آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

برنامه هک و کنترل تلگرام Telegram از راه دور

برنامه هک و کنترل تلگرام Telegram از راه دور اگر در گوگل به دنبال برنامه، نرم افزار و یا آموزشی هستید که بتوانید توسط آن تلگرام دیگران را هک و کنترل کنید، بی شک با سایت ها و جملات زیر برخورد خواهید کرد …

هک تلگرام، آموزش هک تلگرام، روش های هک تلگرام، هک تلگرام در پنج دقیقه، چگونه تلگرام دیگران را هک کنیم، هک تلگرام دیگران با شماره و بدون کد، هک تلگرام چگونه است،  برنامه هک و کنترل تلگرام، چگونه می‌توان تلگرام کسی را هک کرد، هک تلگرام به چه روشی انجام می شود، آموزش هک تلگرام به صورت واقعی، روش جدید هک تلگرام، برنامه هک تلگرام، نرم افزار واقعی هک تلگرام، دانلود برنامه هک تلگرام، هک تلگرام فرزندان، هک تلگرام افراد خانواده، هک مخفی تلگرام و …..

اما حقیقت چیست ؟ برنامه ردیابی، کنترل و مانیتورینگ گوشی موبایل افراد خانواده از راه دور


برنامه هک تلگرام Telegram

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال هک کردن تلگرام دیگران هستید ما پیشنهاد می کنیم که حتما این مطلب را با SPY24 همراه باشید.

با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی در دنیای ازتباطات، مسنجر تلگرام با امکانات کامل و حرفه ای خود، جای خود را در میان بسیاری از مردم جهان باز کرده است و بسیاری از افراد هم به دنبال هک کردن تلگرام هستند تا بتوانند با این روش به حساب کاربری و اطلاعات تلگرام دیگر افراد دسترسی داشته باشند.

آیا تلگرام از راه دور هک می شود و قابل کنترل است ؟

اگر شما فردی برنامه نویس حرفه ای هم که باشید باید بدانید که پاول دووف (مدیر تلگرام) و برادرش نیکلای دورف (برنامه نویس تلگرام) در مسابقات بین المللی برنامه نویسی ارشد در جهان جوایز و مقام های قابل توجهی را کسب کرده اند و همین امر باعث شد که مسنجر تلگرام را از روی پروتکل اختصاصی خودشان بنا کرده اند. پس هک تلگرام غیر ممکن است!!.


برنامه هک و کنترل تلگرام Telegram افراد

در توضیح بالا به این موضوع بصورت کامل اشاره کردیم که هک تلگرام غیر ممکن است، اما شما پدران و مادران می توانند با نصب برنامه هایی بر روی گوشی موبایل فرزندانشان به کنترل و نظارت تلگرام آنها بپردازند.

شما می توانید با نصب نرم افزار spy24 بر روی گوشی فرزندان خود (نه دیگر افراد) به کنترل و نظارت تلگرام آن ها بپردازید تا از صدمات احتمالی به فرزندان و دیگر افراد خانواده خود در تلگرام جلوگیری کنید.

نرم افزار هک، کنترل و ردیابی تلگرام Telegram به والدین این اجازه را می دهد تا بتوانند کنترل دقیق و کاملی بر پیام های ارسالی و دریافتی مسنجر تلگرام فرزندان خود داشته باشند تا از امنیت کامل فرزندان خود در دنیای مجازی مطلع شوند…

پس از نصب نرم افزار کنترل تلگرام بر روی موبایل فرزندان، نرم افزار این اجازه را به (والدین) می دهد تا بتوانند کنترل و نظارت کاملی بر مسنجر تلگرام Telegram گوشی فرزندان خود را داشته باشند.


ویژگی های برنامه هک و کنترل تلگرام Telegram

 دسترسی به تمامی مخاطبین تلگرام

 مشاهده پیام های دریافت شده با نام و تاریخ در تلگرام

 دسترسی به تمامی گفتگو های انجام شده تلگرام

 دسترسی به گفتگو های محافظت شده تلگرام

 دسترسی به آرشیو تمامی اطلاعات از طریق پنل کاربری

 کنترل تلگرام بصورت کامل و بدون نیاز به روت دستگاه (دسترسی جزئی)


چرا برنامه هک و کنترل تلگرام Telegram برای والدین مفید است ؟

  • (●) آیا شما نگران ارتباطات تلگرام فرزندانتان هستید ؟
  • (●) آیا شما می خواهید بدانید دقیقا چه چیزی در مسنجر تلگرام فرزندانتان گفته می شود ؟
  • (●) با spy24 اکنون امکان پذیر می شود.

این روزها تلگرام Telegram به بزرگترین بستر ارتباطی داخلی در بین شبکه های اجتماعی مبدل شده است ، به گونه ای که بیشترین میزان ارتباطات افراد به واسطه این شبکه اجتماعی صورت می پذیرد ، شبکه ای که در آن میلیون ها نفر می توانند با هویت پنهان و آشکار ظاهر شده و ارتباطات سالم و یا نا سالمی را در آن بر قرار نمایند ، فراگیر بودن این شبکه اجتماعی در کشور اولین ضرورت ایجاد دسترسی مدیریتی والدین در این بخش می باشد.

تلگرام شبکه ای متشکل از میلیونها گروه و کانال های اجتماعی گوناگون می باشد که افراد مختلف به عضویت آنها در آمده و محتواهای گوناگونی را در آن به اشتراک و دنبال می کنند که به احتمال بسیار زیاد برخی از این گونه گروه ها و کانال ها برای فرزندان مناسب نمی باشند.

آگاهی و جلوگیری از ورود فرزندان به گروه ها و کانال های با محتوای نامناسب تلگرام حق والدین است.


محدودیت های برنامه هک و کنترل تلگرام چیست ؟

اگر دستگاه فرزند شما روت نباشد، برنامه نمی تواند بصورت مطلوب اطلاعات (پیام های ارسالی و دریافتی) را بر روی کنترل پنل کاربری ارسال کند و فقط جزئی از پیام ها را برای شما نمایش می دهد.

پس بهتر است گوشی موبایل فرزندان خود را قبل از نصب برنامه روت Root نمایید تا مطمئن شوید تمام پیام های تلگرام گوشی فرزندانتان برای شما ارسال می شوند.


دانلود نرم افزار هک و کنترل تلگرام افراد خانواده

جهت دانلود نرم افزار برنامه هک و کنترل تلگرام افراد خانواده به لینک زیر مراجعه فرمایید…

نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی موبایل افراد خانواده از راه دور

مانیتورینگ تلگرام

تلگرام پیام هایی را ارائه می دهد که برای حفظ حریم خصوصی بیشتر خود را تخریب می کند و آن را به ابزاری محبوب برای شکارچیان آنلاین تبدیل می کند. برای محافظت از کودک خود در برابر ارتباطات ناسالم در تلگرام از SPY24 استفاده کنید.

با SPY24 شما می توانید:
  • همه پیام های متنی را کنترل کنید

    بر کلیه پیامک های ارسالی و دریافتی تلگرام و همچنین مهر زمان نظارت داشته باشید.

  • مشاهده چت های مخفی

    برای جلوگیری از فعالیتهای ناخواسته ، گپ های مخفی تلگرام کودک خود را پیگیری کنید.

  • نظارت بر مخاطبین تلگرام

    مشاهده کنید که فرزند شما با چه کسی در تلگرام ارتباط برقرار می کند و از دوست شدن فرزندتان با هرگونه تماس مشکوک جلوگیری کنید.

ما از محافظت بی نظیر پیروز می شویم SPY24 Telegram Spy

امروزه امنیت برنامه های پیام رسان اینترنتی به طور فزاینده ای به خطر می افتد. حریم خصوصی پیام رسان های واتس اپ و وایبر از سال 2014 مورد نگرانی است ، در حالی که تلگرام با ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد خود به عنوان یک جایگزین انقلابی برای این نوع پیام رسانی ظاهر شد. تلگرام شباهت زیادی به واتس اپ دارد ، با توجه به وجود قلمرو دیگر برنامه های پیام رسان رایگان و جذاب خرید کنید ، چرا تلگرام به چنین ضربه بی نظیری تبدیل شده است؟ پاسخ این است – حفاظت و امنیت!

اقدامات امنیتی پیشرفته تلگرام – چالشی برای ابزار جاسوسی تلگرام

سازندگان تلگرام ، برادران دوروف ، صریحاً بر رمزگذاری پایان به پایان و امنیت فوق العاده پیام رسانی در این سرویس تمرکز کرده اند. بنابراین ، تلگرام در حال حاضر به عنوان یک ابزار پیام رسان مفید که ترکیبی از سرعت WhatsApp و پیشرفت های امنیتی Snapchat است ، تلقی می شود. یک ویژگی اضافی ایجاد چت مخفی در تلگرام برای برقراری ارتباط امن و خصوصی ، همراه با بررسی های امنیتی اضافی برای مکالمه کنندگان به صورت چک های مشابه “captcha” ، مخفی کاری ارتباطات تلگرام را نیز اضافه می کند. ضمانت های امنیتی از طریق استفاده از پروتکل معروف رمزنگاری MTProto معروف نیکولای دوروف برای هک کردن هر یک از 200000 دلار وعده داده شده است. مبلغ هنگفت جبران خسارت برای هک شدن تلگرام به اعتماد کلی مالکان به عصمت آن اشاره دارد ،

آیا واقعاً امکان جاسوسی از تلگرام وجود دارد؟

تمام آن صحبت هایی که درباره اقدامات امنیتی در تلگرام انجام شده ، برای والدینی که می خواهند از طریق ابزار جاسوسی تلگرام از فعالیت فرزندان خود در تلگرام مطلع شوند ، بسیار بدبینانه است. با محبوبیت نرم افزارهای جاسوسی برای کنترل والدین در زمینه ایمنی کودکان ، نیاز به جاسوس پیام رسان تلگرام به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. کودکان معمولاً برای جلوگیری از توجه والدین به این موضوع ، چت های مخفی با غریبه ها ایجاد می کنند که ممکن است آنها را به دردسر بیندازد. جاسوسی پیام رسان SPY24 Telegram یک راه حل عالی برای این مشکل است – با ویژگی های SPY24 ، به راحتی می توانید تلگرام کودک خود را جاسوسی کنید و از محافظت وی عبور کنید!

با جاسوسی SPY24 Telegram می توانید از مزایای ردیابی زیر بهره مند شوید:

  • فعالیت تلگرام فرزندتان را هک کرده و کنترل کنید بدون اینکه به کودک در این باره اطلاع دهید (با این وجود برای فعال کردن جاسوس تلگرام به دسترسی فیزیکی به تلفن کودک نیاز خواهید داشت ، کار به این آسانی نیست)
  • مکالمات را بخوانید و سابقه گپ کودک خود را مرور کنید
  • مطالب چت های مخفی تلگرام را بخوانید
  • تمام تصاویر به اشتراک گذاشته شده در تلگرام را در دستگاه خود مرور و بارگیری کنید
  • اعلان هایی را درباره شروع چت های جدید در برنامه تلگرام فرزند خود دریافت کنید تا مخاطبین غریبه را رصد کنید

جاسوسی پیام رسان SPY24 Telegram چگونه کار می کند؟ این آسان است – رمزگذاری چت ها به منظور حفظ امنیت کاربران در برابر حریم خصوصی است ، بنابراین محتوای گپ تلگرام را به سرور ارسال نمی کند. با وارد کردن کلید رمزگذاری و ادامه روند نظارت بدون اینکه آگاهی شرکت کنندگان از هک شدن ، سرور را نیز دور بزنید.

آیا می خواهید در مورد SPY24 Telegram Spy Tool اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

بدیهی است که شما ممکن است به مکانیک این ابزار علاقه مند باشید. چگونه می توانید تلگرامی را که چنین اقدامات محافظتی سختگیرانه ای دارد جاسوسی کنید؟ راز در ساختار دو جزئی ابزار جاسوسی است ، یکی در نرم افزار سرویس گیرنده و دیگری در نرم افزار سرور تعبیه شده است. با دسترسی به تلفن کودک و نصب ابزار جاسوسی تلگرام ، از طریق داشبورد آنلاین به مکالمه وی دسترسی پیدا می کنید ، این بدان معناست که پیام های وارد شده و خارج از دستگاه مورد نظر را با خزیدن در سیستم امنیتی داخلی دستگاه رهگیری می کنید . به همین دلیل دسترسی فیزیکی به تلفن برای کارکرد صحیح نرم افزار جاسوسی تلگرام ضروری است.

 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا