اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

بررسی الکسا سایت با چند روش

بررسی الکسا سایت با چند روش و توسط ابزار مختلف برای تعیین موقعیت و جایگاه وب سایت در بین رقبا انجام می شود که در این مقاله به آن پرداخته ایم. به جذاب ترین موضوع برای مدیران سایت ها خوش آمدید ؛ کسب رتبه بالا در بین رقبا مسئله رنکینگ سایت، داشتن رتبه ای بالا در فضای مجازی و بررسی الکسا سایت مربوط به سال های اخیر می باشد. همزمان با رشد استفاده از وب سایت ها توسط مدیران، کسب رتبه خوب یکی از موضوعات اساسی و چالش های اصلی در بین مجازی کارها شده است. آیا از رنک الکسای سایت خود اطلاع دارید؟ آیا تعداد لینک های ورودی و خروجی از سایت خود را می دانید چقدر است؟ اینکه چه میزان سایت شما در بین مخاطبین محبوب است، آیا اطلاع دارید؟! آیا می دانید رتبه بالای الکسا سبب می شود بتوانید تبلیغات بنری، تیزری، اینستاگرامی و…. دریافت کنید؟ با بررسی رتبه الکسای سایت، نقاط قوت و ضعف سایت خود را می فهمید و می توانید تغییرات لازم را پیاده سازی کنید. مثلا متوجه می شوید در چه وقت هایی بازدید سایت تان بیشتر شده و کدام تبلیغات برای سایت شما موثرتر بوده است. همچنین متوجه می شوید چه روزهایی بازدید سایت کمتر بوده و با فهمیدن دلیل آن، تلاش می کنید تا برطرف کنید.
بررسی الکسا سایت با چند روش
بررسی الکسا سایت با چند روش

راه های ارتقاء رتبه سایت

برای ارتقاء رتبه سایت خود، دقیقا چه فعالیت هایی انجام داده اید؟ آیا مقاله نویسی سئوشده را به شکل مداوم انجام داده اید؟ آیا از بک لینک ها و رپورتاژ آگهی استفاده کرده اید؟ از گوگل ادوردز یا همان تبلیغات گوگل چطور؟ این ها روش های کلاه سفید هستند که در میان سئوکاران متداول است. البته روش های کلاه سیاه نیز وجود دارد که بعضی انسان های کم حوصله انجام می دهند. روش هایی مانند پاپ آپ، تبلیغات کلیکی بیش از حد، تکرار بیش از حد کلمه کلیدی و… که همگی روش هایی اعصاب خورد کن هست و تقریبا هیچ کدام از ما نمی پسندیم. داشتن رتبه ای خوب در الکسا برای انجام فعالیت های گسترده در اینترنت ناگزیر است. دیگر افرادی که در اینترنت می خواهند با شما کار کنند، ابتدا اقدام به بررسی الکسا سایت میکنند. اگر بخواهید یک سایت تبلیغاتی داشته باشید، یعنی تبلیغات سایت های کم بازدید را در سایت خودتان درج کنید، لازم است که تعداد بازدید روزانه سایت شما بالا باشد. گرچه معیارهای بسیاری برای این موضوع در نظر گرفته می شود، اما رتبه الکسا نوعی معیار جهانی است که بسیاری از کاربران سایت آن را قبول دارند و البته نتایج خوبی نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. در ادامه مقاله تاپیک های زیر  را بخوانید تا موضوع را بیشتر باز کنیم: بررسی الکسا سایت چیست؟ نحوه محاسبه الکسا سایت ابزارهای بررسی الکسا سایت ارتقاء رتبه سایت برای جذب مشتری
راه های ارتقاء رتبه سایت
راه های ارتقاء رتبه سایت

بررسی الکسا سایت چیست؟

ممکن است این سوال برای مخاطب پیش آید که کلا چه نیازی به رتبه الکسا داریم؟ در ادامه خواهیم نوشت: وقتی شما اقدام به زدن سایت می کنید و مطلب نویسی انجام می دهید، کم کم دوست دارید که سایت خود را ارتقاء دهید و رتبه آن را بالا ببرید. دیگر افرادی که در وب کار می کنند، بسته به مقدار تخصص خود از معیارهای عمومی برای محک زدن سایت شما استفاده می کنند. مثلا بعضی کاربران از نرم افزارهای سایت MOZ استفاده می کنند. بعضی از رنکینگ های خود گوگل استفاده می کنند. و بعضی نیز رتبه الکسا را چک می کنند. موضوع دیگر این هست که کار کردن با سایت الکسا، بسیار ساده است و در دسترس عموم است. یعنی تمامی افراد می توانند با دادن آدرس سایت مورد نظر به سایت الکسا، مقدار محبوبیت آن بین دیگر سایت ها را بررسی کنند. با بررسی الکسای سایت مواردی همچون رتبه جهانی و رتبه کشوری، نمایش نمودار آماری رتبه جهانی، لیست کردن رتبه سایت های مختلف پشت سر هم، بررسی ترافیک ویا افت نزولی سایت به دست می آید. مدیرانی که یک سایت را اداره می کنند، وقتی از گوگل وبمستر استفاده می کنند، تمامی نتایج دقیق سایت خود را می بینند. اما این نتایج فقط و فقط برای ادمین قابل مشاهده است و دیگران نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند. لذا از این رو رتبه بندی الکسا، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
بررسی الکسا سایت چیست؟
بررسی الکسا سایت چیست؟

نحوه محاسبه الکسا سایت

در رتبه بندی الکسا، کم ترین رتبه به معنای بالاترین جایگاه و اولین جایگاه می باشد. سایت هایی که بسیار فعال هستند و مدام مطالب خود را به روز می کنند، طبیعی است که در رتبه بالاتری قرار دارند. رتبه الکسا بر مبنای تعداد بازدیدها و ترافیک های محاسبه شده در  3 ماه اخیر، محاسبه می شود. تعداد بازدیدکنندگان سایت به شکل دقیق محاسبه شده و نتایج عمومی اعلام می گردد. همچنین با تحلیل رتبه دیگر سایت های رقیب و مقایسه آن ها، می توانید راه حلی برای ارتقاء سایت خود پیدا کنید. در نظر بگیرید رتبه الکسا نوعی رتبه تخمینی می باشد و البته به دلیل استفاده از سئو کلاه سیاه و پاپ آپ در مقاله نویسی ها، گاهی ممکن است تعداد بازدید سایت زیاد گردد و با رتبه الکسا این موضوع معلوم نمی گردد. برای محاسبه الکسای سایت خود ویا دیگران، وارد سایت alexa.com شوید. آدرس سایت را در مکان معلوم شده بنویسید و اطلاعات مربوط به آن را دریافت نمایید.  

ابزارهای بررسی الکسا سایت

چندین روش برای بررسی رتبه سایت خود و دیگر سایت ها وجود دارد. توصیه می کنیم برای جمع بندی در مورد سایت خودتان، از چند نرم افزار و سایت استفاده کنید تا بهترین نتیجه را پیدا کنید. در ادامه مقاله کامل نوشته شده است: 1- با ورود به سایت الکسا، رتبه سایت خود و دیگر سایت ها را می توانید مشاهده کنید. البته نرم افزارها و سایت های دیگری نیز هستند که رتبه الکسا به همراه چند تحلیل داده ای و آماری را در اختیار شما قرار می دهند. 2- به گوگل پلی استور بروید و seo check tools را سرچ کنید. نرم افزارهای بسیاری می بینید که کلمات کلیدی کار شما به همراه رنکینگ های مختلف را ارائه می دهند. 3- افزونه seoquake از دیگر برنامه هایی است که می توانید رتبه الکسای خود را پیدا کنید. 4- سایت rankstore نیز ار دیگر سایت هایی می باشد که رتبه الکسای سایت تان را می دهد. 5- سایت siterankdata نیز اطلاعاتی در مورد رتبه سایت شما ارائه می دهد. با بررسی بیشتر در گوگل می توانید سایت های بسیاری را پیدا کنید که کار آن ها دادن رتبه الکسای سایت های مختلف است. بعضی از این سایت ها، نرم افزارهای مخصوص به خود را دارند که با بررسی و اطمینان به آن می توانید دیگر آنالیزهای سایت خود و دیگر سایت ها را دریافت کنید.  

ارتقاء رتبه سایت برای جذب مشتری

اگر بدانید با ارتقاء رتبه سایت خود می توانید مشتری های بسیاری جذب کنید، حتما برای این کار وقت خواهید گذاشت. اگر در بسیاری از کلمات کلیدی صفحه اول گوگل باشید، به راحتی پیشنهاد درج تبلیغات در سایت تان دریافت خواهید کرد. حتی بعد از مدتی افرادی برای خرید سایت تان به شما پیشنهادهای خوبی خواهند داد. رتبه الکسا و دیگر رتبه هایی که معیاری برای مقایسه سایت ها هستند، چنانچه اعداد خوبی نمایش دهند، به معنای ارزشمندی یک سایت و بالا بودن اتوریتی آن است. کاربران نیز این اعداد را چک می کنند و بین چند سایت بررسی می کنند که تبلیغات شان را در کدام سایت درج کنند. ممکن است تلاش هایی از طرف شما برای ارتقاء رتبه الکسای تان انجام پذیرد، همه این تلاش ها به زودی تاثیر خود را روی سایت و افزایش بازدیدهای آن نشان خواهد داد. اگر شما با چند سئوکار برای ارتقاء الکسای خود صحبت کنید، ممکن است راه حل های بسیاری را پیشنهاد دهند. راه هایی مانند تغییر کدهای برنامه نویسی، طراحی منحصر به فرد سایت، تغییر افزونه های سایت و… که هرکدام به مقداری می تواند موثر باشد.

افزایش Time in site:

اما چیزی که بیش از همه در سئوی سایت و تغییر رتبه سایت نقش اساسی بازی می کند، نوشتن محتوایی خوب و باکیفیت است که Time in site را ارتقاء دهد. یعنی مدت زمانی که کاربر روی سایت می ماند. اگر این زمان تغییر کند، گوگل متوجه محبوبیت این سایت می گردد و بیشتر به سایت سر می زند. رفت و آمد بیشتر گوگل به این سایت سبب می شود تا رتبه سایت ارتقاء یابد. برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید، باید آموزش های سئو که در اینترنت می بینید را دنبال کنید و محتوای خود را متناسب با آن تغییر دهید. اگر محتوای نوشته شده دارید، می توانید با سئو کردن آن و سبز نمودن چراغ سئو و خوانایی، ارزش آن را بالا ببرید. اگر برای سایت تان تا به امروز هزینه زیادی کرده اید، پس برای استفاده بیشتر از آن، وقت بگذارید. شاید ترجیح دهید محتوا نویس استخدام کنید، شاید هم از زدن رپورتاژ آگهی خود در سایت های پر بازدید برای کسب بازدید بیشتر استفاده کنید، ویا ممکن است از تبلیغات گوگل استفاده کنید، در هر شکل بهتر است سئوی سایت خود را کنار نگذارید. با یک سایت پر بازدید می توانید مشتریان بسیاری داشته باشید و کسب و کار خود را بهتر معرفی کنید. پس برای آن همه ی تلاش خود را انجام دهید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا