دانلود برنامه شنود صدا

دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان

دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان می تواند کاربرد های بسیار زیادی داسته باشد. در مطالب پیشین هم درباره شنود از راه دور و همچنین جلوگیری از شنود گوشی تلفن همراه ها و روش هایی را صحبت کردیم. همچنین دستگاه های شنود زیادی وجود دارد که باید برای خرید آن ها هزینه زیادی صرف کنیم. البته هر دستگاه شنودی کاربرد خاص خود را دارد. همچنین برنامه های جاسوسی موبایل رایگان زیادی هم وجود دارند که هر کدام کاربرد مختلفی دارد. در این نوشته از سایت اسپای 24 شما را با نرم افزار شنود موبایل از راه دور رایگان و نصب شنود روی گوشی توضیح می دهیم.

نرم افزار EAR SPY

دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان EAR SPY را می توان از برنامه های جاسوسی محسوب کرد. و به عنوان برنامه جاسوسی موبایل رایگان به همراه لینک دانلود در پایین همین صفحه برایتان قرار داده ایم. یکی از ویژگی های این نرم افزار جاسوسی موبایل این است که اگر در سیستم شنوایی خود مشکلی داشته باشید، به کمک EAR SPY که کوچکترین صداها را با وضوح بالا ضبط می کند می توانید خیالتان را راحت کنید.  اما اگر قصد پرداخت هزینه برای این کار را ندارید و در پی دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان هستید، می توانید برنامه جاسوسی EAR SPY را در همینجا به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان

نرم افزار شنود صدا Ear Spy

دانلود نرم افزار شنود برای اندروید

توصیه ما به شما برای داشتن یک برنامه جاسوسی و یک نرم افزار استراق سمع رایگان، استفاده از اپلیکیشن Ear Spy می باشد. با نصب این برنامه جاسوسی رایگان و از طریق میکروفون صدا های اطراف را دریافت کنید. این برنامه بیشتر برای این منظور ارائه شده است که صداهای خیلی ضعیف اطراف را با وضوح بالا ضبط کند تا ضعیف ترین صدا ها را با بالاترین کیفیت گوش کنید.

صدا های ضبط شده را می توانید از طریق اسپیکرهای موبایل و همچنین با استفاده از هندزفری گوش کنید. از امکانات دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان اندرویدی می توان به قابلیت تنظیم کردن اکولایزر صوتی در برنامه ear Spy نام برد. و به همین دلیل هم هست که ضعیف ترین صدا ها را با بالاترین کیفیت ممکن می توانید گوش دهید.

کاربرد بیشتر این نرم افزار جاسوسی رایگان Ear Spy هم در همین ضبط صدا با کیفیت بالا می باشد. شما می توانید با نصب و سپس فعال کردن این اپلیکیشن، آن را در محل مورد نظر قرار دهید و سپس اقدام به دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان، با شنیدن کوچک ترین صدایی به شکل خودکار شروع به ضبط می کند و زمانی که صدا قطع شود هم به شکل خودکار ضبط را متوقف می کند. در آخر تمام صدا های ضبط شده را در قالب یک فایل MP3  با حجم پایین در اختیار شما قرار خواهد داد.

ویژگی های دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان برای اندروید

  •  این برنامه تمامی تماس ها و مکالمات شخص مورد نظر رو ضبط کرده و براتون میفرسته؛
  • برنامه اندروید شنود مکالمات و تماس های تلفن همراه دیگران؛
  • جالبیش اینه که هیچ کسی متوجه نمیشه،که همچین برنامه ای روی گوشیش نصبه و داره گوشیش شنود میشه؛
  • برنامه هیچ گونه آیکون و اسمی نداره،کاملا مخفی و بدون هزینه عمل میکنه؛
  • کارایی،سرعت،دقت ۱۰۰درصد تضمینی.

 با استفاده از این برنامه هر لحظه که بخواید،میتوانید به صورت مخفیانه و بدون فهمیدن شخص در هر نقطه و مکانی صدای او را بشنوید و از موضوع مکالمات مخاطب خود مطلع شوید. نیازی به فاصله نزدیک نیست ! حتی کیلومترها دورتر !

 


نحوه کار و دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان چگونه است؟

هنگامی که این برنامه را بر روی گوشی مورد نظرتون نصب کردید،تنها چیزی ک ازتون میخواد یک ایمیله (ایمیل یاهو یا جیمیلتون). دیگه کار تمومه،دیگه هر وقت که بخواید،از راه دور و بدون اینکه کسی متوجه بشه گوشی مورد نظرتون رو شنود کنید.

با این اپلیکیشن از راه دور صدای نرم افزار شنود صدای محیط

 

البته لازم به ذکر است که شنود مخفیانه و بدون اطلاع افراد جرم بوده و تمامی مسئولیت استفاده نادرست از این برنامه بر عهده خود شخص میباشد. استفاده از این برنامه برای شرکت ها با کسب اجازه کارکنان مجاز می باشد. نصب و فعال سازی این برنامه مثل همه برنامه و بازی های اندروید به راحتی صورت میگیرد. همچنین تیم ما فیلم آموزش کامل برنامه رو در اختیارتون قرار می دهد.

دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان به راحتی!

نرم افزار شنود موبایل از راه دور رایگان یکی از برنامه های جذابی است که اکثر افراد به دنبال آن هستند،برنامه شنود صدا عملا برای کسانی بیشتر کارایی دارد که میخواهند شخصی را کنترل کنند و این اواخر هم به دلبل اتفاقات ناگواری که برای نوجوانان افتاده است والدین شوق بیشتری نسبت به دریافت این برنامه جالب دارند. با توجه به پیشرفت فناوری توسعه دهنگان نرم افزار ها توانسته اند این امر بسیار ساده تر کنند و به راحتی می توان با خرید برنامه ای و نصب این برنامه کاربردی روی گوشی یا سیستم کامپیوتری در اختیار داشت.

نرم افزار شنود موبایل از راه دور رایگان چیست؟

همانطور توضیح داده شده شنود صدا، به دو صورت انجام می گردد.

  1. یکی از طریق دستگاه شنود و کار گذاری میکروفن های مخصوص شنود که در مکان هایی مدنظر به طور مخفیانه جایگذاری میشود و اقدام به ضبط صدا و ارسال آن برای دیگران می نماید .
  2. دوم اینکه با بهره بردن از برنامه شنود صدا  بروی موبایل یا کامپیوتر با استفاده از میکروفن گوشی و یا کامپیوتر اقدام به ضبط صدا کرده و به پنل کاربری ارسال مینماید که این کار از طریق اینترنت انجام میشود.

میتوان گفت با توجه به هزینه هایی که برای این دو روش برای شنود صدا توضیح داده شد؛ دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان به صرفه است و دارای مزایای خاص خود می باشد که در اینجا هدف ما تمرکز روی مبحث برنامه ها و اپلیکیشن های موبایلی و رایانه ای شنود می باشد :

باید گفت که برنامه شنود صدا، برنامه ای است که با استفاده از ابزار خود گوشی نظیر میکروفن و اتصال اینترنت بدون اطلاع مالک گوشی اقدام به ضبط صدای اطراف میکند.  این برنامه ای در صف اولین و بهترین برنامه های شنود صدا و همچنین نظارت و کنترل تولید شده است.

دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان چگونه است؟

برنامه های شنود صدا از راه دور بسیار متنوع می باشند که هر کدام هوادارانی دارند و از نظر امتیاز رتبه بندی شده اند. با وجود ویژگی های خاصی که دارند دانلود و استفاده میکنند. برنامه هایی هستند که به صورت رایگان اقدام به ارائه خدمات می نمایند؛ اما خدمات آن ها بسیار محدود بوده و معمولا از کارایی چندانی برخوردار نیستند. اما برخی دیگر نیز وجود دارند که با استفاده از خدمات و پشتیبانی آنلاین با پرداخت هزینه های مربوطه، قادرند خدمات بسیار گسترده تری را به کاربران خود ارائه دهند.

دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان؛ باید آن را روی گوشی شخص مربوطه نصب کنید و سپس برای هر بار استفاده از آن باید با دسترسی مستقیم به خود گوشی و خواندن فایل های ضبط شده اقدام نمایید. عملیات ضبط نیز تنها در صورتی آغاز می گردد که یک پیام کنترلی به برنامه مبنی بر اینکه ضبط را آغاز نماید، ارسال گردد. این عمل گاها کاربرد چندانی نداشته و باید وقت زیادی صرف آن نمود. علاوه بر این عملیات شنود در این برنامه ها معمولا آفلاین ارائه شده و نمی توان در هر زمانی که بخواهیم شنود داشته باشیم.

نرم افزار شنود موبایل از راه دور غیر رایگان

ولی برنامه هایی که برای آنها زحمات بیشتری و تلاش بیشتری کشیده اند تا خدمات بیشتر و محدودیت ها را حذف کنند،  در قبال استفاده از آن هزینه ای دریافت میشود تا کاربران بتوانند کاملا به اهداف خود برسند.

اطلاعات دریافتی از گوشی تلفن همراه و فایل های ضبط شده مستقیما به سرور ارسال می گردند. به همین جهت می توان تا در زمان دلخواه به مشاهده آن ها و شنود ادامه داد. اصلی ترینمزیت دانلود برنامهبه این صورت است که شما میتوانید با استفاده از شماره تلفن و به صورت آنلاین از برنامه بهره برد و همین موضوع سبب می گردد که در هر زمان دلخواه بتوانید اقدام به استفاده از برنامه بپردازید.

برنامه شنود صدا اندروید spy app

یکی از نرم افزارهایی که امروزه طرفدارانی زیادی پیدا کرده است، دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان spy app می باشد. این برنامه اکنون توسط کارشناسان ما به فارسی ترجمه و به همراه فیلم آموزشی نصب و نحوه کار در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. spy app علاوه بر شنود مکالمات قابلیت های بسیار دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد، قابلیت هایی مانند ردیابی دوستان و یا دسترسی به تمام پیام ها و مکالمات و … است. بسیار متشکریم که تا پایان این مقاله از سایت اسپای 24 ما را همراهی کردید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت فیلم آموزشی برنامه spy app می توانید برروی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.

منبع: www.links2learning.com.au

نرم افزار جاسوسی و شنود صدا spy app

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا