آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفون

برنامه هک گوشی از طریق شماره تلفن و اس ام اس وجود دارد؟

برنامه هک گوشی از طریق شماره تلفن وجود دارد؟ حتما شما هم هنگام سرچ در اینترنت با عباراتی همچون برنامه هک، برنامه هک گوشی از طریق شماره، دانلود نرم افزار هک گوشی و از این قبیل عبارات مواجه شده اید. روش هک گوشی با شماره موبایل

شاید سوالی که بعد از دیدن این عبارات در ذهنتان ایجاد می شود، این باشد که آیا اصلا هک گوشی ممکن است؟

آیا واقعا نرم افزاری برای این کار وجود دارد؟

در پاسخ به سوالات شما بدون هیچ مقدمه ای باید بگوییم بله. امروزه هک گوشی به یک کار ساده برای هکرها تبدیل شده و نرم افزار هک گوشی نیز توسط هکرهای حرفه ای ساخته شده است.

علاوه بر این برنامه هک گوشی از طریق شماره تلفن نیز مدتی است وارد دنیای تکنولوژی شده است.

اما احتمالا بسیاری از شما با مفهوم دقیق هک و روش هک آشنا نیستید و این عبارت را بار ها و بارها بدون توجه به معنی آن مورد استفاده قرار می دهید.

از همین رو در این مقاله قصد داریم درباره اینکه هک گوشی به چه معناست و برنامه های هک گوشی چگونه عمل می کند، به طور مفصل صحبت کرده و در پایان مطلب یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای هک گوشی و برنامه هک گوشی از طریق شماره تلفن را به شما معرفی نماییم.

هک گوشی به چه معناست؟

قبل از این که به معنی هک گوشی بپردازیم می بایست معنی کلمه هک را بدانیم.

بطور کلی در علوم رایانه ای، هک به معنی نفوذ یک فرد به سیستم رایانه ای بدون اجازه دسترسی به آن، می باشد.

 هکر نیز به کسی گفته می شود که بتواند چنین عملی را انجام دهد.

به عقیده برخی از کارشناسان، پدیده هک یا نفوذ غیر مجاز از پیش از ظهور کامپیوتر ها وجود داشته و تنها مربوط به سیستم های هوشمند نمی باشد، این کارشناسان هر نوع دسترسی بدون اجازه به اطلاعات خصوصی و طبقه بندی شده را هم ردیف با هک می دانند.

به هر حال بعد از ظهور اولین کامپیوترها هک نیز شکل تازه ای به خود گرفته است.

در علوم مربوط به رایانه معنی هک گاه مساوی معنی کرک (crack) که رمزگشایی است نیز عنوان می‌شود.

در گفتگوهای امروزی هک به معنی نفوذ به یک سیستم رایانه‌ای است؛ و کرک نیز به معنی رمزگشایی است و کراکر (به انگلیسی: Cracker) به فرد گشاینده رمز می‌گویند.

اما هک گوشی بحث پیچیده ای است و نمی توانیم به این راحتی درباره آن صحبت کنیم چرا که یک مفهوم بسیاری کلی است و اگر منظورمان را درست بیان کنیم هک گوشی به معنای نفوذ و تحت تصرف درآوردن گوشی دیگران بدون اجازه صاحب آن است.

اما منظور از تصرف و نفوذ کامل به گوشی موبایل دیگران چیست؟!

در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

برنامه هک گوشی چیست؟

برنامه ای که قرار است یک گوشی موبایل (اندروید یا آیفون) را هک کند، باید بتواند دسترسی شما به عنوان هکر را به بخش های مختلف این دستگاه باز کند.

هک گوشی می تواند معانی مختلفی داشته باشد.

اما یکی از معمول ترین معانی آن عبارت است از:

ایجاد دسترسی تایید نشده و بدون اجازه به تمام اطلاعات موجود در تلفن همراه دیگران.

آیا هک گوشی موبایل با شماره تلفن امکان پذیر است؟

 

آیا هک گوشی موبایل با شماره تلفن امکان پذیر است؟

سطح دسترسی که به گوشی موبایل فرد دیگری ایجاد شود بستگی به سطح دانش شما و یا نرم افزاری که از آن برای هک گوشی استفاده می کنید خواهد داشت.

به طورمثال شاید شما یک شخص مبتدی در زمینه هک و نفوذ باشید و هیچ دانشی در این زمینه نداشته باشید؛ در این صورت با داشتن یک ابزار یا نرم افزار هک گوشی قدرتمند می توانید به راحتی به گوشی دیگران نفوذ کنید. در گذشته مردم بر روی دسترسی به Voice Mail یا صندوق پست صوتی دیگران که کاربران ایرانی اکنون به ندرت از آن استفاده می کنند، متمرکز بودند.

یا حتی تا همین چندسال پیش که اپلیکیشن هایی مانند تلگرام،هاتگرام، وایبر، واتس اپ و… وجود نداشت، دغدغه خواندن پیامکهای گوشی اطرافیان در بین افراد دیده می شد.

چنین کاری یعنی نقض حریم خصوصی اشخاص به هر طریقی مانند نصب نرم افزاری برای دسترسی به اس ام اس های دیگران که باعث ایجاد نارضایتی و شاکیانی می شود و به همین علت هم قانون در این زمینه بسیار پیگیر خواهد بود.

آیا برنامه هک گوشی از طریق شماره تلفن وجود دارد؟

در پاسخ به سوال بالا بدون این که بخواهیم شما را گیج کنیم، باید بگوییم بله برنامه هک گوشی از طریق شماره وجود دارد و کار هک را بدون متوجه شدن شخص مورد نظر شما انجام می دهد.

اما نگران نشوید که هرکسی می توانید گوشی موبایل شما را هک کند، چرا که استفاده از این برنامه در کشور ما به دلیل رعایت حریم خصوصی افراد احتیاج به داشتن اطلاعات دیگری همچون سریال گوشی و روت بودن گوشی طرف مقابل دارد.

اما در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از برنامه هایی که در این زمینه بسیار موفق عمل نموده بپردازیم و پس از آن درباره نحوه عملکرد این برنامه و چگونگی هک شماره تلفن صحبت کنیم.

برنامه هک گوشی از طریق شماره SPY24

چنانچه بخواهید به تک تک قسمت های تلفن همراه کودک یا نوجوان خود دسترسی داشته باشید کار برای شما بسیار سخت خواهد شد چرا که برای دسترسی به هر بخش مثلا پیامک ها، فایل ها، گالری، پیام های هر یک از شبکه های اجتماعی می بایست یک روش یا نرم افزار را پیاده کنید.

اما با استفاده از برنامه نظارت بر فرزندان SPY24 امکان هک و کنترل تمام گوشی فرزند شما فقط با نصب یک برنامه وجود دارد.

برنامه هک گوشی از طریق شماره SPY24 توسط سامانه کنترل فرزند با هدف مراقبت از فرزندان در فضای مجازی طراحی شده و در اختیار والدین قرار گرفته است تا بتوانند با توجه به محیط نا مطمئن شبکه های مجازی و محیط بیرون از خانه بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند .

این نرم افزار امکان نظارت بر پیامکها، لیست تماس ها، تصاویر موجود در گالری و مشاهده فعالیت های فرزند در شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام را به شما می دهد.

این برنامه در دو نسخه ساخته شده است :

۱-نسخه اول را میتوان بروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب آیکون مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمیباشند .

۲- نسخه دوم نرم افزار هک گوشی spy24 این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به نظارت برگوشی فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری کنند .

همچنین در آخرین نسخه این برنامه که با نام spy24 منتشر شده است، شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید.

به محض کلیک فرزند، نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل او پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود.

قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

دریافت برنامه هک گوشی SPY24

روش هک مکانیزم برنامه spy24 چگونه هک گوشی را انجام میدهد؟

مکانیزم برنامه هک گوشی از طریق شماره SPY24 نقص امنیتی پیچیده ای نیست ، هکر تمامی تماس های تلفنی که به تلفن مورد نظر انجام می شود را به یک دستگاه یا سیستم ضبط صدای آنلاین هدایت یا Route می کند و سپس تماس مورد نظر را به سمت کاربر تلفن همراه مسیریابی مجدد یا Re-Route می کند و به این ترتیب یکجور حمله از نوع Man In The Middle یا MITM انجام می دهد.

چطور امکان هک گوشی از طریق شماره تلفن وجود دارد ؟

این آسیب پذیری بر روی تلفن گوشی همراه شما نیست و در واقع در زیرساختارهای مخابراتی و تلفنی وجود دارد ، نصب کردن یا جلوگیری از نصب هرگونه نرم افزار بر روی گوشی نمی تواند در روند کاری این آسیب پذیری مشکلی ایجاد کند، در واقع این شبکه Mobile است که هک می شود نه گوشی تلفن همراه شما، قطعا شما با شنیدن این موضوع هم وحشت زده می شوید و هم خشمگین ، چراکه بدون اینکه بدانید ممکن است از تلفن همراه شما جاسوسی شده باشد.

نوهل کارشناس زبده آلمانی در یکی از سخنرانی هایش اعلام کردکه با این روش تقریبا همه تلفن های همراه را می توان هک کرد ، فارق از اینکه شما از چه برندی استفاده می کنید.

هکر می تواند با استفاده از این روش حسابهای بانکی شما ، تمام اطلاعات گوشی شما .

موقعیت مکانی شما .

حسابهای ایمیلی و ..

شما را هک کند زیرا اکثر مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication یا احراز هویت دو منظوره از تلفن همراه برای اینکار استفاده می کنند.

آسیب پذیری  که با برنامه SS7 spy24 تقریبا جدید است و در آگوست ۲۰۱۵ این آسیب پذیری گزارش شده است ، جالب اینجاست بدانید که این آسیب پذیری در زیرساخت مخابراتی وجود دارد که در بیش از ۸۰۰ شرکت ارتباطی در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

هک گوشی از طریق شماره تلفن ، اس ام اس و.. امکان پذیر است؟ راه های جلوگیری از هک

هک شدن تلفن همراه کابوس بسیاری از افراد است و متاسفانه هک گوشی از طریق شماره تلفن نیز در دنیای امروز امکان پذیر است. حتما برایتان پیش آمده که لحظه ای به گوشی تان نگاه کنید و با خود بگویید که آیا گوشی من هک شده؟ اینبار در تلاش کرده ایم برای بالا بردن آگاهی هرچه بیشتر شما را با روش های جلوگیری از هک گوشی از طریق شماره تلفن ، اس ام اس و.. مطلع کنیم.

هک گوشی با شماره موبایل و اس ام اس چگونه انجام میشود؟ روش مقابله با هک

Is Possible Hack Someones Phone By Number And SMS ?

اما نگران نباشید، چرا که یک هکر با اطلاعات معمولی نمی تواند هک گوشی با شماره تلفن یا اس ام اس ساده را انجام دهد و اگر اینگونه نبود همه افراد دفترچه تلفن شما در حال خواندن ایمیل شخصی تان بودند و یا پیامک ها، عکس ها و اطلاعات شما را می دیدند. در نتیجه اموزش هک گوشی از طریق شماره تلفن کار آسانی نیست، پس مطمئن باشید که هک از طریق شاره موبایل کار آسانی نیست اما برای جلوگیری از این موضوع در این مطلب برخی روش های جلوگیری از هک و حفظ امنیت بیشتر را به شما معرفی می کنیم.

برای پیشگیری از هک از طریق شماره موبایل گوشی خود را دست هر کسی ندهید

 معمولا هکرها برای دسترسی به اطلاعات شما نیاز به نصب برنامه هک گوشی با شماره بر روی تلفن دارند، بنابراین توجه داشته باشید که تلفن همراه خود را به دست هر کسی ندهید و به همه ی افراد اطمینان نکنید. با این حال روش های هک گوشی اندروید با شماره تلفن متنوع هستند و در نتیجه قبل از نصب هر نرم افزاری که دسترسی به شماره تلفن و یا مکان یابی شما را می خواهد با احتیاط و بررسی اولیه عمل کنید.

احتمال هک از طریق شماره موبایل با وجود رمز کاهش می یابد

شاید ابتدایی ترین اقدام برای جلوگیری از هک موبایل از طریق شماره تلفن گذاشتن رمز بر روی گوشی و نرم افزار ها باشد. فراموش نکنید که برای پیشگیری از هک گوشی از طریق تلگرام و یا موارد این چنینی باید رمز خوب و مناسب برای گوشی خود تنظیم کنید و اگر گوشی شما قابلیت استفاده از اثر انگشت که یکی از بهترین روش های امنیتی است را به عنوان رمز عبور را دارد، حتما از آن استفاده کنید تا دانلود هک گوشی اندروید از طریق دستگاه شما انجام نشود.

برای جلوگیری از هک کردن موبایل از طریق اینترنت از ایمیل های متنوع استفاده کنید

اگر تا به امروز برای همه کارها و اکانت های خود از یک ایمیل مشابه استفاده می کردید، همین حالا از انجام اینکار منصرف شوید. چرا که با قرار دادن یک ایمیل مشابه برای همه اطلاعات خود این امکان را به هکر ها می دهید تا با پیدا کردن تنها یک رمز به کلیه اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. پیشنهاد ما این است که برای نرم افزار های معمولی که اطلاعات خاصی را در آن ها ذخیره نمیکنید یک ایمیل جداگانه به کار ببرید. همچنین برای حساب های بانکی و اطلاعات مالی از ایمیل های گوناگون با رمز قوی استفاده کنید.

هک گوشی با اس ام اس چگونه اتفاق می افتد؟

ایمن بودن اینترنت شما نیز در هک نشدن گوشی تاثییر فراوانی دارد. اما در جواب سوال چگونگی هک گوشی با شماره تلفن و پیامک باید گفت که این کار عموما از طریق پیامک های نامربوط نرم افزارهای مختلف انجام می شود یعنی ممکن است برایتان پیامکی بیاید و از شما بخواهد تا برای مثال نرم افزار اینستاگرام یا فیسبوک خود را تایید (Verify) کنید و یا یک پیامک از بانک خود دریاف کنید که باید آن ها را نادیده بگیرید. مسئله اینجاست که اگر از یک شماره موبایل برای ایمیل، حساب های بانکی و نرم افزار ها استفاده کنید، هکر می تواند با دسترسی به شماره شما و دریافت تنها یک پیامک به هک موبایل از طریق شماره تلفن برسد و تمامی اطلاعات شما را تغییر دهد. بنابراین برای پیشگیری از چنین اتفاقی به هر پیامکی پاسخ ندهید و تعبیرات لازم را در نظر بگیرید.

استفاده از سوال های امنیتی برای هک موبایل از طریق شماره تلفن

روش معمولی که هکرها برای پیدا کردن رمز افراد استفاده می کنند سوال های امنیتی (Security Questions) است. یعنی افراد سودجو با داشتن اطلاعات عمومی و عادی شما به جواب سوالات امنیتی و در نتیجه بازیابی و تغییر رمز عبور شما می رسند. در نتیجه از قرار دادن پاسخ آسان و قابل حدس برای این سوال ها خودداری کنید و سعی کنید جواب خیالی به این سوالات بدهید تا قابل پیش بینی نباشند. همچنین پیشنهاد می کنیم در استفاده از اینترنت بانک از رمز یکبار مصرف استفاده کنید.

برنامه هک گوشی از طریق شماره تلفن وجود دارد؟ روش هک

spy24web 2jpg

برنامه SPY24 :

در ابتدا امیدوارم که قوانین سایت spy24 را مطالعه کرده باشید.که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت spy24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد. در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

نرم افزار کنترل فرزندان spy24

روش هک -هک و نفوذ

برنامه های ردیابی گوشیبرنامه های هکبرنامه کنترلی SPY24بهترین راه برای نظارتبهترین نرم افزار کنترل و نظارت

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا