آموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگاناخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

با دانلود برنامه phobic می‌توانید اطلاعات موجود در گوشی فرزندانتان را هک کنید

با رشد تکنولوژی مخاطرات این حوزه نیز بیشتر شده است. امروزه والدین وظیفه دارند از فرزندانشان در برابر خطرات تکنولوژی های نو ظهور نیز محافظت کنند. دانلود برنامه phobic این امکان را برای ایشان فراهم می‌کند که علاوه بر دانستن محلی که فرزندانشان در آن حضور دارند، به آسانی به تمامی اطلاعات از جمله تماس ها و پیام ها و تصاویر نیز دسترسی داشته باشند.

مزایای دانلود برنامه phobic

مهمترین مزیتی که با دانلود برنامه phobic به دست می آورید این است که می‌توانید بدون جلب توجه و حتی پرداخت هزینه ای و به آسانی و بدون نیاز به داشتن تخصص به تمام اطلاعاتی که بر روی گوشی مد نظرتان وجود دارد دسترسی داشته باشید. به تمامی تصاویر موجود در گالری و همچنین تصاویری که از طریق پیام رسان های مختلف به حساب فعال بر روی گوشی ارسال شده است نیز دسترسی خواهید داشت. SPY24 شما حتی می توانید پیام ها و یا تصاویر و سایر اسناد موجود بر روی گوشی که به آن نفوذ کرده اید را پاک کنید.

دانلود برنامه phobic این امکان را به شما می دهد که با تحت نظر داشتن فرزندانتان ایشان را از خطرات احتمالی که در جامعه برایشان وجود دارد حفظ کنید. شما می‌توانید به صورت دقیق از محلی که موبایل مرتبط شده با گوشی تان است مطلع شود و حتی زمان و مکان برقراری تماس های تلفنی وارد شده به گوشی یا تماس هایی که از طریق این شماره ارسال شده است را داشته باشید.

دانلود هکر قوی

دانلود هکر قوی

دانلود برنامه phobic که یک هکر قوی است نه تنها می‌تواند به شما برای کنترل فرزندانتان کمک کند، بلکه می تواند امنیت گوشی را نیز حفظ کند. زمانی که این نرم افزار را بر روی یک گوشی موبایل نصب می کنید این امکان فراهم می‌شود که بتوانید محل دقیق گوشی را تعیین کنید. این مسئله نه تنها زمانی که گوشی مورد نظر گم می‌شود اهمیت پیدا می کند بلکه وقتی این گوشی به سرقت برود نیز می تواند به ما برای پیدا کردن آن کمک کند. پنل کاربری نرم افزار به ما اجازه می‌دهد که تنظیمات مد نظر خودمان را اعمال کنیم. مثلا می توانیم مشخص کنیم که هر چند دقیقه یکبار اطلاعات جا به جایی یا تماس ها را برایمان ارسال کند. اگر فردی که قصد جاسوسی از او را دارید دائم به اینترنت متصل نیست نگران نباشید. برنامه این امکان را دارد که پس از آنلاین شدن موبایل اطلاعات جمع آوری شده در زمان قطع اینترنت را برایتان ارسال کند. این اطلاعات می تواند تماس ها و یا تصاویر و موقعیت های جغرافیایی و یا هر اطلاعات دیگری که شما مشخص و انتخاب کرده اید باشد.

ردیاب تماس و پیام

دانلود برنامه phobic ردیاب تماس و پیام

دانلود برنامه phobic نه تنها امکان دریافت و بررسی تماس ها را به ما می‌دهد، بلکه می‌تواند شماره تماس گیرنده و زمان و مکان دقیق برقراری تماس را نیز در اختیارمان بگذارد. می‌توانیم به کانتکت ها و حتی شماره های ذخیره نشده بر روی گوشی مورد هک واقع شده نیز دسترسی داشته باشیم و به وسیله این گوشی پیام یا تماس ارسال کنیم. ویژگی دیگری که می‌توان برای این اپلیکیشن ذکر کرد این است که به ما این امکان را می‌دهد تا پیام های ارسالی در واتساپ و تلگرام را نیز تحت نظر داشته باشیم. می‌توانیم تمام متن ها و تصاویر و فیلم هایی که از طریق هر یک از اپلیکیشن های پیام رسان ارسال یا دریافت شده است را در پنل کاربری خود مشاهده کرده و حتی امکان اینکه شماره خاصی را بلاک کنیم را نیز خواهیم داشت. نکته دیگری که باعث جذابیت این اپلیکیشن برای کاربران و استقبال از آن شده است این ویژگی مهم می‌باشد که کاملا از دید شخصی که داریم از او جاسوسی می‌کنیم مخفی است. مخفی بودن اپلیکیشن به ما اجازه می‌دهد که بدون نگرانی از لو رفتن به بررسی موبایل مد نظرمان بپردازیم.

دانلود برنامه جاسوسی از گوشی دیگران

دانلود برنامه جاسوسی از گوشی دیگران

برنامه هکی کاربردی و مناسب است که بتواند به شما این امکان را بدهد که گوشی مد نظرتان را به صورت مجازی در دست داشته باشید و هر وقت اراده کنید بتوانید به آسانی به هر قسمتی که دوست دارید سرک بکشید. با دانلود برنامه phobic شما می تواند حتی به حافظه و قسمت های ذخیره سازی گوشی مد نظرتان نیز راه پیدا کنید. این امکان برای شما فراهم آمده است که حتی کلمات خاصی را انتخاب و یا به سیستم معرفی کنید تا اپلیکیشن در صورت برخورد با آن کلمه در بین چت ها و ای ام اس های گوشی آن را به شما اطلاع دهد. این نرم افزار خود لیستی از کلمات که می‌تواند حساسیت برانگیز باشند را دارا است تا کار بر بتواند از بین این کلمات موارد فیلتری خود را انتخاب کند. این امر برای کسانی که نمی‌ خواهند به صورت متمرکز تمام اطلاعات موجود در موبایل دیگری را تحت نظر داشته باشند بسیار مناسب است چرا که علاوه بر حفظ حریم خصوصی طرف خود، می توانیم تا حدی او را تحت نظر داشته باشیم. (دانلود برنامه کنترل تماس و پیامک SPY24)

ردیاب برای مچ گیری

دانلود برنامه phobic ردیاب برای مچ گیری

تنها کاربری این برنامه کنترل فرزندان نیست شما می‌توانید برای شوخی و یا سورپرایز کردن عزیزانتان هم از آن استفاده کنید. حتی می توانید با دانلود برنامه phobic مچ شخصی که فکر می‌کنید به شما دروغ می‌گوید را بگیرید. در بعضی مواقع امکان دارد که به شریک زندگیمان و یا سایر عزیزانمان شک کرده باشیم. البته که بهترین راه صحبت کردن و روشن کردن مسئله است اما اگر به هر دلیلی نمی توانیم این کار را انجام دهیم سر کردن در عالم شک هم بسیار آزار دهنده و طاقت فرسا است اما شاید بتوانیم این مشکل را از طریق اپلیکیشن هک رفع کنیم و بتوانیم با دانلود برنامه phobic به شک و شبه های خود پایان دهیم. البته باید گوشزد کرد که استفاده از این اپلیکیشن نباید دستاویزی برای هتک حرمت دیگران و نقض حریم خصوصی کسانی باشد که نیازی به مراقبت ما ندارند و خطری آنها را تهدید نمی‌کند. حتی این اپلیکیشن به گونه ایی طراحی شده است که زمان نیاز بتوانیم موارد خاص را تحت نظر قرار دهیم تا کمتر به حریم خصوصی فرزندمان هم وارد شده باشیم. این می‌تواند یکی از مهمترین ویژگی های این اپلیکیشن باشد که بر خلاف سایر برنامه های مشابه نه تنها همه جانبه و جامع است بلکه امکان تفکیک اطلاعات ورودی را نیز به ما می‌دهد.

دانلود برنامه phobic

فیلتر اطلاعات دریافتی

علاوه بر آنکه می‌توان از طریق برنامه، کلمات خاصی که مد نظرمان است را فیلتر کنیم می‌توانیم حتی اطلاعات دریافتی را بر اساس زمان یا مکان های خاص تفکیک کنیم. برای مثال به جای آنکه تمامی پیام های موجود در گوشی را چک کنیم می توانیم تنظیمات را طوری انجام دهیم که از تاریخی مشخص یا ساعتی مشخص پیام های موجود برایمان نمایش داده شود. این امکان به کار بر اجازه می‌دهد که پس از دانلود برنامه phobic بتواند حتی در بازه های زمانی خاص در طول روز اطلاعات مربوط به بخش مشخصی را برایمان ارسال کند یا اگر فرزندمان در موقعیت جغرافیایی خاص قرار گرفت اپلیکیشن برای ما هشدار ارسال کند. تمامی این امکانات برای این است که ما به صورت کارآمد و هدفمند عزیزانمان را تحت نظر داشته باشیم و در کنار آن حریم خصوصی ایشان را نیز تا حد ممکن حفظ کنیم.

91845 6

آنچه باید درباره برنامه phobic بدانیم

این برنامه امکان کنترل همه جانبه تمام قسمت های موجود بر روی یک گوشی هوشمند چه اندروید و چه ایواس را به ما می‌دهد. با دانلود برنامه phobic دیگر نیاز نداریم که برای دسترسی به هر برنامه خاص نرم افزار جدیدی داشته باشیم چرا که این اپلیکیشن جامع است. کاربر می‌تواند تنظیمات مد نظر خودش را در هر زمینه ای اعمال کند. اطلاعات بدست آمده از طریق هک کردن گوشی فقط با شماره  به صورت مستقیم به پنل کاربری ارسال می شود و شخص دیگر به این اطلاعات دسترسی نخواهد داشت. حریم خصوصی خانواده – SPY24 – شما حفظ خواهد شد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا