برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

بررسی برنامه HelloSpy جاسوسی مکانی تلفن

برنامه HelloSpy یک برنامه فوق العاده است که به شما امکان می دهد در زمان واقعی جاسوسی از تلفن همراه کنید. نرم افزار سلام جاسوسی فعالیت های تلفن را ضبط می کند تا والدین بتوانند بر استفاده از تلفن فرزندشان نظارت داشته باشند یا یک کارفرما بتواند بر فعالیت های تلفن کارمند خود نظارت کند. کاربر برنامه HelloSpy دارای یک حساب آنلاین ایمن است که کاربر می تواند به منظور مدیریت و مشاهده به آن دسترسی پیدا کند. برنامه HelloSpy به شما امکان می دهد پیام های متنی کاربر تلفن و پیمایش تلفن را بخوانید.

جاسوسی HelloSpy Whatsapp و سایر ویژگی ها. چرا به این نرم افزار احتیاج دارید؟

چت های Viber ، پیام های WhatsApp و تماس های تلفنی همه با این نرم افزار فوق العاده و موثر قابل ردیابی هستند. برنامه HelloSpy به شما این امکان را می دهد که کارآگاهان استخدام شده را گران کنید و به علاوه برنامه جاسوسی helo اطلاعات مفید را به سرعت در صورت نیاز به شما می دهد. HelloSpy به شما امکان می دهد همسرتان را به تقلب ، بد رفتاری بچه ها ، شرکای تجاری که حقیقت را نمی گویند ، و کارمندان که از ساعت خود به طور موثری استفاده نمی کنند ، بدست آورید. HelloSpy تقریباً در هر تلفن همراه موجود در بازار قابل استفاده است زیرا می توانید از صدها بررسی جاسوسی سلام بخوانید.

نام برنامهرتبه بندیمرورسایت اینترنتی
mSpy2بررسی را بخوانیدبه وب سایت بروید
Hoverwatch3بررسی را بخوانیدبه وب سایت بروید
spy245بررسی را بخوانیدبه وب سایت بروید
spy-wifi5بررسی را بخوانیدبه وب سایت بروید

HelloSpy نصب جاسوسی

بررسی برنامه HelloSpy جاسوسی مکانی تلفن نرم افزار HelloSpy
بررسی برنامه HelloSpy جاسوسی مکانی تلفن 3

سلام Spy بسیار آسان برای استفاده است و نرم افزار نصب آن راحت است و می توان آن را به سرعت و از راه دور از مرکز فرمان انجام داد. کاربر تلفن قادر به تشخیص وجود برنامه جاسوسی در تلفن نخواهد بود زیرا هیچگونه آگاهی از پاپ ، هشدار یا هرگونه عمل دیگر روی تلفن وجود نخواهد داشت که ممکن است نشان دهنده جاسوسی آن باشد. این نرم افزار در حالت خفا است و قابل کشف نیست.

بررسی ویژگی های HelloSpy

  • موقعیت مکانی تلفن که با استفاده از یک ردیاب GPS ردیابی می شود.

طبق بررسی های HelloSpy ، این نوع ویژگی می تواند به شما کمک کند یاد بگیرید که کودک یا کارمندتان در جای مناسب قرار دارد و در جایی که نباید باشد. GPS
ردیاب همچنین به شما کمک می کند تا کودک شما با خیال راحت رانندگی کند. این ردیاب موقعیت مکانی همچنین به شما امکان می دهد تا در طی چند ثانیه موقعیت مکانی تلفن مسروقه را ردیابی کنید. مکان تلفن به راحتی قابل مشاهده است زیرا در نقشه نشان داده می شود.

  • پیامک گوشی را ردیابی کنید.

این یکی دیگر از ویژگی های جالب در بررسی hellospy من است. با استفاده از این ویژگی می توانید تمام پیام های پیامکی را ، چه ورودی و چه ورودی دریافت کنید. اگر یک اس ام اس حذف شده است ، همچنان می توانید آن را بخوانید بعلاوه می توانید پیامک های قدیمی SMS را از تلفنی که دنبال می کنید بخوانید.

  • مخاطبین موجود در تلفن را پیدا کنید.

HelloSpy یک ویژگی دارد که تمام مخاطبین موجود و جدید اضافه شده توسط کاربر تلفن را پیگیری می کند.

  • از تاریخچه تماس تلفنی مطلع شوید.

یکی دیگر از ویژگی های HelloSpy این است که HelloSpy به بررسی عشق ، جاسوسی در تاریخ مکالمه تلفنی می پردازد. می توانید ببینید که چه تعداد تماس تلفنی دریافت شده یا ارسال شده است ، شماره تلفن ، تاریخ و زمان همه تماسهای تلفنی. با ورود به سیستم آنلاین ، می توانید سابقه تماس تلفنی را ردیابی کنید. شما می توانید فعالیتهای مشکوکی توسط تماس گیرندگان را که ممکن است آنها را رد کنید شناسایی کنید و می توانید بر روی نام هایی که در ردیاب فعالیت شما قرار دارند کلیک کنید تا سابقه تماس یک شخص خاص را ببینید.

  • مکالمات یک تلفن را ضبط کنید.

با HelloSpy می توانید مکالمات ورودی یا خروجی را طبق بررسیهای HelloSpy ضبط کنید. گاهی اوقات برای اطمینان از امنیت خانواده یا شغل خود باید تماسهای تلفنی کودک یا کارمند خود را ضبط کنید. هنگامی که مکالمات را ضبط کردید ، می توانید با مدرک در مورد این مسئله برخورد کنید تا از شما نسخه پشتیبان تهیه کند.

  • پیام های Whatsapp تلفن را بخوانید.
  • برنامه جاسوسی

HelloSpy به شما امکان می دهد پیام های چت WhatsApp را ردیابی کنید ، این باعث می شود این محصول به یک محصول برتر جاسوسی تلفن مطابق بررسی های HelloSpy تبدیل شود. شما می توانید تاریخ ها و زمان هایی که چت ها اتفاق افتاده را ببینید. اگر می خواهید پیام Whatsapp را هک کنید ، پیام های Whatsapp را هک کنید و در وب جستجو کنید چگونه می توانید بررسی whatsapp را هک کنید ، می توانید پیام های Whatsapp را ردیابی کنید. به شما امکان می دهد مکالمات WhatsApp را با استفاده از کنترل پنل HelloSpy خود مشاهده کنید ، که طبق بررسی های HelloSpy این نرم افزار کاربردی را بسیار آسان می کند. شما می توانید تاریخ ها و زمان ها را ردیابی کرده و از شماره تلفن ها و نام افرادی که با آنها تماس گرفته اید مطلع شوید.

نتیجه گیری بررسی HelloSpy

اگر فکر می کنید به این محصول احتیاج دارید می توانید به HelloSpy.com بروید تا برنامه سلام جاسوسی را به صورت رایگان و بدون ورود به سایت هلیکوپتر بارگیری کنید. HelloSpy توسط نظرات بسیاری مورد توجه قرار گرفته است. من فکر می کنم این یک روش ارزان و مؤثر برای انجام جاسوسی شماست تا بتوانید از خانواده و تجارت خود مطمئن و مطمئن باشید. قیمت گذاری متفاوت است. برای یک ماه قیمت ۲۹٫۹۹ دلار است. به مدت سه ماه قیمت ۵۹٫۹۹ دلار است. برای شش ماه ۸۹٫۹۹ دلار است. برای یک سال ۱۱۹٫۹۹ دلار است.

HelloSPY چیست؟

HelloSPY یک نرم افزار مانیتورینگ است که به منظور به روزرسانی در مورد فعالیت فرزند / همسر / کارمند شما طراحی شده است. HelloSPY ویژگی های مفید جاسوسی را برای درک انواع فرآیندهای انجام شده در دستگاه های تلفن همراه مدرن را پوشش می دهد.

این نرم افزار برای استفاده آسان ایجاد شده است. برای شروع به مهارت خاصی احتیاج ندارد. HelloSPY ابزاری از ضرورت شدید والدینی است که همیشه نگران فعالیت آنلاین فرزندان خود هستند.

چگونه کار می کند؟ الگوریتم کار قابل فهم است. HelloSPY بر روی تلفن همراه شما قصد نظارت بر آن نصب شده است. برای نصب برنامه HelloSPY اطمینان حاصل کنید که می توانید دسترسی فیزیکی به دستگاه داشته باشید. متأسفانه ، آن را نمی توان از راه دور نصب کرد.

مرحله بعد شخصی سازی نرم افزار خواهد بود. شما باید ویژگی های جاسوسی را فعال کنید. این کار را می توان به راحتی از کنترل پنل خود انجام داد. پس از آماده شدن نرم افزار ، شروع به اسکن دستگاه مورد نظر برای فعالیت های آنلاین می کند.

Control Panel پورتال آنلاین شماست ، که در آن نرم افزار تمام فعالیتهای ضبط شده را برای شما ذخیره می کند. برای بررسی گزارش ها ، به حساب HelloSPY خود وارد شوید.

توجه داشته باشید که تلفن همراه که جاسوسی می کنید باید همیشه به اینترنت وصل شود. در غیر اینصورت ، نرم افزار HelloSPY قادر به انتقال فعالیت ضبط شده به پنل شما نخواهد بود.

بررسی اجمالی ویژگی های HelloSPY

HelloSPY از ویژگی های کافی برای تضمین نظارت بر فعالیت ها برخوردار است. لیست ویژگیهای HelloSPY را جستجو کنید و دریابید که آیا هریک از آنها می تواند مفید باشد.

پیگیری موقعیت مکانی تلفن – جاسوسی موقعیت مکانی تلفن ابزار ضروری برای هر والدین است. آیا می دانید بچه شما بعد از مدرسه کج می شود؟ پس از نصب والدین بر روی دستگاه فرزندتان ، می توانید مکان فرزندتان را مستقیماً از خانه یا محل کار خود پیدا کنید.

HelloSPY نقشه کامل منطقه شما را نشان می دهد تا موقعیت فعلی فرزند شما را نشان دهد.

چرا جاسوسی محل تلفن مفید است؟ بسیاری از والدین از آدم ربایی فرزندشان وحشت دارند. و بسیاری از آنها هنوز اعتقاد ندارند که چیزی وحشتناک مانند آدم ربایی ممکن است با کودک خود اتفاق بیفتد. اما حقیقت این است که بچه ها هستند و هیچ کس نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

با دانستن محل قرارگیری فرزندتان در هر ساعت از شبانه روز می توانید از امنیت آنها اطمینان حاصل کنید. کنترل والدین ، ​​مانند HelloSPY و SPY24 ، بر هر حرکتی که فرزند شما انجام می دهد نظارت دارند. حتی اگر کودک ربوده شود ، برنامه ها همچنان کار خواهند کرد که نشان می دهد اکنون کودک شما در کدام شهر قرار دارد.

پیامک تلفنی را از راه دور بخوانید – HelloSPY به پیام کوتاه دریافت و دریافت شده در دستگاه هدف بینش می دهد. این امکان را به شما می دهد تا پیام ها را بخوانید و زمان و تاریخ دریافت و ارسال آنها را ببینید. HelloSPY تمام پیام ها را در سرورها ذخیره می کند ، بنابراین حتی اگر کاربر پیامی را حذف کند ، شما هنوز هم قادر به خواندن آن خواهید بود.

چرا بینش پیامک تلفنی مهم است؟ با گسترش رسانه های اجتماعی ، ارتباط بین مردم سریعتر و آسان تر می شود. اما برخی از کاربران هنوز از طریق پیام کوتاه متن می نویسند. مسئله این است که هیچ کس نمی تواند مشخصات شما را ببیند و از طریق پیامکی اطلاعاتی در مورد شما پیدا کند. جای تعجب نیست که بچه های جوان اغلب با غریبه ها و شکارچیان در تماس هستند. آنها اس ام اس ارسال می کنند که وانمود می شود دوست و همکلاسی بچه هستند.

با کمک کنترل والدین می توانید شکارچیان را به سرعت تشخیص دهید. پیامک را بر روی تلفن فرزندتان بررسی کنید و با شماره تلفن شخصی که پیام متنی را ارسال می کند تماس بگیرید. بنابراین ، خواهید فهمید که چه کسی فرزند شما را نوشت.

مخاطبین تلفنی را بخوانید – آیا می دانید تعداد بچه های شما در تلفن همراه خود چه تعداد را ذخیره می کند؟ برنامه های کنترل والدین به شما امکان می دهد شماره تلفن دوستان فرزندتان را پیدا کنید. HelloSPY بین لیست مخاطبین فرزند شما و تمام اطلاعات اضافی که هر مخاطب در آن قرار دارد ، بینش می دهد.

چرا اطلاعات لیست مخاطبین می توانند برای شما مفید باشند؟ برای هر والدینی بسیار مهم است که شماره تلفن دوستان فرزند خود را داشته باشیم. هر وقت اتفاقی افتاد و بچه گم شد ، اولین کاری که هر والدینی باید انجام دهد این است که با هر شخص نزدیک فرزند خود تماس بگیرید. نگه داشتن شماره تلفن دوستان فرزندتان در دفترچه تلفن مخاطبین ، به شما در مقابله با شرایط اضطراری کمک می کند.

به سابقه تماس مراجعه کنید – HelloSPY در مورد هر تماس ورودی و خروجی که در دستگاه هدف انجام می شود ، اطلاعات کافی را ارائه می دهد. می توانید شماره تلفن شخصی را که تماس گرفته است و اطلاعات و تاریخ و زمان و همچنین مدت تماس را مشاهده می کنید. این برنامه به صورت پنهانی کار می کند ، بنابراین کاربر متوجه نخواهد شد که سابقه تماس آنها ردیابی می شود.

از اطلاعات تماس چه اطلاعاتی می توان بدست آورد؟ کنترل والدین سابقه تماس با شماره تلفن افرادی که با فرزند شما تماس می گیرند را ردیابی می کنند. می توانید از زمان انجام تماس مطلع شوید. همچنین می توانید تماس های از دست رفته را بررسی کنید.

استفاده از ضبط تماس جاسوسی – نرم افزار HelloSPY مکالمات انجام شده را ضبط می کند و به شما امکان می دهد مکالمات بین دو نفر را بیش از حد بشنوید. برنامه دستگاه ۲۴/۷ را نظارت می کند و ضبط تماس را در زمان واقعی شروع می کند. می توانید تماس های ضبط شده را از طریق صفحه خود گوش دهید.

آیا بیش از حد مکالمه های کسی را شنیده می شود اشکالی ندارد؟ شاید برخی والدین نمی خواهند به حریم خصوصی فرزندشان اهانت کنند ، اما بعضی اوقات لازم است. فهمیدن اینکه چه کسی فرزند شما را صدا می کند و درباره چه چیزی صحبت می کند ، می تواند جزئیات مهم بسیاری را نشان دهد. آیا افرادی که فرزند شما با امنیت ارتباط برقرار می کنند هستند؟ اطمینان حاصل کنید که فرزند شما در یک محیط امن و مثبت زندگی می کند. بهتر است اکنون تماسهای تلفنی آنها را بررسی کنید و بعدا از آن پشیمان شوید.

برنامه ها و قیمت گذاری HelloSPY

ارزانترین اشتراک HelloSPY برای هر ماه ۱۹/۹۹ دلار هزینه دارد. همچنین بسته هایی به مدت سه ماه ، شش ماه و استفاده یک ساله وجود دارد.

توجه داشته باشید که برای نصب HelloSPY باید iPhone خود را فرار از زندان کنید. نرم افزار HelloSPY بر روی دستگاه غیر جیل بریک اجرا نمی شود.

اگر شما یک کاربر iOS با طول عمر هستید ، ممکن است بدانید که اپل سعی می کند فرار از زندان را غیرممکن کند. این شرکت با جدیدترین نسخه نرم افزار iOS ، امنیت دستگاه های خود را افزایش داده است. آنها هکرها را ترغیب می کنند که به دنبال آسیب پذیری های سیستم برای ارائه فاش کردن آنها ۱ میلیون دلار باشند.

علاوه بر این ، اگر کاربر آی فون خود را امتحان کرده و فرار از زندان کند ، خطر آسیب پذیری های امنیتی وجود دارد. به همین دلیل فرار از زندان در حال حاضر تقریباً مرده است. این باعث می شود تا کاربران گزینه کنترل والدین را در نظر بگیرند که این امر به فرار از زندان نیاز دارد.

گزینه هایی برای کسانی که نمی خواهند آیفون های خود را بشکنند وجود دارد. برنامه SPY24 یک راه حل کنترل اختیاری والدین است که بسته اشتراک اشتراک غیر جیلبریک را نیز در بر می گیرد. این شامل بسیاری از ویژگی های مفید برای نظارت از راه دور دستگاه کودک شما است.

آیا HelloSPY از اطلاعات خصوصی کاربر محافظت می کند؟

وقتی صحبت از حفاظت از داده ها می شود ، هر کاربر می خواهد اطلاعات شخصی خود را بداند هرگز در معرض اشخاص ثالث نمی باشد. HelloSPY تضمین می کند که تمام سیاهههای مربوط به فعالیت ضبط شده را رمزگذاری می کنند. اگرچه ، آنها اشاره نمی کنند که آنها از ارائه خدمات نظارت بر تولید ناخالص داخلی خود پیروی می کنند.

GDPR چیست؟ مخفف مخفف مقررات عمومی حفاظت از داده ها است . این مقررات تنظیم حریم خصوصی و صادرات داده های شخصی برای همه افراد در اتحادیه اروپا است.

این آیین نامه شامل الزامات دقیق مربوط به پردازش اطلاعات شخصی است. GDPR به کلیه مشاغل ، که با داده های شخصی افراد سروکار دارند ، نیاز دارد تا از یک روش موثر برای محافظت از داده ها استفاده کنند و از نمایش داده ها بدون رضایت قبلی ، رضایت صریح خودداری کنند.

هر شرکت یا مشاغل مجبور است از مقررات GDPR پیروی کند. با واگذاری اطلاعات خود به خدماتی که با شرایط GDPR مطابقت ندارد ، شما اطلاعات شخصی را در معرض خطر قرار می دهید.

آیا نرم افزار HelloSPY 100٪ غیر قابل کشف است؟

برنامه جاسوسی :

نمایندگان HelloSPY ادعا می کنند هیچ راهی برای تشخیص نرم افزار بر روی دستگاه وجود ندارد. نماد برنامه نصب شده روی دستگاه در تلفن همراه هدف نمایش داده نمی شود. برنامه HelloSPY باتری را زیاد تخلیه نمی کند.

هیچ دستور SMS وجود ندارد ، که می توان از آنها برای تنظیم برنامه از راه دور استفاده کرد. بنابراین می تواند برای کاربر مشکل پیدا کند که نرم افزارهای جاسوسی را در دستگاه خود پیدا کند. اما همچنین مدیریت برنامه HelloSPY از راه دور را دشوار می کند.

با HelloSPY چه رسانه اجتماعی می توانید نظارت کنید؟

در ابتدا ، رسانه های اجتماعی برای بچه ها ایجاد نشده است. این کودک معمولاً قادر به کنترل وسوسه و استرس ناشی از رسانه های اجتماعی نیست. بسیاری از والدین سعی می کنند که فرزندان خود را به عنوان مسئول اشتراک اطلاعات شخصی آموزش دهند. با این حال ، بسیاری از کودکان به اندازه کافی بزرگ نشده اند تا محتویات در اینستاگرام یا جاهای دیگر را ببینند.

رسانه های اجتماعی نوجوانان را ترغیب می کنند که برای محبوب ترین شهرها تلاش کنند. آنها صدها نفر دوست هستند ، اما هنوز به سختی ده نفر از آنها با فرزند شما دوست واقعی هستند. روزانه ۹ ساعت آنلاین بودن ، عادی شد و بعضی از بچه ها حتی می ترسند ۳۰ دقیقه آفلاین نشوند.

تعادل بین رسانه های اجتماعی و زندگی واقعی برای کودکان مدرن دشوار است. وقتی آنها در بهترین سن خود برای یادگیری چیزهای ضروری جدید قرار دارند ، تمایل دارند وقت خود را در پیمایش روزنامه اطلاعات تلف کنند. به همین دلیل والدین باید به فرزندان خود بیاموزند که با خردمندانه از رسانه های اجتماعی استفاده کنند.

کنترل والدین ممکن است از نظر شما مهمتر باشد. آنها می توانند فاش کنند که فرزند شما در معرض چه چیزی است و چه چیزی با دوستان خود در پیام رسان ها تبادل می کند. HelloSPY به شما امکان می دهد: برنامه جاسوسی

هک واتس اپ – HelloSPY مکالمه WhatsApp را در کنترل پنل خود قرار می دهد. این نرم افزار اطلاعات مربوط به هر پیام دریافتی و ارسال شده را جمع آوری می کند و همچنین محتوای پیام را فاش می کند. گپ های WhatsApp در پنل شما بارگذاری می شود ، بنابراین می توانید آنها را از راه دور بخوانید.

Track Viber Chats – Viber یک سکوی مناسب برای پیام رسانی است که به طور گسترده در بین بچه ها رواج دارد. HelloSPY به گپ های وایبر بچه های شما دسترسی می دهد. دستگاه Android هدف باید ریشه داشته باشد تا به HelloSPY اجازه دهید تمام گپ های Viber را نشان دهد.

پیگیری پیام های فیس بوک – به هر حال ، فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی است. فرزند شما ، کارمند و شریک زندگی تان دارای حساب Facebook هستند. کنترل والدین مانند HelloSPY و SPY24 بینشی در مورد پیام های فیس بوک کاربر هدف ارائه می دهد.برنامه HelloSpy به Android نیاز دارد رتبه بندی:۴٫۳ (رتبه بندی ۱۸۲۴۸۲ ) برنامه جاسوسی قیمت : ۵۸ دلار

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا