آیا اینستاگرام من هک شده است؟!

برنامه جلوگیری از هک اینستاگرام و آموزش جلوگیری دانلود Hashcat

برنامه جلوگیری از هک اینستاگرام و آموزش جلوگیری از هک شدن , ربات هک اینستاگرام , هک اینستاگرام با ترموکس , هک اینستاگرام با ویندوز , هک اینستاگرام با کالی لینوکس

چگونه اکانت اینستاگرام دیگران را هک کنیم؟ آیا برنامه هک اینستاگرام برای دانلود وجود دارد؟ احتمالا این سوالات ذهن شما را مشغول کرده است. در این نوشته قرار است به این موضوع بپردازیم که آیا هک و نفوذ به اکانت اینستاگرام امکان پذیر است و این که چگونه از هک شدن اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنیم می پردازیم.

نظارت بر پیام های اینستاگرام

در صورتی که در نظر دارید تا برای مراقبت از فرزندان خود یا افراد زیر ۱۸ سال به نظارت بر فعالیت ها در شبکه های اجتماعی به ویژه تلگرام و اینستاگرام بپردازید، می توانید از برنامه SPY24 استفاده کنید. در نگارش تازه این برنامه امکان نظارت بر پیام ها و فعالیت های دایرکت اینستاگرام و همچنین پیام های معمول فراهم شده است.

برنامه جلوگیری از هک اینستاگرام و آموزش جلوگیری از هک شدن

برنامه جلوگیری از هک اینستاگرام و آموزش جلوگیری از هک شدن

با استفاده از برنامه SPY24 می توانید کنترل کاملی روی اینستاگرام نصب شده در دستگاه هدف داشته باشید.

  • نظارت بر فعالیت های صورت گرفته در بخش Direct اینستاگرام
  • نظارت بر کامنت ها و لایک ها
  • دریافت فهرست مخاطبین اکانت اینستاگرام و…

برنامه هک اینستاگرام اینستاشیپ

برنامه اینستاشیپ یا Instasheep بطور گسترده در سطح اینترنت تحت عنوان برنامه هک اینستاگرام شناخته می شود. جالب است که این برنامه برای دانلود موچود نمی باشد یا به سختی می توانید لینک دانلود برنامه اینستاشیپ را پیدا کنید.

از دانلود برنامه Instasheep جالب تر بحث آموزش استفاده از این برنامه است که عجیب تر به نظر می رسد. وبسایت های مختلف در آموزش استفاده از برنامه اینستاشیپ ذکر می کنند که پس از روت کردن گوشی و نصب برنامه busybox می بایست برنامه Instasheep را اجرا کنید و با دادن نام کاربری اکانت اینستاگرام هدف برنامه بصورت خودکار اکانت اینستاگرام هدف را هک می کند.

املا مشخص است که چنین برنامه ای وجود ندارد که تنها با نصب آن بر روی گوشی خود و دادن نام کاربری یا یوزرنیم اکانت اینستاگرام دیگران بتوانید به اکانت اینستاگرام شخص موردنظر نفوذ کنید.

چرا که حتی با فرض اینکه چنین روش وجود داشته باشد قطعا گسترش دهندگان اینستاگرام به سرعت به دنبال روشی برای جلوگیری از آن خواهند بود.

آموزش هک اینستاگرام با کیلاگر ربات هک اینستاگرام

روش دیگری که در سطح اینترنت درباره آن بحث می شود آموزش هک اینستاگرام با کیلاگر است. شاید بهتر باشد ابتدا توضیح دهیم که کیلاگر چیست و چه کمکی در هک کردن اینستاگرام می کند؟ کیلاگر معمولا به برنامه هایی نرم افزاری گفته می شود که هدف استفاده از این برنامه دریافت و ثبت هر کاراکتری است که توسط ابزار ورودی مانند کیبورد توسط کاربر وارد می شود.

از کیلاگر به عنوان ابزار جاسوسی و هک هم به همین دلیل یاد می شود که یک هکر می تواند با نصب برنامه کیلاگر در سیستم شخص دیگر از تمامی واژه های تایپ شده توسط آن شخص مطلع شود. اما در آموزش هک اینستاگرام با کیلاگر از روش که برای هک کردن هر چیز دیگری بکار می رود یاد می شود.

به این صورت که شما می بایست در سیستم شخص هدف برنامه کیلاگر را نصب کنید و سپس در صورتی که شخص هدف یوزرنیم و پسورد اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید شما از آن آگاه خواهید و می توانید به اکانت اینستاگرام دیگران دسترسی داشته باشید.

آموزش هک اینستاگرام و جلوگیری از هک شدن

بنابراین تا به اینجا متوجه می شویم که هک کردن اینستاگرام دیگران یا بطور کلی هک کردن به این سادگی نیست و قطعا با نصب یک برنامه بر روی دستگاه خودتان تحت عنوان برنامه هک اینستاگرام نمی توانید اکانت دیگران را هک کنید. تبلیغات گسترده در این باره کاملا نادرست است.

اما با توجه به اینکه رایج ترین روش هک انستاگرام با کیلاگر و یا بصورت هک مهندسی شده است.

منظور از هک مهندسی این است با داشتن دسترسی مستقیم به دستگاه هدف بتوانید به اطلاعات ورود دسترسی پیدا کنید.

بنابراین به این ترتیب توصیه هایی درباره جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام شما خواهیم گفت.

برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام مطمئن شوید که اشخاص ناشناس و غریبه به دستگاهی که در آن از برنامه اینستاگرام استفاده می کنید دسترسی نداشته باشند. به این ترتیب از رایج ترین روش هک جلوگیری خواهید کرد.

در مرحله بعد از نصب هرگونه برنامه متفرقه و ناشناس و مشکوک در دستگاه خود جلوگیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه برنامه ای که از آن شناختی ندارید، آن را فورا از دستگاه خود حذف کنید.

نصب برنامه آنتی ویروس برای شناسایی برنامه های مخرب و جلوگیری از نصب برنامه های هک بهترین روش است.

دانلود Hashcat برای بازیابی و هک پسورد و شکستن رمز عبور 

همانطور که می دانید در بحث هک پسورد و شکستن رمز عبور، یکی از روش های پرکاربرد، استفاده از نرم افزارهایی است که برای این منظور ساخته شده اند. برنامه های رمزشکن یا اصطلاحا هکر پسورد، می توانند با استفاده از الگوریتم ها خود و روش های حمله متنوعی که در پیش می گیرند، به سادگی اقدام به شکستن رمزهای عبور متعدد نمایند. یکی از این برنامه ها که قدرت فوق العاده ای در زمینه شکستن رمز عبور و هک کردن پسورد دارد، برنامه Hashcat می باشد. در ادامه قصد داریم در رابطه با این برنامه بیشتر صحبت کرده و ویژگی های خاص این برنامه را به همراه لینک دانلود Hashcat در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.

برنامه Hashcat چیست؟

هش کت، در حقیقت یک برنامه هک پسورد و هش کد های مختلف است. این برنامه قادر است با استفاده از الگوریتم های خود، اقدام به شکستن هش کدهایی که به آن می دهید نماید. پس با این حساب باید بدانید که برای کار با این برنامه، ابتدا نیاز دارید تا کدهای هشی که قصد شکستن آنها را دارید، در دسترس داشته باشید. به عنوان مثال شما در یک شبکه وای فای، با استفاده از برنامه های Sniffing اقدام به شنود شبکه نموده و پسورد اتصال را به صورت هش شده، به دست می آورید. اما این هش کد، به هیچ عنوان برای ورود به شبکه قابل استفاده نخواهد بود. از اینجا به بعد شما می توانید با دانلود Hashcat و دادن این هش کد به برنامه، در عرض مدت کوتاهی، پسورد متعلق به این هش کد را بدست آورده و با استفاده از آن اقدام به وارد شدن به شبکه و هک وای فای نمایید.

به این ترتیب باید بدانید که صرفا با دانلود Hashcat و اجرای آن نمی توانید اقدام به شکستن چیزی نمایید. بلکه در ابتدا باید هش های مربوطه را بدست آورده باشید و سپس اقدام به شکستن آن ها و کرک کردنشان نمایید. این برنامه از ان جهت بسیار معروف است که قابلیت شکستن انواع هش کد ها و الگوریتم های رمزنگاری و هش را دارد. همچنین یکی از سریع ترین برنامه های مربوطه در این زمینه می باشد و علاوه بر قدرت فوق العاده، دارای سرعت بسیار زیادی نیز می باشد. برخی از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه، در ادامه ذکر شده است.

hashcat min
برنامه جلوگیری از هک اینستاگرام و آموزش جلوگیری دانلود Hashcat 6

برنامه hashcat به عنوان سریعترین کرکر پسورد شناخته شده است.

ویژگی های برنامه Hashcat

  • سریعترین برنامه شکننده پسورد در دنیا
  • کاملا رایگان
  • طراحی متن باز
  • پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک
  • قابلیت کار با CPU ، GPU ، DSP و FPGA
  • توانایی شکستن چند هش همزمان با هم
  • توانایی همزمان کار کردن با چند ابزار در یک سیستم
  • قابلیت توقف و دوباره شروع به کار کردن
  • قابلیت بازیابی
  • و سایر قابلیت ها
  • هک اینستاگرام با ترموکس
  • ربات هک اینستاگرام

برخی از الگوریتم های رمزنگاری و هش که با دانلود Hashcat می توانید موفق به شکستن آن ها شوید عبارتند از:

  • MD5
  • MD4
  • SHA
  • DES
  • HMAC
  • PBKDF
  • MyBB
  • phpBB3
  • Joomla
  • Apache
  • MySQL
  • Oracle
  • WPA/WPA2
  • Kerberos
  • و سایر برنامه ها
  • هک اینستاگرام با ترموکس
  • ربات هک اینستاگرام

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قابلیت های برنامه Hashcat می توانید از طریق وب سایت رسمی hashcat به مطالعه سایر ویژگی های منحصر به فرد این برنامه بپردازید. این برنامه دارای ویژگی های بسیاری بوده و ما در اینجا تنها با ذکر چند مورد از مهمترین آن ها پرداختیم.

hack ss2020 min
برنامه جلوگیری از هک اینستاگرام و آموزش جلوگیری دانلود Hashcat 7

تصویری از برنامه hashcat

دانلود Hashcat

علاقه مندان به دریافت برنامه هش کت، می توانند از طریق لینک ارائه شده در ازیر، اقدام به دانلود Hashcat برای سیستم عامل ویندوز نموده و از این برنامه رایگان، نهایت استفاده را ببرند.

دانلود برنامه نسخه ویندوز

برنامه spy24 جلوگیری از هک اینستاگرام و آموزش جلوگیری از هک شدن

چگونه اکانت اینستاگرام دیگران را هک کنیم؟ آیا برنامه هک اینستاگرام برای دانلود وجود دارد؟

احتمالا این سوالات ذهن شما را مشغول کرده است.

در این نوشته قرار است به این موضوع بپردازیم که آیا هک و نفوذ به اکانت اینستاگرام امکان پذیر است و این که چگونه از هک شدن اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنیم می پردازیم.

نظارت بر پیام های اینستاگرام

در صورتی که در نظر دارید تا برای مراقبت از فرزندان خود یا افراد زیر ۱۸ سال به نظارت بر فعالیت ها در شبکه های اجتماعی به ویژه تلگرام و اینستاگرام بپردازید، می توانید از برنامه SPY24 استفاده کنید.

در نگارش تازه این برنامه امکان نظارت بر پیام ها و فعالیت های دایرکت اینستاگرام و همچنین پیام های معمول فراهم شده است.

با استفاده از برنامه SPY24 می توانید کنترل کاملی روی اینستاگرام نصب شده در دستگاه هدف داشته باشید.

  • نظارت بر فعالیت های صورت گرفته در بخش Direct اینستاگرام
  • نظارت بر کامنت ها و لایک ها
  • دریافت فهرست مخاطبین اکانت اینستاگرام
  • هک اینستاگرام با ترموکس
  • ربات هک اینستاگرام

و…

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24)

نظارت بر پیام های اینستاگرام

دانلود برنامه نظارتی SPY24

برنامه هک اینستاگرام اینستاشیپ

برنامه اینستاشیپ یا Instasheep بطور گسترده در سطح اینترنت تحت عنوان برنامه هک اینستاگرام شناخته می شود. جالب است که این برنامه برای دانلود موچود نمی باشد یا به سختی می توانید لینک دانلود برنامه اینستاشیپ را پیدا کنید.

از دانلود برنامه Instasheep جالب تر بحث آموزش استفاده از این برنامه است که عجیب تر به نظر می رسد. وبسایت های مختلف در آموزش استفاده از برنامه اینستاشیپ ذکر می کنند که پس از روت کردن گوشی و نصب برنامه busybox می بایست برنامه Instasheep را اجرا کنید و با دادن نام کاربری اکانت اینستاگرام هدف برنامه بصورت خودکار اکانت اینستاگرام هدف را هک می کند.

کاملا مشخص است که چنین برنامه ای وجود ندارد که تنها با نصب آن بر روی گوشی خود و دادن نام کاربری یا یوزرنیم اکانت اینستاگرام دیگران بتوانید به اکانت اینستاگرام شخص موردنظر نفوذ کنید.

چرا که حتی با فرض اینکه چنین روش وجود داشته باشد قطعا گسترش دهندگان اینستاگرام به سرعت به دنبال روشی برای جلوگیری از آن خواهند بود.

آموزش هک اینستاگرام با کیلاگر

روش دیگری که در سطح اینترنت درباره آن بحث می شود آموزش هک اینستاگرام با کیلاگر است. شاید بهتر باشد ابتدا توضیح دهیم که کیلاگر چیست و چه کمکی در هک کردن اینستاگرام می کند؟

کیلاگر معمولا به برنامه هایی نرم افزاری گفته می شود که هدف استفاده از این برنامه دریافت و ثبت هر کاراکتری است که توسط ابزار ورودی مانند کیبورد توسط کاربر وارد می شود. از کیلاگر به عنوان ابزار جاسوسی و هک هم به همین دلیل یاد می شود که یک هکر می تواند با نصب برنامه کیلاگر در سیستم شخص دیگر از تمامی واژه های تایپ شده توسط آن شخص مطلع شود.

ربات هک اینستاگرام , هک اینستاگرام با ترموکس , هک اینستاگرام با ویندوز , هک اینستاگرام با کالی لینوکس


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


چه کارهایی امنیت و پایداری اکانت من در اینستاگرام را تضمین می‌کند؟

برخلاف نرم افزارهای پیام رسان که برای عضویت فقط نیاز به شماره تلفن همراه شما دارند، در اینستاگرام باید ایمیل خود را وارد نمایید و توسط این ایمیل منحصر به فرد خود قادر خواهید بود ثبت‌نام خود را انجام دهید. البته برای ورود های بعدی می‌توانید نام کاربری اکانت اینستاگرام و رمزعبوری خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که بعد از ساخت نام کاربری حتماً ایمیل خود را تایید (Verify) نمایید. چرا که این ایمیل تایید شده نقش حیاتی را در شرایط اضطراری برای اکانت اینستاگرام شما خواهد داشت. البته توصیه می‌شود که شماره موبایل خود را نیز به برنامه ارائه دهید چون در برخی مواقع از طریق این شماره موبایل اینستاگرام شما را احراز هویت و شناسایی می‌کند. در صورت تغییرشماره موبایل یا ایمیل خود، حتماً اطلاعات جدید را در اینستاگرام خود وارد و آن را بروز نگه دارید. این ایمیل برای مکاتبات بعدی شما و اینستاگرام است. ضمن این که ارسال اطلاعات خاص و یا درخواست فراموشی رمز عبور اینستاگرام و اطلاعاتی از این قبیل، از طریق همین ایمیل وارد شده توسط شما قابل انجام است، به همین دلیل همواره از صحت ایمیل و عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل نمایید. در آپدیت‌های اخیر اینستاگرام شما قابلیت استفاده از چند اکانت (حداکثر 5 اکانت) در یک برنامه را دارید. این قابلیت برای کاربرانی که هم دارای صفحات رسمی کسب و کار، و هم دارای صفحات شخصی هستند بسیار مفید خواهد بود. اما توجه داشته باشید که برای ساخت چند اکانت به هیچ وجه از یک ایمیل و شماره موبایل استفاده نکنید. چرا که اینستاگرام توانایی تشخیص اکانت‌های متفاوت تنظیم شده بر روی یک ایمیل را ندارد و شما دچار مشکل خواهید شد. پس برای هر اکانت خود ایمیل مجزا و منحصر به فرد قرار دهید. البته خصوصی یا عمومی بودن صفحه تاثیری بر روی هک شدن شما ندارد ولی صفحات شخصی برای حفظ حریم خصوصی می‌توانند از قابلیت خصوصی کردن اکانت اینستاگرام استفاده کنند.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا