برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

برنامه کنترل تماس و پیامک دیگران در سال ۲۰۲۰

کنترل پنهان تماس و پیام های موبایل از راه دور – شایسته ترین برنامه برای نظارت و کنترل تلفن همراه فرزندان (کاملا تضمینی) برنامه اندروید مراقبت از خانواده و کنترل موبایل فرزندان به شما این قابلیت رو میده که از راه دور و بصورت کاملا نامحسول بتونید تمامی تماس و پیام های موبایل رو کنترل و نظارت فرمائید. برنامه کنترل تماس و پیامک ….

قابلیت و امکان های برنامه کنترل مخفی تماس و پیام های تلفن همراه از راه دور :
کنترل مخفی تمامی sms و پیامک های موبایل (پیام ها و اسمس های دریافتی و ارسالی)
به صورت کاملا مخفیانه گزارشات همه پیام ها و اسمس های دریافتی و ارسالی موبایل مورد نظر شمارا براتون میفرسته،توجه داشته باشید این گزارشات شامل متن و محتوای کامل sms ها به همراه شماره گوشی مربوطه میباشد.
کنترل مخفی تمامی ? تماس های موبایل track call (تماس های ورودی،خروجی و میس کال )
به صورت کاملا مخفیانه گزارشات تمامی تماس های تلفن همراه track call (تماس های ورودی،خروجی و میس کال ) تلفن همراه مورد نظر شمارا براتون میفرسته،توجه داشته باشید این گزارشات شامل شماره گوشی مربوطه،تاریخ و زمان تماس و نوع تماس است .

cell spy24 min

بازیابی تماس و پیامک ها از راه دور

کاملا مخفی ?‍ و بدون هیچ ردپایی میباشد
جهت کنترل مخفی تلفن همراه شما نیاز به برنامه ای دارید که در موبایل فرزندتون کاملا پنهان بشه و کسی از وجود اون باخبر نشه،برنامه SPY24 دقیقا این خواسته شمارا برآورده میکنه
ارسال مخفی تمامی تماس ها و پیام های موبایل به پست الکرونیکی ? شما
یکی از دیگر از ویژگی های برنامه SPY24 ارسال مخفی تمامی تماس ها و پیام های تلفن همراه به آدرس اینترنتی شماست،این برنامه هیچ یک از اطلاعات موبایل فرزند شمارا در سرور و جایی ذخیره نکرده و فقط از طریق جیمیل و سرور های ایمیلی گوگل براتون پست الکرونیکی میکنه به هیمن خاطر با خیال راحت و با امنیت کامل از برنامه استفاده نمائید.

کارکرد برنامه حتی بدون نیاز به اینترنت و بصورت آفلاین

برنامه SPY24 در زمانیکه موبایل فرزندتون در حالت آفلاین و بدون اینترنت میباشد،تمامی تماس ها و پیام ها را ذخیره کرده و هر وقت که موبایل به اینترنت متصل شد گزارشات رو برای شما میفرسته
ارسال زمانبندی شده تمامی sms ,call پیام ها و تماس ها به پست الکرونیکی شما
این برنامه بصورت زمانبندی شده هر ۹۰ دقیقه تمامی گزارشات ذخیره شده را،بصورت مخفی برای شما پست الکرونیکی میکنه دقت داشته باشید این برنامه پس از نصب و راه‌اندازی پنهان میشود.

چرا برنامه کنترل مخفی تماس و پیام های موبایل از راه دور رو باید نصب فرمایید؟
کنترل و نظارت خانواده Mobile Tracker,اپلیکیشن کنترل خانواده و فرزندان,نرم افزار کنترل موبایل دیگران برای اندروید
کنترل و نظارت خانواده Mobile Tracker,اپلیکیشن کنترل خانواده و فرزندان,نرم افزار کنترل موبایل دیگران برای اندروید
حتما شما هم نگران تماس و ارتباطات فرزندان تون هستید،به همین خاطر این برنامه با هدف نظارت مخفیانه و از راه دور برای پدر و مادر طراحی و بهینه سازی شده‌است.
برنامه SPY24 برای پدر و مادر عزیز طراحی و برنامه نویسی گردیده لذا تمامی نیاز شمارا برای کنترل مخفی و نامحسوس موبایل فرزندانتون در نظر گرفته ایم. ما از کارکرد برنامه اطمینان خاطر داریم،لذا شما دوست عزیز میتونید برنامه رو نخست دانلود و تست نمایید بعداز تست و فعالسازی برنامه میتونید با هزینه اندکی برای همیشه و بدون هیچ گونه هزینه اضافی،از امکانات برنامه برای همیشه استفاده فرمایید.

برنامه کنترل تماس و پیامک دیگران

کنترل پنهان موبایل دخترم،نظارت بر تلفن همراه SPY24
اکثر خانواده هایی که فرزندانشان از تلفن همراه اندرویدی استفاده می نمایند دارای نگرانی های زیادی درین رابطه می‌باشند،تلفن همراه گوشی همان طور که می‌تواند بسیار مفید باشد به همان اندازه نیز دارای زیان است و اگر به صورت کامل برای استفاده فرزندان کنترل نشود ممکن میباشد خسارت های جبران ناپذیری از تاثیرات تلفن همراه های اندرویدی و فضای مجازی به فرزندان وارد شود.
به همین منظور نرم افزارهایی با هدف کنترل پدر و مادر بر تلفن همراه اندرویدی فرزندان طراحی شده‌است که تا حدود زیادی مشکلات را برطرف کرده است. اسم یکی‌از این نرم افزارهای کنترل تلفن همراه فرزندان، برنامه نظارت پدر و مادر میباشد. به کمک این برنامه پدر و مادر میتوانند تا فعالیت هایی که فرزندان و یا این که دیگر اعضای خانواده روی گوشی اندرویدی خود انجام می‌دهند را کنترل نمایید.

دانلود اپلیکیشن کنترل تلفن همراه قرزندان,دانلود رایگان اپلیکیشن,دانلود اپلیکیشن کنترل تلفن همراه همسر
دانلود نرم افزار کنترل تلفن همراه قرزندان,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود اپلیکیشن کنترل تلفن همراه همسر
? نصب و فعال سازی برنامه کنترل مخفی تماس و پیام های موبایل از راه دور بسیار راحته و بدون نیاز به دانش خاصی میتونید برنامه رو فعالسازی همیشگی نمایید.

نرم افزار کنترل تماس و پیامک فرزند شارکو
برنامه کنترل تماس و پیامک دیگران در سال ۲۰۲۰ 6

نرم افزار کنترل تماس و پیامک فرزند

کنترل پنهان تمامی sms و پیامک های تلفن همراه (پیام ها و اسمس های دریافتی و ارسالی)
برنامه SPY24 به صورت کاملا مخفیانه گزارشات تمامی پیام ها و اسمس های دریافتی و ارسالی موبایل مورد نظر شما‌را براتون میفرسته،توجه داشته باشید این گزارشات شامل متن و محتوای کامل sms ها به همراه شماره گوشی مربوطه میباشد.
کنترل مخفی تمامی تماس های موبایل track call (تماس های ورودی،خروجی و میس کال )
برنامه SPY24 به صورت کاملا مخفیانه گزارشات تمامی تماس های تلفن همراه track call (تماس های ورودی،خروجی و میس کال ) موبایل مورد نظر شما‌را براتون میفرسته،توجه داشته باشید این گزارشات شامل شماره گوشی مربوطه،تاریخ و زمان تماس و نوع تماس میباشد.
ارسال مخفی تمامی تماس ها و پیام های موبایل به پست الکرونیکی شما
یکی دیگر از ویژگی های برنامه SPY24 ارسال پنهان تمامی تماس ها و پیام های تلفن همراه به پست الکرونیکی شماست،این برنامه هیچ یک از اطلاعات موبایل فرزند شمارا در سرور و جایی ذخیره نکرده و فقط از طریق جیمیل و سرور های ایمیلی گوگل براتون پست الکرونیکی میکنه به هیمن خاطر با خیال راحت و با امنیت کامل از برنامه استفاده نمایید.
ارسال زمانبندی شده تمامی sms ,call پیام ها و تماس ها به پست الکرونیکی شما
این برنامه بصورت زمانبندی شده هر ۹۰ دقیقه تمامی گزارشات ذخیره گردیده را،بصورت مخفی برای شما پست الکرونیکی میکنه دانلود برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های موبایل از راه دور ، برترین نرم افزار سال ۲۰۲۰ در خصوص کنترل و نظارت مخفی و کاملا نامحسوس تلفن همراه گوشی فرزندان و دیگر افراد خانواده از راه دور و بصورت ۱۰۰% تضمینی و کاربردی بهمراه پشتیبانی ۲۴ ساعته (حضوری، تلفنی، واتساپ و تیکت).

شما با این برنامه حرفه ای میتوانید بصورت کاملا مخفیانه و ۱۰۰درصد عملی، تمامی پیام ها و تماس های تلفن همراه همسر، فرزندان و دیگر افراد خانواده را کنترل نمایید.

دانلود برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های موبایل از راه دور ، یک نرم افزار فوق العاده کاربردی و واقعی می باشد و برنامه تمام پیامک ها و تماس های موبایل مورد نظرتان را بدون هیچ گونه اعلان و هشداری برای شما به پنل کاربری تان ارسال می‌کند.

فرد مورد نظر شما به هیچ عنوان نمی تواند به‌این موضوع پی ببرد که شما دارید تمامی تماس ها و پیامک های موبایل تلفن همراه اورا از راه دور و بصورت کاملا مخفی و نامحسوس کنترل و مشاهده میکنید.

این برنامه تمامی تماس ها و پیامک ها را با جزئیات کامل برای شما ارسال مینماید. مانند نمایش اسم مخاطب، نمایش شماره تلفن، تاریخ و ساعت تماس ها، تاریخ و ساعت پیامک ها، موقعیت مکانی تماس ها و پیامک ها بر روی نقشه، مدت زمان مکالمه و ضبط تماس ها، قابلیت و امکان دانلود و گوش دادن تمامی تماس های ضبط گردیده و امکانات بی نظیر دیگر …

دانلود نرم افزار مدیریت تماس و پیامک
برنامه کنترل تماس و پیامک دیگران در سال ۲۰۲۰ 7

شیوه کارکردن با برنامه چگونه میباشد ؟

شیوه کارکرد برنامه به این شکل می باشد که در آغاز برنامه را توسط بلوتوث و دیگر برنامه های انتقال فایل به تلفن همراه مورد نظر ارسال کرده و آن را نصب می‌کنید. سپس برنامه را باز می‌کنید و تیک های داخل آن را فعال کرده و یک پست الکرونیکی و پسورد به آن می دهید و بر روی گزینه ذخیره کلیک می کنید، سپس برنامه پس از ۳ ثانیه به صورت خود کار بر روی تلفن همراه مخفی می‌گردد و هیچ گونه ردپایی از خود به جای نمی گذارد.

این برنامه یک کدام از برترین و حرفه ای ترین برنامه های کنترل و نظارت تلفن همراه گوشی از راه دور بوده و یوزرها بسیاری از امکانات این برنامه حرفه ای در سراسر جمهوری اسلامی ایران و حتی جهان برخوردار می باشند.

گزارش کنترل پیامک

تمامی تماس ها و پیامک های موبایل مورد نظر شما به حساب کاربری شما منتقل گردیده و به جز خود شما هیچ فرد دیگری نمی تواند اطلاعات داخل حساب را مشاهده و یا این که کنترل کند حتی خود فرزندتان.

کنترل مخفی پیامک های تلفن همراه گوشی

✔ مشاهده محتوای کامل هر پیامک MMS
✔ هشدار پیامک های مشکوک و پر استفاده در طول روز
✔ کنترل و ردیابی نوع پیام، نمایش پیام فرستاده شده یا دریافت شده
✔ کنترل و مشاهده اسم فرستنده یا این که گیرنده با شماره تلفن گوشی
✔ مشاهده تاریخ و زمان ارسال و یا این که دریافت پیامک ها بصورت نزولی
✔ درج کلمات کلیدی برای هشدار یک کلمه خاص در پیامک های ارسالی و دریافتی
✔ کنترل و ردیابی موقعیت مکانی موبایل تلفن همراه در هنگام ارسال یا دریافت پیامک ها

کنترل مخفی تماس های تلفن همراه گوشی

✔ کنترل و مشاهده تاریخ و ساعت دقیق تماس ها
✔ نمایش تماس های حذف شده از روی تلفن همراه گوشی
✔ مشاهده مدت زمان مکالمات صورت گرفته
✔ نمایش کامل نوع تماس (ورودی، خروجی، از دست رفته)
✔ مشاهده اسم و شماره تلفن مکالمات صورت گرفته
✔ مسدود (بلاک) کردن تماس های مشکوک
✔ کنترل و ردیابی موقعیت مکانی فرزندان توسط GPS و اینترنت GPRS
✔ ثبت و کنترل موقعیت های مکانی تلفن همراه گوشی در زمان مکالمه بر روی نقشه
✔ مدیریت و مشاهده کامل جزئیات بیشتر مکالمات در کنترل پنل کاربری

توضیحات بسیار مهم برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های تلفن همراه از راه دور
✶ برنامه حتی با پایین ترین سرعت اینترنت یعنی (E) به صورت بدون نقص کار کرده و هیچ گونه مشکلی ندارد.
✶ امنیت و مخفی بودن برنامه بی نظیر میباشد و هیچ ردی از خود به جا نمی گذارد.
✶ هیچ آیکون یا این که اسمی توی موبایل مورد نظر قابل نمایش نیست.
✶ برنامه بر روی موبایل های تک سیم کارته و دو سیم کارته کاملا تست شده و کار می‌نماید.

(●) هشدار; تمامی مسئولیت استفاده نادرست از این برنامه بر عهده خود شخص است.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا