آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

برنامه جاسوسی تلگرام

برنامه جاسوسی تلگرام تروجانیکه از طریق تلگرام ، از کاربران جاسوسی میکند سیستم عامل اندروید که هردفعه دچار مشکلات امنیتی میشود ، این بار نیز دست خوش جاسوسی ازطرف هکر ها شده است پژوهشگران حوزه امنیت کمپانی دکتر وب به تازگی تروجانی را در اندروید کشف کرده اند که مجرمان سایبری آن را از پروتکل تلگرام کنترل می نمایند. این برنامه مخرب می تواند به اجرای دستورات هکرها پرداخته و اطلاعات محرمانه کاربران را به سرقت ببرد.
به گزارش دکتر وب، تروجان مذکور که spy24  نام دارد در واقع یک ابزار مدیریت از راه دور (RAT) است که در ظاهر اپلیکیشن های سالم و بی خطر انتشار می یابد.
ظاهرا این تروجان اخیرا موفق شده که برخی دیوایس های ایرانی ها را هم آلوده کند. تروجان مذکور می تواند در قالب اپلیکیشن هایی به نام اینستا پلاس (Insta Plus)، پروفایل چکر (Profile Checker) و Cleaner Pro به تلفن های هوشمند و تبلت های اندرویدی وارد شود.این تروجان به محض آغاز کار، به صاحب دیوایس پیشنهاد می دهد که از محبوبیت خود در میان کاربران تلگرام باخبر شود، و برای دستیابی به این مقصود آیدی تلگرام کاربر را طلب می کند.
پس از این که قربانی اطلاعاتش را وارد کرد، تروجان spy24 تعداد «افراد بازدید کننده» از پروفایل کاربر را به نمایش وی در می آورد، هر چند که در حقیقت این کار را انجام نداده و آماری کذب و غیر واقعی ارائه می کند.

نرم افزار جاسوسی در تلگرام

این موضوع باعث می شود که کاربر خطر این نرم افزار مخرب را جدی نگرفته و نسبت به عملکرد آن مشکوک نشود.
تروجان spy24  حتی گاهی اوقات می تواند پس از اجرا روی سیستم عامل، آیکن میان برش را هم از صفحه خانه حذف کرده و برای جلوگیری از برانگیخته شدن شک کاربر صفحه خود را هم به طور کامل ببندد.
spy24 یکی از برنامه های جاسوسی کلاسیک محسوب می شود که قادر به اجرای فرمان مجرمان سایبری است. با این حال وجه تمایز مهمی با دیگر تروجان های اندرویدی دارد، و آن هم این که از طریق پروتکل پیام رسانی تلگرام کنترل می شود. به گفته تیم دکتر وب این اولین تروجان اندرویدی است که چنین خصوصیتی دارد.
تروجان مورد بحث پس از پاک کردن آیکن میان بر، اطلاعاتی مثل فهرست مخاطبین دفترچه تلفن، پیامک های ارسالی و دریافتی و اطلاعات حساب کاربری گوگل صاحب دیوایس را کپی کرده و سپس آن ها را در فایل های تکست پیست و ذخیره می نماید.
همچنین برای شناسایی صاحب دیوایس، قادر به گرفتن عکس توسط دوربین سلفی موبایل یا تبلت قربانی هم هست. پس از این کار، تروجان کلیه اطلاعات و تصاویر به سرقت رفته را در مرکز کنترل خود بارگذاری می کند، و از طریق ارسال سیگنال به رباتی مخصوص در تلگرام موفقیت آمیز بودن آلوده شدن دیوایس را به اطلاعات مجرمان سایبری می رساند.

هک تلگرام از راه دور افراد
هک تلگرام از راه دور افراد

پس از به سرقت رفتن اطلاعات، تروجان spy24  مجددا به ربات تلگرام متصل شده و منتظر پاسخ ربات برای ارسال دستورات کنترل می شود. دستورات دریافتی می توانند شامل برقراری تماس تلفنی، ارسال یک پیامک، فوروارد اطلاعات مربوط به اپ های نصب شده به سرور، دریافت موقعیت جغرافیایی کاربر، حذف فایل و موارد دیگری باشند که فهرست کامل آن ها را می توانید در منبع خبر مشاهده نمایید.
تیم دکتر وب بابت انتشار این تروجان میان دیوایس های اندرویدی هشدار داده و توصیه کرده که کاربران برای نصب اپلیکیشن های اندرویدی فقط از منابع معتبر (همچون گوگل پلی) اقدام نمایند. البته لازم به ذکر است که تمام نسخه های شناخته شده تروجانی که از آن صحبت کردیم توسط آنتی ویروس دکتر وب برای اندروید شناسایی شده اند، بنابراین با نصب این نرم افزار امنیتی خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

نرم افزار جاسوسی در تلگرام

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

پنج قدرتمندترین ابزار جاسوسی تلگرام

به عنوان یک والدین ، ​​اگر تعجب می کنید که چگونه در فعالیت های تلگرامی فرزندان خود جاسوسی کنید ، راه حل این است. در این مقاله به پنج برنامه قدرتمند جاسوسی تلگرام تأکید شده است .

تلگرام چیست؟

Telegram یک برنامه همه کاره است که به طور خاص توسعه یافته است و عمدتا برای اهداف سرگرمی استفاده می شود. علاوه بر این ، این برنامه می تواند نیازهای سرگرمی و خبری کاربران در سراسر جهان را برآورده کند. در طول دوره گذشته ، این برنامه محبوبیت قابل توجهی در میان بزرگسالان و کودکان پیدا کرده است. از امروز ، بسیاری از کاربران از کشورهای مختلف از این برنامه برای اهداف ارتباطی و سرگرمی خود استفاده می کنند. از همه مهمتر ، تلگرام با تمام سیستم عامل های تلفن همراه سازگار است. می توانید آن را روی دستگاههایی که روی Android ، iOS ، Blackberry و Linux اجرا می شوند نصب کنید. از آنجا که این برنامه به عنوان یک نرم افزار بین پلتفرمی کار می کند ، بسیاری از کاربران استفاده از آن را ترجیح می دهند. محبوبیت آن با سرعت قابل توجهی افزایش می یابد.
رابط کاربری این ابزار نرم افزاری واقعا دوستانه است. شباهت هایی با رابط کاربری واتس اپ دارد. می توانید از آن برای به اشتراک گذاری برچسب ها ، فیلم ها ، متن و کلیپ های صوتی در میان سایر کاربران تلگرام استفاده کنید. جدا از راحتی ، تلگرام به دلیل ویژگی های ایمنی نیز شناخته شده است. این برنامه تمام پیام های ارسالی از طریق آن را رمزگذاری می کند. به دلیل این رمزنگاری هوشمند ، رمزگشایی این پیام ها برای اشخاص ثالث واقعاً دشوار است. به دلیل این امنیت بالا ، کسانی که حریم خصوصی خود را ترجیح می دهند از تلگرام استفاده می کنند. در حقیقت ، حتی مقامات کشور شما ممکن است به ارتباطات انجام شده از طریق تلگرام دسترسی نداشته باشند. با این حال ، این حریم خصوصی شدید این برنامه هم مقامات برخی دولت ها و هم مهمتر والدین را آزار می دهد.

چرا به برنامه های جاسوسی تلگرام نیاز دارید؟

اگر والدین هستید و به استفاده فرزند خود از تلگرام شک دارید ، کمی نگران خواهید شد. کودک شما می تواند با شخص ثالث ناشناخته ای ارتباط برقرار کند و در برابر جرایم اینترنتی مختلف آسیب پذیر باشد. بنابراین ، به عنوان یک والدین عاقل ، باید راهی برای پیگیری فعالیت های تلگرامی آنها یا دستیابی به هک واقعی اسنپ چت پیدا کنید . اگر از قبل بدانید که چه کاری انجام می دهند ، به راحتی می توانید از بسیاری از بلایا جلوگیری کنید. دقیقاً به همین دلیل است که شما به کمک یک برنامه جاسوسی خوب تلگرام نیاز دارید. اگر قبلاً در مورد برنامه جاسوسی تلگرام کنجکاو هستید ، در اینجا 5 مورد از آنها آورده شده است.

01. KidsGuard Pro (بهترین انتخاب ما به عنوان برنامه جاسوسی تلگرام)

تا کنون ، بهترین برنامه جاسوسی تلگرام که انتخاب کرده ایم ، KidsGuard است. ما دلایل واضحی برای تقدیم KidsGuard به عنوان بهترین برنامه جاسوسی تلگرام داریم. این برنامه مربوطه با هر دو دستگاه iOS و Android سازگار است. اگر قصد استفاده از این برنامه را دارید ، ابتدا باید به وب سایت رسمی آنها مراجعه کرده و برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. پس از ایجاد حساب ، می توانید برنامه را روی تلفن هدف نصب کنید. این برنامه ، از آنجا به بعد ، در حالت مخفی کاری کار می کند. کاربر تلفن هدف ممکن است نتواند یک برنامه جاسوسی در حال اجرا را تشخیص دهد. به هر حال ، یک برنامه جاسوسی باید به همین ترتیب کار کند.
پس از نصب برنامه ، KidsGuard دسترسی کامل به تلفن هدف را ارائه می دهد. به راحتی می توانید کلیه فعالیت ها از جمله سابقه تماس ، مدت تماس ، نام تماس گیرنده و سایر اطلاعات را کنترل کنید. به راحتی می توانید اعداد که اغلب با آنها تماس می گیرید را با مدت زمان آنها کنترل کنید. علاوه بر این ، شما این فرصت را دارید که پیامک هایی را که فرزندتان ارسال یا دریافت کرده است بخوانید. اگر فرزند شما پیوست (فیلم ، عکس و غیره) را دریافت یا ارسال کرده است ، می توانید به راحتی از طریق این برنامه ردیاب جغرافیایی آنها را کنترل کنید . به عنوان بهترین نرم افزار هکر همراه ، آن را نیز  حساب کاربری فیس بوک کسی را هک کرد ،  Instahack ،  رمز عبور خط ،  حساب نمایش مشخصات عمومی ، و غیره.
علاوه بر همه این ویژگی ها ، KidsGuard بسته قیمت واقعا مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد.

KidsGuard را امتحان کنید

02. iKeyMonitor

این یک نرم افزار مفید است که عملا می تواند ردیابی فعالیت های کودک شما را با استفاده از دستگاه های تلفن همراه حفظ کند. در واقع ، این محصول با هر دو دستگاه iOS و Android سازگار است. با کمک این نرم افزار ویژه می توانید به مطالب مهم دسترسی پیدا کنید. عکس ها ، فیلم ها ، سیاهههای مربوط به تماس ، پیام های متنی ، کلیپ های صوتی ، مکان GPS و عکس های صفحه چند مورد نیست. علاوه بر این ، iKeyMonitor به راحتی می تواند انواع ضربات کلید را ضبط کند. به عبارت دیگر ، این نرم افزار می تواند به عنوان یک ثبت کننده کلید نیز کار کند. چنین رویکردی امکان دسترسی به کلیه فعالیتهای موجود در تلفن مورد نظر را فراهم می کند. در اینجا بررسی کامل iKeymonitor  برای شما آورده شده است.
iKeyMonitor به شما امکان می دهد ایمیل های ارسال شده و دریافتی فرزندانتان را جدا از جاسوسی در فعالیت های رسانه های اجتماعی آنها بخوانید. مهم نیست که آنها از Skype ، Twitter ، Facebook یا هر ابزار دیگری استفاده می کنند ، iKeyMonitor به شما امکان می دهد همه آنها را کنترل کنید. این نرم افزار همچنین به شما امکان می دهد تصاویر مربوط به فعالیتهای مهم را به صورت نمایش پرده ای مشاهده کنید. می توانید از این نرم افزار به راحتی با رمز عبور محافظت کنید و از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کنید. می توانید بصورت ماهانه یا سالانه در آن مشترک شوید.

03. CocoSpy

این یکی دیگر از برنامه های نظارت بر گوشی های هوشمند است که دارای چندین ویژگی مفید است. CocoSpy می تواند تمام فعالیت های انجام شده در تلفن های هوشمند فرزندان خود را پیگیری کند. این نرم افزار کاملاً با سیستم عامل های موبایل مانند iOS و Android کار می کند. علاوه بر رابط کاربری ابتکاری این نرم افزار ، می توانید بسیاری از توابع از راه دور دیگر را نیز مشاهده کنید. با استفاده از CocoSpy می توانید تلفن مورد نظر را قفل کنید ، پیامک ارسال کنید و حتی از صفحه تلفن عکس بگیرید. آیا روش خوبی برای پیگیری فعالیت های گوشی های هوشمند کودک شما نیست؟ اگر این کافی نیست ، این برنامه مفید به شما امکان می دهد رکوردهای GPS هدف را ردیابی کنید. با این کار می توانید تاریخچه مرورگر را نیز کنترل کنید. به طور کلی ، CocoSpy ابزاری کاملاً مفید برای پیگیری کودک دلبندتان است. از این بررسی جامع Cocospy درباره آن بیشتر بیاموزید .

04. Teensafe

دقیقاً همانطور که از نامش پیداست ، Teensafe یک برنامه موبایل اختصاصی برای پیگیری فعالیت های گوشی های هوشمند کودکان است. این طراحی شده است که هدف آن محافظت و ایمنی کودکانی است که ممکن است در معرض تهدیدهای مختلف قرار بگیرند. این برنامه توانایی های اساسی برای نظارت بر پیام ها و گزارش های تماس را دارد. جدا از آن ، می تواند دفترچه آدرس و تاریخچه GPS تلفن مورد نظر را مشاهده کند. اگرچه به عنوان محافظت اساسی گزینه خوبی است ، اما ویژگی های پیشرفته ای ندارد. به عنوان مثال ، با استفاده از این برنامه نمی توانید هیچ برنامه یا وب سایتی را در تلفن مورد نظر مسدود کنید. علاوه بر این ، با وجود 7 روز استفاده آزمایشی ، با هزینه اشتراک ماهیانه حدود 15 دلار همراه است. در اینجا بررسی دقیق  TeenSafe آورده شده است .

05. AndroidMonitor

این یکی دیگر از برنامه های جاسوسی تلگرام است که با قابلیت نظارت بر فعالیت های گوشی های هوشمند ارائه می شود. با این حال ، دقیقاً مانند نام این برنامه خاص ، فقط با سیستم عامل Android سازگار است. این ادعا می کند که توانایی کار در حالت مخفی کاری بسیار خوب را دارد. پس از نصب ، این برنامه می تواند دسترسی کامل به اطلاعات مهم را داشته باشد. به عنوان مثال ، می توانید به سابقه تماس و پیام های متنی (البته از جمله تلگرام) دسترسی داشته باشید. علاوه بر این ، این ابزار می تواند به شما کمک کند ایمیل های (ارسال و دریافت) را روی هدف رصد کنید. ردیابی مکان دقیق کودک ، نظارت بر فیلم و صدا ضبط شده از دیگر ویژگی های AndroidMonitor است. به زبان ساده ، این ابزار می تواند هر دستگاه اندرویدی را از راه دور و بدون اطلاع از هدف کنترل کند. این ابزار دارای یک دوره آزمایشی رایگان است.

خط پایین

درست است که هر شخصی هنگام استفاده از تلفن هوشمند مستحق حفظ حریم خصوصی است. با این حال ، شما به عنوان پدر و مادر وظیفه مهم تری دارید. یعنی از کودک خود در مقابل تهدیدهای مختلف محافظت کنید. در این صورت ، ممکن است مجبور شوید گامی پیشرفته بردارید و یک کار جاسوسی در زندگی واقعی انجام دهید. هدف از نظارت بر تلفن کودکان شما محافظت از وی است و این قابل توجیه است. با این حال ، به عنوان یک فرد مسئول ، نباید سعی کنید تلفن هایی را که مربوط به شما نیستند هک کنید. باید به یاد داشته باشید که جاسوسی در فعالیت های تلفن های هوشمند یک غریبه واقعاً غیراخلاقی است.
با این حال ، نمی تواند از تک تک ابزارها برای تحقق این هدف استفاده کند. آنچه شما باید انجام دهید این است که برخی از راهنمایی های تخصصی را بخوانید و بهترین ها را انتخاب کنید. نظر صادقانه ما این است که KidsGuard به عنوان یک نرم افزار جاسوسی تلگرام و بهترین ردیاب تماس و پیامک ، واقعاً کار خوبی انجام می دهد . همراه با تمام ویژگی های مورد نیاز برای ارائه توانایی نظارت عالی است. از همه مهمتر ، هیچ مخرب نرم افزاری را برای به خطر انداختن ایمنی خود شما در بر ندارد. رابط کاربری KidsGuard برای هر کاربری واقعا دوستانه است. همه این ویژگی ها KidsGuard را به یک ابزار جاسوسی عالی تلگرام تبدیل کرده است .
در اینجا ، شما در مورد نحوه شناسایی نرم افزارهای جاسوسی در iPhone بیشتر می خوانید .

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا