اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

برنامه هک واتس اپ (WhatsApp) و کنترل پیام ها با برنامه رایگان

برنامه هک واتس اپ (WhatsApp) و کنترل پیام ها با برنامه رایگان spy24 اگر در گوگل به دنبال نرم افزار، آموزش و یا برنامه هک و کنترل واتساپ هستید که بتوانید توسط آن واتس اپ دیگران را هک و کنترل کنید، بی شک با سایت ها و جملات زیر برخورد خواهید کرد … برنامه هک واتساپ

اما برنامه هک واتس اپ حقیقت چیست ؟

برنامه هک واتساپ

برنامه هک واتساپ

برنامه ردیابی، کنترل و مانیتورینگ گوشی موبایل افراد خانواده از راه دور

بهترین ترین روش هک واتس اپ از راه دور

نرم‌ افزار حرفه ای سامانه کنترل و ردیابی گوشی موبایل افراد خانواده (spy24)، این قابلیت را دارد تا در حوزه کنترل والدین، خدمات کنترل و مانیتورینگ پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان واتس اپ را در اختیارتان قرار دهد. حال در رابطه با نحوه استفاده از نرم‌ افزار (SPY24) برای هک واتس اپ در راستای محافظت و مراقبت از خانواده و فرزندان خواهیم پرداخت. دانلود نرم افزار هک و کنترل واتس اپ

برنامه هک واتس اپ و کنترل پیام ها

نرم افزار هک واتس اپ WhatsApp به والدین اجازه می دهد تا بتوانند کنترل دقیق و کاملی بر پیام های ارسالی و دریافتی مسنجر واتس اپ فرزندان خود را داشته باشند تا از امنیت کامل فرزندان خود در دنیای مجازی مطلع شوند…

در ادامه با امکانات این برنامه بیشتر آشنا شوید. مانند : مشاهده پیام ها ، محدود کردن پیام ها ، دسترسی به مخاطبین واتس اپ و …

پس از نصب برنامه روی گوشی موبایل افراد خانواده و  فرزندان، نرم افزار این اجازه را به (والدین) می دهد تا بتوانند کنترل و نظارت کاملی بر مسنجر واتس اپ WhatsApp گوشی فرزندان خود را داشته باشند.

ویژگی های برنامه هک و کنترل واتس اپ افراد خانواده

برنامه کنترل واتس اپ به والدین امکان نظارت بر اکانت پیام رسان واتس اپ فرزندان و دیگر افراد خانواده را می دهد. والدین می توانند با استفاده از برنامه (spy24) از قابلیت های زیر برخوردار شوند.

✔ کنترل و مشاهده تمام پیام های دریافت و ارسال شده از مکالمات مختلف واتس اپ

✔ مشاهده جزئیات هر پیام در واتس اپ همراه با تاریخ، نوع پیام و گیرندگان

✔ دسترسی به آرشیو تمامی اطلاعات واتس اپ از طریق پنل کاربری

✔ مشاهده تصاویر دریافتی و ارسال شده واتس اپ فرزندان

✔ دریافت اطلاعات مخاطبین واتس اپ فرزندان

✔ مشاهده پیام های حذف شده واتس اپ فرزندان شما

✔ کنترل واتس اپ بدون نیاز به روت بودن گوشی موبایل

چرا برنامه هک و کنترل واتس اپ افراد خانواده برای والدین مفید است ؟

  • (●) آیا شما نگران ارتباطات مسنجر واتس اپ فرزندانتان هستید ؟
  • (●) آیا شما می خواهید بدانید دقیقا چه چیزی در مسنجر واتس اپ فرزندانتان گفته می شود ؟
  • (●) با spy24 اکنون امکان پذیر می شود.

مزاحمت های ایجاد شده توسط برخی افراد را بصورت کامل تشخیص داده و شماره تماس و مشخصات اینگونه افراد را بدست آورید. با برنامه هک واتس اپ افراد خانواده، شما والدین همواره در کنار فرزندان خود در فضای مجازی خواهید بود و از نگرانی های شما بسیار کاسته خواهد شد.

شبکه اجتماعی واتس اپ WhatsApp متشکل از میلیونها گروه و کانال های اجتماعی گوناگون می باشد که افراد مختلف به عضویت آنها در آمده و محتواهای گوناگونی را در آن به اشتراک و دنبال می کنند که به احتمال بسیار زیاد برخی از این گونه گروه ها و کانال ها برای فرزندان مناسب نمی باشند.

آگاهی و جلوگیری از ورود فرزندان به گروه ها و کانال های با محتوای نامناسب واتس اپ حق والدین است.

محدودیت های برنامه هک و کنترل واتس اپ چیست ؟

اگر دستگاه روت نباشد برنامه نمی تواند بصورت مطلوب اطلاعات را بر روی کنترل پنل کاربری ارسال کند و فقط جزئی از پیام ها را برای شما نمایش می دهد.

پس بهتر است دستگاه را روت نمایید تا مطمئن شوید تمام پیام های واتس آپ برای شما ارسال می شود.


دانلود نرم افزار هک و کنترل واتس اپ افراد خانواده

جهت دانلود نرم افزار برنامه هک واتس اپ افراد خانواده به لینک زیر مراجعه فرمایید…

برنامه هک واتساپ یکی از بشترین جستجوها را در گوگل داشته و همچنان دارد. دلیل آن هم کاملا واضح است زیرا برنامه واتساپ همانطور که می دانید یکی از محبوب ترین مسنجر ها بوده و هست. قبل از ظهور تلگرام واتساپ یا Whatsapp و تقریبا تمام دارندگان گوشی های هوشمند این برنامه را نصب کرده بودند و از آن استفاده می کردند. اما در این مطلب قصد داریم یک برنامه هک واتساپ بسیار مفید و کارامد را معرفی کنیم. سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا ابزار های امنیتی اجازه چنین عملی یعنی هک واتساپ را می دهند یا خیر؟!

باید بگوییم که این برنامه به منظور کنترل والدین بر فرزندان می باشد به این صورت که والدین می توانند با نصب این برنامه بر روی گوشی هوشمند فرزندشان از تمامی فعالیت های فرزند در برنامه واتساپ باخبر باشند. باید به این نکته اساسی توجه کرد که با استفاده از این برنامه ( سامانه کنترل و مراقبت از خانواده یا spy24  ) نمی توان از راه دور و بدون دسترسی به گوشی هوشمند مورد نظر، برنامه واتساپ گوشی و شخص مورد نظر را هک کرد و عمل هک واتساپ را انجام داد. برنامه نظارت بر فرزندان spy24 به شما امکان نظارت بر پیام رسان واتس اپ را می دهد. با استفاده از برنامه spy24 می توان از قابلیت های زیر برخوردار شد.

  • مشاهده پیام های ارسال و دریافت شده بدون نیاز به روت کردن گوشی
  • مشاهده جزئیات پیام ها از جمله تاریخ و ساعت ارسال یا دریافت
  • دریافت مخاطبین فرزند شما در پیام رسان واتس اپ
  • مشاهده پیام های حذف شده توسط فرزند شما
  • نظارت کاملا پنهانی و از راه دور
  • هک WhatsApp

برنامه هک و کنترل واتس اپ

برنامه هک و کنترل واتس اپ

برنامه هک واتساپ spy24 به منظور نظارت بر پیامها

قبلا درباره برنامه هک اس ام اس مطلبی نوشتیم و اکنون قصد به معرفی برنامه هک واتساپ فرزندان را داریم. این برنامه هک واتساپ که به سامانه مراقبت از خانواده یا spy24 معروف است در ایران راه اندازی شده است و به والدین این اجازه را می دهد تا بر عملکرد و فعالیت های فرزندانشان در برنامه پیام رسان واتساپ و سایر پیام رسان های محبوب نظارت کامل داشته باشند. برای این کار شما باید این برنامه را بر روی دستگاه هوشمند فرزند خود نصب کنید و از روی گوشی هوشمند خود فعالیت های فرزند خود را کنترل کنید. همانطور هم که گفته شد این برنامه اجازه هک برنامه واتساپ گوشی هدف را بدون دسترسی به آن گوشی نمی دهد.

نحوه استفائه از برنامه هک واتساپ spy24 برای کنترل پیامها

نحوه و شرح جامع و دقیق استفاده از این برنامه بر روی وب سایت خود این برنامه به شکلی کامل توضیح داده شده است. اما بطور خلاصه استفاده از برنامه هک واتساپ به این شکل می باشد که در ابتدا spy24 را بر روی گوشی فرزند خود نصب کرده و با استفاده از راهنمای نصب برنامه این برنامه را مخفی می کنید و با روت کردن گوشی خود می توانید به تمام فعالیت های فرزند خود در پیام رسان واتساپ کنترل و نظارت داشته باشید. شما در تصویر زیر نمایی از محیط کار با spy24 را می توانید مشاهده کنید.

محیط برنامه کنترل فرزندان spy24 برخی از مهم ترین امکانات این برنامه

  1. قابلیت مدیریت و ردیابی تماس ها به شکلی حرفه ای
  2. گزارش و ردیابی پیامک ها
  3. قابلیت موقعیت یابی و ردیابی مستمر
  4. امکان مدیریت دسترسی به شبکه
  5. مشاهده تقویم
  6. دسترسی به مخاطبین یا همان کانتکت ها به طور دقیق و با جزئیات کامل
  7. ردیابی و مدیریت بر شبکه های اجتماعی
  8. قابلیت کنترل تمامی برنامه های نصب شده بر روی گوشی
  9. کنترل ساعات خواب و بیداری
  10. کنترل از راه دور گوشی موبایل
  11. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  12. هک WhatsApp

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا