اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

بهترین ابزارهای جاسوسی پیامک را بشناسید

از قدیمی‌ترین راه‌های برقراری ارتباط در گوشی‌های همراه فرستادن پیامک بوده است. مطمئناً برای اطلاع پیدا کردن از پیامک دیگران برنامه‌های زیادی ارائه شده است و راه‌های نفوذ زیادی به وجود آمده است. جدیداً با پیشرفت تکنولوژی و نو شدن صنعت گوشی، پیامک دیگر نقشی ندارد، بیشتر در قالب واتساپ و تلگرام استفاده می‌شود. به همین دلیل هکرها فکر خود را روی برنامه تلگرام و شبکه‌های دیگر متمرکز کرده‌اند. ولی هنوز هم برنامه پیامک از قابلیت‌های پرکاربرد گوشی بوده و در مواقعی که اینترنت وصل نمی‌شود، تا حد زیادی کار ما را راه می‌اندازد.  بهترین ابزارهای جاسوسی پیامک را بشناسید :

دانلود برنامه هک گالری برای اندروید چه مزیتی دارد؟

البته بسیاری از افراد به دلیل راحتی و دسترسی سریع‌تر پیامک را می‌پسندند و نیازی به اینترنت و فیلتر شکن هم نیست. در این مقاله می‌خواهیم به شما یک سری از برنامه‌ها و راه‌هایی که می‌توان با آن پیامک را آن هم از راه دور هک کرد، معرفی کنیم. 
بهترین ابزارهای جاسوسی پیامک را بشناسید
بهترین ابزارهای جاسوسی پیامک را بشناسید

هدف از این کار چیست؟

تا به امروز راه‌های زیادی برای جاسوسی پیامک طراحی شده است، البته بیشتر این برنامه‌ها در بازار وجود دارند. در واقع با وجود پیشرفت ارتباطات و دسترسی آزاد کودکان به اینترنت و … والدین به دنبال ابزاری برای کنترل از راه دور کودکان خود هستند. تا بتوانند از روابط فرزند خود آگاهی پیدا کنند.  از این رو مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه‌ای که برای جاسوسی پیامک می‌توانیم معرفی کنیم برنامه SPY24  است. با این برنامه نه تنها می‌توانید پیامک را کنترل کنید بلکه به پیام‌های حذف شده نیز می‌توانید دسترسی داشته باشید و تمام حرکات طرف مقابل را رصد کنید. جالب است بدانید! در صورت استفاده از این برنامه علاوه بر پیامک‌ها روی اپلیکیشن ها و یا بقیه مسنجرها هم می‌توانید کنترل داشته باشید. 

روش‌های جاسوسی پیامکی 

در اصل هک به معنای دزدیدن اطلاعات شخصی دیگری بدون اطلاع یا بدون این که شخص دیگه ای بفهمد گفته می‌شود. از ساده‌ترین راه‌های جاسوسی پیامک، دایورت پیام است. در این راه، شخصی که قصد هک کردن دارد با داشتن گوشی شخص به راحتی پیام‌ها را روی گوشی خود دایورت می‌کند. ولی این روش با سادگی که دارد بسیار نقص دارد. یکی از بدترین نقص این شیوه ارسال پیامک فقط به گوشی هکر می‌باشد و دیگر برای خود فرد ارسال نمی‌شود.  ولی شیوه‌های خیلی راحت‌تر و البته کاراتری نیز برای جاسوسی پیامک وجود دارد که این نقص‌ها را نیز ندارد و هکر سریع‌تر و راحت‌تر می‌تواند به تمامی پیام‌ها دسترسی داشته باشد.

برنامه جاسوسی پیامکی

از راحت‌ترین شیوه‌های جاسوسی پیامک استفاده از برنامه‌هایی است که فقط برای این کار برنامه ریزی شده‌اند. این برنامه روی گوشی شخص نصب می‌شود و بعد از آن شما می‌توانید به پیامک‌های آن دسترسی داشته باشید. این برنامه قابلیت دسترسی به پیامک‌های ارسال و دریافت شده را دارد. برای جاسوسی برنامه‌های زیادی طراحی شده است که در ادامه مطلب با این برنامه‌ها آشنا می‌شویم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

برنامه جاسوسی پیامکی Spyera

یکی از برترین برنامه‌های جاسوسی و کنترل پیامک‌ها این برنامه می‌باشد که قدرت بسیار بالایی دارد. این برنامه می‌تواند تمام پیامک‌های شخص را، مخصوصاً پیام‌های حذف شده را نشان دهد. این برنامه حتی می‌تواند تمام اطلاعات فرد را به طور کامل به نمایش بگذارد. زبان این برنامه انگلیسی می‌باشد و برای ارائه عملکرد باید هزینه‌ای را پرداخت کنید.

برنامه جاسوسی پیامکی Ispyoo 

از دوست داشتنی‌ترین برنامه‌های جاسوسی این برنامه است که علاوه بر جاسوسی تمام اطلاعات شخص هک شده را در اختیارتان می‌گذارد. برای انجام این کار باید برنامه را روی گوشی فرد نصب کنید و بعد از آن می‌توانید به تمام اطلاعات دسترسی داشته باشید. البته برای انجام این کار، برنامه ماهانه هزینه‌ای را دریافت می‌کند و اگر هزینه را پرداخت کنید به تماس‌ها، پیام‌ها، مخاطبین، پیام‌های شبکه‌های اجتماعی و حتی مکان شخص را زیر نظر بگیرید.  

برنامه جاسوسی پیامک Underspy 

این برنامه نیز از برنامه‌های هک گوشی است. شما پس از نصب این برنامه روی گوشی شخص می‌توانید اطلاعات روزمره طرف را در دست داشته باشید. این برنامه نه تنها پیام‌ها را برایتان هک می‌کند، مکانی که هست و قبلاً چه مسیری را گذرانده برایتان نمایش می‌دهد. حتی می‌توانید به مخطبین یا تماس‌ها دسترسی داشته باشید. 
برنامه جاسوسی پیامکی mSpy 
برنامه جاسوسی پیامکی mSpy

برنامه جاسوسی پیامکی mSpy 

از پرتوان‌ترین برنامه‌های جاسوسی این برنامه می‌باشد. برای دسترسی به این برنماه شما باید مبلغی را هزینه کنید تا بتوانید به خدمات آن دسترسی پیدا کنید. در این برنامه علاوه بر پیام‌ها، مسیرهای پیموده، مخاطب‌ها، موقعیت فعلی و حتی سابقه تماس‌های شخص دسترسی دارید.
دانلود برنامه sfp برای کنترل گوشی از راه دور
دانلود برنامه sfp برای کنترل گوشی از راه دور

برنامه هک SFP

تا به الان برنامه‌های که به شما معرفی کردیم جزء برنامه‌های انگلیسی زبان هستند و از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند. ولی برنامه SFP یک نرم افزار بومی می‌باشد که 24 ساعته پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار، تماماً نظارتی می‌باشد و می‌تواند تلفن شخص مورد نظر را کامل کنترل کند. از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به خواندن پیامک، دسترسی کامل به مخاطبین، میزان تماس، کنترل اینستاگرام و تلگرام، دسترسی به واتساپ، کنترل مسیرهای رفته شده، دسترسی به مموقعیت مکانی جدید و البته ردیابی گوشی همراه از کمترین امکانات این نرم افزار کاربردی می‌باشد.  

برنامه نظارتی Mobile Tracker Free توصیه شده برای فرزندان

این برنامه را کارشناسان به زبان فارسی ترجمه کرده‌اند و البته تغییراتی را در خصوص فرهنگ ایرانی در آن ایجاد کرده‌اند. این نرم افزار به صورت آنلاین پشتیبانی می‌شود تا کاربران در صورت بروز مشکل با پشتیبان در هر ساعت از شبانه روز ارتباط برقرار کنند. این برنامه بیشتر جهت نظارت بر عملکرد فرزندان در فضای مجازی ترجمه شده است. می‌توانید از طریق این برنامه به تمامی اطلاعات گوشی فرزندتان دسترسی دارید. بسیار جالب است که این نرم افزار را لازم نیست روی گوشی فرزندتان نصب کنید تنها با شماره تماس یا سریال گوشی به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.  علاوه بر این شما با این برنامه جاسوسی پیامک می‌توانید به قابلیت‌های دیگر نیز دسترسی پیدا کنید از جمله این قابلیت‌ها: کنترل لحظه‌ای موقعیت مکانی  کنترل تماس‌ها یا اس ام اس ها حتی تماس و پیامکی که حذف کرده است کنترل تلگرام، اینستاگرام، واتساپ یا حتی وایبر و برنامه‌های اجتماعی دیگر. نظارت بر گالری گوشی فرزند و تمام اطلاعات موجود پنل کاربری بسیار راحتی دارد البته در عین ساده بودن پیشرفته نیز است هزینه بسیار مناسب در عین کیفیت خدمات و پشتیبانی آنلاین

و اما یک توصیه اخلاقی!

دوستان عزیز همیشه برای انجام هر کاری جانب اخلاق را رعایت کنید. پس از شما درخواست داریم که از این برنامه‌ها در جهت سوءاستفاده و کارهای نادرست استفاده نکنید.  ابزارهای جاسوسی پیامک با برنامه SPY24 ابزارهای جاسوسی پیامک

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا