنوان مثال با این کار کاربران می توانند مسئول تبلیغات، مسئول محصولات و … را بشناسند. با این کار نظم گروه های تلگرامی بیشتر از قبل خواهد شد.

ایموجی متحرک یا Animated Emoji

در آپدیت قبلی تلگرام، استیکرهای متحرک به آن افزوده شد اما هم اکنون استفاده از آیکون ها و ایموجی های متحرک، از امکانات آپدیت جدید تلگرام محسوب می شوند.

منوی جدید چسبان اندروید یا Android’s New Attachment Menu

در گوشی های اندرویدی، گزینه های مرتبط با بارگذاری فایل ها دست خوش تحولاتی شده است و هم اکنون کاربران می توانند عکس ها و ویدئوهای خود را به صورت بزرگ تری مشاهده کنند.
این کار سبب می شود تا انتخاب فایل برای کاربران آسان شود. ضمنا با نگه داشتن انگشت روی مدیا می توان آن را به صورت فشرده و یا غیر فشرده ارسال کرد.

همان طور که مشاهده کردید، تلگرام آپدیت شده می تواند توجه کاربران بیشتری را به خود جلب کنند و ازادی عمل آن ها را بیشتر نمایند.

نوشته با امکانات آپدیت جدید تلگرام آشنا شوید اولین بار در وبلاگ سامانه مراقبت از خانواده. پدیدار شد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا