اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینفناوری

برنامه هک اس ام اس رایگان

برنامه هک اس ام اس رایگان , برنامه هک اس ام اس از راه دور , روش های هک اس ام اس , برنامه نظارت و کنترل SPY24 , برنامه هک اس ام اس نظارت بر خانواده – ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه یکی از روش هایی که با استفاده از آن افراد قادر به دستیابی به اطلاعات دیگران هستند، استفاده از برنامه هک اس ام اس های دیگران می باشد. با استفاده از این شیوه هکر می تواند به تمامی یا قسمتی از اس ام اس های فردی دیگر دستیابی داشته باشد که می تواند امری بسیار خطرناک در به خطر افتادن اطلاعات شخصی هر کس محسوب شود. شیوه های فراوانی برای هک اس ام اس گوشی های تلفن وجود دارد که در ادامه برخی از این شیوه ها را مختصرا توضیح خواهیم داد.

روش های هک اس ام اس

همانطور که اشاره شد شیوه های مختلفی برای سرقت و هک اس ام اس و پیامک های گوشی وجود دارد که هر کدام روش های خاصی را دارا می باشند. اما ساده ترین نوع این شیوه ها، استفاده از برنامه هک اس ام اس می باشد. این برنامه ها بصورت ناخوداگاه و یا پنهانی روی تلفن همراه شما نصب شده و پس از آن اقدام به ارسال یک کپی از اس ام اس های ارسالی و دریافتی شما به شماره یا آدرسی که هکر برای آن ها تعیین کرده است می کنند. در زیر با چند نمونه از این برنامه ها آشنا خواهیم شد.

برنامه هک اس ام اس

از آنجا که اس ام اس یکی از اولین راه های برقراری تماس متنی در تلفن های همراه می باشد، لذا طبیعی است که اقدامات مربوط به هک و جاسوسی اس ام اس نیز از دیرباز وجود داشته باشد. سرویس پیامک هر تلفن همراه یکی از مکان هایی است که می تواند اطلاعات بسیار مهمی را دربر داشته باشد. از این جهت حفاظت از آن بسیار حیاتی می باشد. برنامه های زیادی از دیرباز برای انجام عمل هک اس ام اس طراحی شده اند. در ادامه تعدادی از این برنامه ها که به برنامه هک اس ام اس معروف شده اند را معرفی خواهیم نمود.

  • آموزش هک اس ام اس
  • برنامه هک پیامک

برنامه هک اس ام اس از راه دور

یکی از قدیمی ترین روش های برقراری ارتباط ارسال اس ام اس با گوشی موبایل می باشد. بدیهی است که تا کنون روش ها و برنامه های بسیاری برای هک اس ام اس ساخته شده باشد. اما این روزها با وجود نرم افزارهای پیام رسان اینترنتی مانند تلگرام، وایبر، واتساپ و … کاربرد اس ام اس بسیار کم تر شده است.

به همین خاطر بسیاری از هکر ها تمرکز خود را روی ساخت برنامه هک تلگرام یا دیگر پیام رسان ها معطوف نموده اند.

با تمام این ها باز هم اس ام اس یکی از قابلیت های کاربردی تلفن های همراه می باشد چرا که در مواقعی که دسترسی به اینترنت ممکن نیست بسیار کارآمد می باشد. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی تعدادی برنامه هک گوشی که به وسیله آن می توانید اس ام اس ها را هک کنید، روش های جلوگیری از هک شدن به این طریق را نیز توضیح دهیم.

تاکنون راهکار ها و برنامه های زیادی برای هک گوشی و اس ام اس توسط برنامه نویسان مطرح دنیا ارائه شده است. اما به جرات می توان گفت یکی از بهترین و کارآمدترین برنامه ها برای هک گوشی برنامه  SPY24  می باشد. برنامه هک SPY24 با هدف کنترل و نظارت بر کودکان طراحی و ارائه شده است و علاوه بر مشاهده پیامک ها و حتی پیامک های پاک شده، قابلیت های بسیار دیگری را در اختیار والدین قرار می دهد.

روش های هک اس ام اس

یکی از ابتدایی ترین و ساده ترین روش های هک اس ام اس، دایورت کردن پیام ها می باشد. که در این روش می توانید با دسترسی به گوشی شخص مورد نظرتان پیام های او را به شماره خود دایورت نمایید. اما این روش در عین سادگی، نقض های بسیاری نیز دارد که بزرگترین این نقض ها این است که پیام های آن شخص دیگر برای خود او ارسال نمی شود و فقط شما قادر به مشاهده پیام ها می باشید.

اما امروزه راهکار های بسیار کاربردی تر و ساده تری برای هک اس ام اس وجود دارد که دارای نقض های بسیار کمتری نیز هستند و بسیار راحت تر می توانید به پیام های فرد موردنظر خود دسترسی داشته باشید.

برنامه هک اس ام اس

یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای دسترسی به پیامک های دیگران استفاده از برنامه هک گوشی می باشد. برنامه هایی که به منظور هک و کنترل موبایل دیگران طراحی و ساخته شده اند به دو دسته تقسیم می شوند، دسته اول نرم افزار هایی هستند که می بایست بر روی گوشی فرد مورد نظر نصب شوند و دسته دوم نیز برنامه هایی هستند که نیازی به نصب برروی گوشی طرف مقابل ندارند و فقط با نصب برروی گوشی یا کامپیوتر هکر و از طریق شماره تلفن قربانی عمل هک و جاسوسی را انجام می دهد. نرم افزارهای سیار زیادی برای این منظور طراحی شده اند که در ادامه تعدادی از آنها را برای علاقه مندان معرفی خواهیم نمود.

sms hack spy24web min

هک اس ام اس از راه دور

آموزش هک اس ام اس

با استفاده از آموزش هک برنامه کنترل پنهان اس ام اس و پیام های تلفن همراه پدر و مادر این اجازه را دارند تا بتوانند کنترل دقیق و جامعی بر تمام اس ام اس ها و پیام های ارسالی و دریافتی موبایل تلفن همراه فرزندان خود را داشته باشند تا از امنیت کامل ارتباطات فرزندان خود با دیگرافراد مطلع شوند. درپی با امکانات و ویژگی های این برنامه بیشتر آشنا شوید.

مانند : مشاهده پیام ها ، محدود کردن پیام ها ، دسترسی به مخاطبین و …

پس از نصب برنامه کنترل پنهان اس ام اس و پیام های موبایل ، برنامه این قابلیت و امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از راه دور کنترل و نظارت جامعی بر پیامک های موبایل تلفن همراه فرزندان خود را داشته باشید.

ویژگی های، آموزش برنامه هک کنترل پنهان اس ام اس و پیام های تلفن همراه
✔ مشاهده محتوای کامل هر پیامک و ام ام اس SMS / MMS
✔ هشدار پیامک های مشکوک و پرکاربرد در طول روز
✔ کنترل و ردیابی نوع پیام، نمایش پیام فرستاده شده یا دریافت شده
✔ کنترل و مشاهده اسم فرستنده یا گیرنده با شماره تلفن تلفن همراه
✔ مشاهده تاریخ و زمان ارسال و یا دریافت پیامک ها بصورت نزولی
✔ درج کلمات کلیدی برای هشدار یک کلمه خاص در پیامک های ارسالی و دریافتی
✔ کنترل و ردیابی موقعیت مکانی موبایل تلفن همراه در هنگام ارسال یا دریافت پیامک ها
چرا برنامه کنترل مخفی اس ام اس و پیام های تلفن همراه مفید است ؟
★ آیا شما نگران ارتباطات پیامکی فرزندانتان هستید ؟
★ آیا شما میخواهید بدانید دقیقا چه چیزی در پیامک های فرزندانتان گفته می شود ؟
✔ با SPY24 اس اینک امکان پذیر می شود.
✉ پیامک یا این که همان (اس ام اس) یکی از راه های ارتباطی فرزندان میباشد که هرگز حساسیتی ایجاد نمی کند! توسط پنل کاربری سامانه آموزشی و نظارتی همیار جی پی اس ، لیست کامل پیامک های ارسالی و دریافتی به همراه اسم مخاطب، شماره، ساعت و تاریخ، موقعیت مکانی و محتوای کامل را به والدین گزارش می‌دهد.

محدودیت های برنامه کنترل مخفی اس ام اس و پیام های تلفن همراه چیست ؟
✔ بدون نیاز به روت دستگاه

کنترل گوشی از راه دور

کنترل گوشی از راه دور

برنامه هک پیامک

یکی از ساده ترین روش های هک پیامک استفاده از برنامه هایی است که به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند. این برنامه ها روی گوشی طرف مقابل نصب شده و سپس اقدام به سرقت اطلاعات وی و ارسال پیامک های ارسال و دریافت شده در گوشی وی برای هکر می نماید. برنامه های بسیار زیادی برای این منظور طراحی و نوشته شده اند که در ادامه تعداد ی از این برنامه ها را برای علاقه مندان معرفی خواهیم نمود.

دانلود برنامه هک اس ام اس spyera

این برنامه یکی از سرآمدترین برنامه های هک و کنترل گوشی و پیامک های دیگران می باشد که در این زمینه از قدرت بالایی برخوردار می باشد. این برنامه قادر است تمامی پیامک های دیگران، حتی آن هایی که حذف شده اند را نیز برای شما به نمایش بگذارد. این برنامه قادر است هر اطلاعاتی که شما از فردی که قصد هک نمودن وی را دارید، در اختیارتان بگذارد. البته این برنامه بطور کامل دارای زبان انگلیسی بوده و همچنین برای ارائه خدمات هزینه ای را دریافت خواهد نمود.

برنامه هک اس ام اس

یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای دسترسی به پیامک های دیگران استفاده از برنامه هک گوشی می باشد. برنامه هایی که به منظور هک و کنترل موبایل دیگران طراحی و ساخته شده اند به دو دسته تقسیم می شوند، دسته اول نرم افزار هایی هستند که می بایست بر روی گوشی فرد مورد نظر نصب شوند و دسته دوم نیز برنامه هایی هستند که نیازی به نصب برروی گوشی طرف مقابل ندارند و فقط با نصب برروی گوشی یا کامپیوتر هکر و از طریق شماره تلفن قربانی عمل هک و جاسوسی را انجام می دهد. نرم افزارهای سیار زیادی برای این منظور طراحی شده اند که در ادامه تعدادی از آنها را برای علاقه مندان معرفی خواهیم نمود.

برنامه هک اس ام اس Spyera

یکی از قدرتمندترین برنامه های هک و کنترل گوشی که تاکنون طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کرده، برنامه Spyera می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی پیامک های فرد موردنظرتان، حتی آنهایی که پاک شده اند را مشاهده نمایید. این برنامه علاوه بر اس ام اس ها، دیگر اطلاعات موجود در گوشی را نیز برای شما به نمایش می گذارد.  Spyera  به زبان انگلیسی نوشته شده و برای کار با آن پرداخت درون برنامه باید انجام دهید.

برنامه هک Ispyoo

Ispyoo یکی از پرطرفدارترین برنامه های هک گوشی می باشد که علاوه بر اس ام اس بسیاری از اطلاعات دیگر را نیز در اختیار شما قرار می دهد. با نصب این برنامه برروی گوشی شخص موردنظرتان تمامی اطلاعات موجود در گوشی وی برای شما نمایش داده می شود. برای استفاده از این نرم افزار باید به صورت ماهیانه هزینه ای را پرداخت نمایید.

برنامه جاسوسی اس ام اس mSpy

این نرم افزار یکی از محبوب ترین برنامه ها میان علاقه مندان به بحث هک و جاسوسی می باشد. mSpy نیز مانند برنامه های قبلی علاوه بر پیامک ها دیگر اطلاعات گوشی موبایل مورد نظرتان را در اختیار شما می گذارد و همچنین در مقابل ارائه خدمات هزینه ای را نیز دریافت می کند. با استفاده از این نرم افزار علاوه بر هک و مشاهده اطلاعات موبایل دیگران، از موقعیت مکانی آن ها نیز مطلع می شوید

دریافت پیامک های دیگران در گوشی شما با Health sms tracker برای اندروید

برای استفاده از این نرم افزار باید ابتدا یک نسخه از نرم افزار را روی گوشی مورد نظر نصب کرده سپس شماره خود را در گوشی مورد نظر وارد کرده و برنامه را پنهان کنید، حالا همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال می شود.

هک گوشی با اس ام اس

تا زمانی که گوشی مشترک در اختیار فرد دیگر قرار نگرفته و یا کدی به درخواست افراد سودجو وارد گوشی نشود، احتمال سوء استفاده از سیمکارت و گوشی وجود ندارد.

روابط عمومی ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: اخیراً در برخی رسانه ها مطالبی در خصوص هک گوشی مشترکان منتشر شده که پیگیری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را هم به دنبال داشته است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌؛ لذا این اپراتور بعنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور وظیفه خود می‌داند در این خصوص اطلاع رسانی کند.

بر اساس این گزارش، تا زمنی که گوشی مشترک در اختیار فرد دیگر قرار نگرفته و یا کدی بنا بر درخواست افراد سودجو توسط خود مشترک وارد گوشی نشود، امکان سوء استفاده از سیمکارت و گوشی وجود ندارد.

این گزارش می افزاید: اخیراً نرم افزار‌هایی در بازار مشاهده شده است که درصورت فعال بودن بلوتوث مشترک مورد نظر و بی توجهی وی، ارتباط گوشی افراد سودجو با مشترک برقرار شده و از طریق بلوتوث‌، اطلاعات شخصی گوشی مشترک، در اختیار گرفته می شود؛ حتی می توان از گوشی مشترک، SMS ارسال و یا مکالمه برقرار و یا گوشی را خاموش کرد. لذا ضروری است بلوتوث فقط در مواقع استفاده و آن هم با رعایت کلیه موارد امنیتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌، روشن باشد.

همچنین با توجه به اینکه اکثر کدهای مخفی گوشی های مختلف در شبکه اینترنت قرار دارد؛ می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان با کد مخفی به همراه شماره تلفن، divert (بطور مثال به خارج از کشور) روی گوشی ایجاد نمود که بدون اطلاع مشترک‌، شماره موبایل وی به شماره خاص divert شده و همچنین بدون اطلاع مشترک ‌، Call Forwarding انجام گیرد.

بعضاً شنیده شده افراد سودجو با اعلام اینکه خط مشترک از طرف اپراتور تست می¬شود، اقدام به سوء استفاده می‌کنند. در این خصوص نیز اعلام می‌شود تست خطوط مشترکین به هیچ وجه با برقراری تماس با مشترک انجام نمی گیرد . این تست در صورت نیاز، توسط خود سیستم شبکه تلفن همراه انجام می‌شود.

در پایان این گزارش، با توجه به موارد مذکور و لحاظ این که عوارض ناشی از سوءاستفاده سودجویان از گوشی‌های مشترکان، خارج از کنترل کلیه اپراتورهای تلفن همراه است، از مشترکان تلفن همراه مؤکداً درخواست شده است که مراقب این گونه سوءاستفاده ‌های سودجویان از گوشی ‌های خود باشند.

هک پیامک از راه دور+ بهترین رات های(RAT) اندروید

رات (RAT) چیست؟

رات یک ابزار برنامه ریزی شده است که امکان کنترل یک گوشی هوشمند(یا هر دیوایس دیگر) را از راه دور ممکن میسازد درحالی که دسترسی فیزیکی به آن سیستم را نداشته باشید. در ادامه مطلب با پرکاربردترین این ابزارها اشنا میشیم.

۱- DROIDJACK

DroidJack به شما قدرت کنترل دستگاه های اندروید را با استفاده آسان از GUI و تمام ویژگی های مورد نیاز برای نظارت بر آن ها را می دهد. DroidJack یکی از محبوب ترین رات ها در بین نفوذگران است و همچنین قابلیت خواندن و نوشتن پیام های WhatsApp را نیز دارد.

از جمله دسترسی های این رات:

  • Camera
  • Storage
  • SMS
  • CALL
  • Whatsapp Reader
  • Contact
  • Browser History
  • App Manager
  • GPS Location
  • Microphone

برای دانلود نسخه کامل DroidJack اینجا را کلیک کنید .

۲- ANDRORAT

AndroRat یک برنامه client/server است که با جاوا طراحی شده است.نام AndroRat ترکیبی از اندروید و رات (Remote Access Tool) است. این پروژه به عنوان یک پروژه توسط دانشجویان توسعه یافته است، که در هک کردن دستگاه های اندرویدی عالی عمل می کند.

از جمله دسترسی های این رات:

  • Get contacts (and all theirs informations)
  • Get call logs
  • Get all messages
  • Location by GPS/Network
  • Monitoring received messages in live
  • Monitoring phone state in live (call received, call sent, call missed..)
  • Take a picture from the camera
  • Stream sound from microphone (or other sources..)
  • Streaming video (for activity based client only)
  • Do a toast
  • Send a text message
  • Give call
  • Open an URL in the default browser
  • Do vibrate the phone

برای دانلود نسخه کامل AndroRAT  اینجا را کلیک کنید .

کنترل اس ام اس دیگران رایگان | برنامه نظارت و کنترل

برنامه هایی که تا به اینجا معرفی شدند، همگی به زبان انگلیسی نوشته شده و دارای پشتیبانی فارسی نمی باشند اما برنامه SPY24 توسط کارشناسان به زبان فارسی ترجمه  شده و تغییراتی درخور کاربران ایرانی در آن داده شده است. این برنامه دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین می باشد تا کاربران بتوانند به راحتی آن را نصب کرده و استفاده نمایند. SPY24 با هدف کنترل و نظارت کنترل اس ام اس دیگران رایگان بر عملکرد فرزندان در فضای مجازی در ایران ترجمه و عرضه شده است. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تمامی اطلاعات موجود در گوشی فرزندان خود را مشاهده نموده و نظارت کاملی بر عملکرد آن ها داشته باشید. این برنامه نیازی به نصب برروی گوشی فرزند ندارد و از طریق شماره تلفن و سریال گوشی تمام اطلاعات موردنیازتان را برای شما ارسال می کند. SPY24 قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • ردیابی لحظه به لحظه موقعیت مکانی
  • مشاهده پیامک ها و تماس ها حتی آنهایی که توسط فرزند حذف شده باشند
  • نظارت بر شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام، وایبر و…
  • مشاهده گالری و دیگر اطلاعات موجود در گوشی
  • دارای پنل کاربری بسیار ساده و در عین حال پیشرفته
  • تعرفه مناسب با توجه به کیفیت ارائه خدمات و پشتیبانی
  • برنامه هک اس ام اس از راه دور
  • هک پیامک

برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود برنامه SPY24 می توانید برروی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

یا هک اس ام اس و کنترل پیامک های گوشی تلفن همراه امکان پذیر است؟

با توجه به اینکه ارتباط در بستر پیامک و یا همان اس ام اس به صورت سایلنت و خاموش می باشد، علاقه خانواده ها به دسترسی برنامه ای برای هک اس ام اس ها و پیامک بیشتر از خواهد بود. از آنجای بسیاری از والدین متوجه ارتباطات پنهان و یا اشتباه فرزندان خود نمی شوند به دنبال راهکاری عملیاتی برای نظارت در این نوع ارتباط خواهند بود.
برای رفع این چالش ذهنی در برنامه نظارتی سامانه مراقبت از خانواده امکان کنترل و نظارت بر پیامک های گوشی تلفن همراه نیز فراهم شده است. به گونه ای که شما بدون نیاز به هک پیامک های گوشی تلفن همراه می توانید گزارش کاملی از ارتباطات متنی فرزندان خود را در شبکه های اجتماعی داشته باشید و حتی پیامک های حذف شده آنها را نیز در پنل مدیریتی خود ملاحظه نمایید.

چرا به برنامه های هک پیامک و کنترل از راه دور اس ام اس ها نیاز داریم؟

ارسال اس ام اس و پیامک یکی از قدیمی ترین روش های برقراری ارتباط در گوشی های تلفن همراه می باشد. که به دلیل بی صدا دنبال شدن آن توجه و حساسیت خاصی در خانواده ایجاد نمی کند. اما این راهکار ارتباطی مسکوت در شرایطی که با فرزند ما را با افراد ناسالم جامعه درگیر سازد، می تواند خطر آفرین باشد.
بدیهی است که برای نفوذ و هک اس ام اس دیگران نیز برنامه های فراوانی نوشته شده باشد و ترفند های بسیاری ایجاد شده باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن تلفن های همراه هوشمند، استفاده از اس ام اس تقریبا جای خود را به اپلیکیشن های پیام رسان اینترنتی مانند تلگرام و واتس اپ داده است. به همین سبب بیشتر هکرها کار خود را روی موضوعاتی نظیر هک تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی متمرکز نموده اند.
اما همچنان اس ام اس یکی از قابلیت های کاربردی موبایل ها محسوب می شود که در نقاطی که دسترسی به اینترنت محدود می باشد، بسیار بسیار کارآمد می باشد. در این مطلب قصد داریم روش و برنامه ای را که می توان با استفاده از آن می توان اقدام به کنترل و هک اس ام اس دیگران از راه دور نمود و ارتباطات آنها را بررسی نمود را معرفی و بررسی کرده و همچنین روش مقابله با این عمل را نیز فرا بگیریم.

نظارت و هک اس ام اس با برنامه SPY24 چه طریقی انجام می شود؟

تاکنون روش ها و برنامه های بسیار زیادی برای هک پیامک و اس ام اس طراحی و عرضه شده است. اما به جرات می توان گفت اصلی ترین و بهترین برنامه ای که در ایران می توانید برای کنترل پیامک ها و نظارت بر آن ها معرفی نمود، برنامه SPY24 می باشد. چرا که این برنامه یک نرم افزار بومی بوده که با تعرفه بسیار پایین تری نسبت به نمونه های خارجی ارائه می شود.
کنترل پنل مدیریتی این برنامه به زبان کاملا فارسی بوده و با استفاده از راهنما و پشتیبان های فارسی زبان می توانید در کمتر از چند دقیقه برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه مورد نظر نصب کنید و فرایند نظارتی خود را آغاز کنید.
با استفاده از برنامه SPY24 یا همان سامانه مراقبت از خانواده علاوه بر کنترل پیامک ها قادر خواهید بود، حتی به پیام های حذف شده اند، دسترسی داشته باشید و هیچ ارتباط ناشایستی از دید شما پنهان نماند. همچنین با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود، به سادگی روی اپلیکیشن های پیام رسان و سایر مسنجرها نیز، کنترل و نظارت داشته باشید.
کافیست این برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه فرزند خود نصب کنید، پس از نصب و فعالسازی می توانید آیکن برنامه را مخفی سازید و در نهایت کنترل اس ام اس ها و سایر قسمت های گوشی تلفن همراه فرزند خود را از راه دور تحت نظر بگیرید.

معرفی سایر برنامه های نظارت و کنترل پیامک

برای نظارت و کنترل گوشی تلفن افراد برنامه های متعدد خارجی گوناگونی وجود دارند، که عموما ماهیت جاسوسی دارند و برای عملیات نظارتی مناسب نمی باشند، که در ادامه به معرفی آنها می نماییم و مزایا و معایب استفاده از این برنامه ها را به شما اعلام خواهیم کرد.

  • برنامه هک اس ام اس Spyera

این برنامه یکی از سرآمدترین برنامه های هک و کنترل گوشی و اس ام اس های دیگران می باشد که در این زمینه از قدرت بالایی برخوردار می باشد. این برنامه قادر است تمامی اس ام اس های دیگران، حتی آنهایی که حذف شده اند را نیز برای شما به نمایش بگذارد. این برنامه قادر است هر اطلاعاتی که شما از فردی که قصد هک نمودن وی را دارید، در اختیارتان بگذارد. البته این برنامه بطور کامل به زبان انگلیسی بوده و همچنین برای ارائه خدمات هزینه ماهانه بیش از 80 دلار را از شما دریافت خواهد نمود.
نه ماهانه زیاد و دسترسی های غیرعادی و فعالیت در حالت روت از مشکلات این برنامه است.

  • برنامه هک پیام Ispyoo

یکی از محبوب ترین برنامه های هک پیام می باشد که علاوه بر هک اس ام اس می تواند کلیه اطلاعات مربوط به فردی که این برنامه روی گوشی وی نصب شده است را در اختیارتان قرار دهد. شما می توانید این برنامه را روی گوشی هر شخصی که می خواهید نصب کرده و سپس تمامی اطلاعات مربوط به وی را در گوشی خود نیز دریافت کنید. این برنامه نیز در ازای ارائه خدمات خود از شما هزینه ای ماهانه در حدود 40 دلار را دریافت خواهد نمود که در صورت پرداخت هزینه مربوطه قادر خواهید بود اطلاعات تماس، پیامک، مخاطبین، شبکه های اجتماعی و موقعیت فرد را تحت نظر بگیرید، اما متاسفانه بیش از 2 سال است که تا کنون برای این برنامه آپدیت ارائه نشده است و گوشی های جدید را پشتیبانی نمی کند. عدم پشتیبانی از پیام رسان های پرطرفدار از قدیمی شدن عملکرد این برنامه از ضعف های این سرویس می باشد.

  • نرم افزار هک پیام Underspy

نرم افزار هک اس ام اس Underspy یکی دیگر از برنامه های کنترل گوشی می باشد که یکی از قابلیت های آن توانایی هک اس ام اس می باشد. این برنامه پس از نصب روی گوشی فرد مقابل قادر است اطلاعاتی را در رابطه با فعالیت های روزمره وی برای شما ارسال کند. علاوه بر هک پیام، موقعیت، مسیر پیموده شده و توانای مانیتورینگ تماس ها و مخاطبین نیز از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد. آخرین گزارش بروز رسانی این برنامه در سال 2019 گزارش شده است و هزینه ماهانه استفاده از آن در حدود 30 دلار است، عدم پشتیبانی از متن های تایپ شده در برنامه های جانبی از جمله معایب این برنامه است.

  • برنامه جاسوسی اس ام اس mSpy

این برنامه نیز یک از قدرتمندترین برنامه های هک و جاسوسی روی گوشی افراد می باشد. این برنامه نیز در قبال خدماتی که به دیگران ارائه می دهد مبلغی در حدود 70 را از کاربر دریافت خواهد نمود که در ازای پرداخت آن ، شما قادر خواهید بود علاوه بر آگاهی از پیام های فرد مورد نظر، از موقعیت، مسیرهای پیموده شده، مخاطبین و همچنین سابقه تماس های وی نیز اطلاعات کسب کنید.

  • نرم افزار نظارتی SPY24 سامانه مراقبت از خانواده

پس از بررسی های انجام شده در خصوص سایر نرم افزار ها نوبت معرفی یک محصول ایرانی با امکانات ویژه است که قبلا در خصوص آن به شما توضیحات ارائه شده است. این محصول پس از بررسی عملکرد نمونه های خارجی و ارزیابی نیاز خانواده های ایرانی اولین نسخه خود را 6 سال پیش در اختیار کاربران خود قرار داده است و اکنون آخرین بر روزرسانی خود را در سال 2020 به کاربران داخلی جهت نظارت بر عملکرد فرزندان زیر 18 سال و کارمندان و بازاریابان ارائه نموده است.
این برنامه علاوه بر هک و کنترل اس ام اس ها قابلیت گزارش تماس ها، پیام های در حال تبادل تمامی شبکه های اجتماعی از جمله وایبر، واتساپ، تلگرام و ده ها شبکه اجتماعی دیگر را نیز دارد. همچنین امکان اعلام موقعیت لحظه ای مسیرهای پیموده شده و تعیین محدود تردد کاربر را نیز برای شما فراهم می سازد.
اعلام هوشمند در خصوص تایپ کلمات خاص و اجرای برنامه های غیر اخلاقی و وبسایت های اینترنتی نامناسب نیز از سایر قابلیت های این برنامه است. علاوه بر این به والدین اجازه می دهد تا برنامه ها و وبگاه های اینترنتی نامناسب برای نیز برای فرزندان خود مسدود نمایند.
پشتیبانی از زبان پارسی، راهنمای کاملا ساده و هزینه ماهانه بسیار پایین تر نسبت به نمونه های خارجی از جمله مزایایی این برنامه است، که آن را نسبت به سایر رقبا متمایز ساخته است. دلیل بر اثبات این مدعا ارائه 24 ساعت اکانت تست رایگان پیش از خرید برنامه می باشد، که در فرم درخواست شناسه رایگان می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

سوالات متداول در خصوص روش های هک و نظارت بر پیامکها

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص روش های هک و نظارت بر پیامکها با استفاده از برنامه SPY24 را به شما ارائه نماییم.

خیر، برای اعلام گزارش پیامک های هرگز نیاز به روت کردن دستگاه نسیت و تنها با نصب برنامه می توانید به اس ام اس های تبادل شده نظارت کنید.

با ثبت نام در وب سایت، پس از تهیه شناسه می توانید اقدام به دانلود نرم افزار نظارتی نمایید و آن را مطابق راهنما نصب و فعال نمایید.

خیر، متاسفانه هیچ روش شخصی برای نظارت بر پیامک ها بدون دسترسی و یا نصب نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه مورد نظر وجود ندارد و تمامی تبلیغات ارائه شده در این زمینه دروغ و یا روشی برای کلاهبرداری از افراد است.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا