اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش پیشرفته کرک اکانت هک PSNآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفونهک اکانت های پلی استیشن 4 PlayStationهک تلگرام و نظارت بر عملکردهمه چیز درباره سیستم عامل اندروید

برنامه هک گوشی sfp : برنامه ای برای کنترل فرزندان از راه دور با پنل

برنامه هک sfp برنامه ای برای کنترل فرزندان از راه دور یک بسته نرم افزاری موبایل با نصب بسیار آسان است که با نصب آن روی تلفن همراه فرزندانتان و پرسنل تحت عملکردتان به شما این امکان را می دهد تا از راه دور به واسطه پنل کاربری که توسط سامانه ردیابی و کنترل موبایل SFP در اختیارتان قرار داده می شود، عملکرد آن ها را تحت نظر بگیرید و از دغدغه های فکری و یا آشفتگی های روحی روانی رهایی یابید و با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه مراقب آن ها باشید تا از آسیب های احتمالی پیشگیری به عمل آورید.

برنامه SFP در وب سایت ما به صورت نامحدود و بدون شارژ ماهانه ۲۵۰۰۰ تومان میباشد

نظارت بر خانواده – ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه

فرایند استفاده و دریافت برنامه هک sfp

برنامه هک گوشی sfp : برنامه ای برای کنترل فرزندان از راه دور

برنامه هک گوشی sfp : برنامه ای برای کنترل فرزندان از راه دور

ظارت بر فرزندان

با استفاده از برنامه هک SFP کلیه فعالیت های فرزندان خود را به واسطه گوشی تلفن همراه اعم از تماس ، پیامک ، موقعیت مکانی ، فعالیت های در شبکه های مجازی چون تلگرام ، لاین ، واتس اپ و … را تحت نظر بگیرید و به صورت غیر مستقیم لحظه به لحظه در کنار آنها حضور داشته باشید.

مراقبت از سالمندان

سالمندان ، مبتلایان به آلزایمر بزرگوارانی هستند که نیازمند مراقبت و محبت کودکانه نا محسوس می‌باشند ، SFP این امکان را به شما می دهد تا هر لحظه در کنار این عزیزان باشید.

 جهت تضمین و کارکرد درست برنامه برای شما عزیزان تمام مجوزهای کامپیوتری و نرم افزاری در زمینه اینترنت قرار داده ایم

  • تماس ها و پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین
  • ارتباطات شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ، واتس اپ
  • موقعیت مکانی لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه

  • برنامه ها و بازی های مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها
  • شنود صدا از راه دور

سامانه کنترل و ردیابی موبایل برنامه هک sfp چیست؟

برنامه هک sfp یک بسته نرم افزاری موبایل با نصب بسیار آسان است که با نصب آن روی تلفن همراه فرزندانتان به شما این امکان را می دهد تا از راه دورتحت نظر بگیرید و از دغدغه های فکری و یا آشفتگی های روحی روانی رهایی یابید و با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه مراقب آن ها باشید تا از آسیب های احتمالی پیشگیری به عمل آورید.

  • والدین گرامی؛ اگر تخصص کافی در زمینه نصب نرم افزار  هک sfp بر روی گوشی های تلفن همراه را ندارید و حتی با کمک راهنمای موجود بر روی سایت قادر به نصب برنامه نشده اید، می توانید با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید تا با سامانه نصب از راه دور فرآیند نصب و فعالسازی برنامه بر روی دستگاه شما انجام شود.
    • ردیابی موقعیت لحظه به لحظه، کنترل تماس و پیامک با گزارش کامل
    • ردیابی و کنترل شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام
    • کنترل و ردیابی نامحسوس موبایل به صورت غیرقابل تشخیص حتی توسط فرزندان باهوش
    • نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی
    • دارای مجوز رسمی به شماره ۲۰۱۱۷۷۹۹ از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت
    • فرهنگ و ارشاد اسلامی

برخی از ویژگی های برنامه هک sfp

سامانه مراقبت از خانواده یا به اختصار SFP یک بسته نظارتی شامل انواع سرویس ها، جهت مراقبت و نظارت فعالیت های اعضای خانواده و به خصوص فرزندان، در محیط مجازی می باشد. این سامانه دارای قدرت فوق العاده ای در کنترل گوشی، برنامه های پیام رسانی، شبکه های اجتماعی، موقعیت یابی و سایر خدمات دارد که در مقایسه با نمونه های خارجی، به دلیل دارا بودن پشتیبانی فارسی زبان و محیط کاملا فارسی برنامه، بسیار بهتر عمل کرده و کاربر پسندتر می باشد

. با این که این برنامه با بیش از 90 هزار کاربر فعال و کاربر تستی، برای بسیاری از افراد شناخته شده می باشد، با اینحال ممکن است برخی از افراد بنا به دلایلی، خواهان استفاده محدود و به صورت تستی از این سامانه باشند. برای این منظور و ارائه راحتی و اطمینان خاطر به کاربران، مدیران SFP بر آن شده اند تا یک اکانت تستی به مدت محدود را برای کاربران جدید و کاربرانی که از قبل اقدام به خرید شناسه نموده اند، ایجاد نمایند. در ادامه قصد داریم آموزشی در خصوص چگونگی فعال سازی شناسه رایگان SFP و نحوه تمدید رایگان سامانه مراقبت از خانواده ارائه دهیم تا علاقه مندان به تست و یا استفاده مجدد از این سامانه بتوانند به سادگی از این برنامه به صورت رایگان و به مدت محدود، استفاده نمایند.

فعال سازی شناسه رایگان SFP برنامه ای برای کنترل فرزندان از راه دور

برای فعال سازی شناسه رایگان SFP می توانید به روشی ساده که در ادامه توضیح داده شده است، اقدام نمایید. این روش به صورت تصویری نیز نمایش داده شده است تا کاربران اکانت تستی SFP هیچ مشکلی در زمینه فعال سازی اکانت خود نداشته باشند.

1. در اولین مرحله وارد وبسایت دریافت شناسه رایگان SFP روی لینک زیر کلیک کنید.

پس از تلاش های شبانه روزی تیم توسعه و طراحی سامانه مراقبت از خانواده در فضای مجازی، نسخه جدید برنامه SFP با امکان نمایش محتوای شبکه های اجتماعی بدون نیاز به روت بودن دستگاه، ارائه گردید. از این پس والدین می توانند بدون نیاز به انجام مراحل پیچیده و سخت روت کردن دستگاه فرزندشان، به محتوای تمامی شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی نصب شده روی گوشی دسترسی کامل داشته و به راحتی فعالیت فرزند خود را در تمامی قسمت های فضای مجازی، کنترل نمایند. برای این منظور تنها کافی است نسخه جدید برنامه را از پنل کاربری دریافت کرده و روی تلفن همراه فرزند خود نصب کنید.

علاوه بر امکان نمایش کلیه پیام های دریافتی و ارسالی در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی داخلی و خارجی، در نسخه جدید برنامه SFP یک سری امکانات دیگر نیز ارائه شده که در ادامه به آن ها اشاره گردیده است. در این نسخه از برنامه، نیازی به نصب نسخه آفلاین نبوده و برای آن دسته از کسانی که تلفن همراه آن ها روت شده، تنها نیاز به نصب ماژول روت برنامه می باشد که نحوه نصب و راه اندازی آن در ویدیوی آموزشی قرار گرفته در انتهای صفحه و همچنین در پنل کاربری، آموزش داده شده است.

امکانات نسخه جدید برنامه SFP ای برای کنترل فرزندان از راه دور

نسخه جدید برنامه SFP علاوه بر امکاناتی نظیر قابلیت دریافت موقعیت، قابلیت ردیابی گوشی، قابلیت دسترسی به لیست مخاطبین، دسترسی به پیامک ها و سایر مواردی که ارائه می داد، قابلیت های جدیدی را نیز شامل می شود که در زیر به آن ها اشاره شده است.

  1. امکان نمایش تمامی پیام های دریافتی و ارسالی از شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی بدون نیاز به روت بودن دستگاه
  2. امکان نمایش محتوای شبکه های اجتماعی با استفاده از فرمان اسکرین شات از صفحه
  3. امکان نمایش مدت زمان استفاده از هر برنامه در گوشی هدف
  4. امکان مسدود سازی برنامه ها و مشخص کردن زمان استفاده از هر برنامه
  5. امکان مسدود کردن وب سایت های مورد نظر
  6. امکان نمایش محتوای چت های مخفی و سکرت چت
  7. کاهش میزان استفاده از باتری
  8. کاهش میزان استفاده از حجم مصرفی اینترنت
  9. افزایش سرعت برنامه و گزارشگیری
  10. رفع باگ ها و برخی مشکلات برنامه

نحوه نصب و راه اندازی نسخه جدید

برای نصب و راه اندزی نسخه جدید برنامه SFP نیازی به حذف نسخه قبلی نخواهد بود. اگر گوشی مذکور روت شده باشد، قبل از نصب برنامه جدید، باید ماژول روت را نیز نصب کنید که با عنوان “SFP_root.apk” در پنل، قابل دانلود است. اگر گوشی هدف روت نشده است، نیاز به نصب ماژول روت نبوده و تنها نیاز است که نسخه جدید برنامه را از پنل کاربری خود دانلود کرده و روی تلفن همراه فرزندتان نصب کنید.

تمامی مراحل نصب و راه اندازی نسخه جدید، در ویدیو زیر به صورت مرحله مرحله توضیح داده شده است. با اجرای تمامی مراحل گفته شده در ویدیوی آموزشی، شما قادر به دریافت تمامی امکانات نسخه های پیشین و نسخه جدید SFP خواهید بود. برای کار با نسخه جدید، نیازی به خرید مجدد شناسه کاربری نبوده و کاربران می توانند با همان شناسه های قبلی خود از امکانات جدید برنامه استفاده نمایند.

کنترل گوشی همسر با استفاده از برنامه SPY24

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا