برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوراخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدتریندانلود برنامه شنود صداکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

بررسی شنود گوشی موبایل و معرفی نرم افزار شنود گوشی

بسیاری از ما این همواره این تصور را در ذهن خود داریم که که شنود تلفن همراه و یا حتی تلفن ثابت شخصی دیگر کار سختی ست ولی در حقیقت این طور نیست. این کار که عملا جاسوسی و غیر قانونی محسوب می شود چرا که ما بدون اجازه ی شخص مقابل اقدام به انجام این کار می کنیم، بر خلاف تصور اکثریت، کار ساده ای ست. اما SPY24 در اینجا قصد دارد به بررسی جنبه ای مثبت این مسئله از جمله شنود تلفن همراه فرزندان و در واقع کنترل و نظارت بر آنها،  توسط والدین که نسبت به امنیت، اهداف و کارهای فرزندشان نگران حساس هستند، بپردازیم. تصویری که ما نسبت به شنود تلفن همراه در ذهن خود داریم و شاید هم به این دلیل است که اکثرا در فیلم های سینمایی اینگونه دیده ایم این است که مکالمات شخص مورد نظر توسط یک دستگاه ضبط صوت، رکورد و ثبت می شود و در واقع با این روش، در واقع استراق سمع صورت می گیرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سازنده ها و کمپانی های بزرگ تلفن همراه در سراسر جهان در صدد آن بر آمده اند تا این کار یعنی شنود و استراق سمع را با استفاده از میکروفون های هوشمند تلفن همراه را به راحتی انجام دهند.  برنامه شنود

برنامه شنود
شنود گوشی

چگونگی شنود و استراق سمع در فضای مجازی

 در مورد میکروفون و یا همان وسیله ی شنودی که قبلا به ان اشاره شد باید در اینجا خاطر نشان کرد که تنها کمپانی ها و سازندگان تلفن های همراه قادر به ساخت چنین میکروفون هایی نیستند بلکه، سایر شرکت ها ی سازنده ی نرم افزار های تلفن همراه نیز می توانند با استفاده از کدهای امنیتی یا همان کد های نفوذی به تلفن های شرکت و یا اشخاص دیگر نیز به راحتی وصل شده و به مکالمات آنها اعم از محرمانه و غیر محرمانه گوش دهند. البته برای شنود مکالمان اینترنتی شخص و یا شرکت مد نظر ابتدا باید برنامه ی خاصی را در تلفن همراه آنها راه اندازی و نصب کرده و سپس در صدد فعال کردن این برنامه در موبایل شخص مورد نظر بر آیید و از این طریق به تمامی مکالمات وی دسترسی پیدا کنید. 

شنود تماس ها و مکالمات تلفن همراه 

به محض اینکه شما برنامه ی مورد نظر را برای شنود مکالمات شخص مورد نظر را بر روی گوشی راه اندازی می کنید یک کد امنیت خاص یرای او از طریق سامانه ی پیامکی ارسال می شود با وارد کردن این کد امنیتی این برنامه فعال شده و شما قادر خواهید بود تمامی مکالمات شخص مورد نظر را ضبط و ثبت کنید. 

شنود تماس ها، یاداشت ها و پیامک های دیگران 

در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که این دستگاه ها و شنود آنها تنها به تماس ها و مکالمات شخص مورد نظر ختم نمی شود بلکه شما با استفاده از آن می توانید، به تمامی یادداشت های شخصی و حتی پیامک های شخص مورد نظر نیز دست پیدا کنید. با توجه به اینکه استفاده از این دستگاه ها غیر قانونی و خلاف قانون می باشد و پیدا کردن آنها نیز کار بسیار سخت و دشواری می باشد و در صورت موجود، قیمت بسیار بالایی نیز دارد، هدف ما این است که با معرفی برنامه و یا اپلیکیشنی خاص این کار را از هر لحاظ برای شما راحت تر کنیم. البته در اینجا هدف ما برای ایجاد امنیت فرزندانی است که بدون آگاهی دچار اشکلاتی می شوند و از این طریق والدین می توانند با نصب این برنامه ها نسبت به امنیت فرزندان خود اقداماتی کرده و مواظب آنها, خصوصا در فضای مجازی باشند. 

شنود تماس ها و مکالمات تلفن همراه

معرفی اپلیکیشن SPY24 و یا همان برنامه ی شنود

در اینجا می خواهیم ببینیم که آیا شنود تلفن همراه از راه دور نیز امکان پذیر است و چگونه می توان این کار را انجام داد؟ 

در اینجا هدف ما این است که تا آنجا که بتوانیم از نگرانی والدینی که نسبت به امنیت حضور فرزندان خود در فضای مجازی و غیره، حساس هستند، بکاهیم. از جمله ویژگی های این برنامه بدین گونه است که شما میتوانید تمامی تماس ها و مکالمات شخص مورد نظر را با بررسی نام، تاریخ و حتی زمان دقیق مکالمات مشاهده کنید. در حال حاضر بهترین برنامه ی شنود از راه دور که در بازار موجود هست، اپلیکیشن و برنامه ی SPY24  می باشد. 

چگونگی شنود مکالمات و تماس های شخص مورد نظر از راه دور با نرم افزار SPY24 

تقریبا در تمامی دنیا ثابت شده است که بهترین برنامه ی شنود مکالمات، نرم افزار SPY24 می باشد. در واقع با نصب و راه اندازی این برنامه شما دیگر به هیچ وسیله ی دیگری برای شنود مکالمات، بررسی پیامک ها و حتی یادداشت های شخص مورد نظر، نیاز نخواهید داشت. این اپلیکیشن در این زمینه چنان پیشرفته است که حتی از رقبای خود مانند SFP که ذر این زیمینه بسیار پشرو بوده اند، نیز جلو زده است. در برنامه ی SFP امکان شنود تماس ها و مکالمات شخص مورد نظر وجو ندارد. ولی شما می توانید با استفاده از اپلیکین SPY24 بدون روت کردن تلفن همراه شخص مورد نظر تماس های وی را ضبط و ثبت کنید. از این رو کسانی که خواهان اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند می توانند به وبسایت رسمی WWW.SPY24.IR سری بزنند و تمامی اطلاعات مورد نظر خود را در این وبسایت پیدا کنند. 

این ویژگی یعنی شنود تماس ها و مکالمات به صورت زنده از جمله نقاط قوت برنامه ی SPY24 می باشد به طوری تاکنون هیچ برنامه ی دیگری راه اندازی نشده است که بتواند تماس ها و مکالمات را به صورت زنده شنود کند. به طوری که شخصی که تماس ها و مکالماتش توسط شما شنود می شود هرگز از حضور شما مطلع نخواهد شد. این برنامه هیچ پیامک و یا نشانه ای که حاکی از آن باشد که شما به مکالمات و تماس ها گشو می دهید را برای شخص مورد نظر ارسال نخواهد کرد. در هر زمان که شخص مورد نظر تماسی برقرار کند یک علامت وی ا نشانه بر روی گوشی تلفن همراه شما نمایان می شود از این رو شما می توانید به راحتی به مکالمات او گوش فرا دهید. 

چگونگی شنود مکالمات و تماس های شخص

چگونگی ضبط و ذخیره سازی مکالمات و تماس ها 

بعضی مواقع ممکن است در مکان و یا شرایط خاصی قرار گرفته باشید که امکان گوش دادن به مکالمات شخص مورد نظر برای شما امکان پذیر نباشد از این رو شمابا فعال کرردن دکمه ی ضبط اینن برنامه می توانید تمامی مکالمات و تماس های شخص مورد نظر را ذخیره کرده و بعد ها در شرایطی بهتر به آنها گوش دهید. بدین ترتیب تمامی تماس های تلفنی شخص مورد نظر در حافظه و به طور تخصصی تر در کنترل پنل برنامه ی SPY24 ذخیره می شود. در این صورت، شما تنها با داشتن برنامه SPY24 و تهیه ی یک میکروفون می توانید تمامی مکالمات شخص مورد نظر را به صورت زنده شنود کنید. فقط حواستان به این نکته باشد که برای شنود وراه اندازی و فعال کردن این برنامه شما حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. در واقع در این مقاله، تمامی تلاش ما بر این است که بتوانیم در راستای بالا بردن امنیت فرزندان و یا همسر شما، با معرفی برنامه ی SPY24، کمکی کرده باشیم. این برنامه در ببازار موجو و بسیار ارزان می باشد و در حال حاضر بهترین و موثرترین برنامه شند در سر تا سر جهان می باشد. نصب این برنامه به خصوص برای والدینی که نسبت به امنیت فرزندان خود در فضای مجازی نگران و حساس هستند، بسیار کارآمد و مهم است.

از طریق این اپلیکیشن، والدین محترم می توانند ارتباطات فرزندان خود را تحت نظر گرفته و آنها را کنترل، نظارت و مدیریت کنند. 

در این روزها بسیار می شنویم که بحث مربوط به تلفن همراه و هر چیزی که مربوط به شنود مکالمات و تماس ها می شود به سوژه ی داغ رسانه ها اعم از مجازی و غیر مجازی تبدیل شده است. 

سال ها قبل دولت مردان اروپایی و آمریکایی به دنبال ساخت و تولید سیستم های شنود تلفن همراه بوده اند. چندی از سیستم هایی که هم اکنون در بسیاری از این کشورها به کار برده می شود عبارت ان از: ETSI TS191671 و GPP3 و غیره. البته هر کدام از کمپانی های سازنده ی این سیستم ها قابلیت ها ی خاص  ویژه ای بر روی سیستم های مورد  نظر خود به کار گرفته اند که برخی نیز خارج از استاندادهای قانونی به کار گرفته می شنوند. 

آیا در ایران نیز امکان شنود تماس ها برای هر کسی امکان پذیر می باشد؟

در ایران تنها شبکه های مخابرایت هستند که قابلیت استفاده از شنود و را اندازی اپلیکیشن های مربوط به شنود را دارا می باشند. 

شنود به طور گسترده تر شامل کنترل و نظارت تمامی تماس  های تلفنی، پیامک های نوشتاری (SMS) و تصویری (MMS) و یا حتی ارتباط اینترنتی (GPRS) می شود. که این شنود هم می تواند هم به صورت هم زمان باشد و یا به صورتی ضبط شود و بعدها مورد بررسی واقع شود. و همانطور که قبلا به ان اشاره شد شنود قابل شناسایی نمی باشد و فرد مورد نظر به هیچ عنوان متوجه شنود تماس های تلفنی از طریق شما، نخواهد شد. جالب است بدانید از این طریق هر گونه انتقال مکالمه از یک تلفن هماره به تلفن همراهی دیگر، و حتی مکالمات چندد نفره ثبت خواهد شد. تغییر مکان جغافیایی شخص مورد نظر نیز اختلالی در شنود ایجاد نخواهد کرد. 

 در اینجا این سوال مطرح می شود که آیا ارگان های امنیتی می توانند میکروفن های تلفن همراه شخص مورد شنود را بدون اینکه خود او متوجه شود، فعال کنند؟ در جواب باید گفت: بله این امکان وجود دارد. جالب است بدانید که حتی اگر شخص مورد شنود سیم کارت تلفن همراه خود را بیرون بیاورد، در صورتی که هم چنان تلفن همراه شخص مورد نظر باتری داشته باشد و روشن باشد، امکان شنود تلفن همراه هم چنان وجود دارد, در صورتی کنترل و نظارت به صورت کامل غیر فعال می شود که شخص مورد نظر باتری تلفن خود را بیرون آورده باشد و یا تلفن همراهش را کاملا خاموش کرده باشد. 

نرم افزار جاسوسی

نرم افزار جاسوسی

چگونگی شنود افراد در ایران

در ایران برای شنود مکالمات و تماس های تلفنی تک تک افراد مورد نظر، به حکم قضایی نیاز می باشد. 

دستگاه های مربوط به شنود آنلاین 

دو نوع دستگاه برای استراق سمع در شنود آنلاین وجود دارد. این دستگاه بسیار کوچک و اندازه ی واقعی آنها چیزی برابر با نصف قوطی کبریت می باشد که جای سیم کارت در ان مشاهده می شود بدین ترتیب که سیم کارت مورد نظر را در ان قرار می دهید و دستگاه را روشن می کنید. فقط دقت داشته باشید دستگاه را در محلی قرار دهید که اطرافش فضای کافی برای پخش صدای مورد نظر وجود داشته باشد. 

انواع مختلف دستگاه ضبط صدا در ایران 

انواع مختلفی از دستگاه ضبط صدا در بازار موجود می باشد که از جمله بهترین انها می توان به دستگاه ضبط صدای مینی توشیبا، اشاره کنیم. که این دستگاه دارای حافظه ی داخلی بوده و بعد از شارژ کردن، روشن می شود، می توانید آن را به کامپیوتر و یا گوشی موبایل متصل کرده و صدا را پخش کنید. که این نوع شنود نیازی به اینترنت ندارد و درواقع آنلاین نمی باشد. 

چگونگی استفاده از برنامه ی SPY24

در اینجا باید به این نکته توجه داشته باشید که: که این برنامه فقط در صورتی قابل استفاده است که برای کنترل کردن فرزندان و افراد زیر 18 سال باشد. از طریق این برنامه و با نصب  و راه اندازی آن، شما قادر خواهید بود، بر تمامی تماس ها و مکالمات فرزندان و اعضای خانواده ی خود نظارت و کنترل داشته باشید. برای شنود تماس های تلفنی شخص مورد نظر باید به موقعیت و مکان جغرافیایی فرد و هم چنین اینترنت دسترسی داشته باشید تا بتوانید مکالمات او را به صورت زنده گوش دهید و یا حتی بتوانید آن را ذخیره و بعدا بررسی کنید. 

امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از مردم از برنام های ارتباطی و پیام رسانی تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و غیره استفاده می کنند و بیشتر پیام ها و پست های خود را یا به صورت متن  و یا تصویر به اشتراک می گذارند, شما به راحتی می توانید از طریق برنامه ی SPY24 به تمامی پیام های متنی و تصوری و حتی آرشیو عکس فرزندانتان دسترسی پیدا کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

جاسوسی در تماس هایشنود گوشی زنده

برنامه های جاسوسی ممکن است به گونه ای طراحی شده اند که والدین بتوانند مراقب بچه های خود باشند ، اما این جایی نیست که متوقف شود. این برنامه های اب زیر کاه توسط دوست پسر ، دوست دختر ، اعضای خانواده یا حتی کارفرمایان مشکوک قابل استفاده است. بنابراین ، اگر به نظر می رسد شخصی که می شناسید کمی بیش از حد از زندگی شما می داند ، همین حالا می تواند از شما جاسوسی کند.

نصب یک برنامه بسیار آسان است. ما در مورد 5 به شما خواهیم گفت. و سپس در انتهای این پست ، یک پیوند بسیار مهم به یک نکته وجود دارد که به شما می گوید چگونه می توانید هرگونه برنامه جاسوسی را که ممکن است در تلفن شما باشد حذف کنید.

در حالی که ما در مورد این برنامه ها به شما می گوییم ، دقیقاً برای شماست که بدانید چه چیزهایی در آنجا وجود دارد. اگر هرکدام از این برنامه ها را نصب کردید ، این کار را با مسئولیت خود انجام دهید. ما وکیل نیستیم اما این برنامه ها در ایالات خاص قانونی نیستند. با مسئولیت خودتان از این اطلاعات استفاده کنید.

شنود مکالمات موبایل دیگران

رهگیری تماس از ویژگی های SPY24 است که به شما امکان می دهد در تماس های تلفنی زنده از راه دور و بدون شناسایی گوش فرا دهید. چه یک موقعیت شخصی باشد و چه مربوط به تجارت ، سناریوهای مختلفی وجود دارد که در آن ها امکان گوش دادن به تماس های تلفنی بسیار مفید است.

کاری که می توانید با شنود مکالمات موبایل دیگران انجام دهید

چند بار با خود فکر کرده اید “دوست دارم بتوانم به آن مکالمه گوش دهم؟” ویژگی منحصر به فرد رهگیری تماس به شما امکان می دهد در صورت وقوع مکالمه های زنده بدون شناسایی ، به آنها گوش دهید. این ویژگی مفید به شما امکان می دهد:

  • به مکالمات ورودی و خروجی در یک دستگاه هدف به صورت زنده گوش دهید
  • هنگام گوش دادن به تماس کاملاً شناسایی نشوید
  • با ارسال پیام کوتاه مخفی یا از طریق داشبورد حساب کاربری SPY24 خود ، جاسوسی تلفنی را به راحتی فعال کنید
  • تصمیم بگیرید که کدام شماره را می خواهید ردیابی کنید ، آیا در مخاطبین دستگاه مورد نظر ذخیره شده است یا خیر
  • شنود گوشی

چرا شما نیاز به جاسوسی در تماس های تلفنی زنده دارید

تلفن های همراه نحوه ارتباط ما را کاملاً تغییر داده است. در حالی که این راحتی مدرن سرعت تبادل اطلاعات را فراهم کرده است ، اما پنهان کردن کارها را آسان تر می کند. از بحث های مهم و خصوصی که می تواند در شما تأثیر بگذارد ، غافل نشوید. با گوش دادن سریع و فوری ، شما آزادی جاسوسی در تماس های تلفنی را خواهید داشت بدون اینکه کسی بداند. نرم افزار رهگیری تماس ما اطمینان می دهد که هرگز در معرض تماس قرار نگیرید.

مزایای والدین

دستگاه های موبایل برای رشد کودک شما عالی هستند. آنها نه تنها ابزاری عالی برای یادگیری هستند ، بلکه به کودک شما کمک می کنند تا بدون توجه به اینکه کجا باشد با دوستانش در ارتباط باشد. از همه مهمتر ، تلفن های همراه این توانایی را به والدین می دهند که بتوانند به راحتی با کودکان ارتباط برقرار کنند ، وقتی آنها به عنوان مثال کودکشان برای خواب در محل زندگی یکی از دوستانشان می رود ، آرامش خاطر آنها را فراهم می کند.

متأسفانه ، همیشه نمی توانید کنترل کنید که چه کسی شماره تلفن فرزند شما را در دست می گیرد و چگونه از این اطلاعات استفاده می کند. در دستان اشتباه ، می توان از تلفن فرزندتان برای آسیب رساندن به او استفاده کرد. اگر نمی خواهید فرزند شما قربانی پیگیری ، زورگویی یا تماس های تلفنی نامناسب شود ، نرم افزار رهگیری تماس ما همان چیزی است که شما نیاز دارید. با استفاده از SPY24 می توانید مکالمات تلفنی را که از تلفن همراه فرزندتان وارد و خارج می شوند جاسوسی کرده و مکالمات را به هنگام وقوع آنها گوش دهید تا بتوانید بلافاصله برای اطمینان از ایمنی کودکان خود اقدام کنید.

مزایای کارفرمایان

آیا قصد خرید دستگاه های تلفن همراه کارکنان کار خود را دارید؟ یک نکته اساسی قبل از انجام این کار این است که چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که این دستگاهها واقعاً برای اهداف کار استفاده می شوند. همانطور که به کارگران خود اعتماد دارید که از تلفنهایشان با مسئولیت پذیری استفاده کنند ، همیشه چند کارمند خواهید داشت که شاید لازم باشد آنها را چک کنید.

این ویژگی همچنین می تواند مزایای زیادی در بخش فروش داشته باشد. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید یک نماینده فروش را مربی کنید که چگونه با گوش دادن به تماس های فروش مستقیم ، موفق تر شود. از آنجا که تنظیم آن بسیار آسان است ، نرم افزار جاسوسی تماس تلفنی ما یک راه حل ایده آل و مقرون به صرفه برای ردیابی و گوش دادن به تماس های تلفنی در تلفن های هوشمند شرکت شما به صورت محرمانه است. با استفاده از شنود گوشی SPY24 می توانید اطمینان حاصل کنید که تیم شما از دستگاههایشان به طور دقیق برای کار استفاده می کند و همچنین در صورت تماس تلفنی با داده های حساس شرکت شما از آنها مطلع شوید.

مزایا برای افراد

ویژگی رهگیری تماس ما می تواند برای استفاده شخصی نیز مفید باشد. وقتی نیاز دارید کسی از طریق یک تماس تلفنی بین شما و شخص دیگر صحبت کند ، این یک راه حل موثر است.

به عنوان مثال یک سناریو را بیان کنید که در آن هنگام تماس تلفنی یا پس از آن ممکن است به مربیگری یا راهنمایی نیاز داشته باشید. شاید این مصاحبه ای باشد که از طریق تلفن انجام شده است و شما می خواهید با یک دانش فنی در مورد موضوعی آشنا شوید که به شما اشاره کند. یا شاید شما از کسی در یک قرار ملاقات می پرسید و احساس می کنید که برای اطمینان از گفتن صحبت های صحیح یک دوست معتمد تماس خود را پشت سر می گذارد. در مواقعی که لازم است پشت خود را بپوشانید ، رهگیری مکالمات شخصی می تواند محافظتی باشد که لازم دارید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا