برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

بررسی و آموزش هک پابجی آیفون

با توجه به آن که بازی پابجی موبایل یکی از بازی های سرگرم کننده و قابل نصب بر روی سیستم عامل های متفاوت و در عین حال روشی بسیار جذاب برای کسب درآمد می باشد، افراد بسیار زیادی هستند که می خواهند از طریق آموزش هک پابجی آیفون به روش های هک این بازی آگاه شوند و در این صورت بتوانند هک سیستم عامل آیفون افراد مورد نظرشان را انجام دهند. پس همراه ما باشید تا در ادامه توضیحاتی در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

هک پابجی موبایل در آیفون امکان پذیر است؟

امروزه روش های جدیدی برای آموزش هک پابجی آیفون ارائه شده است و افراد زیادی نیز از طریق این روش ها آموخته اند تا به هک اطلاعات افراد مورد نظرشان بپردازند. این روش ها چه برای سیستم عامل آیفون و چه برای سیستم عامل های اندروید و ویندوز کارگشا بوده است و توانسته کارآمد واقع شود. بازی پابجی از پرطرفدارترین بازی هایی است که توانسته منبع درآمدی مناسبی برای بازیکنان آن شناخته شود، پس می توان گفت که این بازی یکی از راه هایی است که شاید بتوان از طریق آن ضعف امنیتی سیستم عامل آیفون را محاسبه و به اطلاعات درون آن دسترسی پیدا نمود.

بازی pubg بر روی سیستم عامل های متفاوت به تعداد ۶۰ میلیون بار نصب شده است و ۸۵ میلیون کاربر تا کنون سعی خود را انجام داده اند تا بتوانند در این بازی امتیاز بیشتری کسب کنند. به همین خاطر است که بازی پابجی را بسیار محبوب و پر طرفدار می دانیم. ولی متاسفانه هکر ها نیز از جمله طرفداران این بازی می باشند، زیرا به ویژگی های این بازی برای دسترسی آسان به سیستم عامل های متفاوت آگاهی کافی را کسب نموده اند. پس در ادامه همراه ما باشید تا با آموزش هک پابجی آیفون اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیارتان بگذاریم.

آموزش هک پابجی آیفون

آموزش هک پابجی آیفون مطابق روش های جدید

جدید ترین روش هایی که در آموزش هک پابجی آیفون در اختیارتان قرار می گیرد، بر اساس کد های تقلبی pubg می باشد و افرادی که نتوانند در این بازی نکات امنیتی را رعایت کنند و نتوانند در برابر هکر ها مقاومت کنند، آنگاه هکر ها مطابق آموزش هک پابجی آیفون و بر اساس روش های جدید به سادگی به اطلاعات این بازیکنان نفوذ پیدا خواهند نمود. البته این را بدانید که هیچگاه نفوذ و دسترسی غیر مجاز به اطلاعات افراد مورد تایید ما قرار نگرفته است و اگر این محتوا را ارائه نمودیم، تنها برای در نظر گرفتن جنبه های آموزشی می باشد.

آموزش هک پابجی آیفون

آموزش هک پابجی آیفون بر اساس اسکریپت کد هک پابجی

اگر بخواهید بر اساس روش های جدید و به روز ترین متد آموزش هک پابجی آیفون، به هک اطلاعات افراد مورد نظرتان بپردازید، آنگاه باید به طور کامل به روش اسکریپت کد هک این اپلیکیشن که در آموزش هک پابجی در آیفون به هکر ها ارائه شده است، مسلط شوید. با تسلط بر این روش به تمامی تغییراتی که در این بازی ایجاد می شود مسلط خواهید شد و مزایای این اپلیکیشن در اختیار شما قرار خواهند گرفت‌.

آموزش هک پابجی آیفون

آموزش هک پابجی آیفون بر اساس کد های pubg مناسب برای هک موبایل

احتمالا تا این جای آموزش هک پابجی آیفون دریافته اید که این روش هک برای انواع سیستم عامل های آیفون و اندروید امکان پذیر می باشد و شما می توانید جدید ترین کد های تقلب را برای نفوذ به اطلاعات افراد به کار بگیرید. این کد های تقلب بسیار متنوع اند و بر اساس آنکه شما از کدام روش هک این بازی بهره بگیرید، محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد شد و دچار مشکل نخواهید شد.

با توجه به آنکه این بازی امتیاز بالایی در گوگل پلی و یا اپل استور دارد و افراد زیادی هستند که از این بازی استفاده می کنند و به کسب درآمد پرداخته اند، می توان گفت که هکر ها بیشتر از سابق بر روی نفوذ به این بازی تمرکز نموده اند و این بازی را خطری جدی برای کاربران سیستم عامل آیفون ساخته اند. به هر حال کاربران و بازیکنان این اپلیکیشن باید بدانند که تمامی نکات امنیتی را رعایت کنند تا برای کسب درآمد در این بازی به مشکلی بر نخورند و مورد سوء استفاده هکر ها و افراد مهاجم قرار نگیرند، تا همیشه اطلاعاتشان از امنیت کافی برخوردار باشند.

آموزش هک پابجی آیفون

نحوه هک پابجی موبایل در آیفون چگونه است؟

هک پابجی موبایل جدید برای اندروید و آیفون با اجرای ساده اسکریپت کد هک PUBG جدید کار می کند، بنابراین می توانید به راحتی تغییرات ایجاد شده در APK PUBG را انجام دهید و از مزایای اضافی در مقایسه با سایر بازیکنان بازی استفاده نمایید. از جمله هک هایی که برای دسترسی به اطلاعات افراد از طریق نفوذ به بازی پابجی امکان پذیر است، می توان به تغییر رنگ بدن و هدشات هایی که به صورت خودکار برای بازیکنان دیگر به کار می رود و ویژگی ضد ممنوعیت و تیراندازی شدید و خسارت شدید دشمنان و دیگر کاربران و از بین بردن رد پا اشاره نمود.

در آموزش هک پابجی آیفون روش هایی به شما ارائه می شود که به صورت گام به گام به هک اطلاعات افراد و کاربران و بازیکنان این بازی بپردازید. شما لازم است که در ابتدا نرم افزار ZArchiver را نصب نمایید و کد های تقلبی که نحوه استفاده آن در آموزش هک پابجی آیفون به شما ارائه شد را از حالت فشرده خارج سازید و از این اسکریپت های هک پابجی در جهت نفوذ به اطلاعات افراد استفاده نمایید.

آموزش هک پابجی آیفون

آموزش هک پابجی موبایل در آیفون

در مرحله بعد نیاز است که به نصب نرم افزار های Game Gurdian، PUBG Game و Strange VPN بپردازید و در گام بعد برنامه و نرم افزار dual space را نصب نمایید و برای خود در نرم افزار clones های Game Guardian و PUBG Mobile بسازید. سپس نیاز است که در این بازی، Game Guardian را باز کنید و آنگاه کد های تقلبی را که از حالت فشرده خارج نموده اید را به کار گیرید. سپس به عنوان گام آخر می توانید آیکون بازی Game Guardian  را مشاهده نمایید و بعد از باز نمودن این آیکون از روش های مختلف هک مانند وال هک و هدشات خودکار بهره ببرید.

آموزش هک پابجی آیفون

آموزش هک پابجی برای آیفون و چگونگی دریافت امتیاز در این بازی

برای هک پابجی نیاز است به تمامی نقاط ضعف این بازی آگاه شوید زیرا اگر نتوانید نقاط ضعف این بازی بر روی هر سیستم عامل را پیدا کنید، آنگاه قادر نخواهید بود که به اطلاعات افراد نفوذ پیدا کنید. احتمالا تا کنون از مطالب ارائه شده دریافته اید که چگونه می توان از این روش برای نفوذ به اطلاعات استفاده نمود و از آموزش هک پابجی آیفون بهره برده اید.

کد های تقلبی که در سایت های مختلف به فروش و دانلود کاربران می رسد، یکی از راه های بسیار مناسب برای دستیابی به کد های تقلب برای هک این بازی می باشد که در این مطلب به آن پرداختیم. هکر ها همواره به دنبال روش هایی اند که با کمک آن موفق به کسب اطلاعات بیشتر درباره نقاط ضعف این بازی بر روی سیستم عامل ها شوند. این نقاط ضعف، راهی مستقیم برای هک سیستم عامل افراد به شمار می رود. حتی بسیاری از بازیکنان این بازی سعی نموده اند تا از طریق این کد های تقلب امتیازات بیشتری در این بازی کسب نمایند.

 مدیران پابجی به محض آن که از این موضوع با خبر شدند، این بازیکنان را از بازی پابجی حذف نمودند. این اتفاق که در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ رخ داد، باعث شد که دیگر بازیکنان با احتیاط بسیار بیشتری از این کد های تقلب استفاده نمایند‌. به هر حال هم اکنون افراد زیادی هستند که دریافته اند از طریق این کد های تقلب می توانند به اطلاعات بازیکنان بازی پابجی دسترسی پیدا کنند. مود هایی مثل pubg mobile hack aimbot به هکر ها کمک نموده است تا آنها برای مشاهده و پیدا کردن بازیکنان ماکروها و بازیکنان پشت دیوار تلاش نمایند و از این طریق به نفوذ و دسترسی اطلاعات افراد بپردازند.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا